ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від vonHorst
|
37204 переглядів 254 відповідей |
|
1...12 13
Nihu888
2 дн. тому

Отже, як щодо того, що Радка сказала, що, можливо, було б добре подати скаргу, якщо казино не відповідає, а ви так довго чекаєте на гроші?

Про всяк випадок я розміщу посилання тут .

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Добре..але я не можу відкрити скаргу

Автоматичний переклад.
Nihu888
2 дн. тому

У чому ваша проблема, якщо ви не можете відкрити скаргу, чи можете ви пояснити?

Можливо, деякі речі для початківців, як-от очищення файлів cookie, зміна пристрою чи браузера, можуть допомогти. Але якщо це складніше, ніж це, і навіть після цих рекомендацій нічого не зміниться, і ви все одно не можете відкрити скаргу, дайте мені знати та сміливо зробіть знімок екрана того, що вам показано, ми спробуємо з’ясувати, що може бути позаду нього. 🙂

Автоматичний переклад.
учора

Гуру казино. Я Б ОБОВ’ЯЗКОВО знизив рейтинг для iWild, цим шахраям знадобився місяць, щоб заплатити мені 1000 cad. Який жарт. І бачити, як ви оцінюєте їх так високо, дуже підозріло. Вибачте, я просто констатую очевидні факти. здоров'я!

Автоматичний переклад.
Hawestyle
учора

І чи можемо ми знати, яка була причина затримки з вашим відкликанням?

На жаль, таким чином знизити рейтинги неможливо; навіть якщо ваш досвід був не найкращим, казино заплатило в кінці, і це важливо. Ви розумієте мою думку?

Автоматичний переклад.
Romi
учора

Так, ні, не дуже. Вони продовжували скасовувати моє виведення коштів на баланс мого казино через 2 дні, це траплялося приблизно 10-15 разів знову і знову. Тож коли ви вводите людей в оману, кажучи, що це чудове казино, я все ж читаю незліченну кількість повідомлень про цю саму проблему. Є проблема. Не варто таким чином вводити своїх передплатників в оману. У вас є це казино як друге за версією казино на вашому сайті. Задня оптика. Трохи не на зв'язку.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
учора

Погоджуюсь...iwild - це халепа,несерйозна і не дуже надійна...гірше спінанга..

Автоматичний переклад.
учора

Лололол. Casino Guru не зацікавлений у ваших проблемах з оплатою через IWild. Вони продовжуватимуть збирати свої партнерські виплати та високо оцінюватимуть IWild незалежно від того, скільки разів гравці розігрують свої баланси в очікуванні виплати.

Тільки подумайте, як би ви себе почували, здійснивши миттєвий платіж (готівкою) у наземному казино, вигравши пристойну суму грошей, пішовши в клітку за оплатою, а вам постійно казали повернутися завтра!!!

А ще краще: вони запитали у вас ваше посвідчення особи, і ви його надали, вони сказали вам повернутися завтра, а потім знову попросити посвідчення особи, а потім сказали, що завтра вам заплатять за 14 днів поспіль.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
учора

Цілком згоден...лол..стралол..

Автоматичний переклад.
учора

Так, ні, не дуже. Вони продовжували скасовувати моє виведення коштів на баланс мого казино через 2 дні, це траплялося приблизно 10-15 разів знову і знову. Тож коли ви вводите людей в оману, кажучи, що це чудове казино, я все ж читаю незліченну кількість повідомлень про цю саму проблему. Є проблема. Не варто таким чином вводити своїх передплатників в оману. У вас є це казино як друге за версією казино на вашому сайті. Задня оптика. Трохи не на зв'язку.

Автоматичний переклад.
5 год. тому

Хоча я справді розумію ваше розчарування, все трохи складніше.

Я точно не кажу, що це було мило з їхнього боку стільки разів скасовувати ваше зняття.

Чи можу я запитати вас ще раз, яка була причина для цього?

Будь ласка, прочитайте нашу статтю про те, як ми перевіряємо всі онлайн-казино , і, можливо, вона допоможе вам зрозуміти, наскільки складним є цей процес.

