«Чи Casino Guru не приносить дохід від просування IWild на своєму сайті? Звичайно, приносить». -
Ми не рекламуємо казино; ми повідомляємо про них натомість.
«Чи Casino Guru заплющив очі на злочинну поведінку IWild щодо скасування виплат/невиплати виграшу в розумний проміжок часу? Звичайно, так». -
Оскільки ми не є ні поліцією, ні юристами, ми, звичайно, не можемо нічого зробити щодо будь-яких правових речей. Коли це можливо і в межах нашої компетенції, ми завжди намагаємося допомогти зі зняттям коштів. Ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж ми втрутимося, але, на жаль, ніде не вказано, що таке «розумний проміжок часу», хоча ми, безумовно, розуміємо гравців, що, мабуть, дуже неприємно, коли це стає довго.
«Чи знає Guru Casino, що гра з IWild не в інтересах гравців, оскільки їхні бонусні умови та виплата виграшу нерозумні? Звичайно, так». -
Всі наші користувачі можуть знайти відповідну інформацію на нашому сайті. Тому ми включаємо огляд казино та відгуки користувачів, і кожен може отримати ще більше інформації зі скарг.
«Інтереси гравців є головним пріоритетом для азартних гравців, які використовують їхній сайт, чи це дохід від рефералів/партнерів?» -
Що ж, я вже сказав, що коли це можливо і в наших руках, щоб допомогти гравцям ставитися справедливо, ми це робимо, і всі скарги безкоштовні. Ми намагаємося встати за кожну справу та добитися чесної гри з обох сторін.
Отже, якщо ви не задоволені тим, що ми робимо, можливо, подумайте про те, щоб відвідати нас, і особливо якщо ви не робите нічого іншого, крім звинувачення нас.
Сприйміть це як пропозицію.
"Does Casino Guru not generate income by promotion of IWild on its site? Of course it does." -
We don't promote any casinos; we inform about them instead.
"Has Casino Guru turned a blind eye to the borderline criminal behavior of IWild regarding cancelation of payments /nonpayment of winning in a reasonable amount of time? Of course it has." -
As we are neither police nor lawyers, we are not able to do anything regarding any legal things, of course. Whenever it is possible and within our expertise, we always try to help with withdrawals. We give casinos 14 full days before we intervene, but unfortunately there is nowhere written what "a reasonable amount of time" is, even though we surely understand the players that it must be really frustarting when it gets long.
"Does Casino Guru know it’s not in players best interest play with IWild as their bonus terms and payment of winning are unreasonable? Of course it does." -
All our users can find the relevant information on our website. That is why we include the review of the casino and user reviews, and everyone can gather even more information from the complaits as well.
"Are players best interests the top priority for gamblers using their site or is it referral/affiliate income?" -
Well, I have already said that whenever it is possible, and within our hands, to help players be treated fairly, we do it, and all the complaints are free of charge. We try to get behind every case and gain the fair play on both sides.
So, if you are not happy with what we do, maybe consider visiting us, and especially if you do nothing else than accuse us.
Take it as a suggestion.
Автоматичний переклад.