ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від vonHorst
|
45 531 переглядів 300 відповідей |
|
1...12 13 14...16
Nihu888
1 місяць тому

Отже, як щодо того, що Радка сказала, що, можливо, було б добре подати скаргу, якщо казино не відповідає, а ви так довго чекаєте на гроші?

Про всяк випадок я розміщу посилання тут .

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Добре..але я не можу відкрити скаргу

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 місяць тому

У чому ваша проблема, якщо ви не можете відкрити скаргу, чи можете ви пояснити?

Можливо, деякі речі для початківців, як-от очищення файлів cookie, зміна пристрою чи браузера, можуть допомогти. Але якщо це складніше, ніж це, і навіть після цих рекомендацій нічого не зміниться, і ви все одно не можете відкрити скаргу, дайте мені знати та сміливо зробіть знімок екрана того, що вам показано, ми спробуємо з’ясувати, що може бути позаду нього. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гуру казино. Я Б ОБОВ’ЯЗКОВО знизив рейтинг для iWild, цим шахраям знадобився місяць, щоб заплатити мені 1000 cad. Який жарт. І бачити, як ви оцінюєте їх так високо, дуже підозріло. Вибачте, я просто констатую очевидні факти. здоров'я!

Автоматичний переклад.
Hawestyle
1 місяць тому

І чи можемо ми знати, яка була причина затримки з вашим відкликанням?

На жаль, таким чином знизити рейтинги неможливо; навіть якщо ваш досвід був не найкращим, казино заплатило в кінці, і це важливо. Ви розумієте мою думку?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, ні, не дуже. Вони продовжували скасовувати моє виведення коштів на баланс мого казино через 2 дні, це траплялося приблизно 10-15 разів знову і знову. Тож коли ви вводите людей в оману, кажучи, що це чудове казино, я все ж читаю незліченну кількість повідомлень про цю саму проблему. Є проблема. Не варто таким чином вводити своїх передплатників в оману. У вас є це казино як друге за версією казино на вашому сайті. Задня оптика. Трохи не на зв'язку.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
1 місяць тому

Погоджуюсь...iwild - це халепа,несерйозна і не дуже надійна...гірше спінанга..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Лололол. Casino Guru не зацікавлений у ваших проблемах з оплатою через IWild. Вони продовжуватимуть збирати свої партнерські виплати та високо оцінюватимуть IWild незалежно від того, скільки разів гравці розігрують свої баланси в очікуванні виплати.

Тільки подумайте, як би ви себе почували, здійснивши миттєвий платіж (готівкою) у наземному казино, вигравши пристойну суму грошей, пішовши в клітку за оплатою, а вам постійно казали повернутися завтра!!!

А ще краще: вони запитали у вас ваше посвідчення особи, і ви його надали, вони сказали вам повернутися завтра, а потім знову попросити посвідчення особи, а потім сказали, що завтра вам заплатять за 14 днів поспіль.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 місяць тому

Цілком згоден...лол..стралол..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, ні, не дуже. Вони продовжували скасовувати моє виведення коштів на баланс мого казино через 2 дні, це траплялося приблизно 10-15 разів знову і знову. Тож коли ви вводите людей в оману, кажучи, що це чудове казино, я все ж читаю незліченну кількість повідомлень про цю саму проблему. Є проблема. Не варто таким чином вводити своїх передплатників в оману. У вас є це казино як друге за версією казино на вашому сайті. Задня оптика. Трохи не на зв'язку.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хоча я справді розумію ваше розчарування, все трохи складніше.

Я точно не кажу, що це було мило з їхнього боку стільки разів скасовувати ваше зняття.

Чи можу я запитати вас ще раз, яка була причина для цього?

Будь ласка, прочитайте нашу статтю про те, як ми перевіряємо всі онлайн-казино , і, можливо, вона допоможе вам зрозуміти, наскільки складним є цей процес.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Погоджуюсь...iwild - це халепа,несерйозна і не дуже надійна...гірше спінанга..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені шкода, що у вас також виникли проблеми, і я бачу, що ви вже подали свою скаргу, але нашій команді потрібна додаткова інформація від вас, тому перейдіть за цим посиланням , щоб отримати відповіді на них якнайшвидше можливо.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Лололол. Casino Guru не зацікавлений у ваших проблемах з оплатою через IWild. Вони продовжуватимуть збирати свої партнерські виплати та високо оцінюватимуть IWild незалежно від того, скільки разів гравці розігрують свої баланси в очікуванні виплати.

Тільки подумайте, як би ви себе почували, здійснивши миттєвий платіж (готівкою) у наземному казино, вигравши пристойну суму грошей, пішовши в клітку за оплатою, а вам постійно казали повернутися завтра!!!

А ще краще: вони запитали у вас ваше посвідчення особи, і ви його надали, вони сказали вам повернутися завтра, а потім знову попросити посвідчення особи, а потім сказали, що завтра вам заплатять за 14 днів поспіль.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вважаю, що в онлайн-казино все зовсім по-іншому, тому що вони не мають можливості побачити своїх гравців віч-на-віч, щоб вони могли перевірити їх.

Ви розумієте, що я маю на увазі?

Ось чому KYC дуже важливий для всіх онлайн-казино.

Звичайно, ми намагаємося допомогти всім нашим користувачам, коли у них виникають проблеми в будь-якому онлайн-казино, і робимо все можливе. Крім того, тому наші скарги є безкоштовними для наших користувачів і завжди будуть такими. Ми щоразу прагнемо чесної гри.

Отже, замість того, щоб звинувачувати нас у різних речах тут, на нашому форумі, чи можемо ми чимось допомогти вам щодо будь-яких проблем у цьому казино, чи ви просто прийшли сюди, тому що вам подобається бути, і я поки що скажу, що це неприємно до нас?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Ромі,

Звинувачувати вас (гуру казино) у різних речах?

Ну давайте розглянемо це.

Чи Casino Guru не приносить дохід від просування IWild на своєму сайті? Звичайно, так.

Чи Casino Guru закрив очі на межі злочинної поведінки IWild щодо скасування виплат/невиплати виграшу в розумний проміжок часу? Звичайно, має.

Чи знає Casino Guru, що грати з IWild не в інтересах гравців, оскільки їхні бонусні умови та виплата виграшу нерозумні? Звичайно, так.

Чи інтереси гравців є головним пріоритетом для азартних гравців, які користуються їхнім сайтом, чи це дохід від рефералів/партнерів? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Не дуже добре в справах не зробив для мене багато вкрав 460 євро і сказав, що я використав 40, які мені залишилися. Я погодився з рішенням. Я не зробив, я просто програв 40, оскільки ви не можете зняти 40, тож що б я не робив, я не міг виграти, тому що мінімальне виведення на цьому сайті становить 50, а обмеження двічі до сорока означає неможливість зняття, тому я програв у загальних обмеженнях 600 будь-яких Тай для вас, допоможіть гуру казино, ні

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І ніщо не будучи дрібним азартним гравцем у контролі, роблячи це заради того галасу, вигравати, бути облажаним, і ніякої допомоги, так розчаровує ваш гуру казино. Я чув стільки хороших речей, але мені здається, що допомоги немає. Більшість людей би парилися і зробив те саме .не означає, що ми погоджуємося з тим, щоб нас обдурили .тому не пропонуйте допомогу, якщо ви не можете навести рейтинг, який ви щедрий 1 з 10

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Ромі,

Звинувачувати вас (гуру казино) у різних речах?

Ну давайте розглянемо це.

Чи Casino Guru не приносить дохід від просування IWild на своєму сайті? Звичайно, так.

Чи Casino Guru закрив очі на межі злочинної поведінки IWild щодо скасування виплат/невиплати виграшу в розумний проміжок часу? Звичайно, має.

Чи знає Casino Guru, що грати з IWild не в інтересах гравців, оскільки їхні бонусні умови та виплата виграшу нерозумні? Звичайно, так.

Чи інтереси гравців є головним пріоритетом для азартних гравців, які користуються їхнім сайтом, чи це дохід від рефералів/партнерів? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

«Чи Casino Guru не приносить дохід від просування IWild на своєму сайті? Звичайно, приносить». -

Ми не рекламуємо казино; ми повідомляємо про них натомість.


«Чи Casino Guru заплющив очі на злочинну поведінку IWild щодо скасування виплат/невиплати виграшу в розумний проміжок часу? Звичайно, так». -

Оскільки ми не є ні поліцією, ні юристами, ми, звичайно, не можемо нічого зробити щодо будь-яких правових речей. Коли це можливо і в межах нашої компетенції, ми завжди намагаємося допомогти зі зняттям коштів. Ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося, але, на жаль, ніде не вказано, що таке «розумний проміжок часу», хоча ми, безумовно, розуміємо гравців, що, мабуть, дуже неприємно, коли це стає довго.


«Чи знає Guru Casino, що гра з IWild не в інтересах гравців, оскільки їхні бонусні умови та виплата виграшу нерозумні? Звичайно, так». -

Всі наші користувачі можуть знайти відповідну інформацію на нашому сайті. Тому ми включаємо огляд казино та відгуки користувачів, і кожен може отримати ще більше інформації зі скарг.


«Інтереси гравців є головним пріоритетом для азартних гравців, які використовують їхній сайт, чи це дохід від рефералів/партнерів?» -

Що ж, я вже сказав, що коли це можливо і в наших руках, щоб допомогти гравцям ставитися справедливо, ми це робимо, і всі скарги безкоштовні. Ми намагаємося встати за кожну справу та добитися чесної гри з обох сторін.


Отже, якщо ви не задоволені тим, що ми робимо, можливо, подумайте про те, щоб відвідати нас, і особливо якщо ви не робите нічого іншого, крім звинувачення нас.

Сприйміть це як пропозицію.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Не дуже добре в справах не зробив для мене багато вкрав 460 євро і сказав, що я використав 40, які мені залишилися. Я погодився з рішенням. Я не зробив, я просто програв 40, оскільки ви не можете зняти 40, тож що б я не робив, я не міг виграти, тому що мінімальне виведення на цьому сайті становить 50, а обмеження двічі до сорока означає неможливість зняття, тому я програв у загальних обмеженнях 600 будь-яких Тай для вас, допоможіть гуру казино, ні

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені прикро за всю ситуацію, з якою ви зіткнулися в цьому казино, але, на жаль, як я бачу у вашій скарзі , наша команда не мала достатньо часу, щоб дослідити це питання, і тому ми більше не могли брати участь допомогти.

Вероніка також пояснила це в темі скарг:

«Мені дуже прикро це чути. Якби гроші все ще були на вашому рахунку, ми б змогли продовжити розслідування та вимагати вирішення від казино. Однак, оскільки ви продовжували грати з балансом після його обмеження вдруге ви фактично прийняли рішення казино обмежити ваші виграші.

Дуже важливо негайно припинити гру, коли ви зіткнулися з подібною проблемою, і звернутися за допомогою до служби підтримки клієнтів або до сторонніх посередників, як-от ми. Подвійне обмеження виграшу, отриманого від бонусу, — це те, що ми зустрічаємо в різних казино, і ми успішно допомогли кільком гравцям отримати їхні законні виграші. На жаль, у вашому випадку, оскільки гроші вже втрачено, ми не можемо продовжити розслідування.

З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо допомогти вам більше. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І ніщо не будучи дрібним азартним гравцем у контролі, роблячи це заради того галасу, вигравати, бути облажаним, і ніякої допомоги, так розчаровує ваш гуру казино. Я чув стільки хороших речей, але мені здається, що допомоги немає. Більшість людей би парилися і зробив те саме .не означає, що ми погоджуємося з тим, щоб нас обдурили .тому не пропонуйте допомогу, якщо ви не можете навести рейтинг, який ви щедрий 1 з 10

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сумно, що ти так почуваєшся, але, на жаль, нелегко допомогти комусь, якщо він/вона не дає тобі для цього місця чи часу, ти знаєш.

Тож, будь ласка, що тут ваші слова. Немає причин для образливих дій, і ми не хотіли б, щоб ваш обліковий запис заблокували.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це погана відповідь, якщо ви бачите суть питання, якщо на рахунку не залишилося грошей, вся справа в тому, що вони обманюють клієнтів, і настав час їх перестати ігнорувати та не досліджувати їх, просто дозвольте їм продовжувати, тому так, я думаю, ви погане обслуговування

Автоматичний переклад.
kerry2020
4 тиж. тому

На жаль, ми не змогли дізнатися, як вони будуть діяти і вирішувати ситуацію, тому ми не могли нічого зробити.

Щоразу, коли скаргу не вирішено або казино діє несправедливо, ми виставляємо цьому казино чорні точки, і це відображається в його індексі безпеки, що негативно впливає.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого