ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від vonHorst
|
37224 переглядів 254 відповідей |
|
1...10 11 1213
Filler81
2 міс. тому

Зрозуміло, я розумію, якщо такі низькі ліміти вас не влаштовують, то нема чого звинувачувати. Я б почувався так само з цього приводу, тому, якщо ви отримаєте всі гроші, ви можете пошукати пристойне казино для себе.

Сподіваюся, ви знайдете той, який вам більше підходить. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

З минулої середи нічого не передано.


Коли ви надсилаєте електронний лист, ви не отримуєте жодної відповіді. А в чаті завжди одна і та ж відповідь: «в обробці».


1600 євро все ще непогашені.

Автоматичний переклад.
Filler81
2 міс. тому

Я відразу збирався запропонувати скаргу, але я бачу, що ви вже встигли її відкрити .

Нік відповів, і ви можете знову відповісти на його запитання.

Сподіваюся, казино порушить мовчання, і незабаром ви дізнаєтеся більше про всю ситуацію.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я скажу вам, що відбувається .. але зараз я поважаю кожну людину і намагаюся мирно вирішувати кожну проблему. Тож тепер початок 2, допоможіть мені вирішити проблему зняття 4000 євро. Я отримую 400 євро миттєво після перевірки, тепер у мене залишилося 3600 євро

У казино 1200 євро очікується на 2 дні та 2400 євро на балансі. Я не можу попросити зняття коштів, тому що вимкнена система не дозволяє вам додавати решту. Відповідно до їхніх правил на сайті, ви не можете зняти 1200 євро за день або 20 000 євро за монтування. Тож за кілька електронних листів я отримав розклад, як казино виплачуватиме решту грошей. Тож тепер 400 євро 14.10, потім 400 євро, 17.10 і 400 євро 22.10, потім я можу додати нові 1200 євро, щоб почекати, і на балансі залишиться 1200 євро. Тепер я думаю, що це єдиний виграш часу, щоб ви грали в азартні ігри на решту .. тому, будь ласка, можете поговорити з ними, щоб вони дотримувались їхнього правила щодо системи виплат. З повагою

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
sujete
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що казино надало вам зняття коштів поетапно, що мене не дивує, але я б не в захваті, якби на сторінці було вказано якийсь денний ліміт.

Все одно я б спробував дочекатися, щоб перший прийшов до вас, як написали, і все буде добре. Поки казино платить вам, це має бути добре, але, як я вже сказав, я розумію, що це не найкращий спосіб піти, якщо в них щось написано в Умовах використання. Ви запитували їх, чому вони не можуть дати вам 1200 євро за раз, але вони ділять їх?

Звичайно, коли ви отримаєте гроші, дайте мені знати, навіть якщо казино не виконує те, що вони обіцяли.

У такому випадку ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ратор


sujete

1 ТИЖДЕНЬ ТОМУ

Привіт, я бачу, що казино надало вам зняття коштів поетапно, що мене не дивує, але я б не в захваті, якби на сторінці було вказано якийсь денний ліміт.

Все одно я б спробував дочекатися першого, щоб до вас прийшов як написали і все буде добре. Поки казино платить вам, це має бути добре, але, як я вже сказав, я розумію, що це не найкращий спосіб піти, якщо в них щось написано в Умовах використання. Ви запитували їх, чому вони не можуть дати вам 1200 євро за раз, але вони ділять їх?

Звичайно, коли ви отримаєте гроші, дайте мені знати, навіть якщо казино не виконує те, що вони обіцяли.

  1. У такому випадку ми спробуємо допомогти.
Автоматичний переклад.
martonlakatos555
1 місяць тому

Що має означати ваш скопійований від мене пост? Ви також маєте щось сказати про казино чи подібний досвід, з яким ви маєте справу?

Не могли б ви наблизити мене до мети всієї цієї справи?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Їм більше підходить? Ви маєте на увазі, як казино, яке виплачуватиме виграш замість того, щоб просто призупинити та скасувати, доки виграші не будуть відтворені в казино??? Я вважаю, що рейтинг цього казино неправильний. Його треба занести в чорний список за це сміття.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
2 тиж. тому

Привіт, з того, що ти пишеш, у мене таке відчуття, що ти теж чекаєш грошей. Якщо так, чи сказали вам у казино, чому це так? Як довго ви чекали?

Будь ласка, дайте мені знати конкретніші речі.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Понад 2 тижні без пояснень. Вони мають лише загальну відповідь чат-бота. І судячи з інших відгуків тощо, які я про них читав, це нічого нового. Це їх MO.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Дозволити рейтинг 9,2, який, у свою чергу, змусить людей робити депозити в цьому казино, є дуже безвідповідальним. Це казино не виплачуватиме виграші. Я читав близько 100 людей, які говорять саме це про це казино.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
2 тиж. тому

Я бачив, що казино списало вашу скаргу, тому ви повинні бути в черзі. Я не розумію скасування зняття коштів за часом і те, що вам потрібно зробити ще одне, і те саме повторюється знову, але я сподіваюся, що це можна вирішити, оскільки в казино ще немає жодної невирішеної скарги. Дотримуйтесь їхніх інструкцій, і якщо це знову не вдасться, наша команда спробує допомогти вам, як і раніше.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони винні мені 1000 кад. Я роблю зняття коштів, і воно переходить у статус «очікує». Через 2 дні вони скасовують зняття коштів, оскільки, мабуть, «закінчився час очікування»


тому ви продовжуєте робити це знову і знову, і все. Він просто обертається знову і знову. Минуло більше 2 тижнів і приблизно 5 або 6 скасувань. ЖАХЛИВІ офорти. І я бачу, що є буквально понад 100 точних подій, які трапилися з іншими людьми.


питання в тому, ЧОМУ CG ДАВАЄ ЇМ ТАК ВИСОКУ ОЦІНКУ?

вводить громадськість в оману, ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Так, вони вже скасували. Вони просто вважають, що відбили гуру казино і можуть продовжувати йти тим самим шляхом. Я впевнений, що вони заробили купу грошей на тому, що люди розчаровуються та втрачають будь-яку надію, тож вони просто повертають їм це все. Я вважаю, що це досить груба ділова практика.

реалістично, гуру казино повинен бути «всі готові», щоб переконатися, що такі види шахрайства припинено.

Автоматичний переклад.
Hawestyle
2 тиж. тому

Я б цього не сказав, я знову бачу гравців, чи то з нами, чи то зі скаргами, і казино завжди намагалося допомогти. Я однозначно завжди рекомендую нічого не робити з грошима, особливо якщо вони кудись подали скаргу, тому що загалом буває так, що гравці чекають два дні і втрачають свої гроші. Я не вважаю, що 2 дні очікування — це катастрофа, але це був лише приклад. На скаргу надійшло роз’яснення, і коли вони скасують відкликання, наша команда запитає, що відбувається, і особливо, чому вони це роблять. Ви, звичайно, намагаєтеся співпрацювати, і я твердо вірю, що ви побачите свої гроші.

Я розумію, що два тижні — це багато, і для мене це було б теж, але іноді обставини складаються так, що з цим нічого не вдієш, і потрібно просто терпіти.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

І я терплю. Однак, як я отримав минулої ночі, більше відповідей типу «чат-ботів» про те, що вони не мають контролю над тим, як банк обробляє речі, оскільки вони скасували моє зняття коштів і скинули таймер у «черзі». Але це просто неправда, я грав у кількох казино, і вперше таке бачу. Крім того, GIGADAT ніколи не має подібних проблем, оскільки всі казино використовують його. Ні. Це лазівка, яку виявило це конкретне казино, щоб «гальмувати» процес оплати.


Також у суботу було 2 тижні. Це триває 2,5 тижні!

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Просто дочекайтеся свого платежу і більше ніколи не грайте в казино Altacore. (хотілося б, щоб я скористався цією порадою, але я здався та втратив баланс)

Усі казино Altacore мають однаковий MO. Низькі суми зняття, перше зняття оплачується відносно швидко, будь-який інший платіж зупиняється шляхом скасування.

До речі, у мене також було багато скасованих запитів на зняття через Gigadat, які не були виконані. Звичайно, це було не на Gigidats end, це був IWild.

Те, що IWild робить з тими, хто намагається вивести виграш, є ганебною поведінкою.

На мій погляд, ще гірше те, що Casino Guru вдають, що не знають про майже злочинні дії цієї групи казино.

«Ну, ми використовуємо багато показників для їхніх рейтингів, і вони реагують на скарги, і люди зрештою отримують свої гроші». Бла-бла-бла, який жарт.

Партнерський дохід — це все, що дійсно хвилює CG.

Автоматичний переклад.
Wilder1999
2 тиж. тому

Так, я не знаю, я знаю лише те, що так поводитися з клієнтами неправильно. Іноді людям щастить. І до них треба ставитися справедливо.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І я терплю. Однак, як я отримав минулої ночі, більше відповідей типу «чат-ботів» про те, що вони не мають контролю над тим, як банк обробляє речі, оскільки вони скасували моє зняття коштів і скинули таймер у «черзі». Але це просто неправда, я грав у кількох казино, і вперше таке бачу. Крім того, GIGADAT ніколи не має подібних проблем, оскільки всі казино використовують його. Ні. Це лазівка, яку виявило це конкретне казино, щоб «гальмувати» процес оплати.


Також у суботу було 2 тижні. Це триває 2,5 тижні!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мені цікаво, що скаже казино цього разу, тому що Катаріна знову викликала їх, щоб пояснити, що знову відбувається з виведенням коштів. Навіть мене це перестало б смішити. Сподіваюся, ця ситуація скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Просто дочекайтеся свого платежу і більше ніколи не грайте в казино Altacore. (хотілося б, щоб я скористався цією порадою, але я здався та втратив баланс)

Усі казино Altacore мають однаковий MO. Низькі суми зняття, перше зняття оплачується відносно швидко, будь-який інший платіж зупиняється шляхом скасування.

До речі, у мене також було багато скасованих запитів на зняття через Gigadat, які не були виконані. Звичайно, це було не на Gigidats end, це був IWild.

Те, що IWild робить з тими, хто намагається вивести виграш, є ганебною поведінкою.

На мій погляд, ще гірше те, що Casino Guru вдають, що не знають про майже злочинні дії цієї групи казино.

«Ну, ми використовуємо багато показників для їхніх рейтингів, і вони реагують на скарги, і люди зрештою отримують свої гроші». Бла-бла-бла, який жарт.

Партнерський дохід — це все, що дійсно хвилює CG.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

На жаль, ви думаєте, що єдине, що нас цікавить, — це партнерські збори. Якби це було так, ми б не допомагали гравцям і не намагалися б робити нічого, крім того, щоб дати кожному казино високу оцінку.

Можливо, для вас це не важливо, але те, що казино намагається все вирішити і розглядає скарги, це досить серйозна річ. Є казино, які взагалі не спілкуються і їм байдуже, що відбувається з їхніми гравцями. Це досить важливо, і якщо казино намагається вирішити всі проблеми, це лише хороший знак. Я не кажу, що найкраще, коли гравцеві доводиться чекати 2,5 тижні, і цього достатньо, навіть на мій погляд, але краще, коли гравця заспокоюють і намагаються дати пояснення.

Коли гравець врешті-решт отримає гроші, він може вирішити для себе, чи буде він продовжувати грати тут, навіть якщо я думаю, що я знаю, яким буде рішення.

Автоматичний переклад.
1...10 11 1213
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого