ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від nadineanders81
|
101795 переглядів 554 відповідей |
|
1...8 9 10...28
2 р. тому

дякую мамі раді..

Я думаю, що це пов’язано з моїм відкликанням, яке вони не хочуть платити..Я вже подаю документи на kyc, щоб обробити відкликання..Можливо, це причина, чому вони мене заблокували..38 тис. очікують на зняття..це велика сума допомога на ліки для батька..


щиро дякую мамі радко за те, що допомогла мені вирішити цю проблему..

благослови вас Бог..


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо ви перевірите поточні скарги , ви побачите, що багато зняття коштів наразі відкладено, але казино все-таки виплачує виграші. Найважливішою частиною на даний момент є співпраця, щоб ви могли пройти KYC. Якщо були якісь порушення, ми їх перевіримо через вашу скаргу. Спробуйте зберігати спокій, будь ласка. 👍

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я пройшов перевірку KFC після того, як отримав відмову під час першого зняття коштів.


По-перше, я міг заприсягтися, що моя картка Visa була опцією зняття, але тепер її видалено, і мені сказали, що це ніколи не було можливістю.


Чи є хтось, хто може підтвердити це?


По-друге, мій банк чітко попереджає мене не повідомляти інформацію про особистий банк ненадійним особам. Після всіх непорозумінь і відхилень я дуже стурбований автентичністю цього казино.


Моя третя спроба вивести це в підвішеному стані, тому що, очевидно, вони хочуть повторно мене KFC, тому що, очевидно, надавши мою банківську картку, дані паспорта, підтвердження адреси, дані кредитної картки (із стертими номерами, фотографією доступу до банку мінус дані приватного рахунку, а листа з банку зі свіфт-кодами та міжнародними номерами не вистачає?


Напевно, ви можете припустити, що це я.


З електронним переказом деталі вашої банківської інформації не потрібні. Одержувач може покласти ці кошти на будь-який рахунок, чи не так?


Я чекаю на запит на зняття коштів, який обіцяли надати менш ніж за 96 годин (це було майже тиждень тому)...

Коли я повідомив їм, що з третьої спроби я зроблю меншу суму для швидкого розвороту, тоді вони нарешті повідомили мені, що хочуть мою особисту банківську інформацію, і знову кинули в неї гайковий ключ.


На той момент у мене було кілька агентів, які запевняли мене, що все добре, і чекати, чекати, чекати...


Це очевидна затримка, і вона схематична.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

тут чітко написано, що вони підтримують Visa, на якій я грав, і її було перевірено. Коли я сказав їм, що спробую вийти на візу після того, як вони відхилили мій перший запит на електронний переказ, вкладка зникла. Мені сказали, що вони не підтримують скасування віз, але моя довіра була настільки порушена, що я хотів би це підтвердити. Я займаюся цим уже майже місяць і дуже розчарований. Особливо, коли я заплатив грошима, за які маю працювати,...

file

Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Привіт, Чарліхан, я переніс ваші дописи з теми «IceCasino запитує номер особистого банківського рахунку для електронного переказу» сюди до IceCasino — загальне обговорення. Ймовірно, все через проблеми з платіжними провайдерами, тому що останнім часом банки не хочуть багато займатися транзакціями казино. На жаль, останніми днями ми стали свідками багатьох затримок платежів, як ви бачите самі в цій темі. Труднощі інших гравців дуже схожі на вашу ситуацію, але на даний момент я б зберігав спокій і чекав. Це казино має одну з найкращих репутацій у Casino Guru, як ви можете побачити тут .

Чи можу я запитати вас, коли ваш обліковий запис було підтверджено? Чесно кажучи, я не знаю, як саме працює etransfer в Канаді, методи можуть бути різними. Однак казино має право запропонувати спосіб оплати, відмінний від того, яким ви зробили депозит. І те, що казино хоче зробити reKYC, це нормально, напевно у них є на це причини. Цей процес часто тривалий, виснажливий для гравців і вимагає багато поданих документів для перевірки.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Я б краще прочитав точне формулювання T&C, це виглядає як якийсь короткий опис через пошукову систему. Чи немає жодного доповнення до T&C тощо? Не могли б ви спочатку перевірити це детально та повідомити нам? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, вони змінили історію вже тричі. Минув близько місяця, і мені кілька разів казали, що я готовий йти.


Я втратив 19 000 доларів, чекаючи, тому що вони продовжують грати зі мною.


вони видалили опцію скасування візи на мій перший невдалий запит

потім вони попросили мою банківську інформацію, тому я надав свою картку. тощо

потім вони запитали номер мого приватного банківського рахунку, і я це довів


Мене перевірили три тижні тому, і мені було відмовлено у знятті двох коштів, а сьогодні вранці вони знову відхилили мій запит і вимагають баланс мого приватного банківського рахунку


вони навіть не можуть дати мені чіткої відповіді та роблять її розпливчастою, щоб причепитися


вони знають, що я здаюся....я втратив 19 000 і почуваюся дурнем.


Крім того, сьогодні вони погрожували призупинити мій обліковий запис, якщо я не надам їм цю інформацію, і вони не можуть пояснити мені, чому вони не попросили це останні 6 разів, коли я розмовляв з ними після моїх відмов у знятті


filefile



Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

їхня відповідь абсурдна


«Іноді спосіб оплати, який ви використовували для депозиту, може бути недоступним для зняття».


як це авторитетно?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я завантажив документ, але це сумно

і вони не скажуть мені, чому я не можу скористатися візою

Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Привіт, Чарліганн, можливо, я б більше не наполягав на використанні Visa. Чи немає ймовірності, що ви скористаєтеся якимось іншим способом виведення, який наведено у згаданій таблиці, як вони описують? На жаль, ми стикаємося з випадками, коли казино дійсно вимагає велику кількість документів для перевірки. Нещодавно один гравець навіть заявив, що надіслав два десятки документів, деякі з яких були нотаріальними. Я думаю, що було б краще співпрацювати з казино зараз, якщо це у ваших інтересах рухатися вперед. І так, вони часто запитують у вас конфіденційну інформацію, як ви сказали. Для того, щоб мати можливість заповнити ваші чеки, вони також просять надати інформацію про ваші доходи тощо. Якщо вам буде більше труднощів і виявите, що казино поводиться з вами нечесно, не соромтеся подати скаргу . Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спочатку я використовував свою візу, але коли вони заблокували мою першу спробу зняття, вони видалили візу як варіант зняття, заявивши сьогодні, що "це тому, що ви вирішили зняти через eTransfer.... це навіть не має сенсу.

Сьогодні вони хотіли перевірити, скільки грошей у мене в банку, і попросили виписку з рахунку.


Вони розпливчасті і не можуть відповісти на багато моїх запитань.


Мені це схоже на фішинг.


Я хвилююся за свою фінансову безпеку і витратив майже 70 відсотків свого виграшу, тому що не думаю, що вони коли-небудь дадуть мені з нього ані цента.



Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Я почекаю, щоб побачити, яке буде наступне виправдання після того, як я надам інформацію про свій банківський баланс. Я намагався отримати ясність щодо того, чого вони хочуть цього разу, але вони не відповіли. Вони також не можуть відповісти, чому Visa була видалена, тому що для більшості людей це можливість зняття. Вони видалили це після того, як я пройшов перевірку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я помітив, що виплати змінилися та не відповідають моїм таблицям виплат bed and thr


Коли я запитав їх про це, вони сказали, що не несуть відповідальності за це, і це постачальники, у яких вони орендують


Але це сталося на машинах різних виробників


Я витратив 4 тисячі, спостерігаючи за консистенцією

У мене є ще багато file

filefilefile




Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що ви повинні надати підтвердження доходу, як вас просило казино, найкращий спосіб - це співпрацювати та завершити додаткову перевірку безпеки. Це цілком нормально, якщо ви виграєте великий - або якщо ви досягли певного порогу в сумі депозиту. Казино просто має довести, що ви грали на власні кошти.

Я розумію, що до тих пір, поки це не буде зроблено, жодне зняття коштів не переходить до виплати. Це нормально, як і вся ситуація KYC. Поки ви не пройдете його повністю, ви не маєте права успішно вийти.

Я не знаю, в чому проблема з карткою, але, чесно кажучи, я б перестав грати з балансом і зосередився б на виконанні чеку .

Будь ласка, на даний момент відсутній якийсь документ?




Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Я не знаю, в чому проблема з грою, вибачте.

Ні сімок, ні барів, ні дзвіночків 3x,4x,5x... Просто вайлди - чесно кажучи, це тема для постачальника ігор, хоча я вважаю, що казино має перевірити ситуацію, якщо є якісь порушення. Звичайно, ви можете самостійно зв'язатися з постачальником гри.

Дайте нам знати, як це відбувається.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надобраніч ,


Icecasino скасував мої зняття коштів, запит на які надійшов 30 днів тому вчора.


22/23 робочі дні. Це 24 і 25 жовтня.


Контроль якості сказав, що вони знають, що я мав ці зняття.


Що впало дуже добре.


тобто оскільки 1 і 8 числа вихідні, то термін закінчується 9 грудня.


30 робочих днів, все в порядку, щоб казино не зазнало краху.


83 035 євро.


Зникло 30 500 євро.


На даний момент казино заплатило 52 535 євро.


Я ніколи не робив нічого поганого, дотримувався всіх правил, навіть звертався, як тільки мене запитували про джерело доходу. Який незабаром був затверджений.


Не відкривайте дублікати облікових записів, намагайтеся використовувати тільки один Wi-Fi.


зверніть увагу при заповненні даних,


якщо ви обдурите казино, їх спіймають. Співпрацювати. Я думаю, що якщо все буде правильно, казино зробить усе можливе, щоб дотримуватися своїх умов і умов.


Прочитайте правила та спробуйте вирішити проблему, якщо ви не зможете за допомогою підтримки, надішліть електронну адресу complaits@icecasino.com


завжди відповідав і давав переконливі відповіді, всупереч підтримці.


і завжди пам’ятайте, що у нас працюють найкращі професіонали світу з онлайн-казино.

І найкраща та найбільша база даних у світі! ГУРУ КАЗИНО. Вітаю .

Велика вдячність


Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Дата повільно наближається до фіналу, мені так само цікаво, як і вам, і я сподіваюся, що завдяки всім крокам, які ви виконуєте, і тому, що ви приділяєте казино необхідний час, все пройде гладко.

Дякую, що повторили те, що ви сказали, так, це дуже важливо...

- зауважте, що казино має право запитувати у вас інформацію про джерело вашого доходу

- не відкривати дублюючі рахунки

- намагайтеся використовувати тільки один Wi-Fi

- звертайте увагу при заповненні даних і т.д., і т.п.

Ви можете знайти більше корисної інформації такого роду тут, у нашому Кодексі чесних азартних ігор для гравців

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Через 96 годин вони заплатили лише 2000 з 5000, які я просив. Вони не поважають власного права


Я втратив 30 000 в очікуванні, і деякі машини не виплачують належним чином.


Тож так, вони навіть не можуть виплатити зняті кошти в потрібний проміжок часу.


Я відчуваю себе зіграним

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Ола,

O casino pode demorar até 14 dias úteis .

sei que é um pouco de tempo mas até aí estão cumprindo .

8.15. Для гравців, які успішно пройшли перевірку KYC, сума виведення від 5000 євро до 30 000 євро (або еквівалент у вашій валюті) буде затверджено казино протягом 5 хвилин — 96 годин, але не більше 14 робочих днів з моменту дата звернення, крім вихідних та святкових днів. Зверніть увагу, що час отримання грошей може відрізнятися залежно від способу оплати. Більшість постачальників платіжних послуг, особливо банки, не обробляють платежі у вихідні та святкові дні.

Автоматичний переклад.
charliehann
1 рік тому

Будь ласка, будь ласка, оновіть свою скаргу ?


Автоматичний переклад.
1...8 9 10...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого