ФорумКазиноLucky Owl Club Casino - загальне обговорення

Lucky Owl Club Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від dancerreddevile
|
13375 переглядів 127 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
dancerreddevile
10 міс. тому

Я хотів би відповісти на це питання, але я відчуваю, що у них будуть такі правила. Найкраще було б запитати службу підтримки, чому це так, і запитати. Мені було б дуже цікаво почути відповідь. Збираєшся спробувати?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Точно ні 🚫😔. Я не хочу чекати один місяць, поки вони схвалять мою відмову. І я, звичайно, не хочу бути схожим на інших гравців, які витрачають свій час на зв’язки зі службою підтримки та слухання якоїсь нісенітниці від операторів. Lucky owl club — це шахрайство, і це факт.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ні, я не зацікавлений у подальшому розгляді цього питання. Робота з такими компаніями, як SLOTHUB і ця, які, здається, навмисно затримують виплати, виглядає так, щоб скористатися гравцями. На мою думку, подавати скаргу було б марною тратою часу. Здається, такі види бізнесу працюють за моделлю, за якою вони не схильні платити гравцям, і я не бачу особливої користі в подальшому залученні до процесу, який, здається, навряд чи принесе позитивний результат.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Точно ні 🚫😔. Я не хочу чекати один місяць, поки вони схвалять мою відмову. І я, звичайно, не хочу бути схожим на інших гравців, які витрачають свій час на зв’язки зі службою підтримки та слухання якоїсь нісенітниці від операторів. Lucky owl club — це шахрайство, і це факт.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якби я був на вашому місці, я б зробив усе, щоб отримати гроші з казино. Ну, звісно, рішення приймати вам. Якщо говорити про рішення, як для вас звучить скарга?

Чи хотіли б ви подати його? 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я не зацікавлений у подальшому розгляді цього питання. Робота з такими компаніями, як SLOTHUB і ця, які, здається, навмисно затримують виплати, виглядає так, щоб скористатися гравцями. На мою думку, подавати скаргу було б марною тратою часу. Здається, такі види бізнесу працюють за моделлю, за якою вони не схильні платити гравцям, і я не бачу особливої користі в подальшому залученні до процесу, який, здається, навряд чи принесе позитивний результат.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дуже шкода, тому що я вважаю, що гравець нічого не отримує за спробу, і навіть якщо це не спрацювало, можна сказати, що ти зробив щось, щоб отримати свої гроші. Але я, звичайно, не збираюся вас ні до чого змушувати.

Якщо ви передумаєте, я думаю, ви знаєте, де нас знайти.

Однак ви все ще спілкуєтеся з казино в рамках виведення коштів чи ви також відмовилися від цього? 🤔

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
10 міс. тому

Тепер я бачу... ти з Сербії, як і я.

Чоловіче, навіщо ти витрачаєш час на якісь сумнівні казино поруч із нашим моцартом, який є в європейському топі онлайн-ігор.

У mozart ви даєте платіжне доручення, і гроші будуть зараховані на ваш рахунок завтра. Через 24 год.

А на mozart у вас є всі можливі ігрові автомати. І ці твої сови.

Я не граю в автомати, я граю в рулетку на Моцарта.

Автоматичний переклад.
zorans71
10 міс. тому

Ви говорите про це казино Mozzart ? Я бачу, що тобі це дуже подобається, чесно кажучи, і схоже, що у тебе тут не виникло жодних проблем, що мене тішить.

Однак, якщо у вас є що сказати про це казино і ви хочете поділитися більше, ви можете зробити це тут: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion , щоб ми не t змішувати різні казино разом.

Однак, якщо я правильно зрозумів, гравець, якому ви відповідаєте, знає це казино, оскільки я бачив, що він також опублікував відгук користувача про нього кілька місяців тому, який був позитивним. Тому я думаю, що у вас буде досить спільна думка про казино. 😊

Автоматичний переклад.
zorans71
10 міс. тому

Вітаю країну,

За виплатами всі наші букмекерські контори не мають собі рівних у світі. Воно стоїть. Гроші в Mozart так само безпечні, як і в банку. Але з точки зору провайдерів, депозитних бонусів, RTP ми значно відстаємо від усіх казино світу. Ви не відтворюєте склади, тому не бачите різниці. У Mozart ви вносите 1000 динарів при ставці 20 і обертаєте все без жодного виграшного обертання. Це трапляється занадто багато разів, щоб сказати, що не пощастило. А провайдери слотів взагалі належать до іншої ліги і цілком можуть мати кілька різних конфігурацій гри.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Яро, моя думка про казино Mozzart базується на їх чесності щодо оплати. Це казино не пропонує бонусів або безкоштовних обертань, але якщо ви щось виграли, будьте впевнені, що вони вам оплатять

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
10 міс. тому

Як це не пропонує?

Щопонеділка після 9:30 ранку приходить бонус, з яким ви можете грати так, ніби це були справжні гроші.

Усе, що ви виграєте, одразу перетворюється на реальні гроші, які ви можете негайно зняти.

Автоматичний переклад.
zorans71
10 міс. тому

Я досі не отримав жодного динара від Моцарта за той щасливий понеділок

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Яро, моя думка про казино Mozzart базується на їх чесності щодо оплати. Це казино не пропонує бонусів або безкоштовних обертань, але якщо ви щось виграли, будьте впевнені, що вони вам оплатять

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую за роз'яснення. Але чи можна залишити дискусію про Mozzart Casino тут, будь ласка: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion

Я не хочу змішувати два казино разом. 😊

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
10 міс. тому

Тоді ви не активний гравець

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шахрайський сайт платити не хоче, вигадує всяку дурницю




Автоматичний переклад.
boka89
10 міс. тому

Привіт, що саме сталося, коли казино не захотіло платити вам гроші? Вони сказали якусь причину? Скільки часу знадобилося, щоб не отримати гроші? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Клуб Lucky Owl — повний шахрай, вітальні бонуси не підлягають використанню й просто зникають, співробітники чату працюють повільно та не допомагають, тримайтеся подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.
aaronbush993
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід у цьому казино.

Що стосується бонусів, чи пробували ви запитати в чаті, в чому проблема, що їх не можна використати і вони зникають? Я припускаю, що оскільки ви сказали, що співробітники чату не допомагають, вони не допомогли вам у цій ситуації, але якщо це не так, ви можете сказати мені, з чим ще ви мали справу.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

тиждень тому вони сказали, що технічна проблема і платіж буде працювати через 12 годин, після цього я кожен день писав їм, коли я отримаю свої гроші, вони сказали, що це буде скоро, вони скинули це і вийшли з чату

Автоматичний переклад.
boka89
9 міс. тому

Це означає, що ви ще не отримали гроші, так? Ми надаємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття грошей, тому, якщо ви перевищите цей період, обов’язково повідомте мене, і наша команда спробує вам допомогти.

Отже, ви все ще спілкуєтеся з ними чи те, що ви написали, було останнім, що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

в принципі я отримаю свої гроші протягом 2 днів, це обіцяють ще вчора




Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого