ГоловнаФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від vonHorst
|
58 292 переглядів 336 відповідей |
|
1...16 17

Можливо, хтось із команди гуру казино може порадити мені, що робити? Незабаром минуло 5 робочих днів, і у мене є гроші, які очікують на розгляд, вони ігнорують 2/3 спроби зняття на загальну суму 1200 євро та схвалено лише 400 євро.


Я читав скарги на Askgamblers, інших партнерських сторінках казино та на Casino Guru, вони скрізь однакові/схожі.


Автоматичний переклад.

На жаль, наша група розгляду скарг не може втрутитися у справи до закінчення 14-денного періоду, щоб повідомити вам правду. Тому я дуже сподіваюся, що ви отримаєте гроші до цього.

Звичайно, я розумію, що це засмучує, але у нас тут зв’язані руки. Сподіваюся, ти це розумієш.

Автоматичний переклад.

У неділю я попросив вивести 400x3 євро. У середу вранці 400x1 євро було оброблено, до сьогодні це єдиний платіж, який я бачив. І я надіслав їм електронний лист, але відповіді немає, а livechatt каже, що це буде оброблено, але це не так тощо

Автоматичний переклад.

Казино припустило, що вони офіційно мають деяку затримку? З іншого боку, можливо, вони обробляють виплати лише кілька днів на тиждень. Це більш звично, ніж можна подумати...

Автоматичний переклад.
Radka

Насправді вони вирішили обробити лише один із трьох, і коли я спілкувався в чаті, я повідомляв, що незабаром буде виплачено та іншу дурницю

Автоматичний переклад.
salmonhell11

Так, чат часто не знає, що відбувається зі зняттям коштів, знаєте. Тому найкращим способом є спілкування електронною поштою.

Але нічого, будь ласка, як ваше відкликання зараз? Є оновлення?

Автоматичний переклад.

Привіт КАЗИНО ГУРУ.


Я відносно новий учасник і хотів би заздалегідь подякувати вам за вашу роботу з підтримки гравців.

Я хочу висловити свій сум через це казино, тому що вони закрили мій рахунок, вимагаючи кількох облікових записів, повністю підтверджених, з 2 зробленими депозитами, у яких на другому депозиті я отримав понад 400 євро виграшу. Я намагався зробити висновок, який очікував 4 робочі дні. На 5-й день, коли я спробував зайти, я отримав червоне повідомлення про те, що мій обліковий запис закрито рішенням адміністрації. Я живу в Португалії, невеликій країні з великою кількістю сільських районів, тому я не винен, що оператор надає один і той самий IP кільком користувачам. Я був законним гравцем кілька років і ніколи не мав подібних проблем. Я хотів би подати скаргу, але, судячи з того, що я досліджував, моє wild casino належить до групи "ALTACORE", у якій я також маю рахунок в іншому казино тієї ж групи з понад 5000 тисячами євро. Боюся, все конфіскують.


З повагою.

Автоматичний переклад.
Romsilva

Привіт.

Ласкаво просимо; Завжди приємно бачити навколо себе нові обличчя, але, думаю, причина має бути більш приємною. 🙂

Давайте зосередимося на ситуації, в якій ви опинилися, щоб знайти вихід.

Перш за все, золоте правило говорить, що в казино є лише один особистий рахунок, а це означає, що облікові записи в усій групі казино точно не будуть зараховуватися. Ми в Casino Guru не вважаємо, що збіг IP є достатнім доказом для анулювання виграшу. Передбачається, що це буде лише частина головоломки.

Отже, найголовніше, що я хотів би знати, що ще знайшло керівництво казино? Я бачив, що ви подали скаргу в минулому, і якщо ви вважаєте, що казино досить швидко винесло рішення, я рекомендую подати ще одну.

Що ви думаєте про те, щоб подати нам ще одну скаргу?


Автоматичний переклад.

Привіт шановна Радко,


Я, чесно кажучи, навіть не знаю, чому вони заблокували мій акаунт. Вони просто надіслали електронний лист із повідомленням про те, що трапилося, у якому звинуватили мене у наявності кількох облікових записів. Щось абсолютно неправдиве. Щоразу, коли я починаю подорож, незалежно від того, яке це казино, мій перший крок — перевірити свій рахунок перед тим, як робити депозит. У i wild casino все було не інакше. Перший раз, коли я зробив депозит (з повністю підтвердженим рахунком), я зробив депозит у розмірі 20 євро, але в результаті втратив усе. Другий раз, коли я вніс 20 євро, я отримав понад 400 євро. Я спробував зняти 40 євро, і тоді все почалося. Казино не прийняло мої виграші, конфіскувало весь баланс, а потім закрило мій рахунок. У мене є докази всього, і я навіть можу поділитися ними з вами електронною поштою, але я не збираюся подавати скаргу, принаймні поки. Я просто хотів би, щоб ви були уважнішими до цього типу казино, оскільки саме ваша позитивна оцінка привернула мою увагу до I WILD CASINO.

З повагою,

Ромаріко Сілва.

Автоматичний переклад.
Romsilva

На жаль, якщо ви не подасте скаргу, ми не зможемо нічого зробити.

Усю ситуацію потрібно розслідувати, щоб ми могли дізнатися, що сталося, знаєте, і побачити, чи є шанс, що ми зможемо це виправити.

Але я можу запитати, чому ви не хочете подати скаргу?

У вас тут цікавий підхід, але я справді не можу його зрозуміти, чесно кажучи.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi

Шановна Ромі,

Сподіваюся, у вас все добре.

Я поділюся з вами кількома речами.

filefilefilefilefile

Я ще не подав скаргу, тому що чекаю відповіді казино на цей електронний лист

«Шановне I WILD CASINO,

Сподіваюся, у вас все добре.


На жаль, я не можу отримати доступ до свого облікового запису, оскільки він закритий.

З вами я хотів би підтвердити свою особу, а також довести, що у мене немає дублікатів облікових записів.


Я отримав від вас електронний лист, згаданий вище, з можливістю доступу до облікового запису.


Вирішимо ситуацію разом?


З повагою,

Ромаріко Мануель Фернандес Сілва».



Чекаю на відповідь казино.

З повагою,

Ромаріко Сілва.

Автоматичний переклад.

Як бачите, і яким би неймовірним це не здавалося, казино заохочує мене повернутися на платформу.

Мене це смішить.

Автоматичний переклад.

Дозвольте мені поділитися ще цими 2 принтами

filefile

Автоматичний переклад.
Romsilva

IWild, як і всі казино Altaxore NV, не є етичними шахраями, і їх слід залишити у сміттєвому баку казино. ІМХО звичайно. 😁

Автоматичний переклад.

Шановна Ромі,

Сподіваюся, у вас все добре.

Я поділюся з вами кількома речами.

filefilefilefilefile

Я ще не подав скаргу, тому що чекаю відповіді казино на цей електронний лист

«Шановне I WILD CASINO,

Сподіваюся, у вас все добре.


На жаль, я не можу отримати доступ до свого облікового запису, оскільки він закритий.

З вами я хотів би підтвердити свою особу, а також довести, що у мене немає дублікатів облікових записів.


Я отримав від вас електронний лист, згаданий вище, з можливістю доступу до облікового запису.


Вирішимо ситуацію разом?


З повагою,

Ромаріко Мануель Фернандес Сілва».



Чекаю на відповідь казино.

З повагою,

Ромаріко Сілва.

Автоматичний переклад.

Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі, як це відбувається, і якщо вам потрібна наша допомога, ми будемо тут.

Автоматичний переклад.

Дорога Ромі, я сподіваюся, що ти добре.


Як я і очікував, на жаль, казино повністю проігнорувало мої електронні листи та спроби зв’язатися з чатом.


Я продовжу розгляд скарги.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Romsilva

Ніяких турбот; наша група розгляду скарг обов’язково розгляне його, коли ви будете готові його подати.

Дайте мені знати, чи все буде добре з поданням.

Автоматичний переклад.

Я хотів би дізнатися більше про казино iWild. Воно належить тій же компанії, що і казино Snatch. У мене були проблеми з казино Snatch у минулому під час процесу виведення коштів.

Вони вимагають документи з мого банківського рахунку, яких у мене не вимагало жодне інше казино.

Хтось має досвід? Які документи вимагає iWild?

Я більше не граю в казино Snatch, тому що вважаю їхню практику недоречною.

Автоматичний переклад.
Seppo14

Привіт, дуже смішно, що ви запитуєте сьогодні. Я щойно побачив допис про право власності на казино Snach.

Можливо, вам це буде цікаво — публікація тут 👈. Подивимося, що про це скажуть мої колеги.

Автоматичний переклад.
1...16 17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого