ФорумКазиноLucky Owl Club Casino - загальне обговорення

Lucky Owl Club Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від dancerreddevile
|
13489 переглядів 127 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
sharahdream
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема.

Я хотів би почати із запитання, як довго ви чекали на зняття коштів. Коли ви надсилали інформацію, яку вас просили надати, ви мали на увазі перевірку? Як це вийшло, чи вдалося вам?

Дайте мені знати, що ви стоїте у своїй справі.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я не чекав, але не міг навіть подати запит на зняття з грудня. Додаю скрін, зроблений 2 ночі тому.

Я йду до касира, заповнюю всю інформацію, щоб надіслати запит на зняття, і натискаю кнопку зняття зараз. У цей момент з’являється спливаюче вікно з повідомленням про внутрішню відмову. Однак, на мій подив, чат (Грейс) відповіла мені і сказала, що спробує допомогти. Але я все ще не можу зробити запит. Я буду продовжувати намагатися, поки в мене залишиться алея. Я відмовляюся дозволяти їм просто красти в мене.

Дякую, що продовжуєте мені допомагати file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не чекав, але не міг навіть подати запит на зняття з грудня. Додаю скрін, зроблений 2 ночі тому.

Я йду до касира, заповнюю всю інформацію, щоб надіслати запит на зняття, і натискаю кнопку зняття зараз. У цей момент з’являється спливаюче вікно з повідомленням про внутрішню відмову. Однак, на мій подив, чат (Грейс) відповіла мені і сказала, що спробує допомогти. Але я все ще не можу зробити запит. Я буду продовжувати намагатися, поки в мене залишиться алея. Я відмовляюся дозволяти їм просто красти в мене.

Дякую, що продовжуєте мені допомагати file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, я бачив, що казино не потрудилося вирішити вашу ситуацію за допомогою скарги, тому мені цікаво, чи зможе чат допомогти вам зняти гроші та отримати гроші. Якщо ви дізнаєтесь, що вони зробили, або якщо ви зможете знову ввести свої кошти, дайте мені знати, і нам доведеться почекати, чи буде він оброблений чи ні.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я щойно спробував подати запит на зняття коштів і отримав те саме спливаюче вікно, коли намагався надіслати запит. Що стосується чату, то вона дала мені таку ж точну відповідь, як і чат 6 місяців тому. Я думаю, вони записали, що починається з того, що вони говорять, що система тимчасово не працює тощо тощо. Тож якщо у вас є щось у рукаві, я буду вдячний за все, що ви можете, тому

Автоматичний переклад.
Outlaw1029
5 міс. тому

Сподіваюся, буде якийсь рух. На жаль, з нашого боку, якщо казино не бажає спілкуватися, ми нічого не можемо зробити.🤷‍♀️

Будь ласка, повідомляйте нам про ситуацію.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чекаю 2 тижні. Я не міг ні з ким зв'язатися, ніхто не відповідав на мій чат. Я справді розчарований. У мене 400 доларів на розгляді, і я не можу отримати готівку. Не міг ні з ким поговорити. Цей виграш від мого депозиту в розмірі 40 доларів. Я попросив лише 200 доларів. Будь ласка, допоможіть мені, мені потрібні гроші. Мій ідентифікатор казино: rulucky1


file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
sharahdream
4 міс. тому

Привіт, якщо ви чекаєте два тижні, і ви нікуди не зрушили з відкликанням, то я б рекомендував подати скаргу. Звісно, неприємно, коли ви не можете отримати жодної відповіді, а казино вас ігнорує, і у вас немає конкретної причини, чому така ситуація виникла.

Згідно зі скріншотом, який ви опублікували, я бачу, що виведення було скасовано через "зовнішню системну перевірку". Я хотів би знати, що це означає та що вам робити в такому випадку. Казино точно має відповісти на це, але, ймовірно, не відповість.

Тож якщо ви натиснете це посилання, ви можете відкрити скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви верифікували свій рахунок казино чи це не було потрібно?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Джеро,

Я все зробив, всі документи подав. Мій обліковий запис перевірено. Я буду подавати скаргу, так як я чекав 2 тижні. Дякую Джеро. Ідентифікатор мого облікового запису там, ім’я користувача: rulucky1

Автоматичний переклад.
sharahdream
4 міс. тому

Мабуть, найрозумніше подати скаргу, якщо ви нікуди не дійшли протягом двох тижнів і навіть підтверджені. У таких випадках я б сказав, що казино має втрутитися та пояснити, що відбувається, але той факт, що вони взагалі не відповідають вам, не додає довіри до них.

Тому, якщо випадково з’явиться щось нове, обов’язково дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,

Я подав скарги, скільки нам чекати на відгук?


Дякую тобі,



Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зверніть увагу, якщо ви прочитаєте всю цю тему, то побачите, що вони навіть не мали люб’язності відповісти на мою скаргу. Я пішов у четвер, як і ви, виграв 600 доларів, спробував зняти максимум, і з’явилося повідомлення про помилку. Я зв’язався зі службою підтримки, мені сказали, що це був несправний, але незабаром буде відремонтований. Через кілька тижнів cpl він навіть перестав відповідати або підтверджувати мої запити в чаті

Щодо тієї самої теми моя дівчина має відкликання коштів на двох сайтах-сестрах протягом 6 місяців. Сайти New Vegas і This is Vegas вони зробили це по-іншому, дозволили їй подати запит на відкликання, припинили будь-який зв’язок з нею. Це було так, ніби вона була фантом, і нічого, що вона написала, не було справжнім. Тож бажаю мені успіху, якщо ви зможете отримати будь-яку допомогу, дайте мені знати, будь ласка, а тим часом просто поширюйте інформацію, і, можливо, погані відгуки, які всі говорять те саме, можуть вдарити по їхньому гаманцю


Автоматичний переклад.
Outlaw1029
4 міс. тому

Привіт Outlaw,

Я подав скарги, сподіваюся, експерт допоможе отримати мої гроші. Я подав заяву на скаргу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Яро,

Я подав скарги, скільки нам чекати на відгук?


Дякую тобі,



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У верхньому правому куті є таймер, який показує, скільки часу кожна сторона має на відповідь. На все, що потрібно дослідити, завжди йде тиждень, але ми намагаємося відповісти якнайшвидше.

Однак, якщо у вас все ще є якісь запитання, можливо, цей посібник відповість на них і підсумує відповідну інформацію та те, чого ви можете очікувати від процесу подання скарг.

Просто натисніть це посилання - Інформація та інструкції щодо вирішення скарг .

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,


Дякую тобі,

Автоматичний переклад.
sharahdream
4 міс. тому

Будь ласка, якщо у вас є ще щось, що ви хотіли б запитати, не соромтеся це робити. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,

подивіться моє фото, Чудо. Я спробував сьогодні, я перерахував гроші, все пройшло. Я був так здивований. Я ніколи не думав, що ніколи не зможу отримати ці 400 доларів, ніколи не зможу вивести готівку. Тепер чекаю, оформлять чи ні. Підрахунок —- Дякуємо за підтримку. Я буду оновлювати.


file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякую, я щойно зайшов на сайт і нарешті дозволив зробити запит. Я не міг навіть запросити виплату протягом 7 місяців.

Я не затамував дихання, поки не отримаю гроші, тому що моя дівчина отримала виплати в двох їхніх дочірніх казино

також протягом місяців.

вони взагалі не відповідають, тому будемо сподіватися на краще

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Outlaw1029
4 міс. тому

Привіт Outlaw,


Ваша дівчина отримала зарплату? Мені теж не відповіли.


Дякую

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт Яро,


Чудова робота, отримав свої гроші. Здивований. Дякуємо команді Гуру за наполегливу роботу.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого