2 р. тому
Тут ви можете обговорити Lucky Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я хотів знати, що щасливе крипто-казино можна внести за допомогою postepay evolution mastercard, але для зняття грошей це не той самий спосіб ?????
Hi I wanted to know the lucky crypto casino can be deposited with postepay evolution mastercard but to withdraw the money there is not the same method ?????
Salve volevo sapere il casino lucky crypto si puo' depositare con postepay evolution mastercard ma per ritirare i soldi non c' e' lo stesso metodo?????
На щасливій криптовалюті я виграв 150 євро в слотах із вітальним бонусом, вони просять мене внести щонайменше 20 євро добре ... але в напрямку до еволюції післяплати, але потім зняти мені здається, що та сама карта не є гарною ... або чи я помиляюся, дякую хто знає, як мені відповісти
On lucky crypto I won 150 euros at the slots with welcome bonus they ask me to deposit at least 20 euros ok ... but towards with postepay evolution but then to withdraw it seems to me that the same card is not good ... or am I wrong thanks to whom will know how to answer me
Su lucky crypto ho vinto 150euro alle slots con bonus di benvenuto mi chiedono di depositare almeno 20 euro ok ... ma verso con postepay evolution ma poi per ritirare mi sembra che la stessa carta non vada bene ...o mi sbaglio grazie a chi saprà rispondermi
Привіт,
Вибачте, але доступний спосіб оплати залежить від кількох факторів, таких як обмеження країни, налаштування постачальника платежів, іноді навіть виграна сума може вплинути на варіанти оплати.
Чи правильно я розумію, що ви хотіли б зняти, використовуючи інший спосіб оплати, ніж той, який ви використовували для депозиту, необхідного для отримання виграних грошей?
Hello,
I'm sorry but the available payment method depends on several factors such as country restrictions, payment provider settings sometimes even the amount won could affect the payment options.
Do I understand correctly that you would like to withdraw using a different payment option than the one you used for the deposit necessary to claim to money won?
Щасливе крипто-казино дало мені бонус у розмірі 25 євро на момент реєстрації, я мав зіграти в нього 60 разів, і мені це вдалося. Ну, тепер у мене є 150 євро для зняття, вони хочуть внести депозит у розмірі 20 до зняття, але у мене є еволюція післяплати. Я хотів знати, чому депозит вони приймають післяплату, а не для зняття? Та сама карта в порядку?
The lucky crypto casino gave me a bonus of 25 euros at the time of registration I had to play it 60 times and I succeeded. Well now I have 150 euros to withdraw they want a deposit of 20 before withdrawing but I have a postepay evolution I wanted to know why the deposit they accept the Postepay but for the withdrawal? Is the same card okay?
Il casino lucky crypto mi regalato un bonus di 25 euro al momento dell iscrizione dovevo giocarlo 60 volte e ci sono riuscita . Bene adesso ho 150 euro da ritirare loro vogliono un deposito di 20 prima di ritirare ma io ho una postepay evolution volevo sapere perché il deposito accettano la Postepay ma per il prelievo? Va bene la stessa carta?
Привіт,
на жаль, я поняття не маю, що таке еволюція післяплати. Можливо, цей спосіб оплати недоступний для виведення.
Ви повинні проконсультуватися з казино, і вони повинні пояснити вам проблему.
Hello,
sadly, I have no clue what postepay evolution is. It may be that this payment method is not available for withdrawal.
You should consult with the casino and they should explain the problem to you.
Привіт,
Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.
Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.
Подивлюсь чи отримаю завтра.
Hello,
I have verified my account 2 or 3 weeks ago. I made 2 withdrawals already. The manager promised me my next winning will be 10x the deposit instead of 5x. Had him on phone on Tuesday that the promise is maintained and until today, my withdrawal is still at "new" status. Tomorrow it will be exactly 7 days I'm waiting. I wrote 3 mails, I didn't get any answer.
I think it's not normal to wait a week to be paid 250 euros after verification and 2 withdrawals before.
I'll see if I get it tomorrow.
Відповідно до цього у вас є IBAN, за яким ви можете отримувати перекази
According to this you have an IBAN which you can receive transfers
Привіт,
Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.
Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.
Подивлюсь чи отримаю завтра.
Hello,
I have verified my account 2 or 3 weeks ago. I made 2 withdrawals already. The manager promised me my next winning will be 10x the deposit instead of 5x. Had him on phone on Tuesday that the promise is maintained and until today, my withdrawal is still at "new" status. Tomorrow it will be exactly 7 days I'm waiting. I wrote 3 mails, I didn't get any answer.
I think it's not normal to wait a week to be paid 250 euros after verification and 2 withdrawals before.
I'll see if I get it tomorrow.
Привіт, mrmileena,
у цьому випадку здається, що ця спеціальна пропозиція змусить вас чекати ще довше. 🤨
Дозвольте вгадати — ви теж не можете зв’язатися з менеджером — я прав?
Сподіваюся, вони дотримаються своїх слів. Дайте нам знати.
Hello mrmileena,
in this case, it almost seems like this special deal will make you wait even longer. 🤨
Let me guess - you can't reach the manager either- am I right?
Hopefully, they will stick to their words. Let us know.
Привіт Радка
Так, з вівторка я не отримую жодної відповіді ні від служби підтримки, ні від менеджера.
Я щойно надіслав їм ще одне повідомлення, у якому сказав, що якщо мені не платять сьогодні, я подам тут скаргу, щоб людей попереджали про підозрілі казино.
У них виникають проблеми з оплатою 250 євро, але насправді це лише мої гроші. Смішно.
Hello Radka,
Yes, since Tuesday I don't receive any answer from support nor manager.
I have just sent them another mail saying that if I'm not paid today I'll submit a complaint here so people are warned about suspicious casinos.
They are having trouble paying 250 EUR when in fact its just my money back. Ridiculous.
Привіт знову,
Вибачте за подвійний пост.
Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.
Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello again,
Sorry for the double post.
I haven't received any money yet, so tomorrow will be 8 days since I'm waiting. The chat support told me that their manager had a training whole week so he was absent. I don't see what it does have to do with the finance team.
If I don't have my money tomorrow before midday, I'll submit a complaint here in the afternoon.
Best regards,
mrmileena
Привіт, mrmileena,
Я згоден, що це звучить якось смішно.
Я б сказав, що гідне казино спробує знайти спосіб вирішити ситуацію «відсутнього менеджера». Але це казино свіже, і, можливо, їм дійсно не вистачає спеціалізованих співробітників, а також достатньо досвіду, тому один відсутній менеджер може стати справжньою проблемою. 🙂
Побачимо, але я сподіваюся, що в майбутньому вони покращать свої послуги.
Я перевірю завтра невдовзі після обіду.
Hello mrmileena,
I agree that it sounds kind of funny.
A decent casino would try to find a way how to solve a "missing manager" situation, I'd say. But this casino is fresh and maybe they are truly short on specialized co-workers as well as a solid experience so one missing manager can be a real problem. 🙂
We shall see, but I hope they will improve their services in the future.
I will check back tomorrow shortly after noon.
Привіт знову,
Вибачте за подвійний пост.
Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.
Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello again,
Sorry for the double post.
I haven't received any money yet, so tomorrow will be 8 days since I'm waiting. The chat support told me that their manager had a training whole week so he was absent. I don't see what it does have to do with the finance team.
If I don't have my money tomorrow before midday, I'll submit a complaint here in the afternoon.
Best regards,
mrmileena
Я бачу, що ви подали скаргу , тому гроші не отримали. 🙁
Залишається тільки сподіватися, що казино зв’яжеться з нами.
I can see you submitted the complaint, so you don't get the money. 🙁
We can only hope that the casino will communicate with us.
Привіт Радка
Так, у мене не було вибору, оскільки менеджер, мабуть, зайнятий 9 днів 24/7, а фінансовій команді потрібно більше 9 днів, щоб надіслати 250 євро на мій рахунок u neteller. Крім того, вони не відповідають на електронні листи.
Я намагався бути привітним, я перешкодив їм відповісти, щоб принаймні я зрозумів, чому так довго чекати, перш ніж подати скаргу тут, але вони не проти відповісти.
Але вони додають бонусний баланс на рахунок і надсилають листи, щоб запропонувати бонус на депозит. Наче вони всі ці дні намагаються знайти щось проти мене, щоб не виплачувати виграш.
Hello Radka,
Yes, I had no choice since the manager apparently is busy for 9 days 24/7 and the finance team need more than 9 days to send 250 euros on my neteller account. In plus, they are not responding to emails.
I tried to be nice, I prevented them to reply so at least i know why such a long wait before submitting complaint here but they didn't mind answering.
But, they add bonus balance on account and send mails to offer bonus on deposit by the way. It's like they are trying all these days to find something to use against me to not pay winnings.
Привіт, mrmileena,
ну, очевидно, це стає занадто довгим.
Не могли б ви повідомити Нік про цей бонусний баланс, будь ласка? Я впевнений, що він хотів би знати.
Якщо це так, як ви запропонували, ми розглянемо.
Hello mrmileena,
well, this is getting far too long obviously.
Would you mind updating Nick about this bonus balance, please? I'm sure he would like to know.
If it is as you suggested, we will investigate.
Привіт,
так, цей. На всяк випадок, якщо казино хоче заперечити, що у вас є незавершений виведення з активним бонусом. Я не кажу, що вони є, просто щоб бути готовим.
Дякую.
Hello,
yes, this one. Just in case the casino would like to oppose that you have a pending withdrawal with an active bonus. I'm not saying they are, just to be prepared.
Thank you.
Привіт,
Так, вони заплатили мені сьогодні повністю через 11 днів. Це зайняло багато часу, але я принаймні отримав гроші.
Hello,
Yes, they paid me today fully after 11 days. It took long but at least I received the money.
Привіт.
Це дуже гарна новина!
Я дуже хвилювався через бонус, який ви нещодавно отримали. Добре, що казино не намагалося ще більше ускладнювати.
Вони сказали вам, що спричинило затримку? 🙂
Hello there.
That's pretty good news!
I was quite nervous about the bonus you received recently. It's good the casino did not try to complicate things further.
Did they tell you what caused the delay? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.