ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

 від vonHorst
|
58 581 переглядів 338 відповідей |
|
1...15 16 17

Трохи втратив, але отримав задоволення, тому не шкодую.

Автоматичний переклад.

Як деякі з вас бачать, я виграв у Sweet Bonanza 1000 у казино AltacoreNV.


Зараз у них є певні обмеження на зняття коштів, але досі майже 3 дні очікування я отримав 1 зняття з максимальною транзакцією 400 євро..

Тоді як інші все ще очікують.


Що ви думаєте про це, шановні члени казино? Чи доведеться чекати вічно чи що є звичайним у таких випадках?

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Як я бачу в огляді цього казино, денний ліміт для зняття коштів фактично становить 1200 євро, тому я хотів би запитати вас, чи відбулися якісь зміни. Тому що ви змогли зняти лише 400 євро, як ви сказали.🤔

Сподіваюся, незабаром ви зможете отримати всю суму. Будь ласка, дайте нам точно знати, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi

Максимальна сума, що очікує на розгляд, становить 3x400 євро або 400 євро за транзакцію x3, але ви можете мати лише 3 незавершені одночасно. Також за 4 дні було знято одне вилучення з 3-х

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Була та сама проблема, вона виплачується, але казино вирішує, скільки часу це займе. За один тиждень я отримав 800 у переказах 2х400, тиждень після лише 400... І так далі.

Якщо вам пощастить виграти 20 000 євро, я не думаю, що ви зможете зняти їх усі за один місяць.



Автоматичний переклад.
Filler81

Скільки коштував ваш виграш?


Автоматичний переклад.
salmonhell11

Я виграв 7200 і виплатив приблизно 3700. Минуло близько 4 тижнів, поки все налагодилося

Автоматичний переклад.
Filler81

Залишилося чекати лише 4100, але вже 4 дні, і лише 400 – це майже жарт.

Чи допомогло 3 одночасне зняття коштів, чи вони були скасовані, оскільки, здається, вони люблять робити все, що завгодно, проти власних умов.

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Для мене нічого не скасовували. Найкраще, що можна зробити, це набратися терпіння. Ви отримаєте гроші, але це може зайняти деякий час. Тепер мене заблокували.

Автоматичний переклад.
Filler81

Чому блокують після оплати?

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Найкраще, що можна зробити на цьому етапі, це набратися терпіння, не скасовувати та грати (це є метою затримки платежів) і анулювати свій обліковий запис. Ви не хочете опинитися в положенні виграти велику суму в IWild або в будь-якому іншому казино Altacore.

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Сьогодні не схвалено зняття, тому я отримав лише 400 євро, і почав знімати 26 січня. Наскільки терплячим вам потрібно бути насправді і чи допоможе скарга гуру казино, якби я вже отримав приблизно 1 тис., тоді я б не мав нічого сказати, але це, на жаль, не так

Автоматичний переклад.

«Наскільки терплячим потрібно бути насправді і чи допоможе скарга гуру казино»

Зрештою я втратив свій виграш після кількох скасувань зняття коштів протягом кількох тижнів.

Коротка відповідь на вашу скаргу в CG: ні. Їм байдуже, скільки часу потрібно для того, щоб казино заплатило, оскільки вони врешті-решт платять. Розтягнення платежів казино не впливає на їх рахунок, і вони ніколи не караються.

Casino Guru має рейтинг безпеки IWild як 9,7 і є другим рекомендованим казино з 742 у Канаді.


Змінено
Автоматичний переклад.
Wilder1999

Але навіщо вам грати? Як плануєте виграти більше, що займає ще рік або близько того, я ніколи не буду грати в очікуванні, оскільки це схоже на гру на веселі гроші.

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Я грав, довіряючи оцінці Casino Guru, думаючи, що якщо я виграю більше, то отримаю гроші в розумний проміжок часу.

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Я не хотів бути огидним своїм коментарем про те, що ви програли, коли зняття було повільним, щоб було зрозуміло.. просто я б ніколи цього не зробив, на жаль, я не можу більше ніде грати. Тим часом я, скажімо, втратив десь 1000 євро, тоді я не шкодую програш, наприклад, на iWild

Автоматичний переклад.

Можливо, хтось із команди гуру казино може порадити мені, що робити? Незабаром минуло 5 робочих днів, і у мене є гроші, які очікують на розгляд, вони ігнорують 2/3 спроби зняття на загальну суму 1200 євро та схвалено лише 400 євро.


Я читав скарги на Askgamblers, інших партнерських сторінках казино та на Casino Guru, вони скрізь однакові/схожі.


Автоматичний переклад.

Максимальна сума, що очікує на розгляд, становить 3x400 євро або 400 євро за транзакцію x3, але ви можете мати лише 3 незавершені одночасно. Також за 4 дні було знято одне вилучення з 3-х

Автоматичний переклад.

Гаразд Отже, я вважаю, що зараз це змінилося. Дякую за пояснення. Я повідомлю про це нашу групу обробки даних, щоб вони могли перевірити це та змінити під час перевірки, якщо буде підтверджено.

Але це досить довго, щоб чекати 400 євро протягом 4 днів. Правда?🤔

Сподіваюся, наступні підуть швидше.🤞


Автоматичний переклад.

Була та сама проблема, вона виплачується, але казино вирішує, скільки часу це займе. За один тиждень я отримав 800 у переказах 2х400, тиждень після лише 400... І так далі.

Якщо вам пощастить виграти 20 000 євро, я не думаю, що ви зможете зняти їх усі за один місяць.



Автоматичний переклад.

Так, це здається дуже повільним. Ну, принаймні, ви все це забрали. правильно?

Ви все ще там граєте?

Автоматичний переклад.
Romi

У неділю я попросив вивести 400x3 євро. У середу вранці 400x1 євро було оброблено, до сьогодні це єдиний платіж, який я бачив. І я надіслав їм електронний лист, але відповіді немає, а livechatt каже, що це буде оброблено, але це не так тощо

Автоматичний переклад.
1...15 16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого