ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

2 р. тому від vonHorst
|
42272 переглядів 266 відповідей |
|
1...13 14
1 тиждень тому

Це має бути найгірше казино з нульовим рейтингом безпеки.

Мені ще не відповіли...

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 тиждень тому

Я тримаю кулаки, щоб ваша справа була скоріше вирішена. 🤞

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я намагаюся зняти 500CAD вже тиждень.

Запит скасовується кожні 48 годин, і вони надсилають мені електронний лист із проханням повторно надіслати.

Я робив це принаймні 4 рази. У мене ніколи не було такої проблеми з іншими казино.

Чат підтримки марний і просто просить мене спробувати ще раз.

Мушу погодитися з іншими користувачами цього форуму: їхня оцінка 9,2 — це жарт

file

file

Автоматичний переклад.
Hawestyle
4 дн. тому

Канадець тут.

У мене були ті самі проблеми. Вони продовжують скасовувати моє зняття кожні 48 годин.

Підтримка марна.

Chat, ймовірно, використовує бота надсилає мені загальні електронні листи з порожніми обіцянками.

KYC жахливий. Гірше, що я коли-небудь бачив.

Я відчуваю, що це дуже невелика операція, і вони не мають ресурсів, щоб платити/підтримувати своїх гравців відповідно до їхніх умов використання.

Я згоден на 100% з вашим твердженням. Безвідповідально популяризувати це лайно.



Автоматичний переклад.
phonymcring
2 дн. тому

Привіт, казино, мабуть, має бути більш проактивним підходом до цієї ситуації. Скільки часу потрібно, щоб отримати гроші?

Окрім того, що треба повторно здавати, тобі більше нічого не сказали? Ви могли запитати, чи допоможе зміна способу оплати?

Щодо KYC, чи успішно ви його пройшли?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

Я перевірений на 100%. Все в актуальному стані.

Минулої суботи я отримав цю відповідь від служби підтримки:

Цього тижня наші спеціалісти з платежів стикаються з великою кількістю запитів, тому обробка триває довше, ніж очікувалося. Враховуючи обсяг запитів і швидкість обробки, ваш запит має бути виплачений у понеділок . Вибачте за незручності та дякуємо за ваше терпіння.


... і ні, я не отримав свої гроші сьогодні. Зняття знову скасовано.

Я намагався вивести кошти за допомогою біткойнів. Це також було скасовано.

Схоже, що кожного разу, коли відкликання скасовується та повторно надсилається, воно йде в кінці черги... коли воно має бути оброблено з пріоритетом.

Прямо зараз... як зараз... вони просто не можуть обробляти платежі Interac для канадських гравців.

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
phonymcring
учора

Як я бачу, як довго ви перебуваєте в цій ситуації, це з 22.11, як я бачу на скріншоті? Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, ви можетеподати нам скаргу , і ми спробуємо допомогти вам і зв’яжемося з казино.

Тож підтвердьте мені, що це відтепер, бо якщо вони продовжуватимуть скасовувати, а у вас нічого не працює, цього недостатньо, я вважаю. Той факт, що у них багато вилучень і ви в якомусь порядку, це добре, це може бути. Але якщо вам доведеться продовжувати повторно подавати заявку на зняття коштів, і вони все одно її скасовують, я не бачу сенсу.

Тож дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого