8 міс. тому
Як ти думаєш, що мені робити? Будь ласка, допоможіть мені... Сьогодні я отримав цю відповідь.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
2
Як ти думаєш, що мені робити? Будь ласка, допоможіть мені... Сьогодні я отримав цю відповідь.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Гей, це те, чого я очікував би...
Що ж, якщо я відкину всі емоції та сприйму це як справжнє джерело проблеми, я боюся, що ми справді нічого не зможемо зробити, окрім чекання. Я лише сподіваюся, що системи казино не були заражені чимось настільки серйозним. Давайте поки що пропустимо ці теорії катастрофи.
У будь-якому випадку, якщо система виплат не працює, що ще їм робити? А як щодо чеків? Однак я не знайомий із процесом. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Я вражений тим, що ви досі довіряєте цим шахраям, очікуючи, що вони виконають свої платіжні зобов’язання. Протягом 5 місяців я гнався за майже 1000 доларів, які вони мені винні, лише для того, щоб зустріти шквал брехні та виправдань. Тепер ясно, що їхня бізнес-модель побудована на обмані; вони засновують казино, призначене для отримання грошей без жодного наміру виплати значних виграшів. Будьте обережні, їхня готовність платити лише за незначні суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Я вражений тим, що ви досі довіряєте цим шахраям, очікуючи, що вони виконають свої платіжні зобов’язання. Протягом 5 місяців я гнався за майже 1000 доларів, які вони мені винні, лише для того, щоб зустріти шквал брехні та виправдань. Тепер ясно, що їхня бізнес-модель побудована на обмані; вони засновують казино, призначене для отримання грошей без жодного наміру виплати значних виграшів. Будьте обережні, їхня готовність платити лише за незначні суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Цілком розумієте вашу точку зору, особливо якщо казино так довго говорить вам одне й те саме? Чи можу я знати, яка була справжня причина, чому казино не захотіло вам платити? Тоді ви вирішили не подавати скаргу, це, звичайно, було ваше рішення. Я просто думаю, можливо, тобі все одно варто спробувати. 🤔 Лише якщо ви відчуваєте або твердо вірите, що це вас нікуди не приведе, немає сенсу це робити.
Я сподіваюся, що гравці візьмуть деякі нотатки з вашого допису, а також будуть обережні, переглядаючи наш огляд Lucky Owl Casino 👈, а потім вирішать, де грати, а краще ні. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Я намагався знову зібрати ті самі проблеми, але щойно подав офіційну скаргу. Я хочу подякувати всім, хто давав поради та підтримку. Я сподіваюся, що всі отримають належні гроші
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Ви на 100%, я зробив це відомим, запитав жінку в чаті, як вона могла дивитися в дзеркало, брешучи громадянам. Сказали, що вони вчиняють шахрайство і повинні всі потрапити у в'язницю, тому що не мають наміру платити
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Так, я бачив, що ви звернулися до нас зі скаргою, і я вважаю, що це хороший крок, оскільки ви все ще нікуди не дійшли з відкликанням. Тож побачимо, як усе вийде.
Якщо ви хочете знати, чого ви можете очікувати щодо скарги та її процесу, прочитайте цей посібник .
Я тримаю кулаки за справедливе рішення. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Олів із чату підтримує, відчуває біль гравців, ви тримаєте кулаки... який у всьому цьому сенс? Чому казино все ще є в списку? Видаліть цих шахраїв або позначте їх великою червоною позначкою. African Grand casino намагається співпрацювати з ними, але після тижня вони перевірили все програмне забезпечення Rival як найбільших шахраїв в індустрії онлайн-казино
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Вона відчуває твій біль?! ой, які шахраї...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Олів із чату підтримує, відчуває біль гравців, ви тримаєте кулаки... який у всьому цьому сенс? Чому казино все ще є в списку? Видаліть цих шахраїв або позначте їх великою червоною позначкою. African Grand casino намагається співпрацювати з ними, але після тижня вони перевірили все програмне забезпечення Rival як найбільших шахраїв в індустрії онлайн-казино
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Щойно у нас буде більше попереджень, ми обов’язково додамо їх до нашого огляду. Це казино також має досить середній індекс безпеки , тому я думаю, що цим все сказано.
