Шановна Ромі,
Сподіваюся, у вас все добре.
Я поділюся з вами кількома речами.





Я ще не подав скаргу, тому що чекаю відповіді казино на цей електронний лист
«Шановне I WILD CASINO,
Сподіваюся, у вас все добре.
На жаль, я не можу отримати доступ до свого облікового запису, оскільки він закритий.
З вами я хотів би підтвердити свою особу, а також довести, що у мене немає дублікатів облікових записів.
Я отримав від вас електронний лист, згаданий вище, з можливістю доступу до облікового запису.
Вирішимо ситуацію разом?
З повагою,
Ромаріко Мануель Фернандес Сілва».
Чекаю на відповідь казино.
З повагою,
Ромаріко Сілва.
Dear Romi,
I hope you are well.
I'll share a few things with you.





I haven't filed a complaint yet because I'm waiting for the casino to reply to this email
"Dear I WILD CASINO,
I hope you are well.
It is with great regret that I cannot access my account due to it being closed.
With you, I would like to prove my identity and also prove that I do not have duplicate accounts.
I received an email from you mentioned above, with the possibility of accessing the account.
Shall we resolve the situation together?
With best regards,
Romarico Manuel Fernandes Silva."
I'll wait for the casino's reply.
With best regards,
Romarico Silva.
Prezado Romi,
Espero que se encontre bem.
Vou partilhar algumas coisas com você.





Ainda não apresentei uma reclamação porque estou á espera que o casino me responda a este email
"Dear I WILD CASINO,
I hope you are well.
It is with great regret that I cannot access my account due to it being closed.
With you, I would like to prove my identity and also prove that I do not have duplicate accounts.
I received an email from you mentioned above, with the possibility of accessing the account.
Shall we resolve the situation together?
With best regards,
Romarico Manuel Fernandes Silva."
Vou aguardar a resposta do casino.
Com os melhores cumprimentos,
Romarico Silva.
Автоматичний переклад.