2 міс. тому
Як ти думаєш, що мені робити? Будь ласка, допоможіть мені... Сьогодні я отримав цю відповідь.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Як ти думаєш, що мені робити? Будь ласка, допоможіть мені... Сьогодні я отримав цю відповідь.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Гей, це те, чого я очікував би...
Що ж, якщо я відкину всі емоції та сприйму це як справжнє джерело проблеми, я боюся, що ми справді нічого не зможемо зробити, окрім чекання. Я лише сподіваюся, що системи казино не були заражені чимось настільки серйозним. Давайте поки що пропустимо ці теорії катастрофи.
У будь-якому випадку, якщо система виплат не працює, що ще їм робити? А як щодо чеків? Однак я не знайомий із процесом. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Я вражений тим, що ви досі довіряєте цим шахраям, очікуючи, що вони виконають свої платіжні зобов’язання. Протягом 5 місяців я гнався за майже 1000 доларів, які вони мені винні, лише для того, щоб зустріти шквал брехні та виправдань. Тепер ясно, що їхня бізнес-модель побудована на обмані; вони засновують казино, призначене для отримання грошей без жодного наміру виплати значних виграшів. Будьте обережні, їхня готовність платити лише за незначні суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Я вражений тим, що ви досі довіряєте цим шахраям, очікуючи, що вони виконають свої платіжні зобов’язання. Протягом 5 місяців я гнався за майже 1000 доларів, які вони мені винні, лише для того, щоб зустріти шквал брехні та виправдань. Тепер ясно, що їхня бізнес-модель побудована на обмані; вони засновують казино, призначене для отримання грошей без жодного наміру виплати значних виграшів. Будьте обережні, їхня готовність платити лише за незначні суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Цілком розумієте вашу точку зору, особливо якщо казино так довго говорить вам одне й те саме? Чи можу я знати, яка була справжня причина, чому казино не захотіло вам платити? Тоді ви вирішили не подавати скаргу, це, звичайно, було ваше рішення. Я просто думаю, можливо, тобі все одно варто спробувати. 🤔 Лише якщо ви відчуваєте або твердо вірите, що це вас нікуди не приведе, немає сенсу це робити.
Я сподіваюся, що гравці візьмуть деякі нотатки з вашого допису, а також будуть обережні, переглядаючи наш огляд Lucky Owl Casino 👈, а потім вирішать, де грати, а краще ні. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Я намагався знову зібрати ті самі проблеми, але щойно подав офіційну скаргу. Я хочу подякувати всім, хто давав поради та підтримку. Я сподіваюся, що всі отримають належні гроші
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Ви на 100%, я зробив це відомим, запитав жінку в чаті, як вона могла дивитися в дзеркало, брешучи громадянам. Сказали, що вони вчиняють шахрайство і повинні всі потрапити у в'язницю, тому що не мають наміру платити
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Так, я бачив, що ви звернулися до нас зі скаргою, і я вважаю, що це хороший крок, оскільки ви все ще нікуди не дійшли з відкликанням. Тож побачимо, як усе вийде.
Якщо ви хочете знати, чого ви можете очікувати щодо скарги та її процесу, прочитайте цей посібник .
Я тримаю кулаки за справедливе рішення. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Олів із чату підтримує, відчуває біль гравців, ви тримаєте кулаки... який у всьому цьому сенс? Чому казино все ще є в списку? Видаліть цих шахраїв або позначте їх великою червоною позначкою. African Grand casino намагається співпрацювати з ними, але після тижня вони перевірили все програмне забезпечення Rival як найбільших шахраїв в індустрії онлайн-казино
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Вона відчуває твій біль?! ой, які шахраї...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Олів із чату підтримує, відчуває біль гравців, ви тримаєте кулаки... який у всьому цьому сенс? Чому казино все ще є в списку? Видаліть цих шахраїв або позначте їх великою червоною позначкою. African Grand casino намагається співпрацювати з ними, але після тижня вони перевірили все програмне забезпечення Rival як найбільших шахраїв в індустрії онлайн-казино
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Щойно у нас буде більше попереджень, ми обов’язково додамо їх до нашого огляду. Це казино також має досить середній індекс безпеки , тому я думаю, що цим все сказано.
У будь-якому випадку, немає причин залишати його поза межами нашої сторінки, гравцям приємно бачити, що це казино, мабуть, не найкраще для гри.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Тому, як я розумію, вони «відчувають мій біль», але не пропонують вилікувати його. Як вони можуть продовжувати надсилати пропозиції з високим рівнем непрохідності. Я боюся, що інші будуть переслідувати і робити додаткові депозити та втрачати більше грошей. Гравці повинні бути попереджені. Тож чи правильно я припускаю, що все, що я можу зробити, це терпляче чекати, поки мій біль не почне завдавати їм болю, лол. Я сподіваюся, що гравці так само ставляться до них, як певне пиво, отримане в США, що компанія «відчула біль» на суму 27 МІЛЬЯРДІВ доларів. Я підтверджую, що це проблема повсюдна з Rivals. Близький друг заборгував 1600 доларів з двох інших їхніх казино. Ці два місця не тільки не платять, вони закривають її чат, і вона навіть не може спілкуватися. Вони не дали жодних виправдань, просто закрили її, і вона чекала на оплату з грудня. Ці два імена будуть оприлюднені протягом наступних кількох днів після того, як я скажу їй, що вона може подати скаргу. Дякуємо за вашу допомогу в цьому питанні
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Мабуть, так і буде, як ти скажеш, і тобі доведеться набратися терпіння. Я точно намагатимусь бути в курсі свого виходу та отримувати оновлення. Однак, якщо казино не буде спілкуватися і не скаже нічого відповідного, нам доведеться чекати наступного розвитку скарги.
Що стосується ваших друзів, якщо у них виникнуть проблеми, надішліть їх нам, і ми спробуємо допомогти, тому що чим довше чекати, тим важче буде.
Тож я залишатимусь на зв’язку.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.