Лол правда. Мій теж перевищує «місячний ліміт виведення коштів» у 3000 євро, тож подивимося, що вони скажуть. Мені сказали, що «VIP-менеджер» запустить це, але хто знає..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Майже кожного разу я чекав 11 днів, щоб отримати 401 євро. Зараз чекаю 316 євро. Я думаю, що варіант зняття не впливає на час очікування, просто вони не виграють достатньо, щоб заплатити всім негайно. Або вони навмисно чекають, щоб ви повернули назад, зіграли й програли.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Привіт,
Ви також не проти подати скаргу? Натисніть тут , будь ласка
Це свіже казино, тому ми хотіли б зібрати всю можливу інформацію та підсумувати, як вони працюють.
Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello,
would you mind submitting the complaint as well? Click here, please
It's a fresh casino, so we would like to gather all information we can and sum up how they fare.
Hopefully, we will be able to help you.
Така сама ситуація для мене, на жаль. Моя сума ще більша, що, на мою думку, не допомагає. Писали електронною поштою, спілкувалися в чаті, і постійно обіцяли, що буде виплачено «наступного дня» або «дуже скоро»
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Привіт,
ми надаємо казино 14 повних днів на обробку зняття коштів + KYC, я вважаю, що ні, однак ви також можете подати скаргу - дуже скоро. 🙁
Як ти гадаєш?
Hello,
we allow the casino 14 full days to process withdrawal + KYC, the way I see it no, however, you may consider submitting the complaint too - very soon. 🙁
What do you think?
Майже кожного разу я чекав 11 днів, щоб отримати 401 євро. Зараз чекаю 316 євро. Я думаю, що варіант зняття не впливає на час очікування, просто вони не виграють достатньо, щоб заплатити всім негайно. Або вони навмисно чекають, щоб ви повернули назад, зіграли й програли.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Лол правда. Мій теж перевищує «місячний ліміт виведення коштів» у 3000 євро, тож подивимося, що вони скажуть. Мені сказали, що «VIP-менеджер» запустить це, але хто знає..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Привіт, mrmileena,
зверніть увагу: скористайтеся кнопкою відповіді, інакше одержувачі не отримають сповіщення про ваше запитання.
Я запитав два з останніх, однак. Подивимося 🤞
Hello mrmileena,
kindly note: use the reply button, otherwise the recipients will not be notified about your question.
I asked two of the latest, though. Let's see 🤞
Привіт Радка,
Так, ви праві, я отримую сповіщення, лише коли хтось відповідає на моє повідомлення.
Я не знаю, чи вони отримали гроші, але моє зняття зараз має статус очікування, він буде виплачений зазвичай протягом наступних годин. Я чекав 1 тиждень рівно, виведення зробив минулої п'ятниці.
Hello Radka,
Yes you are right, I only get notifications when someone replies to my message.
I don't know if they got paid but my withdrawal is pending status now, it'll be paid normally in the next hours. I waited 1 week exactly, I made the withdrawal last Friday.
Отже, ваш статус вилучення змінився, тоді я чекаю вашого наступного оновлення 👍
So your withdrawal status has changed, I'll wait for your next update then 👍
Привіт знову,
Вони відхилили моє зняття через банк і попросили вибрати інший спосіб зняття. Сподіваюся, вони не змусять мене знову чекати 10 днів.
Hello again,
They rejected my withdrawal through bank and asked me to choose another method to withdraw. I hope they won't make me wait 10 days again.
Я почав грати в цьому казино минулого тижня і використовував їхні бонуси, але ще не пробував зняти гроші в казино. Я сподіваюся, що все буде добре, коли прийде час зняти частину готівки
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
👏👏👍
Я б не смів сподіватися 😀. Ну, я б сказав, не з тих блискавичних трансферів.
👏👏👍
I wouldn't dare to hope 😀. Well, not one of those lightning-fast transfers, I'd say.
Я почав грати в цьому казино минулого тижня і використовував їхні бонуси, але ще не пробував зняти гроші в казино. Я сподіваюся, що все буде добре, коли прийде час зняти частину готівки
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.