ФорумКазиноJungliwin Casino - загальне обговорення

Jungliwin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від sudeshkn
|
4949 переглядів 73 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jungliwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Містер Даніель, минуло 10 днів. Моя виграна ставка на настільний теніс у реальному часі 3500 раптово зникла.

Це 26 лютого 2023 року

Вони все ще не вирішують

Я долучив останню отриману відповідь file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Джунглівін дозволив мені відкрити рахунок і внести гроші. Після деяких виграшів вивести неможливо через помилку в розділі виведення коштів. Тому я не можу зробити запит на зняття!


Я просив допомоги в чаті більше 10 разів, і вони щоразу дають мені іншу відповідь. Відповіді на кшталт: технічні проблеми, бонусні ставки (я не отримав жодного бонусу) тощо.

Я дуже хочу якомога швидше вивести свої гроші з цього казино. A також звернувся до ігорних органів Кюрасао з проханням втрутитися в цю справу, ось звідки вони отримали ліцензію!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я втомився скаржитися на це казино

Вони все одно маніпулюють і отримують нове..

Моя ставка 26 лютого все ж таки.

Не просто їм байдуже

Мене просять зв’язатися з tallashakunthala@gmail.com їхнім індійським власником file

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Шановний Boyke123 ,

Від імені всієї команди Jungliwin я хотів би вибачитися перед вами за таку неприємну ситуацію. Наші спеціалісти працюють над цією справою, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.

Будьте впевнені, що ваші слова були почуті, і ми зробимо все можливе і неможливе, щоб подібне не повторилося в майбутньому.


Ще раз дякую і гарного дня!


З повагою

Команда JungliWin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я втомився скаржитися на це казино

Вони все одно маніпулюють і отримують нове..

Моя ставка 26 лютого все ж таки.

Не просто їм байдуже

Мене просять зв’язатися з tallashakunthala@gmail.com їхнім індійським власником file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт sudeshkn,

дякую за ваш пост. Я бачу, як казино намагається відповісти на повідомлення гравця. Однак, якщо ви хочете поширити свою проблему, тут ви можете знайти цю дуже корисну статтю: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг . Подати скаргу можна за цим посиланням .

Гарного дня! 🙂

Автоматичний переклад.
Jungliwin Casino
1 рік тому

Привіт,


коли ви вирішуєте цю проблему? Я все ще не можу подати запит на зняття коштів. Якщо я намагаюся зняти гроші, я постійно отримую помилку. Після цієї помилки я отримую електронний лист із підтвердженням зняття коштів, але сума все ще в моєму гаманці казино, а не в моєму обліковому записі AstroPay!


в чому проблема? І як я отримаю свої гроші?


Йоганнес

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Просто хотів додати, що поки скарга активна, наша команда стежить за нею, тож якщо ви не отримаєте відповідь від казино тут, на форумі, це не кінець світу. 🙏

Залишайтеся на зв'язку зі скаргою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Boyke123 ,

Від імені всієї команди Jungliwin я хотів би вибачитися перед вами за таку неприємну ситуацію. Наші спеціалісти працюють над цією справою, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.

Будьте впевнені, що ваші слова були почуті, і ми зробимо все можливе і неможливе, щоб подібне не повторилося в майбутньому.


Ще раз дякую і гарного дня!


З повагою

Команда JungliWin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я знайшов, що Пітер попросив вас приєднатися до скарги Boyke123 3 дні тому. Отже, якщо ви пропустили це, будемо вдячні за вашу співпрацю.

Перегляньте скаргу прямо тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це стосується моєї нерозрахованої ставки на 3500 ір

Зараз майже 28 днів

Вони дають копіпастову відповідь і звинувачують постачальника ставок. Але я бачу, що моя ставка так і не була зроблена, і вони вирахували гроші.

Я надіслав усі докази та знімок екрана, вони просто ігнорують.

Автоматичний переклад.
sudeshkn
1 рік тому

Як я бачу, вашу скаргу відхилено. Вибачте за це, ви знайдете відповідне пояснення у своєму електронному листі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я там вчора зареєструвався і заплатив. З першого враження дуже гарне казино.

Зараз надіслано запит на 4-значну виплату та чекаю обробки. Мовляв, це має бути зроблено до кінця дня.

Повідомлю, якщо я отримав свої гроші.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Згідно з електронним листом, мою виплату прийнято та виплачено сьогодні о 9 ранку. Я вибрав банківський переказ як спосіб оплати.

Казино каже, що це займає 1-7 робочих днів. У моєму огляді транзакцій статус "Очікує на розгляд". Сподіваюся, гроші будуть на моєму рахунку завтра.

Хтось має досвід із цим? Виплату більше не можна зняти.

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Привіт,

Я б сказав, що це цілком нормально для банківських переказів, пам’ятайте, що ці 7 днів мають бути максимальними. Я б сказав, що гроші прийдуть швидше.

Що стосується статусу, будь ласка, він ще очікує на розгляд? Оскільки зняття не можна скасувати, якщо я добре зрозумів, це тому, що платіж, швидше за все, триває. 🤔

Я чекаю ще одне оновлення, щоб бути впевненим.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Гей, Радка,

статус все ще "очікує". За словами Casino: «Я радий повідомити, що ваше зняття було успішно схвалено нашим казино. Наразі нам слід дочекатися, доки платіжний постачальник обробить ваш запит, сподіваюся, що вони зроблять це якнайшвидше. Спасибі за розуміння!'

Вони сказали, що як тільки гроші надійдуть на мій банківський рахунок, статус також зміниться на «Виконано».


Я насправді не знаю, який платіжний постачальник мається на увазі. Можливо, казино вже перерахувало гроші, і вони все ще обробляються, перш ніж вони потраплять на мій рахунок?

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Привіт.

Не хвилюйтеся, це досить поширений процес.

Дозвольте мені пояснити:

Сьогодні казино, як правило, наймають сторонню компанію для обробки всіх вхідних і вихідних транзакцій. Ця компанія називається постачальником платежів. Таким чином, казино схвалює зняття, тоді як платіжний постачальник несе технічну відповідальність за переказ. Якщо все працює добре, це легше для казино, якщо ні, однак, це біль для гравців. 😀

Дайте йому ще кілька днів, це не в платіжному провайдері...

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дякую за просвітлення!

Тож чи означає це, що мені не варто хвилюватися, оскільки казино, ймовірно, уже надіслало гроші, і тепер їх потрібно лише обробити системою обробки платежів, після чого вони мають бути на моєму рахунку?

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Без проблем 😎

Якщо все працює як слід, я б сказав, що це більш-менш так, як ви сказали. 🤞🤞🤞

Одна деталь: казино, ймовірно, не надсилає гроші, вони лише уповноважують постачальника платежів надіслати вам гроші.😉

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Сьогодні прийшли гроші👍

Автоматичний переклад.
xSerious169
11 міс. тому

Чудово!

Зрештою було не так вже й погано, чи не так? 🙂

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого