1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jungliwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Містер Даніель, минуло 10 днів. Моя виграна ставка на настільний теніс у реальному часі 3500 раптово зникла.
Це 26 лютого 2023 року
Вони все ще не вирішують
Я долучив останню отриману відповідь
Mr Daniel it's 10 days now my winning bet live table tennis 3500 suddenly disappeared.
It's on 26 Feb 2023
They still not resolving it
I have attached latest reply I got
Джунглівін дозволив мені відкрити рахунок і внести гроші. Після деяких виграшів вивести неможливо через помилку в розділі виведення коштів. Тому я не можу зробити запит на зняття!
Я просив допомоги в чаті більше 10 разів, і вони щоразу дають мені іншу відповідь. Відповіді на кшталт: технічні проблеми, бонусні ставки (я не отримав жодного бонусу) тощо.
Я дуже хочу якомога швидше вивести свої гроші з цього казино. A також звернувся до ігорних органів Кюрасао з проханням втрутитися в цю справу, ось звідки вони отримали ліцензію!
Jungliwin had let me opened an account and deposit money. After some winnings it’s impossible to make a withdrawal because of an error on the withdraw section all the times. So I can’t make a withdrawal request!
I asked for help in the live chat for more than 10 times now and they’re giving me a different answer every time. Answers such as: technical issues, bonus wagering ( I didn’t receive any bonus ) and so on.
I really want to withdraw my money from this casino as soon as possible. A also asked the curaçao gaming autorities to step in this case, that’s where their license is coming from!
Я втомився скаржитися на це казино
Вони все одно маніпулюють і отримують нове..
Моя ставка 26 лютого все ж таки.
Не просто їм байдуже
Мене просять зв’язатися з tallashakunthala@gmail.com їхнім індійським власником
I am tired complaining about this casino
Still they manipulate and getting new..
My 26th Feb bet settlement Still.
Not they just don't care
Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian owner
Шановний Boyke123 ,
Від імені всієї команди Jungliwin я хотів би вибачитися перед вами за таку неприємну ситуацію. Наші спеціалісти працюють над цією справою, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Будьте впевнені, що ваші слова були почуті, і ми зробимо все можливе і неможливе, щоб подібне не повторилося в майбутньому.
Ще раз дякую і гарного дня!
З повагою
Команда JungliWin
Dear Boyke123,
On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.
Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.
Thank you once again and have a nice day!
Sincerely,
JungliWin Team
Я втомився скаржитися на це казино
Вони все одно маніпулюють і отримують нове..
Моя ставка 26 лютого все ж таки.
Не просто їм байдуже
Мене просять зв’язатися з tallashakunthala@gmail.com їхнім індійським власником
I am tired complaining about this casino
Still they manipulate and getting new..
My 26th Feb bet settlement Still.
Not they just don't care
Asking me to contact tallashakunthala@gmail.com their indian owner
Привіт sudeshkn,
дякую за ваш пост. Я бачу, як казино намагається відповісти на повідомлення гравця. Однак, якщо ви хочете поширити свою проблему, тут ви можете знайти цю дуже корисну статтю: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг . Подати скаргу можна за цим посиланням .
Гарного дня! 🙂
Hello sudeshkn,
thank you for your post. I see the casino trying to answer the player's post. However, If you want to escalate your problem, here you can find this very useful article: Complaint Resolution Information and Instructions. You can start a complaint on this link.
Have a nice day! 🙂
Привіт,
коли ви вирішуєте цю проблему? Я все ще не можу подати запит на зняття коштів. Якщо я намагаюся зняти гроші, я постійно отримую помилку. Після цієї помилки я отримую електронний лист із підтвердженням зняття коштів, але сума все ще в моєму гаманці казино, а не в моєму обліковому записі AstroPay!
в чому проблема? І як я отримаю свої гроші?
Йоганнес
Hello,
when are you solving this problem? It is still unable for me to request a withdrawal. If I try to withdraw money I get an error all the time. After that error I receive an email with a withdrawal confirmation, but the amount is still in my casino wallet and not on my AstroPay account!
what is the problem? And how do I get my money?
Johannes
Просто хотів додати, що поки скарга активна, наша команда стежить за нею, тож якщо ви не отримаєте відповідь від казино тут, на форумі, це не кінець світу. 🙏
Залишайтеся на зв'язку зі скаргою.
Just wanted to add, as long as the complaint is active our team is on the watch, so if you do not get a reply from the casino here on the forum, it's not the end of the world. 🙏
Stay in touch with the complaint.
Шановний Boyke123 ,
Від імені всієї команди Jungliwin я хотів би вибачитися перед вами за таку неприємну ситуацію. Наші спеціалісти працюють над цією справою, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Будьте впевнені, що ваші слова були почуті, і ми зробимо все можливе і неможливе, щоб подібне не повторилося в майбутньому.
Ще раз дякую і гарного дня!
З повагою
Команда JungliWin
Dear Boyke123,
On behalf of all Jungliwin team, I would like to apologize to you for facing such unpleasant situation. Our specialists are working on this case, we will contact you with updates as soon as possible.
Be sure that your words has been heard, and we will do everything - possible and impossible to avoid similar things of happening in the future.
Thank you once again and have a nice day!
Sincerely,
JungliWin Team
Привіт,
Я знайшов, що Пітер попросив вас приєднатися до скарги Boyke123 3 дні тому. Отже, якщо ви пропустили це, будемо вдячні за вашу співпрацю.
Hello there,
I found Peter asked you to join Boyke123's complaint 3 days ago. So, in case you have missed that, your cooperation would be appreciated.
Це стосується моєї нерозрахованої ставки на 3500 ір
Зараз майже 28 днів
Вони дають копіпастову відповідь і звинувачують постачальника ставок. Але я бачу, що моя ставка так і не була зроблена, і вони вирахували гроші.
Я надіслав усі докази та знімок екрана, вони просто ігнорують.
It's regarding my unsettled bet for 3500irs
It's almost 28 days now
They are giving copypaste reply.and blaming betting provider.but I can see my bet never placed and they deducted money.
I have sent all proofs and screenshot they just ignore.
Як я бачу, вашу скаргу відхилено. Вибачте за це, ви знайдете відповідне пояснення у своєму електронному листі.
As I can see, your complaint has been rejected. I'm sorry for that, you'll find a proper explanation in your email.
Я там вчора зареєструвався і заплатив. З першого враження дуже гарне казино.
Зараз надіслано запит на 4-значну виплату та чекаю обробки. Мовляв, це має бути зроблено до кінця дня.
Повідомлю, якщо я отримав свої гроші.
I signed up and paid in there yesterday. From the first impression a very nice casino.
Have now requested a 4-digit payout and am waiting for processing. Supposedly this should be done by the end of the day.
Will report if I have received my money.
Habe mich dort gestern angemeldet und eingezahlt. Vom ersten Eindruck her ein sehr schönes Casino.
Habt jetzt eine Auszahlung im 4-stelligen Bereich angefordert und warte auf die Bearbeitung. Angeblich soll diese bis Ende des Tages durch sein.
Werde mich melden, ob ich mein Geld erhalten habe.
Згідно з електронним листом, мою виплату прийнято та виплачено сьогодні о 9 ранку. Я вибрав банківський переказ як спосіб оплати.
Казино каже, що це займає 1-7 робочих днів. У моєму огляді транзакцій статус "Очікує на розгляд". Сподіваюся, гроші будуть на моєму рахунку завтра.
Хтось має досвід із цим? Виплату більше не можна зняти.
According to the email, my payout was accepted and paid out at 9 a.m. today. I have selected bank transfer as the payment method.
Casino says it takes 1-7 business days. In my transaction overview the status is 'Pending'. I hope the money will be in my account tomorrow.
Does anyone have experience with this ? The payout can no longer be withdrawn.
Meine Auszahlung wurde laut email heute um 9 Uhr morgens akzeptiert und ausgezahlt. Als Zahlungsmethoden habe ich Banküberweisung ausgewählt.
Laut Casino dauert es 1-7 Werktage. In meiner Transaktionsübersicht ist der Status ‚Pending‘. Ich hoffe morgen is das Geld auf meinem Konto.
Hat jemand damit Erfahrung ? Zurückziehen lässt sich die Auszahlung schon mal nichtmehr.
Привіт,
Я б сказав, що це цілком нормально для банківських переказів, пам’ятайте, що ці 7 днів мають бути максимальними. Я б сказав, що гроші прийдуть швидше.
Що стосується статусу, будь ласка, він ще очікує на розгляд? Оскільки зняття не можна скасувати, якщо я добре зрозумів, це тому, що платіж, швидше за все, триває. 🤔
Я чекаю ще одне оновлення, щоб бути впевненим.
Hello,
I'd say it is quite normal for bank transfers, mind those 7 days should be the maximum. There's a fair chance money comes sooner, I'd say.
As goes for the status, is it still pending, please? Since the withdrawal can't be canceled, if I understood well, it's because the payment is more likely in progress. 🤔
I'll wait for another update, to be sure.
Гей, Радка,
статус все ще "очікує". За словами Casino: «Я радий повідомити, що ваше зняття було успішно схвалено нашим казино. Наразі нам слід дочекатися, доки платіжний постачальник обробить ваш запит, сподіваюся, що вони зроблять це якнайшвидше. Спасибі за розуміння!'
Вони сказали, що як тільки гроші надійдуть на мій банківський рахунок, статус також зміниться на «Виконано».
Я насправді не знаю, який платіжний постачальник мається на увазі. Можливо, казино вже перерахувало гроші, і вони все ще обробляються, перш ніж вони потраплять на мій рахунок?
Hey Radka,
the status is still 'pending'. According to Casino: 'I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!'
They said that as soon as the money arrives in my bank account, the status will also change to 'Completed'.
I don't really know which payment provider is meant. Maybe the casino has already transferred the money and it's still being processed before it's in my account?
Hey Radka,
der status ist noch immer ‚pending‘. Laut Casino: ‚I am pleased to inform that your withdrawal has been successfully approved by our Casino. Right now, we should wait till the payment provider proceed your request, hope they will do it asap. Thanks for understanding!‘
Sie meinten, sobald das Geld auf meinem Bankkonto angekommen ist, wird sich auch der Status auf ‚Completed‘ ändern.
Ich weiß zwar nicht wirklich, welcher payment provider gemeint ist. Vielleicht ist es so, dass das Casino das Geld schon überwiesen hat und es jetzt noch bearbeitet wird und dann erst auf meinem Konto ist?
Привіт.
Не хвилюйтеся, це досить поширений процес.
Дозвольте мені пояснити:
Сьогодні казино, як правило, наймають сторонню компанію для обробки всіх вхідних і вихідних транзакцій. Ця компанія називається постачальником платежів. Таким чином, казино схвалює зняття, тоді як платіжний постачальник несе технічну відповідальність за переказ. Якщо все працює добре, це легше для казино, якщо ні, однак, це біль для гравців. 😀
Дайте йому ще кілька днів, це не в платіжному провайдері...
Hello.
Don't worry this is a pretty common process.
Allow me to explain:
These days casinos tend to hire a 3rd party company to handle all incoming or outcoming transactions. This company is called the payment provider. Thus the casino approves the withdrawal, while this payment provider is technically responsible for the transfer. If all works well, it's easier for the casino, if not, however, it's a pain for players. 😀
Give it a few more days, not it is on the payment provider...
Дякую за просвітлення!
Тож чи означає це, що мені не варто хвилюватися, оскільки казино, ймовірно, уже надіслало гроші, і тепер їх потрібно лише обробити системою обробки платежів, після чого вони мають бути на моєму рахунку?
Thanks for the enlightenment!
So does that mean I shouldn't worry as the casino has probably already sent the money on its way and now it just needs to be processed by the payment processor, then it should be in my account?
Danke für die Aufklärung!
Also heißt das, ich solle mir keine Sorgen machen, da das Casino das Geld dann wohl schon auf den Weg gebracht hat und es jetzt nur noch vom Zahlungsdienstleister bearbeitet werden muss, dann sollte es auf meinem Konto sein?
Без проблем 😎
Якщо все працює як слід, я б сказав, що це більш-менш так, як ви сказали. 🤞🤞🤞
Одна деталь: казино, ймовірно, не надсилає гроші, вони лише уповноважують постачальника платежів надіслати вам гроші.😉
No problem 😎
If everything works as it should, I'd say it's more or less like you said. 🤞🤞🤞
Just a detail - the casino probably does not send the money, they only authorize the payment provider to send the money to you.😉
Чудово!
Зрештою було не так вже й погано, чи не так? 🙂
Great!
Wasn't so bad in the end, was it? 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.