Автоматичний переклад.
учора

Погоджуюсь...iwild - це халепа,несерйозна і не дуже надійна...гірше спінанга..

Автоматичний переклад.
5 год. тому

Мені шкода, що у вас також виникли проблеми, і я бачу, що ви вже подали свою скаргу, але нашій команді потрібна додаткова інформація від вас, тому перейдіть за цим посиланням , щоб отримати відповіді на них якнайшвидше можливо.


Автоматичний переклад.
учора

Лололол. Casino Guru не зацікавлений у ваших проблемах з оплатою через IWild. Вони продовжуватимуть збирати свої партнерські виплати та високо оцінюватимуть IWild незалежно від того, скільки разів гравці розігрують свої баланси в очікуванні виплати.

Тільки подумайте, як би ви себе почували, здійснивши миттєвий платіж (готівкою) у наземному казино, вигравши пристойну суму грошей, пішовши в клітку за оплатою, а вам постійно казали повернутися завтра!!!

А ще краще: вони запитали у вас ваше посвідчення особи, і ви його надали, вони сказали вам повернутися завтра, а потім знову попросити посвідчення особи, а потім сказали, що завтра вам заплатять за 14 днів поспіль.

Автоматичний переклад.
4 год. тому

Я вважаю, що в онлайн-казино все зовсім по-іншому, тому що вони не мають можливості побачити своїх гравців віч-на-віч, щоб вони могли перевірити їх.

Ви розумієте, що я маю на увазі?

Ось чому KYC дуже важливий для всіх онлайн-казино.

Звичайно, ми намагаємося допомогти всім нашим користувачам, коли у них виникають проблеми в будь-якому онлайн-казино, і робимо все можливе. Крім того, тому наші скарги є безкоштовними для наших користувачів і завжди будуть такими. Ми щоразу прагнемо чесної гри.

Отже, замість того, щоб звинувачувати нас у різних речах тут, на нашому форумі, чи можемо ми чимось допомогти вам щодо будь-яких проблем у цьому казино, чи ви просто прийшли сюди, тому що вам подобається бути, і я поки що скажу, що це неприємно до нас?

Автоматичний переклад.
4 год. тому

Привіт Ромі,

Звинувачувати вас (гуру казино) у різних речах?

Ну давайте розглянемо це.

Чи Casino Guru не приносить дохід від просування IWild на своєму сайті? Звичайно, так.

Чи Casino Guru закрив очі на межі злочинної поведінки IWild щодо скасування виплат/невиплати виграшу в розумний проміжок часу? Звичайно, має.

Чи знає Casino Guru, що грати з IWild не в інтересах гравців, оскільки їхні бонусні умови та виплата виграшу нерозумні? Звичайно, так.

Чи інтереси гравців є головним пріоритетом для азартних гравців, які користуються їхнім сайтом, чи це дохід від рефералів/партнерів? 🤔

Автоматичний переклад.
4 год. тому

Не дуже добре в справах не зробив для мене багато вкрав 460 євро і сказав, що я використав 40, які мені залишилися. Я погодився з рішенням. Я не зробив, я просто програв 40, оскільки ви не можете зняти 40, тож що б я не робив, я не міг виграти, тому що мінімальне виведення на цьому сайті становить 50, а обмеження двічі до сорока означає неможливість зняття, тому я програв у загальних обмеженнях 600 будь-яких Тай для вас, допоможіть гуру казино, ні

Автоматичний переклад.
3 год. тому

І ніщо не будучи дрібним азартним гравцем у контролі, роблячи це заради того галасу, вигравати, бути облажаним, і ніякої допомоги, так розчаровує ваш гуру казино. Я чув стільки хороших речей, але мені здається, що допомоги немає. Більшість людей би парилися і зробив те саме .не означає, що ми погоджуємося з тим, щоб нас обдурили .тому не пропонуйте допомогу, якщо ви не можете навести рейтинг, який ви щедрий 1 з 10

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого