ГоловнаФорумКазиноLucky Crypto Casino - загальне обговорення

Lucky Crypto Casino - загальне обговорення

 від glamourlive
|
40 965 переглядів 145 відповідей |
|
1 2...8
Тут ви можете обговорити Lucky Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, я хотів знати, що щасливе крипто-казино можна внести за допомогою postepay evolution mastercard, але для зняття грошей це не той самий спосіб ?????

Автоматичний переклад.

На щасливій криптовалюті я виграв 150 євро в слотах із вітальним бонусом, вони просять мене внести щонайменше 20 євро добре ... але в напрямку до еволюції післяплати, але потім зняти мені здається, що та сама карта не є гарною ... або чи я помиляюся, дякую хто знає, як мені відповісти

Автоматичний переклад.
glamourlive

Привіт,

Вибачте, але доступний спосіб оплати залежить від кількох факторів, таких як обмеження країни, налаштування постачальника платежів, іноді навіть виграна сума може вплинути на варіанти оплати.

Чи правильно я розумію, що ви хотіли б зняти, використовуючи інший спосіб оплати, ніж той, який ви використовували для депозиту, необхідного для отримання виграних грошей?

Автоматичний переклад.
Radka

Щасливе крипто-казино дало мені бонус у розмірі 25 євро на момент реєстрації, я мав зіграти в нього 60 разів, і мені це вдалося. Ну, тепер у мене є 150 євро для зняття, вони хочуть внести депозит у розмірі 20 до зняття, але у мене є еволюція післяплати. Я хотів знати, чому депозит вони приймають післяплату, а не для зняття? Та сама карта в порядку?

Автоматичний переклад.
glamourlive

Привіт,

на жаль, я поняття не маю, що таке еволюція післяплати. Можливо, цей спосіб оплати недоступний для виведення.

Ви повинні проконсультуватися з казино, і вони повинні пояснити вам проблему.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.


Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.

Подивлюсь чи отримаю завтра.

Автоматичний переклад.
glamourlive

Відповідно до цього у вас є IBAN, за яким ви можете отримувати перекази file

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я підтвердив свій обліковий запис 2 або 3 тижні тому. Я вже зробив 2 зняття коштів. Менеджер пообіцяв мені, що мій наступний виграш буде 10-кратним депозитом замість 5-кратного. У вівторок він по телефону розмовляв, що обіцянка виконана, і до сьогодні мій вихід все ще знаходиться в статусі «новий». Завтра буде рівно 7 днів я чекаю. Я написав 3 листи, відповіді не отримав.


Я думаю, що це ненормально чекати тиждень, щоб отримати 250 євро після перевірки та 2 зняття коштів до цього.

Подивлюсь чи отримаю завтра.

Автоматичний переклад.

Привіт, mrmileena,

у цьому випадку здається, що ця спеціальна пропозиція змусить вас чекати ще довше. 🤨

Дозвольте вгадати — ви теж не можете зв’язатися з менеджером — я прав?

Сподіваюся, вони дотримаються своїх слів. Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка


Так, з вівторка я не отримую жодної відповіді ні від служби підтримки, ні від менеджера.


Я щойно надіслав їм ще одне повідомлення, у якому сказав, що якщо мені не платять сьогодні, я подам тут скаргу, щоб людей попереджали про підозрілі казино.


У них виникають проблеми з оплатою 250 євро, але насправді це лише мої гроші. Смішно.

Автоматичний переклад.

Привіт знову,


Вибачте за подвійний пост.


Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.


Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт, mrmileena,

Я згоден, що це звучить якось смішно.

Я б сказав, що гідне казино спробує знайти спосіб вирішити ситуацію «відсутнього менеджера». Але це казино свіже, і, можливо, їм дійсно не вистачає спеціалізованих співробітників, а також достатньо досвіду, тому один відсутній менеджер може стати справжньою проблемою. 🙂

Побачимо, але я сподіваюся, що в майбутньому вони покращать свої послуги.

Я перевірю завтра невдовзі після обіду.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт знову,


Вибачте за подвійний пост.


Я ще не отримав грошей, тому завтра буде 8 днів, як я чекаю. У службі підтримки чату мені повідомили, що їхній менеджер мав тренування цілий тиждень, тому він був відсутній. Я не розумію, яке відношення це має до фінансової команди.


Якщо завтра до полудня у мене не буде грошей, я подам скаргу сюди після обіду.


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви подали скаргу , тому гроші не отримали. 🙁

Залишається тільки сподіватися, що казино зв’яжеться з нами.



Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка


Так, у мене не було вибору, оскільки менеджер, мабуть, зайнятий 9 днів 24/7, а фінансовій команді потрібно більше 9 днів, щоб надіслати 250 євро на мій рахунок u neteller. Крім того, вони не відповідають на електронні листи.


Я намагався бути привітним, я перешкодив їм відповісти, щоб принаймні я зрозумів, чому так довго чекати, перш ніж подати скаргу тут, але вони не проти відповісти.


Але вони додають бонусний баланс на рахунок і надсилають листи, щоб запропонувати бонус на депозит. Наче вони всі ці дні намагаються знайти щось проти мене, щоб не виплачувати виграш.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт, mrmileena,

ну, очевидно, це стає занадто довгим.

Не могли б ви повідомити Нік про цей бонусний баланс, будь ласка? Я впевнений, що він хотів би знати.

Якщо це так, як ви запропонували, ми розглянемо.

Автоматичний переклад.

Привіт Радка


Який бонусний баланс, той, який вони додали, коли я мав незавершене виведення?

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

так, цей. На всяк випадок, якщо казино хоче заперечити, що у вас є незавершений виведення з активним бонусом. Я не кажу, що вони є, просто щоб бути готовим.

Дякую.

Автоматичний переклад.

Привіт Радка


Я одразу після цього надіслав їм лист і зв’язався з чатом, щоб видалити його. Я зробив скріншоти на випадок.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Так, вони заплатили мені сьогодні повністю через 11 днів. Це зайняло багато часу, але я принаймні отримав гроші.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт,


Так, вони заплатили мені сьогодні повністю через 11 днів. Це зайняло багато часу, але я принаймні отримав гроші.

Автоматичний переклад.

Привіт.

Це дуже гарна новина!

Я дуже хвилювався через бонус, який ви нещодавно отримали. Добре, що казино не намагалося ще більше ускладнювати.

Вони сказали вам, що спричинило затримку? 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого