ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від vonHorst
|
45 450 переглядів 300 відповідей |
|
1...11 12 13...16
1 місяць тому

Будь ласка, уникайте цього з бонусом безглуздо, тому що вони б’ють вас двічі, а коли ви виграєте, ви не можете його зняти. Я отримав 50 безкоштовних обертань, виграв 9 євро, пішов на Starclusters, виграв 149 грав в інші ігри, отримав 279 ставок, і він впав мені було боляче брати 239 до 40, але це умови бонусу, тож я продовжив, оскільки 40 тепер становили баланс готівки, підняв його до 500, пішов зняти, а потім сказав, що можу зняти лише 40, оскільки це максимальна дозволена сума виграшу. ммм, але чи не t що 40 тепер є реальним балансом готівки. нібито ні. і на довершення всього ви не можете зняти 40, оскільки мінімальна сума становить 50. Отже, що це за грабіж, а також депозит, усі методи використовуються лише для виведення криптовалюти, тому, будь ласка, уникайте

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, я дике казино

Автоматичний переклад.
kerry2020
1 місяць тому

У цьому випадку я б негайно подав скаргу, не замислюючись, якщо ви зацікавлені.

Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️

Я б зрозумів, якби вони затримали вас один раз, але два рази я не думаю, що це правильно. Якщо ви завантажили трохи грошей, і вони дали вам лише 40, і ви знову виграли з 40, тоді я вважаю, що гроші повинні бути ваші.

Тож я продовжую, і наша команда спробує вам допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ну… це ще одне скасування мого зняття. Це 8 скасувань. І все ж я просто повторюю це знову. Зрозуміло, що вони не розуміють, що я ВІДМОВЛЯЮСЯ ПОВЕРТАТИ ЇМ ГРОШІ. Lmao.


чому гуру казино так високо оцінив це казино? На вашому місці я б швидко це виправив. Це не виглядає добре для вас. Просто кажу.

Сподіваюся, CG зможе отримати мені гроші, я лише один із приблизно 100 людей, яких ошукало iWild Casino, і, чесно кажучи, я подивився на високу оцінку безпеки цього казино від CG і довірив йому. Тепер я бачу, що мене сильно ввели в оману.

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Останнє.


оскільки я чекав на зняття коштів, я зіграв близько 3000 доларів в іншому казино. І повернув близько 2300. Було виплачено. І повернувся більше грати.


це те, що називається УТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ.

Казино iWild надто недалекоглядне, щоб зрозуміти, що якби вони просто виплачували виграші, люди продовжували б там грати, і вони заробляли б гроші так, як казино призначені для заробітку. Замість цього СКАМУ.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино є повним шахраєм.


НЕ ГРАЙТЕ ТУТ.


******ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ШАХРАЙСТВО********

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну… це ще одне скасування мого зняття. Це 8 скасувань. І все ж я просто повторюю це знову. Зрозуміло, що вони не розуміють, що я ВІДМОВЛЯЮСЯ ПОВЕРТАТИ ЇМ ГРОШІ. Lmao.


чому гуру казино так високо оцінив це казино? На вашому місці я б швидко це виправив. Це не виглядає добре для вас. Просто кажу.

Сподіваюся, CG зможе отримати мені гроші, я лише один із приблизно 100 людей, яких ошукало iWild Casino, і, чесно кажучи, я подивився на високу оцінку безпеки цього казино від CG і довірив йому. Тепер я бачу, що мене сильно ввели в оману.

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось що пояснює індекс безпеки і чому він також високий. Є параметри, які, на жаль, часто відрізняються, і серед них також є зняття коштів. Якщо одного гравця вилучають через 2 дні, іншого через тиждень, ще одного через день і ще одного через 2 тижні, на основі цього важко прийняти рішення. Це залежить від багатьох речей, іноді це може залежати від перевірки, способу оплати, технічних проблем та іншого.

file

Я бачу, що у вас не найкращий досвід, і я розумію, що якщо ви намагаєтеся зняти гроші, і вам постійно відмовляють, ви не в захваті від цього. Але я все одно хотів би знати, чому казино продовжує це робити, і тепер ми чекаємо їх відповіді. Я сподіваюся, що ми скоро його отримаємо, і, будь ласка, не здавайтеся і особливо не грайте в азартні ігри, щоб не втратити їх випадково.

Я не можу сказати вам, скільки часу це займе, але якщо ви витримали це досі, ви це впораєтеся.

Ми постараємося зробити все можливе, щоб допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, мені не вистачає 460 євро, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро,

Я вважаю справді невтішним те, як CG веде гравців цим шляхом, і жалюгідне пояснення того, чому «вставте тут посередню назву казино» має високий індекс безпеки.

Ми бачимо показники індексу безпеки та те, як це казино відносно швидко реагує на скарги, нібито має справедливі умови та умови та врешті-решт платить гравцеві.

Про що CG не попереджає гравців, це те, що IWild використовує оманливі та неетичні методи, щоб перешкодити гравцям виводити свої прибутки.

CG має справу з багатьма, багатьма випадками, коли IWild подвійно коригував бонусні виграші після конвертації в кошти, які можна вивести. Це прихований спосіб переконатися, що гравці, які вважають, що виконали вимоги до бонусів, можуть лише програти, зробивши це виграшною ситуацією для IWild.

По-друге, CG закриває очі на обман з відходом. MO з IWild полягає в тому, щоб виплатити перше зняття в межах денного ліміту, щоб викликати у гравця відчуття довіри, а потім настає скасування зняття. Знову і знову знаючи, що багато азартних гравців піддадуться спокусі та програють виграші. Ті, хто має силу волі, і нам пощастило виграти велику суму, вони будуть змушені терпіти численні скасування виведення коштів і неминуче усвідомлення того, що IWild не дотримується власних Умов щодо виведення коштів. Вони змушені дотримуватися заплутаного графіка платежів, який тепер замінює узгоджені умови.

IWild і сайти CG T&C для гравців до n-го ступеня, але це нормально, якщо казино вирішить не дотримуватися їх у власний розсуд.

Гравці повинні розуміти, що хороші бренди казино рідко потребують реклами, і платити за те, щоб їх казино посіли високі позиції в рейтингу. Отже, ви не бачите деякі з дуже надійних брендів у запропонованому/надійному списку, тому що вони просто не платять достатньо!!!

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 місяць тому

Це не може бути більш правдою. Це казино має мати рейтинг, близький до нуля. Вони крадуть важко зароблені, з працею здобуті гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну… це ще одне скасування мого зняття. Це 8 скасувань. І все ж я просто повторюю це знову. Зрозуміло, що вони не розуміють, що я ВІДМОВЛЯЮСЯ ПОВЕРТАТИ ЇМ ГРОШІ. Lmao.


чому гуру казино так високо оцінив це казино? На вашому місці я б швидко це виправив. Це не виглядає добре для вас. Просто кажу.

Сподіваюся, CG зможе отримати мені гроші, я лише один із приблизно 100 людей, яких ошукало iWild Casino, і, чесно кажучи, я подивився на високу оцінку безпеки цього казино від CG і довірив йому. Тепер я бачу, що мене сильно ввели в оману.

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт!

Оскільки ваше запитання є, по суті, найважливішим аспектом цієї конкретної розмови, я почну з нього, хоча я можу сказати ще багато, щоб відповісти на вашу стурбованість.

"чому гуру казино так високо оцінив це казино?"

Це поширене запитання, і відповідь завжди одна: тому що гравці часто дають нам поради, що робити, через відгуки користувачів або на форумах, а не подають скаргу, як вам також казали. Ми не можемо належним чином знизити рейтинг, доки гравці продовжуватимуть висловлювати свої скарги виключно на форумі, відмовляючись скористатися можливістю висловити, а потім обґрунтувати свої занепокоєння. Ви б зрозуміли, що скарги відіграють важливу роль у коригуванні індексу безпеки казино, якби знайшли час, щоб ближче ознайомитися з інформацією, наведеною в посібниках. Я здогадуюсь. Кілька цитат, якщо ви не проти:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.


Відгуки Casino Guru – дізнайтеся про наш процес огляду та рейтингу казино

Ми хочемо, щоб індекс безпеки був хорошим показником того, як кожне казино ставиться до своїх гравців і наскільки ймовірно, що їхні виграші будуть виплачені їм без будь-яких ускладнень. Тому скарги гравців є ще одним основним фактором, який входить до нашого алгоритму для розрахунку індексу безпеки.

Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (незалежно від того, чи вважаємо ми, що казино справді зробило щось не так, чи ні) та інших факторів (наприклад, грає гравець на реальні або бонусні гроші тощо). Беручи до уваги спірну суму в кожній скарзі та вищезазначену класифікацію, ми отримуємо кількість чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються для розрахунку Індексу безпеки.

Справа в тому, що ми могли б легко встановити індекс безпеки на будь-яке значення без жодного розумного дослідження, але яким би був результат? Скільки загальних скарг, опублікованих виключно на форумі, було б достатньо, щоб встановити значення на нуль? Як би ви описали суворість дій казино? Я досить часто думав про ці дуже поширені пропозиції, і єдиний можливий результат полягає в тому, що всі caisnos матимуть нульовий індекс безпеки. Незважаючи на те, що він не буде точним, що це буде для гравців?

Дотримуючись наведеної логіки: ніколи не грайте в казино, тому що час від часу ви завжди знайдете когось із проблемами, тому всі казино є шахраями.

На мій погляд, все не завжди чорне чи біле, як це стосується більшості речей у житті.

Будь ласка, допоможіть нам, подавши скаргу, якщо ви вважаєте, що казино вас обманює. Будь ласка, поясніть, щоб наш посередник міг вам допомогти.

Загалом, це так просто. Ти збираєшся нам допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро,

Я вважаю справді невтішним те, як CG веде гравців цим шляхом, і жалюгідне пояснення того, чому «вставте тут посередню назву казино» має високий індекс безпеки.

Ми бачимо показники індексу безпеки та те, як це казино відносно швидко реагує на скарги, нібито має справедливі умови та умови та врешті-решт платить гравцеві.

Про що CG не попереджає гравців, це те, що IWild використовує оманливі та неетичні методи, щоб перешкодити гравцям виводити свої прибутки.

CG має справу з багатьма, багатьма випадками, коли IWild подвійно коригував бонусні виграші після конвертації в кошти, які можна вивести. Це прихований спосіб переконатися, що гравці, які вважають, що виконали вимоги до бонусів, можуть лише програти, зробивши це виграшною ситуацією для IWild.

По-друге, CG закриває очі на обман з відходом. MO з IWild полягає в тому, щоб виплатити перше зняття в межах денного ліміту, щоб викликати у гравця відчуття довіри, а потім настає скасування зняття. Знову і знову знаючи, що багато азартних гравців піддадуться спокусі та програють виграші. Ті, хто має силу волі, і нам пощастило виграти велику суму, вони будуть змушені терпіти численні скасування виведення коштів і неминуче усвідомлення того, що IWild не дотримується власних Умов щодо виведення коштів. Вони змушені дотримуватися заплутаного графіка платежів, який тепер замінює узгоджені умови.

IWild і сайти CG T&C для гравців до n-го ступеня, але це нормально, якщо казино вирішить не дотримуватися їх у власний розсуд.

Гравці повинні розуміти, що хороші бренди казино рідко потребують реклами, і платити за те, щоб їх казино посіли високі позиції в рейтингу. Отже, ви не бачите деякі з дуже надійних брендів у запропонованому/надійному списку, тому що вони просто не платять достатньо!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Відверто кажучи, я не розумію цього «вставте сюди посередню назву казино» - допоможіть мені з цим, будь ласка, щоб будь-хто з CG міг відповісти.

Щодо решти, я вважаю, що я вже пояснив переваги цієї розмови раніше, будь ласка, перегляньте мою попередню відповідь.

Хочу лише додати кілька моментів:

Ми попереджаємо гравців про те, що ми виявили та підтвердили. Для інших проблем, думок і думок ми пропонуємо відкритий форум. Не кажучи вже про всі скарги, навіть відхилені, завжди доступні гравцям. Я особисто раджу гравцям переглядати всі джерела, щоб отримати уявлення про те, як інші гравці бачать казино.

Звичайно, наші гіди також дають цю рекомендацію. Я визнаю, що наш веб-сайт складніший за це, і мені прикро бачити, що такі гравці, як ви, починають вважати, що ми робимо це неправильно з самого початку. Якби ми захищали тут казино, ваші звинувачення були б зняті.

Ми з радістю приймаємо справедливу та конструктивну критику, але те, що ви продовжуєте публікувати, відчуває, що ви більше покладаєтеся на свою думку, припущення та хибні звинувачення на адресу Casino Guru.

Подайте скаргу і доведіть всім те, що ви тут говорите. На мій погляд, якщо ви просто скаржитесь на форумі, безглуздо лаяти нас усіма дурницями, які ви вже сказали. Будь ласка, врахуйте це.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, мені не вистачає 460 євро, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Чи знайомі ви з нашим Центром скарг? Я пропоную вам подати скаргу на казино, щоб наш посередник міг провести розслідування та спробувати вам допомогти.

Спробуйте ознайомитися з цією функцією прямо тут 👈 Щоб подати її, перейдіть у розділ скарг і натисніть«подати скаргу».

Будь ласка, не соромтеся задавати запитання; ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт Радка,

" Чесно кажучи, я не розумію цього "вставте тут посередню назву казино" - допоможіть мені з цим, будь ласка, щоб будь-хто з CG міг відповісти".

Це досить просто. IWild — посереднє казино. Можливо, англійська не ваша рідна мова, тому це нормально.

« Ми попереджаємо гравців про те, що ми виявили та підтвердили. Для інших проблем, думок і думок ми надаємо відкритий форум. »

Не могли б ви звести це твердження у квадрат. Неодноразово демонструвалося та підтверджувалося, що IWild використовує оманливу та образливу тактику, щоб запобігти виплаті виграшів, але жодних попереджень.

З іншого боку, якщо ви вважаєте це твердження необґрунтованим і гравці все ще мають проблеми, ви надаєте відкриту форму. Ви, зокрема, займаєте дуже оборонну позицію в цій відкритій формі. Я вважаю це смішним, враховуючи, що CG постійно надсилає небажані листи: «Ми сумуємо за тобою на нашому форумі». Що б ви не робили, ми не хочемо чути ваші чесні думки, оскільки це може зачепити наші почуття. Лол!!!


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 місяць тому

Привіт,

Я не думаю, що англійська тут проблема. На мою думку, ви запропонували нам приховати справжню назву казино та пов’язати її з власником Altacore, як зазначено в огляді. Вас це хвилює?

Чесно кажучи, я все ще не впевнений, чи правильно вгадав ваше занепокоєння.

Я прошу вибачення; Я не буду повторювати те, що я вже сказав щодо інших повторних запитань. Я люблю зосереджуватися на гравцях, які цього потребують, коли переглядаю форум на вихідних. Я думаю, я почую більше ваших думок наступного тижня.

Сподіваюся, у вас гарна неділя.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не можу зняти ці знамениті бонуси в 40 євро протягом 2 тижнів, також зробивши депозит.... Мені довелося читати про рецесії. Скасування на скасування зняття коштів...електронні листи для kyc щодня...найгірший безлад на сьогоднішній день..

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 місяць тому

Чи не хотіли б ви описати це краще, будь ласка, щоб ми могли зрозуміти, у чому саме проблема?

Ви грали з бонусом і тепер не можете вивести свій виграш? Я правильно розумію?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я намагався вивести 40 виграних євро з бонусу протягом 20 днів.

служба підтримки постійно повертає мене до

Kyc не відповідає.

Я зареєстрував понад 200 сайтів казино та перевірив їх без проблем із тими самими файлами. З ними це випробування ... гірше, ніж група спінанга ... принаймні вони заплатили через 14 днів ...

Надіслано більше 20 електронних листів... жодної відповіді....

Уникайте бонусів... вони мають обмежені максимуми.

Тримайся подалі...

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 місяць тому

О, це, мабуть, виснажило...

Я бачив вашу вирішену скаргу на інше казино, і мені стало цікаво, чому б не подати скаргу також на це казино?

А також, коли ви кажете, що нам слід уникати бонусів, оскільки вони мають максимальний ліміт зняття, як часто ви знаходите абсолютно необмежені бонуси? Я вважаю, що це досить рідко. Хороша порада може знадобитися!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думав, що спінанга та його група були найгіршим казино в світі...але я знайшов iwilcasino ще гіршим...усі відгуки про них в Інтернеті підтверджені..


Я вже повторював про бонуси, що вони лише приманки... вони блокують будь-які можливі виграші... Приймаються ЛИШЕ безкоштовні обертання... якщо ви виграєте з вашим реальним балансом, ви збираєте все і втрачаєте fs..

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...11 12 13...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого