ГоловнаФорумКазиноLucky Owl Club Casino - загальне обговорення

Lucky Owl Club Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від dancerreddevile
|
20 704 переглядів 139 відповідей |
|
1...6 7

Казино, з якими вона бере участь, — New Vegas і This is Vegas, обидва дозволять їй подати запит на зняття коштів, але потім нічого не вживуть, просто продовжуватимуть говорити, що очікують. Чат не відповідатиме їй, а казино не відповідатимуть на її електронні листи. Я сподіваюся, що це не той етап, до якого ми рухаємося з Lucky Owl. Але мати можливість принаймні виконати мій ЗАПИТЬ на зняття коштів — це більше, ніж я міг зробити за останні 6 місяців. Тримаю кулаки

Автоматичний переклад.

Мені щойно виплатили повну суму. Прочитавши написане вище від sarahdream, я зайшов у свій обліковий запис і сказав, що схвалено, але жодних доларів не виплачено. Я звернувся до чату з Дейвом і попросив адресу мого гаманця, і я отримав свої гроші за годину. Дейв сказав, що в майбутньому гравець отримає свій виграш майже миттєво, тому ми побачимо. Тепер ви можете позначити цю скаргу як вирішену на користь гравця як «ОПЛАЧЕНО» завдяки Джаро та всім іншим у гуру казино. Приємно мати когось, хто нам допоможе

Автоматичний переклад.
sharahdream

Її в NewVegas і This is Vegas станом на минулу ніч ні, і вони все ще не відповідають на чат. Сьогодні я отримав гроші від Lucky Owl. Здається, для нас з тобою Різдво прийшло рано 😭👍👍

Автоматичний переклад.

Щойно заплатили. Перевірив і сказав, що схвалено, але нічого від coinbase. Я зв’язався з чатом, Дейв негайно відповів і запитав адресу мого гаманця, і я отримав свої гроші менш ніж за годину. Дейв запевнив мене, що так воно і буде в майбутньому, сказав, що гравці отримуватимуть готівку майже миттєво.

Дякуємо Джаро та персоналу casino guru, що ви зробили все можливе.

Тоні

Змінено
Автоматичний переклад.
Outlaw1029

Привіт Outlaw,

ти знову використаєш Lucky owl? Дайте мені знати, мені подобаються слоти там, тільки не платять. Дякую

Автоматичний переклад.
sharahdream

Так, але буде обережним і часто відмовлятиметься. Сьогодні я розмовляв із капралом державних службовців. Обидва визнали, що у них були проблеми, але сказали, що налаштовані більше не робити помилок. Мене тоді звинуватили в крадіжці, вони не мали свого захисту. Я спробую, я отримав свій долар, тож я попереду. Але потрібно буде

знову зміцнити довіру

Автоматичний переклад.
sharahdream

Чудова новина, від якої я в захваті. Я знаю, що для цього казино часто потрібно багато часу, але на даний момент важливо те, що ви отримали свої гроші, і тепер ви можете вирішити, чи хочете ви залишитися тут чи грати в іншому місці.

Однак чи можу я також попросити вас згадати цей факт у своїй скарзі та написати, що ви зробили успішне зняття коштів? Я був би дуже вдячний, і його можна було б закрити.

Ще раз вітаю і сподіваюся, що надалі у вас не буде таких труднощів. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Щойно заплатили. Перевірив і сказав, що схвалено, але нічого від coinbase. Я зв’язався з чатом, Дейв негайно відповів і запитав адресу мого гаманця, і я отримав свої гроші менш ніж за годину. Дейв запевнив мене, що так воно і буде в майбутньому, сказав, що гравці отримуватимуть готівку майже миттєво.

Дякуємо Джаро та персоналу casino guru, що ви зробили все можливе.

Тоні

Автоматичний переклад.

Я навіть не очікував, що ви отримаєте свої гроші, щоб сказати вам правду, але, мабуть, щось змінилося в казино, і я був би дуже радий, якби так і залишилося, а виведення було б швидшим. Зрештою, я бачу, що і ви, і попередній гравець задоволені казино, тому було б прикро, якби вони втратили гравців.

Звичайно, ми завжди готові допомогти, якщо зможемо. Мені завжди приємно, коли гравці пишуть і кажуть, що отримають свої кошти, і вони в захваті.

У будь-якому випадку, якщо ви вирішите дати їм шанс, сміливо пишіть, як це було. Я б, напевно, спробував це з невеликою кількістю і побачив, що станеться.

Тримаю за вас кулаки.☘️🎉😊

Автоматичний переклад.

Швидке виведення, чудові ігри, чудове обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.

Чудовий досвід швидке виведення коштів великий вибір ігор доброзичливе обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.
Papavb64

Я бачу, що вам дуже сподобалося це казино. правильно?

Чи могли б ви розповісти нам більше про свій досвід? Як вам, наприклад, допомогла служба підтримки?

Автоматичний переклад.

Я намагався зняти гроші з казино lucky owl після того, як скористався акцією, але я чекав кілька місяців, поки її приймуть, і все, що вони коли-небудь кажуть, це надіслати адресу BTC або що їм потрібно поговорити з менеджером і прийти повернемося до того, що бухгалтерська група прийде до цього протягом 3 днів чи щось подібне, але тепер вони просять мене надіслати їм повідомлення на номер 951-299-5624 із моїм ідентифікатором для входу

Автоматичний переклад.
killerzklan

Привіт, довго чекати на зняття.

Тим не менше, який спосіб оплати ви використали для виведення. То чи була криптовалюта, коли вони запитували вашу адресу? Ви дали їм це, і все одно нічого не змінилося?

У будь-якому разі добре, що вам вдалося відкрити скаргу , і наша команда розслідує цю справу.

Якщо з’явиться щось нове, обов’язково повідомте нам.


Автоматичний переклад.

Швидке виведення, чудові ігри, чудове обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.

Вітаю зі швидкою виплатою, схоже, ти один такий.

Автоматичний переклад.

На мій погляд, це досить простий веб-сайт, що робить його ненадійним

Автоматичний переклад.
shabangubrian060

Хм Я не зовсім впевнений, що зрозумів вашу думку.

Можливо, ви могли б пояснити це краще?

Автоматичний переклад.

Це казино - суцільне шахрайство. Я кілька разів зв’язувався з живим чатом, і мені сказали, що я не можу зняти кошти через технічні проблеми, у них ніколи не було проблем із прийомом моїх депозитів у біткойнах. Щоразу, коли я звертався, агенти перестали відповідати. Я надіслав кілька електронних листів до служби підтримки без відповіді та звернувся до особи, яка займається рекламними акціями, використовуючи своє ім’я користувача, але досі не отримав відповіді. Мені слід було провести дослідження, перш ніж вносити гроші в це казино. Я читав багато відгуків, які говорять ТОЧНО ТЕ ЖЕ за багато років тому

Автоматичний переклад.
Missydee48

Виходячи з вашого досвіду, це казино також ігнорує скарги гравців. Отже, загальна картина ще гірша,...

Я впевнений, що моя пропозиція здасться абсурдною, але чи подумаєте ви про те, щоб подати скаргу на це казино? Справа в тому, що якщо це казино продовжує ігнорувати скарги гравців, його індекс безпеки, включений в огляд казино, може бути знижений - в залежності від спірної суми. Як на мене, це було б цілком заслужено.

Хоча я залишаю це вам, звичайно. Мені просто прикро бачити, що вони так поводяться.


Автоматичний переклад.
Missydee48

Я думав, що казино не виплачує гравцям, які грають безкоштовними фішками, але тепер я бачу, що вони взагалі не виплачують... Можливо, вони виплатять вам гроші через пару місяців. інші казино Rival також не кращі. Я просто не знаю, чому CasinoGuru все ще тримає це так зване казино у своїй пропозиції?

Автоматичний переклад.
dancerreddevile

Справа не в тому, що ми пропонуємо гравцям казино, ми намагаємося побудувати це на тому факті, що гравці мають інформацію про казино, куди вони ходять грати. Цей конкретний має індекс безпеки нижче середнього, тому я б сказав, що це невдалий вибір. Тож не плутайте рекламу казино зі спробою інформувати інших.🙂

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого