Як я бачу, як довго ви перебуваєте в цій ситуації, це з 22.11, як я бачу на скріншоті? Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, ви можетеподати нам скаргу , і ми спробуємо допомогти вам і зв’яжемося з казино.
Тож підтвердьте мені, що це відтепер, бо якщо вони продовжуватимуть скасовувати, а у вас нічого не працює, цього недостатньо, я вважаю. Той факт, що у них багато вилучень і ви в якомусь порядку, це добре, це може бути. Але якщо вам доведеться продовжувати повторно подавати заявку на зняття коштів, і вони все одно її скасовують, я не бачу сенсу.
Тож дайте мені знати, будь ласка.
I see, and how long have you been in this situation, is it since 22.11 as I can see on the screenshot? We give casinos 14 days to pay the player and if they don't, you can open a complaint with us and we will try to help you and contact the casino.
So confirm to me that it is from now on because if they keep canceling and nothing is working for you, that is not sufficient, I reckon. The fact that they have a lot of withdrawals and you're in some sort of order is fine, it can be. But if you have to keep resubmitting the withdrawal and they cancel it anyway, I don't see the point.
So let me know, please.
Автоматичний переклад.