ФорумКазиноJungliwin Casino - загальне обговорення

Jungliwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від sudeshkn
|
4951 переглядів 73 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Lola1556
5 міс. тому

У мене точно така ж проблема.

Надіслав електронний лист із посиланням на залежність від азартних ігор, не отримав відповіді або закриття облікового запису.

Гуру казино відмовляється допомогти, незважаючи на явні докази

Автоматичний переклад.
xSerious169
5 міс. тому

Те ж саме. Які у вас були докази?

Автоматичний переклад.
Lola1556
5 міс. тому

Я зробив відео про те, як я входжу в обліковий запис електронної пошти та показую електронний лист.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це справді тіньове казино, вони беруть гроші з залежних від азартних ігор і заявили, що вони ніколи не отримували мого електронного листа, у якому я повідомляю їм про проблему з грою, я зміг довести за допомогою третьої сторони, що електронний лист був надісланий їм, і успішно доставлено, і вони отримали електронний лист. Після цього вони не вжили заходів (навмисно? Чи через людську помилку), коли я надіслав їм вагомі докази характеру моєї скарги, вони повернули скаргу на обробку, минуло 2 тижні, а я не отримав жодної відповіді від них день за днем отримую відповіді "питання опрацьовується, сьогодні отримаєте відповідь" кожен день одна і та ж пісня. А відповіді немає. Вони повідомили мене, що мені потрібно виконати перевірку, щоб отримати запит на відшкодування. Я пройшов перевірку, я зробив усе, що вони просили, але ви все одно нічого від них не чуєте. Я вважаю, що це дійсно безвідповідально.

Ви можете прочитати на веб-сайтах askgamblers і Trustpilot, що я не єдиний, хто постраждав від їх діяльності. Отже, казино jungliwin ви збираєтеся відреагувати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, це, безумовно, недоцільно, якщо ви щодня отримуєте одну і ту ж відповідь і нічого не досягаєте у своїй ситуації.

Проте з вашої скарги я прочитав, що ви звернулися до ліцензованого органу. Ви отримали якусь відповідь звідси?

Що стосується відшкодування, то я помітив, що вам потрібно було провести перевірку, і ви все виконали, але поки нічого не сталося і в цьому випадку. Казино не вказало причину, чому це так, і продовжує повторювати те саме?

У будь-якому випадку, я буду радий, якщо ви повідомите нам про нову інформацію.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене точно така ж проблема.

Надіслав електронний лист із посиланням на залежність від азартних ігор, не отримав відповіді або закриття облікового запису.

Гуру казино відмовляється допомогти, незважаючи на явні докази

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт! Відповідно до вашої скарги, я знайшов таке пояснення вашої проблеми:

«Оскільки в казино є процес самовиключення (у цьому конкретному випадку зв’язування з VIP-менеджером), гравець повинен його дотримуватися. Живий чат перенаправив вас до вашого менеджера, де ви взагалі не згадували про проблеми з азартними іграми. оскільки обмеження може означати будь-що (ліміт депозиту, ліміт ставок, ліміт часу, ліміт бонусу), і доки не було конкретного запиту на самовиключення, казино не зобов’язане це робити».

Я не знаю, що ще додати, якщо ви не дотримувалися запропонованої вам процедури.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Під час повторного розгляду моєї скарги я надав VIP-менеджеру докази електронного листа, у якому містилася моя пристрасть до азартних ігор, саме так, як було запропоновано.

Автоматичний переклад.
xSerious169
5 міс. тому

Щоб уточнити: 30 травня 2023 року я надіслав службі підтримки казино електронний лист, у якому повідомив мене про мою залежність від азартних ігор. У цей момент на моєму рахунку все ще було майже 6000 євро. Я кажу казино, що я залежний від спрею, невже казино закриє мій рахунок і виплатить гроші окремо. Я також сказав казино, що в іншому випадку я б боявся знову програти все в азартні ігри, і попросив казино більше не розігрувати мої виграші, використовуючи мою залежність від азартних ігор.


У відповідь я отримав електронний лист від особистого VIP-менеджера 31 травня, через день. Перше, що я сказав цьому VIP-менеджеру, це зробити мій висновок і обмежити мій рахунок.

Я так і не отримав відповіді на свій електронний лист із повідомленням про мою залежність від азартних ігор, і мій обліковий запис також не було заблоковано.


Я дійсно не можу нічого більше зробити або довести.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, я видалив свою відповідь, оскільки вона містила багато інформації про справу, мої докази та недбалість казино. Спочатку я повідомив казино, що хочу вирішити справу мирним шляхом. Я щойно отримав від них відповідь, що слідство ще триває. Я не розумію.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Щоб уточнити: 30 травня 2023 року я надіслав службі підтримки казино електронний лист, у якому повідомив мене про мою залежність від азартних ігор. У цей момент на моєму рахунку все ще було майже 6000 євро. Я кажу казино, що я залежний від спрею, невже казино закриє мій рахунок і виплатить гроші окремо. Я також сказав казино, що в іншому випадку я б боявся знову програти все в азартні ігри, і попросив казино більше не розігрувати мої виграші, використовуючи мою залежність від азартних ігор.


У відповідь я отримав електронний лист від особистого VIP-менеджера 31 травня, через день. Перше, що я сказав цьому VIP-менеджеру, це зробити мій висновок і обмежити мій рахунок.

Я так і не отримав відповіді на свій електронний лист із повідомленням про мою залежність від азартних ігор, і мій обліковий запис також не було заблоковано.


Я дійсно не можу нічого більше зробити або довести.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я думаю, що це досить чітко описано в статуті, оскільки я також знайшов це в скарзі від Ніка: «Я переглянув усі скріншоти, які ви надали VIP-менеджеру, але ніде не згадується, що у вас є проблеми з азартними іграми чи залежність, тому вони не повинні знати про це.

У прямому чаті ви отримали вказівки зв’язатися з менеджером, щоб самовиключитися, але всі розмови стосувалися зняття грошей і бонусів, жодної згадки про проблеми з азартними іграми».

Таким чином наша команда виявила, що запит на самовиключення не був поданий, оскільки це було правильно згідно з Умовами казино. Крім того, коли ви говорите про повторно відкриту скаргу, ви просили її зараз чи в минулому, коли вирішували цю проблему?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я видалив свою відповідь, оскільки вона містила багато інформації про справу, мої докази та недбалість казино. Спочатку я повідомив казино, що хочу вирішити справу мирним шляхом. Я щойно отримав від них відповідь, що слідство ще триває. Я не розумію.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я розумію і тому бачу, що ви хочете вирішити справу мирним шляхом.

Однак ви відповіли на те, що було написано не для вас, а для іншого гравця. Я написав вам, що з вашої скарги я бачив, що ви звертаєтесь до органу ліцензування, і я запитав вас, чи отримали ви якусь відповідь. Припускаю, що відповіддю з їхнього боку буде те, що слідство ще триває.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Гаразд, я спробую все пояснити ще раз.


Я звернувся до казино електронною поштою зі служби підтримки 30 травня 2023 року, повідомив про свою залежність від азартних ігор, сказав, що боюся знову зіграти гроші, і запитав у казино, чи можуть вони закрити мій рахунок через залежність від азартних ігор і чи буде тоді моя виплата все ще обробляється нормально.


Я не отримав відповіді на цей електронний лист, але мені призначили VIP-менеджера через день, 31 травня 2023 року. Тому я написав VIP-менеджеру та знову запитав про обмеження для мого облікового запису. Я припустив, що VIP-менеджер був відповіддю на мою електронну пошту, тобто надав мені когось, хто міг би допомогти мені вирішити цю проблему.


Після того, як він сказав мені, що я не можу встановити жодних обмежень у своєму обліковому записі, я також попросив віце-президента-менеджера заблокувати мій обліковий запис. Просто сказав, що закрити рахунок із залишком не можна.

Отже, я знову зв’язався з Live Chat, який сказав мені звернутися до VIP-менеджера. Але я вже робив це кілька разів.

Тим не менш, я весь час чекав відповіді на свій електронний лист від 30 травня 2023 року, в якому я чітко і чітко заявив про залежність від азартних ігор.

Як я вже сказав, я припускав, що VIP-менеджер мав допомогти мені в цьому.

Вони кажуть, що я повинен звернутися безпосередньо до VIP-менеджменту моєї залежності від азартних ігор. На момент мого електронного листа, 30 травня 2023 року, у мене ще не було VIP-менеджера. Тому я повідомив про свою залежність від ігор електронною поштою в службу підтримки.

Я також часто запитував VIP-менеджера, як саме я можу обмежити свій рахунок, що я боюся втратити свої гроші і чи може він мені з цим допомогти. У цей момент мені стало зрозуміло, що VIP-менеджер мав допомогти. Тож я запитав його, чи можна прискорити мої зняття коштів, щоб я міг нарешті закрити свій рахунок. Звичайно, я мав повний доступ до свого рахунку протягом цього часу, а також програв усі гроші, після чого мені запропонували бонуси.


Що я можу вам сказати, так це те, що 30 травня 2013 року я законно подав запит на блокування облікового запису через залежність від азартних ігор, який так і не було розглянуто. Не допомогло і призначення VIP-менеджера, як і мені з цим не допомогли. Я зробив усе, що в моїх силах, щоб попередити казино про свою залежність від азартних ігор.

Я також прочитав положення та умови, поводився правильно та подав заявку на юридичне блокування облікового запису. Однак це не було виконано.

У результаті я знову зміг зіграти всі свої гроші. На мою думку, мені мають відшкодувати збитки з 30 травня до остаточного закриття мого рахунку за вирахуванням знятих коштів у зв’язку з депозитами.

Як я вже сказав, я просив блокування облікового запису, це не було виконано, і VIP-менеджер мені також не допоміг.

Що ще я мав робити?



Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, як багато хто написав тут, і, звичайно, як ви знаєте, зв’язатися з органом curaco майже неможливо, тобто мені не вдалося зв’язатися з органом ліцензування curaco, незважаючи на численні спроби.

і справа очікує на розгляд з боку jungliw, оскільки я надав їм переконливі докази, які підтверджують мою претензію, і не підтверджують їх претензії, на підставі яких вони спочатку відхилили мій запит на відшкодування. Вони повторно обробили мій запит, і, чесно кажучи, сьогодні я отримав електронний лист про те, що я буквально нічого не зрозумів…


може знадобитися кілька тижнів, щоб отримати наступний електронний лист, я більше не впевнений, що навіть отримаю від них відповідь.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Вітаю, Яро! Я отримав електронний лист від казино, і у мене виникли проблеми з його інтерпретацією та розумінням. Я досі не розумію, що вони від мене хочуть. Я надіслав Йозефу електронний лист 2 тижні тому щодо моєї справи та скарги, але, на жаль, я не отримав відповіді.

тому що отримання відповіді від казино займає багато часу, це займає кілька тижнів, і я хотів би нарешті закінчити цю скаргу. Тут є хтось, хто може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, я спробую все пояснити ще раз.


Я звернувся до казино електронною поштою зі служби підтримки 30 травня 2023 року, повідомив про свою залежність від азартних ігор, сказав, що боюся знову зіграти гроші, і запитав у казино, чи можуть вони закрити мій рахунок через залежність від азартних ігор і чи буде тоді моя виплата все ще обробляється нормально.


Я не отримав відповіді на цей електронний лист, але мені призначили VIP-менеджера через день, 31 травня 2023 року. Тому я написав VIP-менеджеру та знову запитав про обмеження для мого облікового запису. Я припустив, що VIP-менеджер був відповіддю на мою електронну пошту, тобто надав мені когось, хто міг би допомогти мені вирішити цю проблему.


Після того, як він сказав мені, що я не можу встановити жодних обмежень у своєму обліковому записі, я також попросив віце-президента-менеджера заблокувати мій обліковий запис. Просто сказав, що закрити рахунок із залишком не можна.

Отже, я знову зв’язався з Live Chat, який сказав мені звернутися до VIP-менеджера. Але я вже робив це кілька разів.

Тим не менш, я весь час чекав відповіді на свій електронний лист від 30 травня 2023 року, в якому я чітко і чітко заявив про залежність від азартних ігор.

Як я вже сказав, я припускав, що VIP-менеджер мав допомогти мені в цьому.

Вони кажуть, що я повинен звернутися безпосередньо до VIP-менеджменту моєї залежності від азартних ігор. На момент мого електронного листа, 30 травня 2023 року, у мене ще не було VIP-менеджера. Тому я повідомив про свою залежність від ігор електронною поштою в службу підтримки.

Я також часто запитував VIP-менеджера, як саме я можу обмежити свій рахунок, що я боюся втратити свої гроші і чи може він мені з цим допомогти. У цей момент мені стало зрозуміло, що VIP-менеджер мав допомогти. Тож я запитав його, чи можна прискорити мої зняття коштів, щоб я міг нарешті закрити свій рахунок. Звичайно, я мав повний доступ до свого рахунку протягом цього часу, а також програв усі гроші, після чого мені запропонували бонуси.


Що я можу вам сказати, так це те, що 30 травня 2013 року я законно подав запит на блокування облікового запису через залежність від азартних ігор, який так і не було розглянуто. Не допомогло і призначення VIP-менеджера, як і мені з цим не допомогли. Я зробив усе, що в моїх силах, щоб попередити казино про свою залежність від азартних ігор.

Я також прочитав положення та умови, поводився правильно та подав заявку на юридичне блокування облікового запису. Однак це не було виконано.

У результаті я знову зміг зіграти всі свої гроші. На мою думку, мені мають відшкодувати збитки з 30 травня до остаточного закриття мого рахунку за вирахуванням знятих коштів у зв’язку з депозитами.

Як я вже сказав, я просив блокування облікового запису, це не було виконано, і VIP-менеджер мені також не допоміг.

Що ще я мав робити?



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я поговорю з Ніком, який вирішив цю скаргу, і ми побачимо, що я дізнаюся. Поки що добре буде трохи потерпіти.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вітаю, Яро! Я отримав електронний лист від казино, і у мене виникли проблеми з його інтерпретацією та розумінням. Я досі не розумію, що вони від мене хочуть. Я надіслав Йозефу електронний лист 2 тижні тому щодо моєї справи та скарги, але, на жаль, я не отримав відповіді.

тому що отримання відповіді від казино займає багато часу, це займає кілька тижнів, і я хотів би нарешті закінчити цю скаргу. Тут є хтось, хто може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я розмовляв із Йозефом, і він сказав мені, що напише вам у відповідь на ваші електронні листи. Не соромтеся надсилати йому те, що ви не зрозуміли з того, що надіслало казино.

Однак я можу запропонувати вам спробувати подати скаргу за цим посиланням: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint

Після цього орган ліцензування повинен відповісти вам, хоча це може зайняти трохи більше часу. Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, я намагався досягти неможливого. + це казино не має антилефонної ліцензії, але воно має субліцензію. Мої руки дуже зв’язані.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я був би дуже радий, якби Йозеф міг допомогти. Зрозуміло, що казино хоче вирішити мою скаргу, але вони не можуть зі мною спілкуватися. Зрештою, вони відповіли на Йозефа і на мою скаргу.

Автоматичний переклад.
Lola1556
5 міс. тому

Привіт, ми з Джозефом розмовляли, і ми дійшли висновку, що послалися на неправильне посилання. Це має бути правильне місце, куди ви можете подати скаргу: https://www.gaming-curacao.com/

Внизу їхнього сайту є проста форма для подання скарги.

Він також сказав мені, що вже написав вам відповідь, тому що стосується відповіді, ви повинні її отримати вже зараз.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, я спробую все пояснити ще раз.


Я звернувся до казино електронною поштою зі служби підтримки 30 травня 2023 року, повідомив про свою залежність від азартних ігор, сказав, що боюся знову зіграти гроші, і запитав у казино, чи можуть вони закрити мій рахунок через залежність від азартних ігор і чи буде тоді моя виплата все ще обробляється нормально.


Я не отримав відповіді на цей електронний лист, але мені призначили VIP-менеджера через день, 31 травня 2023 року. Тому я написав VIP-менеджеру та знову запитав про обмеження для мого облікового запису. Я припустив, що VIP-менеджер був відповіддю на мою електронну пошту, тобто надав мені когось, хто міг би допомогти мені вирішити цю проблему.


Після того, як він сказав мені, що я не можу встановити жодних обмежень у своєму обліковому записі, я також попросив віце-президента-менеджера заблокувати мій обліковий запис. Просто сказав, що закрити рахунок із залишком не можна.

Отже, я знову зв’язався з Live Chat, який сказав мені звернутися до VIP-менеджера. Але я вже робив це кілька разів.

Тим не менш, я весь час чекав відповіді на свій електронний лист від 30 травня 2023 року, в якому я чітко і чітко заявив про залежність від азартних ігор.

Як я вже сказав, я припускав, що VIP-менеджер мав допомогти мені в цьому.

Вони кажуть, що я повинен звернутися безпосередньо до VIP-менеджменту моєї залежності від азартних ігор. На момент мого електронного листа, 30 травня 2023 року, у мене ще не було VIP-менеджера. Тому я повідомив про свою залежність від ігор електронною поштою в службу підтримки.

Я також часто запитував VIP-менеджера, як саме я можу обмежити свій рахунок, що я боюся втратити свої гроші і чи може він мені з цим допомогти. У цей момент мені стало зрозуміло, що VIP-менеджер мав допомогти. Тож я запитав його, чи можна прискорити мої зняття коштів, щоб я міг нарешті закрити свій рахунок. Звичайно, я мав повний доступ до свого рахунку протягом цього часу, а також програв усі гроші, після чого мені запропонували бонуси.


Що я можу вам сказати, так це те, що 30 травня 2013 року я законно подав запит на блокування облікового запису через залежність від азартних ігор, який так і не було розглянуто. Не допомогло і призначення VIP-менеджера, як і мені з цим не допомогли. Я зробив усе, що в моїх силах, щоб попередити казино про свою залежність від азартних ігор.

Я також прочитав положення та умови, поводився правильно та подав заявку на юридичне блокування облікового запису. Однак це не було виконано.

У результаті я знову зміг зіграти всі свої гроші. На мою думку, мені мають відшкодувати збитки з 30 травня до остаточного закриття мого рахунку за вирахуванням знятих коштів у зв’язку з депозитами.

Як я вже сказав, я просив блокування облікового запису, це не було виконано, і VIP-менеджер мені також не допоміг.

Що ще я мав робити?



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, тож я нарешті поговорив із Ніком, який розглядав вашу скаргу, і ми переглянули докази, які ви надіслали йому електронною поштою, тому я хотів би повідомити вам, що ваша скарга буде повторно відкрита .

Сподіваюся, що в підсумку це матиме хороший результат. Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого