ФорумКазиноJungliwin Casino - загальне обговорення

Jungliwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від sudeshkn
|
4950 переглядів 73 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Jaro
5 міс. тому

Дякую!!

Автоматичний переклад.
xSerious169
5 міс. тому

Будь ласка, не соромтеся повідомляти мені про розвиток ситуації. Удачі. 😊

Автоматичний переклад.
Lolna123
4 міс. тому

Поки що казино просило лише докази... давайте подивимося :)

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

сподіваюся, ви отримаєте свій депозит!

Автоматичний переклад.
Lola1556
4 міс. тому

Я також.

Але, на жаль, казино взагалі перестало мені відповідати після того, як я надав докази. Сподіваюся, CasinoGuru може змінити ситуацію.

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Так, вони зробили те саме зі мною. Вони навіть більше не відповідають у чаті, залишають чат відкритим, читають мої повідомлення, не відповідають, а потім закривають чат.

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Привіт, у вашій справі є щось нове? Я особисто зв’язався з юристом, який працює в Кюрасао, хоча він повідомив мене, що моя оскаржувана сума невелика, він взяв на розгляд мою справу, оскільки у нього є ще одна подібна справа, яка розглядається в тому ж казино.

Автоматичний переклад.
Lola1556
4 міс. тому

Привіт, мені шкода, що довелося зайти так далеко, але я думаю, що ви повинні спробувати всі можливості. Чи могли б ви повідомити нам, як це відбувається і як вам вдалося розібратися?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Джаро, чи не могли б ви поговорити з Йозефом, щоб повторно відкрити мою скаргу на Джунглівіна?


Через залякування з боку казино я закрив скаргу передчасно. Однак я вважаю, що докази на моєму боці, і я маю право на відшкодування.

Автоматичний переклад.
xSerious169
4 міс. тому

Привіт! Коли ви перевіряєте свою скаргу , ви не бачите опції повторно відкрити скаргу самостійно?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Як ви можете собі уявити, я подав скаргу на казино jungliwi в орган ліцензування Кюрасао, так і не отримавши відповіді на свою скаргу, минуло майже 6 місяців.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я все ще вважаю, що мою скаргу закрили безпідставно.


хтось збирається поговорити зі службою підтримки клієнтів jungliw? Вони постійно посилають вас до vip-менеджера. У їхніх умовах використання ЧІТКО сказано, зв’яжіться з нами електронною поштою, і ми вам допоможемо. Коли ви зв’язуєтеся з ними електронною поштою, ви отримуєте відповідь «ваш vip-менеджер зв’яжеться з вами», не відповідаючи.

Я надіслав їм кілька електронних листів із запитами на блокування, і останнє, яке я отримав, було «ваш vip-менеджер зв’яжеться з вами», чи не так? ЗВИЧАЙНО, НІ. Тим часом гравець програє, але додає більше грошей, як у моєму випадку. Згідно з умовами ліцензії Curaco, на запит самоблокування потрібно відповісти негайно, а не надсилати вашому vip-менеджеру. Але це хитрий трюк, щоб гравець втратив більше і втратив час. Якщо гравець справді не може спілкуватися за допомогою своєї електронної пошти та отримати допомогу, я рекомендую jungliw casino оновити умови використання, щоб єдиним каналом допомоги та електронною поштою був ваш vip-менеджер, а не електронна пошта, яка читається на їх веб-сайті.

Інший важливий момент jungliwin сказав, що вони не отримали мою електронну пошту. Я довів те, що вони стверджували, що було неправильним КІЛЬКАМИ доказів, їхній постачальник послуг електронної пошти офіційно підтвердив мені, що jungliwin успішно отримав електронну пошту, копія електронної пошти була в інших казино, і вони надіслали Мені надійшов запит gdpr щодо цього в електронному листі про блокування, який містив jungliwin casino, усі казино отримали його. Орган, який працює під MGA, висловив власну позицію: «у подібних випадках ви повинні бути об’єктивними та ретельно досліджувати докази гравця та казино, якщо в списку були інші казино, ви можете легко провести розслідування, запитавши їх, чи вони отримали електронний лист», тому що всі знають, що легко приховатися за «ми не отримали ваш електронний лист», насправді я на 100% підтримую цей електронний лист, jungliwin відповів «ваш vip-менеджер зв’яжеться з вами», навіть не піднявши трубку. Відповідь на мій наступний блокуючий електронний лист була такою: «ваш vip-менеджер зв’яжеться з вами», як ви вже здогадалися, він цього не зробив, і збитки зростають. Давайте перейдемо до теми, хто такий VIP-менеджер, у мене навіть ним не було. Коли ви дізнаєтеся про проблему гравця з грою, ви повинні негайно зареєструватися, а не відправляти його до vip-менеджера чекати його зв'язку.


далі ми приходимо до факту, що я 6 місяців чекав моєї інформації GDPR від цього казино, можете здогадатися, чому? Тому що вони постійно відповідають на мій електронний лист: "ваш VIP-менеджер зв'яжеться з вами", чи не так? Ні, сюрприз. Навіщо моєму VIP-менеджеру взагалі зв’язуватися зі мною, коли мій ігровий обліковий запис закрито місяцями. Безвідповідальний. Мені потрібна моя інформація GDPR, щоб рухатися вперед.


Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я вам відповів, як просувається справа. 🙂

Автоматичний переклад.
Lola1556
1 тиждень тому

Привіт. Мені дуже прикро через всю ситуацію. На жаль, рішення було прийнято нашою групою розгляду скарг, і ми не можемо вам більше допомогти. Йозеф детально пояснив усе у вашій скарзі :

«Шановна Lola1556, мені дуже прикро через ситуацію, але я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування. Процес самовиключення залежить від одного казино до іншого. Хоча клініка рекомендувала надіслати ваш запит масовим електронним листом (прихована копія ), будь ласка, майте на увазі, що це не 100% надійний метод. Надсилання одного і того ж електронного листа на занадто багато адрес може потенційно активувати спам-фільтри у їхнього провайдера електронної пошти, згідно з доказами, наданими командою казино, вони стверджують, що не отримали цього електронного листа Виходячи з нашого минулого досвіду, JungliWin швидко вирішує проблеми з проблемними гравцями та якнайшвидше блокує такі облікові записи.

Важливо розуміти, що самовиключення набуває чинності лише після отримання підтвердження від команди казино. Ми визнаємо, що зв’язатися з казино та повідомити про це може бути нелегким кроком, і ми цінуємо ваше проактивне рішення. На жаль, через відсутність будь-якої відповіді від оператора ми вважаємо, що, можливо, знадобляться подальші дії з вашого боку, щоб отримати право на відшкодування».

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого