ФорумКазиноJungliwin Casino - загальне обговорення

Jungliwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від sudeshkn
|
4947 переглядів 73 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Radka
11 міс. тому

Ні, все добре 🙂 просто для мене було новим.

Також є 2 нових запити на зняття коштів, тепер я більш спокійний.

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

молодець! Вам доводилося проходити KYC? Я також виграв 4 цифри, але вони продовжують давати мені дуже дивні відповіді щодо зняття (пройшло 24 години).

Я намагаюся пройти KYC, але мені не дозволяють, і я не впевнений у цьому процесі.

Яким був процес отримання грошей?

Автоматичний переклад.
Jg941430
11 міс. тому

Мені не потрібно було проходити KYC. Через кілька годин моє зняття було схвалено, а через 2 дні гроші були на моєму рахунку.

Які кумедні відповіді вони дають?

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Платіжна команда розгляне його якнайшвидше. Що вони дуже зайняті. Тоді хтось інший скаже, що вони не працюють сьогодні (у п’ятницю)… потім хтось інший скаже, що незабаром він буде в моєму банку, але я не маю електронної пошти, щоб сказати, що це схвалено (покази очікують на розгляд).


Зараз 3-й день і більше 48 годин, і я бачу, що він очікує на розгляд без електронної пошти чи будь-чого іншого.


через кілька годин ви отримали схвалений електронний лист? Я зараз близько 50 годин і нічого.


Все одно дякую, я просто почекаю ще трохи і подам скаргу пізніше, якщо нічого…

Автоматичний переклад.
Jg941430
11 міс. тому

Ви все ще можете "відкотитися"? Отже, ви можете скасувати виплату?

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Так, я можу, я знову погоню через чат і побачу.

Я впевнений, що вони скажуть, що команда не працює у вихідні

Автоматичний переклад.
Jg941430
11 міс. тому

Дай мені знати!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вніс 25 євро в понеділок, без проблем. У вівторок я вніс 50 євро, і вони ще не зараховані... Я зв’язався з чатом, але вони дали мені ті самі відповіді від ботів



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

він

Автоматичний переклад.
pangpang
10 міс. тому

Чи з'явився депозит тим часом? 🤔

Який спосіб оплати ви використали?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я також грав з цим провайдером і отримав великі виграші. Я заповнив запит на відкликання та завершив свій процес KYC. Сподіваюсь скоро обробити!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Грав тут пару днів, тому незабаром напишу відгук. Отримав 2 зняття коштів (1 вже 48 годин), залежно від того, як це піде, я збираюся написати свій відгук, але я вже можу сказати, що платити 20 євро за зняття з банку – це смішно. (тому 40 євро пішло на зняття коштів, які тривають багато років)

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Це здорово! Я припускаю, що казино намагається мотивувати гравців рідше знімати гроші, але вимагати, можливо, вищі суми.

Що ти думаєш?

Чекаємо на ваш відгук!

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

кращим рішенням було б зробити 1 зняття безкоштовним на день і стягувати комісію за решту.

У будь-якому випадку вони кажуть, що постачальник платіжних послуг стягує цю комісію, але я думаю, що це погано, оскільки я грав у багатьох казино з тим самим постачальником платіжних послуг, і жоден із них не вимагає комісії за зняття коштів.

Я не проти сплатити комісію, але я очікую, що гроші будуть на моєму банківському рахунку протягом кількох годин. (Ще краще нехай клієнти вибирають, сплатіть комісію, і виведення піде дуже швидко, або не платіть і чекайте довше)

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Любі друзі!


Ми цінуємо ваше обговорення та думки, будьте впевнені, що ваші пропозиції будуть враховані, і ми зробимо все, щоб покращити сервіс та усунути недоліки.

Завдяки вам, наші дорогі гравці, ми стаємо кращими у наданні належних послуг!


З повагою

Команда Jungliwin

Автоматичний переклад.
Jungliwin Casino
8 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо!

Чи не могли б ви звернутися безпосередньо до гравців? Я припускаю, що в останній публікації про комісії та зняття коштів може знадобитися відгук. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

кращим рішенням було б зробити 1 зняття безкоштовним на день і стягувати комісію за решту.

У будь-якому випадку вони кажуть, що постачальник платіжних послуг стягує цю комісію, але я думаю, що це погано, оскільки я грав у багатьох казино з тим самим постачальником платіжних послуг, і жоден із них не вимагає комісії за зняття коштів.

Я не проти сплатити комісію, але я очікую, що гроші будуть на моєму банківському рахунку протягом кількох годин. (Ще краще нехай клієнти вибирають, сплатіть комісію, і виведення піде дуже швидко, або не платіть і чекайте довше)

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я згоден. І, на моє щире здивування, серед нас є офіційний представник казино. Я сприймаю це як можливість отримати певну інформацію.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я подав свій відгук.

Коли я пишу у своєму огляді, якщо вони змінять час очікування для зняття коштів і смішну комісію, я впевнений, що вони залучать набагато більше клієнтів (якщо ви бачите всі відгуки та реакції тут, більшість із них стосується часу очікування та комісії)

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Це найкращий крок, який ви можете зробити для поширення досвіду. Дякую за це.

Я сподівався, що представник казино відверто поділиться конкретною відповіддю на цю тему, здається, нам потрібно продовжити попередній дуже загальний коментар.🤔

Автоматичний переклад.
Jungliwin Casino
5 міс. тому

Це справді тіньове казино, вони беруть гроші з залежних від азартних ігор і заявили, що вони ніколи не отримували мого електронного листа, у якому я повідомляю їм про проблему з грою, я зміг довести за допомогою третьої сторони, що електронний лист був надісланий їм, і успішно доставлено, і вони отримали електронний лист. Після цього вони не вжили заходів (навмисно? Чи через людську помилку), коли я надіслав їм вагомі докази характеру моєї скарги, вони повернули скаргу на обробку, минуло 2 тижні, а я не отримав жодної відповіді від них день за днем отримую відповіді "питання опрацьовується, сьогодні отримаєте відповідь" кожен день одна і та ж пісня. А відповіді немає. Вони повідомили мене, що мені потрібно виконати перевірку, щоб отримати запит на відшкодування. Я пройшов перевірку, я зробив усе, що вони просили, але ви все одно нічого від них не чуєте. Я вважаю, що це дійсно безвідповідально.

Ви можете прочитати на веб-сайтах askgamblers і Trustpilot, що я не єдиний, хто постраждав від їх діяльності. Отже, казино jungliwin ви збираєтеся відреагувати?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого