ФорумКазиноLucky Crypto Casino - загальне обговорення

Lucky Crypto Casino - загальне обговорення

2 р. тому від glamourlive
|
34058 переглядів 145 відповідей |
|
1 2...8
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я хотів знати, що щасливе крипто-казино можна внести за допомогою postepay evolution mastercard, але для зняття грошей це не той самий спосіб ?????

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На щасливій криптовалюті я виграв 150 євро в слотах із вітальним бонусом, вони просять мене внести щонайменше 20 євро добре ... але в напрямку до еволюції післяплати, але потім зняти мені здається, що та сама карта не є гарною ... або чи я помиляюся, дякую хто знає, як мені відповісти

Автоматичний переклад.
glamourlive
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але доступний спосіб оплати залежить від кількох факторів, таких як обмеження країни, налаштування постачальника платежів, іноді навіть виграна сума може вплинути на варіанти оплати.

Чи правильно я розумію, що ви хотіли б зняти, використовуючи інший спосіб оплати, ніж той, який ви використовували для депозиту, необхідного для отримання виграних грошей?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Щасливе крипто-казино дало мені бонус у розмірі 25 євро на момент реєстрації, я мав зіграти в нього 60 разів, і мені це вдалося. Ну, тепер у мене є 150 євро для зняття, вони хочуть внести депозит у розмірі 20 до зняття, але у мене є еволюція післяплати. Я хотів знати, чому депозит вони приймають післяплату, а не для зняття? Та сама карта в порядку?

Автоматичний переклад.
glamourlive
2 р. тому

Привіт,

на жаль, я поняття не маю, що таке еволюція післяплати. Можливо, цей спосіб оплати недоступний для виведення.

Ви повинні проконсультуватися з казино, і вони повинні пояснити вам проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.


Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.

Подивлюсь чи отримаю завтра.

Автоматичний переклад.
glamourlive
2 р. тому

Відповідно до цього у вас є IBAN, за яким ви можете отримувати перекази file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.


Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.

Подивлюсь чи отримаю завтра.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

у цьому випадку здається, що ця спеціальна пропозиція змусить вас чекати ще довше. 🤨

Дозвольте вгадати — ви теж не можете зв’язатися з менеджером — я прав?

Сподіваюся, вони дотримаються своїх слів. Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Так, з вівторка я не отримую жодної відповіді ні від служби підтримки, ні від менеджера.


Я щойно надіслав їм ще одне повідомлення, у якому сказав, що якщо мені не платять сьогодні, я подам тут скаргу, щоб людей попереджали про підозрілі казино.


У них виникають проблеми з оплатою 250 євро, але насправді це лише мої гроші. Смішно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,


Вибачте за подвійний пост.


Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.


Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Я згоден, що це звучить якось смішно.

Я б сказав, що гідне казино спробує знайти спосіб вирішити ситуацію «відсутнього менеджера». Але це казино свіже, і, можливо, їм дійсно не вистачає спеціалізованих співробітників, а також достатньо досвіду, тому один відсутній менеджер може стати справжньою проблемою. 🙂

Побачимо, але я сподіваюся, що в майбутньому вони покращать свої послуги.

Я перевірю завтра невдовзі після обіду.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт знову,


Вибачте за подвійний пост.


Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.


Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, що ви подали скаргу , тому гроші не отримали. 🙁

Залишається тільки сподіватися, що казино зв’яжеться з нами.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Так, у мене не було вибору, оскільки менеджер, мабуть, зайнятий 9 днів 24/7, а фінансовій команді потрібно більше 9 днів, щоб надіслати 250 євро на мій рахунок u neteller. Крім того, вони не відповідають на електронні листи.


Я намагався бути привітним, я перешкодив їм відповісти, щоб принаймні я зрозумів, чому так довго чекати, перш ніж подати скаргу тут, але вони не проти відповісти.


Але вони додають бонусний баланс на рахунок і надсилають листи, щоб запропонувати бонус на депозит. Наче вони всі ці дні намагаються знайти щось проти мене, щоб не виплачувати виграш.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

ну, очевидно, це стає занадто довгим.

Не могли б ви повідомити Нік про цей бонусний баланс, будь ласка? Я впевнений, що він хотів би знати.

Якщо це так, як ви запропонували, ми розглянемо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка


Який бонусний баланс, той, який вони додали, коли я мав незавершене виведення?

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

так, цей. На всяк випадок, якщо казино хоче заперечити, що у вас є незавершений виведення з активним бонусом. Я не кажу, що вони є, просто щоб бути готовим.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка


Я одразу після цього надіслав їм лист і зв’язався з чатом, щоб видалити його. Я зробив скріншоти на випадок.

Автоматичний переклад.
pippibundi88
2 р. тому

Привіт,


Так, вони заплатили мені сьогодні повністю через 11 днів. Це зайняло багато часу, але я принаймні отримав гроші.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


Так, вони заплатили мені сьогодні повністю через 11 днів. Це зайняло багато часу, але я принаймні отримав гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Це дуже гарна новина!

Я дуже хвилювався через бонус, який ви нещодавно отримали. Добре, що казино не намагалося ще більше ускладнювати.

Вони сказали вам, що спричинило затримку? 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого