Привіт,
Я подав запит на зняття в суботу, 24 вересня, і сьогодні моє зняття було схвалено та завершено о 9 годині ранку. Але досі я не отримав свої гроші на neteller. Зазвичай я отримую гроші за 10-20 хвилин до того, як вони надішлють електронний лист для підтвердження платежу.
Я зв’язався з казино, яке повідомило мені, що проблема пов’язана з neteller, а не з ними. Тому я написав Neteller, щоб запитати. Neteller сказав мені, що проблеми немає, і що гроші надходять миттєво, коли продавець надсилає їх. Що я повинен зв’язатися з казино, щоб запитати, чи платіж надіслано на правильну адресу електронної пошти.
Сьогодні ввечері після роботи я знову зв’язався з чатом, і вони сказали мені, що я маю отримати свої гроші дуже скоро і що мені не варто хвилюватися. Я дуже збентежений і не знаю, кому вірити. Я хочу їм довіряти, оскільки вони завжди платили мені в минулому, але я дуже підозрілий, коли вони кажуть, що гроші були надіслані, але приблизно через 12 годин їх все ще немає на моєму рахунку.
Я зачекаю до завтра, щоб побачити, і, на жаль, мені доведеться подати скаргу, щоб спробувати отримати свої гроші.
Hello,
i have asked a withdrawal on Saturday 24th of September and today my withdrawal was approved and completed at 9 o'clock in the morning. But until now i haven't received my money on neteller. Usually i receive my money 10 or 20 minutes before they send an email to confirm the payment.
I have contacted the casino which told me there was an issue about neteller and not them. So i wrote to neteller to ask. Neteller told me that there was no issue and that the money is instant when the merchant sends it. That i should contact the casino to ask if the payment was sent to the right mail address.
I contacted the chat again tonight after work and they told me that i should get my money very soon and that i should not be worried. I am very confused and i do not know who to believe. I want to trust them since they have always paid me in the past but i am very suspicious when they say money was sent but after like 12 hours, it still is not on my account.
i will wait until tomorrow to see and unfortunately i will have to submit a complaint to try to get my money.
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.