2 р. тому
Мені просто цікаво, який спосіб оплати ви використовували? Повернення на картку?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
0
Мені просто цікаво, який спосіб оплати ви використовували? Повернення на картку?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
Neteller, оскільки мій менеджер порадив, що це майже миттєво.
Я б віддав перевагу банку, навіть якщо мені доведеться чекати кілька днів, поки він з’явиться на моєму рахунку, але вони не підтримують Швейцарію.
Neteller because it was adviced by my manager to be almost instant.
I would have preferred bank even if I have to wait couple days for it to appear on my account but they don't support Switzerland.
Майже миттєво... 😂 - Вибачте, але це звучить справді смішно щодо всієї ситуації.
Almost instant... 😂 - I'm sorry but it sounds truly funny concernign the whole situation.
Гроші надійшли сьогодні вранці... Я хочу сказати... Вау!! Ніколи не бачив такого часу очікування в жодному казино, де я грав. Принаймні, я отримав свій виграш.
The money came in this morning... I want to say... Wow !! Never saw such waiting time in any casino I played. At least, I got my winnings.
Я ніколи не відчував такого лайнового казино. 12 днів тому я подав запит на виплату 1000 євро, і виплата все ще на новому😡😡😡 шахрайському смітті, вибачте, але це не працює!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Гроші надійшли сьогодні вранці... Я хочу сказати... Вау!! Ніколи не бачив такого часу очікування в жодному казино, де я грав. Принаймні, я отримав свій виграш.
The money came in this morning... I want to say... Wow !! Never saw such waiting time in any casino I played. At least, I got my winnings.
Я ніколи не відчував такого лайнового казино. 12 днів тому я подав запит на виплату 1000 євро, і виплата все ще на новому😡😡😡 шахрайському смітті, вибачте, але це не працює!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Привіт,
згідно з усією цією темою, зараз це так працює. Не соромтеся читати про кожну затримку, згадану в цій темі 🙁. Вибачте, але зараз саме так.
Hello,
according to this whole thread, it's how it works now. Feel free to read about every delay mentioned in this thread 🙁. I'm sorry, but it's just like that now.
Я вагаюся грати там знову. У них справді є дуже хороші пропозиції бонусів, чесно кажучи, найкращі в галузі, але час виведення коштів просто жахливий, найгірший у галузі 😁.
I'm hesitating to play again there. They really have very good bonuses offers, the best in the industry honestly but the withdrawal time is just awful, the worst in the industry 😁.
Я не впевнений, чи це просто збіг обставин, але більшість проблем пов'язані з гравцями зі Швейцарії. У будь-якому випадку, як показують деякі приклади вище, є хороші шанси, що врешті-решт ви отримаєте гроші.
I'm not sure if it's just a coincidence, but most of the issues are related to players from Switzerland. Anyway, as some examples show above, there's a good chance that you'll eventually receive the money.
Я більше не буду там грати, вони видалили майже всі ігри, в які я грав з бонусом. Ми не можемо грати в них з бонусом. Мабуть, тому, що я багато вигравав.
I'll not play there anymore, they removed almost all of the games I used to play with bonus. We cannot play them with bonus. It must be because I was winning a lot.
Привіт,
ну який сенс грати, якщо не можеш грати в улюблені ігри?
У вас є інші пропозиції на даний момент? 🙂
Hello,
well, what's the point of playing if you can't play your favorite games?
Do you have other suggestions at the moment? 🙂
Привіт Радка,
Вони виправили помилку, і ми можемо грати знову. Якби ні, я б більше там не грав.
Це казино має покращити систему виведення коштів, і воно стане найкращим серед усіх казино.
Hello Radka,
They corrected the mistake and we can play again. If they didn't I would not play there anymore.
This casino should improve their withdrawal frame and it will be the best among all casinos.
Привіт, приємно чути! Я вірю, що кожне казино може покращитися за умови правильного підходу 🙂.
Hello, that's great to hear! I believe every casino can improve given the proper approach 🙂.
Шокуюче. Я не використовував жодних бонусів (хоча вони намагалися завантажити на мене кілька) і ніколи не ставив більше 30% депозиту (будь-який з моїх депозитів). Вважаю, що утримання коштів протягом кількох тижнів є їхньою останньою спробою зберегти кошти.
Офіційні скарги є корисними для прискорення процесу?
Shocking. I didn’t use any bonus (although they tried to load a few on me) and never staked more than 30% of deposit (any of my deposits tbh). Guess holding withdrawals for several weeks is their last attempt to keep funds..
Official complaints any use to speed up process?
Ну, може бути - звучить розумно. Я думав, вам сказали, що вам не варто було писати про негативний досвід, щоб швидко отримати свій виграш 😀.
Well, it may be - sounds reasonable. I thought that you were told that you should have not written negative experiences to get your winnings quickly 😀.
Привіт усім,
На жаль, чекати доведеться довго. Хоча я знімав гроші 5 разів, і мені завжди платили.
Минулої ночі я знову виграв 316 євро, хоча цього разу це не зовсім виграш, це більше схоже на повернення моїх попередніх депозитів, лол.
Цього разу я попросив вивести через банк замість Neteller, я подивлюся, чи приймуть вони зараз і чи це швидше. Але я відчуваю, що почекаю ще 2 тижні, як зазвичай.
Hello everyone,
Unfortunately, you will wait long. Although, I have withdrew like 5 times and they always paid me.
I won 316 euros again last night, although this time it is not really a win, it's more like winning back my previous deposits lol.
I have asked a withdrawal through bank this time instead of neteller, I'll see if they accept now and if it is faster. But I have a feeling I'll wait for another 2 weeks like usually.
Така сама ситуація для мене, на жаль. Моя сума ще більша, що, на мою думку, не допомагає. Писали електронною поштою, спілкувалися в чаті, і постійно обіцяли, що буде виплачено «наступного дня» або «дуже скоро»
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.