ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від vonHorst
|
32040 переглядів 204 відповідей |
|
1...10 11
Додати публікацію
Filler81
1 місяць тому

Зрозуміло, я розумію, якщо такі низькі ліміти вас не влаштовують, то нема чого звинувачувати. Я б почувався так само з цього приводу, тому, якщо ви отримаєте всі гроші, ви можете пошукати пристойне казино для себе.

Сподіваюся, ви знайдете той, який вам більше підходить. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

З минулої середи нічого не передано.


Коли ви надсилаєте електронний лист, ви не отримуєте жодної відповіді. А в чаті завжди одна і та ж відповідь: «в обробці».


1600 євро все ще непогашені.

Автоматичний переклад.
Filler81
3 тиж. тому

Я відразу збирався запропонувати скаргу, але я бачу, що ви вже встигли її відкрити .

Нік відповів, і ви можете знову відповісти на його запитання.

Сподіваюся, казино порушить мовчання, і незабаром ви дізнаєтеся більше про всю ситуацію.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я скажу вам, що відбувається .. але зараз я поважаю кожну людину і намагаюся мирно вирішувати кожну проблему. Тож тепер початок 2, допоможіть мені вирішити проблему зняття 4000 євро. Я отримую 400 євро миттєво після перевірки, тепер у мене залишилося 3600 євро

У казино 1200 євро очікується на 2 дні та 2400 євро на балансі. Я не можу попросити зняття коштів, тому що вимкнена система не дозволяє вам додавати решту. Відповідно до їхніх правил на сайті, ви не можете зняти 1200 євро за день або 20 000 євро за монтування. Тож за кілька електронних листів я отримав розклад, як казино виплачуватиме решту грошей. Тож тепер 400 євро 14.10, потім 400 євро, 17.10 і 400 євро 22.10, потім я можу додати нові 1200 євро, щоб почекати, і на балансі залишиться 1200 євро. Тепер я думаю, що це єдиний виграш часу, щоб ви грали в азартні ігри на решту .. тому, будь ласка, можете поговорити з ними, щоб вони дотримувались їхнього правила щодо системи виплат. З повагою

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
sujete
учора

Привіт, я бачу, що казино надало вам зняття коштів поетапно, що мене не дивує, але я б не в захваті, якби на сторінці було вказано якийсь денний ліміт.

Все одно я б спробував дочекатися, щоб перший прийшов до вас, як написали, і все буде добре. Поки казино платить вам, це має бути добре, але, як я вже сказав, я розумію, що це не найкращий спосіб піти, якщо в них щось написано в Умовах використання. Ви запитували їх, чому вони не можуть дати вам 1200 євро за раз, але вони ділять їх?

Звичайно, коли ви отримаєте гроші, дайте мені знати, навіть якщо казино не виконує те, що вони обіцяли.

У такому випадку ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого