Привіт. Для мене це звучить справді приголомшливо, особливо якщо вони офіційно сказали, що вирішать проблему за день, і все одно не дали вам жодних пояснень, що відбувається, чому проблему ще не вирішено. Чи служба підтримки запропонувала вам інше вирішення цієї проблеми, наприклад інший спосіб оплати? Ви сказали, що вони пропонували безкоштовний чіп, але для чого, цікаво? 🤔
Наша група розгляду скарг спробує з’ясувати, що можна зробити в цій ситуації, і зробить усе можливе, щоб допомогти вам. За цим посиланням 👈 ви можете легко подати скаргу, і якщо вам потрібна допомога, не соромтеся зв’язатися з нами.
Hello there. This sounds really overwhelming to me, especially if they've officially said they will fix the issue in a day, and still they didn't give you any explanation, what is going on, why the issue has not been fixed yet. Have the support suggested to you some other solution to this issue, a different payment method, for example? You said, that they offered a free chip, what for though, I wonder? 🤔
Our complaint team will try to find out, what can be done in this situation and will do whatever can be done to help you out. Here on this link 👈 you can easily submit your complaint and if you need any assistance, do not hesitate to contact us.
Автоматичний переклад.