ГоловнаФорумКазиноLucky Owl Club Casino - загальне обговорення

Lucky Owl Club Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від dancerreddevile
|
14 886 переглядів 127 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Romi
9 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Сьогодні я знову зв’язався з lucky owl. Були ті самі технічні проблеми, тому я не міг зняти кошти. Тепер у мене є знімки екрану, якщо це те саме виправдання повертається до 2 лютого. Кожного разу використовує те саме виправдання та каже, що я можу зняти кошти, коли це буде виправлено. У мене також є електронний лист, у якому йдеться про те саме.

Ви просите все, що я мав на підтвердження своєї претензії. Як би ти хотів, щоб я тобі це приніс. Я можу прикріпити все це до цієї теми, або найпростішим способом буде надіслати все вам електронною поштою. Будь ласка, повідомте мені, як діяти далі. Якщо це електронною поштою, надайте мені адресу.


filefile



Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
Outlaw1029
9 міс. тому

Привіт! Якщо проблема все ще не змінюється і вона триває досить довго, судячи з того, що я бачив, було б найкраще, якби виподали скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда буде доступна, щоб спробувати допомогти вам із усією цією ситуацією, тому що я знаю, що, звичайно, неприємно чекати понад місяць і все одно отримувати ту саму відповідь і жодного рішення.

Але найкраще, якби ви писали з одного аккаунта, щоб все було просто.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, і я виправлю проблему подвійного рахунку. Причина, чому я опублікував сьогодні деталі, полягала в тому, що мені сказали спробувати вирішити це тут. Просто прочитайте відповіді на мій оригінальний пост. Дякую за розуміння та пораду. Звичайно, я буду домагатися цього, вони винні мені 625 доларів, і я використаю будь-які законні засоби, щоб отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Outlaw1029
9 міс. тому

Нічого страшного, я теж прочитав це ретроспективно. Тому, коли ви подасте скаргу або матимете нову інформацію, не забудьте повідомити мене, тому що я дуже зацікавлений у тому, як просувається ваша справа.

Я сподіваюся, що все можна вирішити без подальших проблем.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Outlaw1029
9 міс. тому

Чесно кажучи, вони протрималися ледь тиждень.... Жодне з казино-провайдерів Rival не перераховує гравців, або вони зволікають, сподіваючись, що ви продовжите грати більше

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
9 міс. тому

Я бачу, що у вас, мабуть, не найкращий досвід спілкування з ними. У вас також є гроші, які вам не виплатило казино, і тому ви чекаєте на зняття?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене на рахунку 625. Коли я намагаюся зняти кошти

система відхиляє його, тому немає жодного зняття, яке очікує на налаштування в моєму обліковому записі. Тепер вони хочуть, щоб я засмутився і почав грати. Я знаю, що це те, чого вони хочуть, і я не піддаюся на це. Я сподівався, що це відповіло на запитання. Останні пару днів я був зв’язаний, але завтра маю намір подати офіційну скаргу

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Крім того, що вони закрили бонус, і залишили мені максимальну суму, яка була надана, досвіду з виплатами майже немає. Будь-яка оплата депозиту буде марною тратою грошей. Мені не потрібне казино, де найважче виплачувати виграш.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я вже більше тижня чекаю на виплату 1500...Мені вже виплачували один раз, тому все готово file але тепер мені кажуть, що з їхнього боку виникла технічна проблема. Терміни для фіксації постійно висуваються, і ніхто не дає мені відповіді. Це щось, що вони робили раніше? Що я повинен зробити? Я також додав повідомлення про помилку.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене на рахунку 625. Коли я намагаюся зняти кошти

система відхиляє його, тому немає жодного зняття, яке очікує на налаштування в моєму обліковому записі. Тепер вони хочуть, щоб я засмутився і почав грати. Я знаю, що це те, чого вони хочуть, і я не піддаюся на це. Я сподівався, що це відповіло на запитання. Останні пару днів я був зв’язаний, але завтра маю намір подати офіційну скаргу

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Тож служба підтримки не допоможе вирішити вашу проблему, чи не так? Ймовірно, настав час представити свою проблему, що ви скажете? Будь ласка, повідомляйте нам, коли у вас буде щось нове про це казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Крім того, що вони закрили бонус, і залишили мені максимальну суму, яка була надана, досвіду з виплатами майже немає. Будь-яка оплата депозиту буде марною тратою грошей. Мені не потрібне казино, де найважче виплачувати виграш.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт Тож, на щастя, у вас немає реального балансу, чи не так? Завжди намагайся зробити кращий вибір.😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я вже більше тижня чекаю на виплату 1500...Мені вже виплачували один раз, тому все готово file але тепер мені кажуть, що з їхнього боку виникла технічна проблема. Терміни для фіксації постійно висуваються, і ніхто не дає мені відповіді. Це щось, що вони робили раніше? Що я повинен зробити? Я також додав повідомлення про помилку.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Отже, ваш рахунок у цьому казино повністю підтверджено, чи не так? Хтось пояснив вам, з якою технічною проблемою вони зіткнулися? Сподіваюся, незабаром вони зможуть це виправити. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам знадобиться наше втручання, ми будемо тут чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Так, усе налаштовано, оскільки я вже отримав зняття коштів 22 лютого, тому я грав більше та отримав хороший невеликий удар, який я не можу зняти. Пояснень щодо технічної проблеми не було. Я написав багато електронних листів без відповіді. Агенти живого чату сказали мені просто почекати, але не було жодного розкладу та жодної іншої інформації про те, над чим «працюють». Я кілька разів просив поговорити з менеджером, але нікого немає. Що можна зробити?

Автоматичний переклад.
Ishme23
9 міс. тому

Коли у вас немає оновлень і казино більше нічого не пояснить, це неприємно.

Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тож якщо ви вийшли за цей термін і нічого не змінилося, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому випадку, ви отримали свій попередній вихід без проблем чи виникли якісь технічні проблеми?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Дякую, що відгукнулися. Так, це надзвичайно засмучує залишатися в невіданні про 1500 доларів. Перше зняття склало 35 доларів, і не було абсолютно жодних проблем. Я пішов і вніс депозит наступного дня після того, як отримав зняття, і виграв гроші того ж дня, 23 лютого, і з тих пір я не міг зняти гроші.

Автоматичний переклад.
Ishme23
9 міс. тому

Це точна відповідь, яку я отримую разом із тією самою спливаючою помилкою. У мене був той самий досвід, що я мав попередній вихід, а потім, коли я натиснув знову, почалася «технічна проблема». Я збираюся спробувати ще раз сьогодні ввечері, і якщо не вирішиться, я подаю офіційну скаргу сьогодні ввечері. Я б порадив вам також подати його.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую, що відгукнулися. Так, це надзвичайно засмучує залишатися в невіданні про 1500 доларів. Перше зняття склало 35 доларів, і не було абсолютно жодних проблем. Я пішов і вніс депозит наступного дня після того, як отримав зняття, і виграв гроші того ж дня, 23 лютого, і з тих пір я не міг зняти гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

На мій погляд, це казино не дозволяє зняти стрес, коли сума досить низька. Це дуже зручно, якщо ви не опинитеся в такій ситуації, чи не так?

Щоб виключити зовнішні технічні проблеми, чи використовує це конкретне казино будь-які сторонні інструменти чи програми перевірки, наприклад Inclave?

Не кажучи про пряму прив’язку до зняття коштів, але ви знаєте, я волію бути впевненим навіть у таких деталях.

Я справді сподіваюся, що казино докладе всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему, з іншого боку, минуло досить багато часу, і у мене склалося враження, що все просувається вперед.

Можливо, ви знайомі з будь-яким іншим способом оплати, який ви можете використати? Криптобіржа здається більш придатною як останній варіант. 🤷‍♂️ Наскільки я можу судити, це має бути найпростішим.


Так чи інакше, я більш ніж переконаний, що люди в казино повинні знайти вихід з цієї ситуації, тому будемо сподіватися, що вони близькі до вирішення!



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це точна відповідь, яку я отримую разом із тією самою спливаючою помилкою. У мене був той самий досвід, що я мав попередній вихід, а потім, коли я натиснув знову, почалася «технічна проблема». Я збираюся спробувати ще раз сьогодні ввечері, і якщо не вирішиться, я подаю офіційну скаргу сьогодні ввечері. Я б порадив вам також подати його.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дозвольте, коли ви говорите про офіційну скаргу, ви маєте на увазі звернення до їхнього органу ліцензування чи Центру вирішення проблем Casino Guru ?

Просто ця компанія взагалі не має ліцензії, тому я хочу переконатися, що ви про це знаєте.

Вибачте, що втрутилася.


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Це те, що я отримав сьогодні за відповідь від їхньої служби підтримки.... filefilefile

Автоматичний переклад.
Outlaw1029
9 міс. тому

Які кроки ви зробили? Це повідомлення, які я отримав сьогодні. filefilefile

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого