Привіт!
Оскільки ваше запитання є, по суті, найважливішим аспектом цієї конкретної розмови, я почну з нього, хоча я можу сказати ще багато, щоб відповісти на вашу стурбованість.
"чому гуру казино так високо оцінив це казино?"
Це поширене запитання, і відповідь завжди одна: тому що гравці часто дають нам поради, що робити, через відгуки користувачів або на форумах, а не подають скаргу, як вам також казали. Ми не можемо належним чином знизити рейтинг, доки гравці продовжуватимуть висловлювати свої скарги виключно на форумі, відмовляючись скористатися можливістю висловити, а потім обґрунтувати свої занепокоєння. Ви б зрозуміли, що скарги відіграють важливу роль у коригуванні індексу безпеки казино, якби знайшли час, щоб ближче ознайомитися з інформацією, наведеною в посібниках. Я здогадуюсь. Кілька цитат, якщо ви не проти:
Якими будуть наслідки вашої скарги?
Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.
Відгуки Casino Guru – дізнайтеся про наш процес огляду та рейтингу казино
Ми хочемо, щоб індекс безпеки був хорошим показником того, як кожне казино ставиться до своїх гравців і наскільки ймовірно, що їхні виграші будуть виплачені їм без будь-яких ускладнень. Тому скарги гравців є ще одним основним фактором, який входить до нашого алгоритму для розрахунку індексу безпеки.
Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (незалежно від того, чи вважаємо ми, що казино справді зробило щось не так, чи ні) та інших факторів (наприклад, грає гравець на реальні або бонусні гроші тощо). Беручи до уваги спірну суму в кожній скарзі та вищезазначену класифікацію, ми отримуємо кількість чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються для розрахунку Індексу безпеки.
Справа в тому, що ми могли б легко встановити індекс безпеки на будь-яке значення без жодного розумного дослідження, але яким би був результат? Скільки загальних скарг, опублікованих виключно на форумі, було б достатньо, щоб встановити значення на нуль? Як би ви описали суворість дій казино? Я досить часто думав про ці дуже поширені пропозиції, і єдиний можливий результат полягає в тому, що всі caisnos матимуть нульовий індекс безпеки. Незважаючи на те, що він не буде точним, що це буде для гравців?
Дотримуючись наведеної логіки: ніколи не грайте в казино, тому що час від часу ви завжди знайдете когось із проблемами, тому всі казино є шахраями.
На мій погляд, все не завжди чорне чи біле, як це стосується більшості речей у житті.
Будь ласка, допоможіть нам, подавши скаргу, якщо ви вважаєте, що казино вас обманює. Будь ласка, поясніть, щоб наш посередник міг вам допомогти.
Загалом, це так просто. Ти збираєшся нам допомогти?
Hi there!
Since your question is, in fact, the most important aspect of this particular conversation, I will begin with it even though there is much more I could say to address your concern.
"why does casino guru have this casino so highly rated?"
This is a frequently asked question, and the answer is always the same: Because players frequently give us advice on what to do via user reviews or forums rather than filing a complaint, as you have also been told. We are unable to reduce the rating appropriately as long as players continue to voice their complaints solely on the forum, refusing to take the opportunity to express and then substantiate their concerns. You would understand the complaints play a significant role in adjusting the casino Safety Index if you took the time to become more familiar with the information mentioned in the guides. I guess. A few quotes, if you don't mind:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process
We want the Safety Index to be a good indicator of how each casino treats its players and how likely their winnings are to be paid out to them without any complications. That's why player complaints are another main factor entering our algorithm used to calculate the Safety Index.
Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation.
The point is that we could easily set the Safety Index to any amount without any reasonable investigation, yet what would the outcome be? How many general complaints posted solely on the forum would be enough to set the value to zero? How would you describe the severity of the casino's action? I have been thinking about these very common suggestions quite often, and the only possible result is that all caisnos would have a zero Safety Index. Despite the fact that it won't be accurate, what indication would that be for players?
Following the given logic: Don't ever play in a casino because from time to time you will always find someone with an issue, thus all casinos are scams.
Things are not always black or white, as is true of most things in life, in my opinion.
Please assist us by filing a complaint whenever you believe the casino is defrauding you. Please explain so that our mediator can assist you.
Generally speaking, it is that easy. Are you going to assist us?
Автоматичний переклад.