У будь-якому випадку, немає причин залишати його поза межами нашої сторінки, гравцям приємно бачити, що це казино, мабуть, не найкраще для гри.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Тому, як я розумію, вони «відчувають мій біль», але не пропонують вилікувати його. Як вони можуть продовжувати надсилати пропозиції з високим рівнем непрохідності. Я боюся, що інші будуть переслідувати і робити додаткові депозити та втрачати більше грошей. Гравці повинні бути попереджені. Тож чи правильно я припускаю, що все, що я можу зробити, це терпляче чекати, поки мій біль не почне завдавати їм болю, лол. Я сподіваюся, що гравці так само ставляться до них, як певне пиво, отримане в США, що компанія «відчула біль» на суму 27 МІЛЬЯРДІВ доларів. Я підтверджую, що це проблема повсюдна з Rivals. Близький друг заборгував 1600 доларів з двох інших їхніх казино. Ці два місця не тільки не платять, вони закривають її чат, і вона навіть не може спілкуватися. Вони не дали жодних виправдань, просто закрили її, і вона чекала на оплату з грудня. Ці два імена будуть оприлюднені протягом наступних кількох днів після того, як я скажу їй, що вона може подати скаргу. Дякуємо за вашу допомогу в цьому питанні
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Мабуть, так і буде, як ти скажеш, і тобі доведеться набратися терпіння. Я точно намагатимусь бути в курсі свого виходу та отримувати оновлення. Однак, якщо казино не буде спілкуватися і не скаже нічого відповідного, нам доведеться чекати наступного розвитку скарги.
Що стосується ваших друзів, якщо у них виникнуть проблеми, надішліть їх нам, і ми спробуємо допомогти, тому що чим довше чекати, тим важче буде.
Тож я залишатимусь на зв’язку.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Казино Lucky owl club — найсумніше з найсумніших. Я грав приблизно в 70 казино, і зі мною ніколи не траплялося нічого подібного. Я знайшов їхній сайт і просто хотів трохи змінитися від усіх rtg і прагматичних ігор, тому що я бачив інші сайти, де конкуруючі відеослоти платили багато. Тож я шукав і шукав і знайшов кілька, які були «миттєвим вилученням». Я зайшов у чат і запитав їх про їх зняття та перевірку. Мені сказали, що максимум два дні на перевірку та миттєве зняття коштів після цього. Чат завжди був доступний миттєво та дуже корисний. Тож я вклав дещо невелике. Лайткоін 27 доларів. Мені вдалося виграти трохи 125. Добре, зараз 110, але я все ще не мав бонусу, прикріпленого до мого депозиту, оскільки їхні бонуси без правил ви повинні виграти божевільні 160 разів більше вашого бонусу або щось подібне. Отже, купа правил без правил. Але я жодним не користувався, і коли я зайшов у чат, вони надіслали мені посилання електронною поштою, щоб пройти перевірку. Через три дні я перевіряю стан свого облікового запису, але нічого не отримую. У чаті взагалі немає відповіді. Це було приблизно 7 травня, коли вони почали привидювати мене. Я входжу в живий чат щодня кілька разів на день і нічого не отримую. Електронні листи я також нічого не отримую від них. Вони щойно вкрали мої гроші і взагалі не будуть мені відповідати. Вони шахраї, і той, хто включив їх у список хороших казино, повинен бути розглянутий. Я не пам’ятаю, де я його знайшов, але вони сказали, що це хороше казино. Я навіть зайшов до їхнього чату як гість, перш ніж ви увійшли, і запитав агента в чаті, як мені внести депозит. Низько і ось вони відповіли миттєво. Прошу мою електронну адресу, пов’язану з їхнім сайтом. Я дав його їм, і агент із обслуговування клієнтів негайно завершив чат. Я хочу попередити всіх, кого можу, тому що вони просто крадуть гроші. З якою кількістю людей вони це зроблять, перш ніж вони фактично перестануть отримувати депозити? Я цього не розумію і дуже розчарований. Зараз я прочитав інші відгуки, де вони робили те ж саме іншим. Просто не буде відповідати нам взагалі. Я подав скаргу до гуру казино, і я думаю, щойно зворотній відлік буде завершено, вони зв’яжуться з казино? Сподіваюся, це допоможе, тому що я хотів би побачити, чому вони не відповідають. У мене є знімки екрана, на яких вони відповідають на гостьовий чат, а потім завершують чат, щойно я надав їм свою інформацію. Скріншоти, на яких вони ніколи не відповідають у звичайному чаті. Я не знаю, що робити, але, сподіваюся, щось трапиться, коли закінчиться відлік моєї скарги.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Саме так вони зробили зі мною. Вони навіть відмовляються прийняти мій запит на спілкування. Я також зайшов під обліковий запис своєї подруги, і я визначив своє псевдонім, але більше не отримав відповіді.
Тепер, що стосується дупу, вони надсилають мені дуже хороші рекламні акції, які я, очевидно, ігнорую до вчорашнього вечора. Я був онлайн, коли мій «господар» Девід надіслав мені електронний лист із ще однією чудовою рекламою. Зробивши знімок у темряві, я відповів електронною поштою та сказав, що мені подобається цей сайт, але у мене була невелика проблема – не отримати гроші. Я сказав, заплати мені, і я повернуся і зроблю великий депозит (чого, чорт, вартий того, щоб спробувати). Ну, звичайно, відповіді не було.
Просто щоб знати, що моя дівчина зіткнулася з такою ж проблемою в This is Vegas і New Vegas. Їй заборгували близько 2000 з цих 2 сайтів.
У нас між нами близько 2700 доларів, які ми не можемо зібрати. Я схожий на вас, чому ці сайти не позначаються великими червоними літерами на всіх форумах. Надто багато людей відчувають однакові проблеми, і це не що інше, як крадіжка. Гравці повинні бути поінформовані, тому що вони говорять про хорошу гру, але відсутність оплати точно не виняток, а те, як вони працюють. Тому я повідомлю всім гравцям, яких вас попереджали, що вони шахраї
This is exactly how they done me. They refuse to even acknowledge my request to chat. I also went under my girlfriends account and one I identified my screen name I never received another response.
Now for the ass kicker they have been sending me very good promotions which I obviously ignore until last night. I was online when my "host" David sent me an email with another great promo. Taking a shot in dark I emailed back and said I love there site but had the small problem of not getting paid. I said pay me and I will be back and make a large deposit (what the hell was worth a shot). Well of course there was no response.
Just so ppl know my girlfriend has encountered the same exact issue at This is Vegas and New Vegas. She is owed about 2000 from those 2 sites.
Between us we have about $2700 that we cant collect. I am like you why is these site not identified in big red letters on all the forums. Too many ppl experience the same problems and it is nothing but theft. Players need to be informed because they talk a good game but no paying is definitely not the exception but is how they operate. So I will advise all players you have been warned they are a scam
Дякую, що поділилися....читайте про мене... У мене була та сама проблема....а вони досі мене ігнорують
Thank you for sharing....read back on me... I had the same issue....and they still ignore me
Абсолютно жалюгідне місце.... У мене 1600 просто сидять на моєму рахунку через «технічні проблеми» .... Абсолютно найгірше
Absolutely wretched place....I have 1600 just sitting in my account because of "technical issues" ....Absolutely the worst
Я відчуваю твій біль, брате, як я вказав між моєю дівчиною та мною, це 2700 доларів. Я бачу, що інші люди заборгували десятки тисяч, я не можу уявити собі це почуття. Я готуюся подати на 3 інші місця. Прочитайте мій огляд на Slots of Vegas, оскільки всі вони належать одній компанії.
Сума, яку мені заборгували з різних місць, починає збільшуватися, і гуру казино надає мені місце, де я можу спробувати поправитися, і я маю намір
використай це.
Удачі вам у пошуках свого
Тоні
I feel your pain brother,as I indicated between my girlfriend and I its $2700 I see other ppl are owed tens of thousands I can’t began to imagine that feeling. I am getting ready to file against 3 other places. Read my review on Slots of Vegas as they are all owned by the same company.
The ammount owed to me from different places is starting to add up and casino guru provides me a place to try to b made whole and I intend to
use it.
Good luck in you quest to get yours
Tony
Казино Lucky owl club — найсумніше з найсумніших. Я грав приблизно в 70 казино, і зі мною ніколи не траплялося нічого подібного. Я знайшов їхній сайт і просто хотів трохи змінитися від усіх rtg і прагматичних ігор, тому що я бачив інші сайти, де конкуруючі відеослоти платили багато. Тож я шукав і шукав і знайшов кілька, які були «миттєвим вилученням». Я зайшов у чат і запитав їх про їх зняття та перевірку. Мені сказали, що максимум два дні на перевірку та миттєве зняття коштів після цього. Чат завжди був доступний миттєво та дуже корисний. Тож я вклав дещо невелике. Лайткоін 27 доларів. Мені вдалося виграти трохи 125. Добре, зараз 110, але я все ще не мав бонусу, прикріпленого до мого депозиту, оскільки їхні бонуси без правил ви повинні виграти божевільні 160 разів більше вашого бонусу або щось подібне. Отже, купа правил без правил. Але я жодним не користувався, і коли я зайшов у чат, вони надіслали мені посилання електронною поштою, щоб пройти перевірку. Через три дні я перевіряю стан свого облікового запису, але нічого не отримую. У чаті взагалі немає відповіді. Це було приблизно 7 травня, коли вони почали привидювати мене. Я входжу в живий чат щодня кілька разів на день і нічого не отримую. Електронні листи я також нічого не отримую від них. Вони щойно вкрали мої гроші і взагалі не будуть мені відповідати. Вони шахраї, і той, хто включив їх у список хороших казино, повинен бути розглянутий. Я не пам’ятаю, де я його знайшов, але вони сказали, що це хороше казино. Я навіть зайшов до їхнього чату як гість, перш ніж ви увійшли, і запитав агента в чаті, як мені внести депозит. Низько і ось вони відповіли миттєво. Прошу мою електронну адресу, пов’язану з їхнім сайтом. Я дав його їм, і агент із обслуговування клієнтів негайно завершив чат. Я хочу попередити всіх, кого можу, тому що вони просто крадуть гроші. З якою кількістю людей вони це зроблять, перш ніж вони фактично перестануть отримувати депозити? Я цього не розумію і дуже розчарований. Зараз я прочитав інші відгуки, де вони робили те ж саме іншим. Просто не буде відповідати нам взагалі. Я подав скаргу до гуру казино, і я думаю, щойно зворотній відлік буде завершено, вони зв’яжуться з казино? Сподіваюся, це допоможе, тому що я хотів би побачити, чому вони не відповідають. У мене є знімки екрана, на яких вони відповідають на гостьовий чат, а потім завершують чат, щойно я надав їм свою інформацію. Скріншоти, на яких вони ніколи не відповідають у звичайному чаті. Я не знаю, що робити, але, сподіваюся, щось трапиться, коли закінчиться відлік моєї скарги.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Мені дуже шкода через цю проблему, яка у вас виникла. На щастя, як ви сказали, сума, яку ви внесли, була не такою великою. Я говорю це лише тому, що існує дуже мала ймовірність того, що наша команда з розгляду скарг зможе вирішити вашу справу , оскільки, на жаль, це казино взагалі не бажає спілкуватися. 🤷♀️
Коли ви побачите огляд цього казино, ви також побачите таку інформацію:
Таким чином, ми намагаємося попередити всіх заздалегідь, щоб вони знали про ситуацію в цьому казино.
Можливо, у вас були якісь новини з казино?
I am really sorry about this issue you are having. Luckily, as you said, the amount you deposited was not that big. I am saying that just because there is a really small chance that our complaint team will be able to solve your case, because unfortunately, this casino is not willing to communicate at all. 🤷♀️
When you see the review of this casino, you will also see this information:
This way, we try to warn everyone beforehand, so they know about this situation at this casino.
Have you had any news from the casino by now, perhaps?
Я отримав 400 доларів на розгляді, я надіслав всю інформацію, але не зміг вивести готівку. Агент сказав мені чекати. Допоможіть мені отримати мої 400 доларів. Дякую тобі.
I got $400 pending, I sent all my information but I could not place the cash out. The agent told me to wait. Help me to get my $400. Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.