ФорумКазиноLucky Crypto Casino - загальне обговорення

Lucky Crypto Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від glamourlive
|
21537 переглядів 145 відповідей |
|
1...5 6 78
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,


Я виграв і є помилка.


Я вніс 20 євро, використовуючи бонус 235%, і мені вдалося зробити ставку. Зазвичай реальний баланс має становити 400, як зазвичай, тому що ми можемо зняти лише 20-кратну суму депозиту, використовуючи бонус, але натомість баланс становить 235, суму відсотка від бонусу. Так дивно...


Написав в службу підтримки, подивлюся, що скажуть. Боже... З цим казино завжди щось не так, лол

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт,

це справді звучить як дивний збіг обставин, коли сума збігається з відсотком бонусу.

Чекаємо на оновлення 🙂 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Раніше бонус становив 400%, тож коли я вносив 20, він додав 400. Я просто думаю, що їхня система додає відсотковий бонус як суму після ставки замість 20-кратного депозиту.


Мені сказали, що перевірять у технічному відділі. Але на сторінці транзакції чітко показано мої 426 євро, зменшені на 191. Я не бачу сенсу зменшувати так сильно, щоб зробити її 235, рівно сумою відсотка бонусу. Це мало бути лише 26, щоб я міг зняти 400.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Мені здається, я розумію, але все ж я дуже хочу знати, що придумає казино.

Минуло кілька днів, ви вже отримали певні часові рамки? Гадаю, ні.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я зв’язався з чатом вчора та сьогодні, і вона щойно сказала мені, що вони отримають відповідь сьогодні в другій половині дня, тож я зачекаю та повідомлю вам про це.


Я також думаю, чи знайдуть вони погане виправдання, щоб забрати мій виграш. Ми побачимо, довірливі вони чи ні, чи визнають свою помилку.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Давайте просто подивимося, який висновок ви зробите з казино. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Відсутню суму було додано сьогодні після 3 днів, коли я їх переслідував, лол...


Хоча мені довелося скасувати попереднє зняття, щоб знову запитати нове, тому що ви не можете зняти двічі. Тож я думаю, що доведеться почекати ще тиждень.


Це дивно, оскільки фінансова команда додала відсутні гроші на рахунок, чому б не заплатити їх безпосередньо, оскільки зняття було здійснено в неділю...


У всякому разі, принаймні вони визнали свою помилку, тому я радий цьому.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт!

Я б назвав це перемогою😀.

Отже, ви мали рацію, і я радий, що казино діяло належним чином, коли дійшло до висновку.

Що ж, щодо виведення коштів, я б припустив, що це може бути спричинено платформою, здається, що вона недобре розроблена, або не дозволяє змінювати виведення вручну, якщо це необхідно. Просто здогадуюсь звичайно.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Просто хотів сказати, що я все ще чекаю свого виграшу.

Я подав запит на зняття 235 євро 28 серпня. 1 вересня, визнавши свою помилку, вони попросили мене скасувати та зняти 400. До цього дня я все ще чекаю.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Це не добре!

Можливо, якась відповідь з боку казино?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони кажуть лише, що я зв’яжуся з фінансовою командою, щоб зробити вас пріоритетом, або ця фінансова команда дуже зайнята.

Я почекаю до завтра і, на жаль, мені доведеться подавати скаргу, я їм уже заважав.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт,

Незважаючи на те, що фінансова команда може бути перевантажена, я вважаю, що з гравцем, якого попросили скасувати зняття коштів через помилку казино, слід поводитися з належною обережністю.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт знову,


Вони тільки зараз заплатили, наостанок хочу сказати...

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Вони зробили? 🙂

Я записав, щоб запитати вас завтра.

Я думаю, що привітання в порядку. Здається, казино має працювати над кількома аспектами, щоб гравці могли почуватися більш задоволеними в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, зробили 😊.

Минулої ночі я виграв 470 євро на 3-му депозиті 20 знову, тому, мабуть, мені знову доведеться чекати 2 тижні, лол.

Поки мені платять, я з цим згідний.

Але вони повинні покращити час виведення, щоб гравці довіряли їм.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Чудово, що вам нещодавно так пощастило. 👍

Можна лише погодитися, що швидкість, з якою казино обробляють виведення коштів, є одним з найважливіших моментів в очах гравців.

Подивимося, чи вдасться казино бути швидшим цього разу 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Просто повідомлю, що мені заплатили вчора через 8 днів. Все одно краще ніж 11 лол

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

😁🤯

Привіт, не скоріше! Вітаю з таким терпінням.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Я подав запит на зняття в суботу, 24 вересня, і сьогодні моє зняття було схвалено та завершено о 9 годині ранку. Але досі я не отримав свої гроші на neteller. Зазвичай я отримую гроші за 10-20 хвилин до того, як вони надішлють електронний лист для підтвердження платежу.


Я зв’язався з казино, яке повідомило мені, що проблема пов’язана з neteller, а не з ними. Тому я написав Neteller, щоб запитати. Neteller сказав мені, що проблеми немає, і що гроші надходять миттєво, коли продавець надсилає їх. Що я повинен зв’язатися з казино, щоб запитати, чи платіж надіслано на правильну адресу електронної пошти.


Сьогодні ввечері після роботи я знову зв’язався з чатом, і вони сказали мені, що я маю отримати свої гроші дуже скоро і що мені не варто хвилюватися. Я дуже збентежений і не знаю, кому вірити. Я хочу їм довіряти, оскільки вони завжди платили мені в минулому, але я дуже підозрілий, коли вони кажуть, що гроші були надіслані, але приблизно через 12 годин їх все ще немає на моєму рахунку.


Я зачекаю до завтра, щоб побачити, і, на жаль, мені доведеться подати скаргу, щоб спробувати отримати свої гроші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Привіт!

минуло досить багато часу з вашого останнього візиту, і мені прикро чути, що на горизонті виникла проблема. 🤔

Буду чекати оновлення - дякую.

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого