2 р. тому
Тут ви можете обговорити IceCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи запитали ви в казино, у чому проблема?
Який метод депозиту ви використовували?
Hello, have you asked the casino what seems to be the problem?
What deposit method did you use?
Так, я також написав безпосередньо в службу і до сьогодні не отримав відповіді. Я також оплатив миттєвим переказом
Yes, I also wrote directly to the service and have not received an answer until today. I also paid by immediate transfer
Ja ich gabe auch am Service direkt geschrieben und keine Antwort erhalten bis heute nicht.Ich habe auch per Sofort Überweisung bezahlt
Привіт, тепер у вас є відповіді? Чи проблема вирішена?
Hello, so you have some answers now? Has the problem been solved?
Ні, на жаль, ні, тому що я не можу отримати відповідь ні в чаті, ні в службі обслуговування клієнтів
No, unfortunately not, because I can't get an answer from either the live chat or customer service
Nein leider nicht da ich weder vom Livechat noch vom Kundendienst Antwort bekomme
О, я зрозумів, що ви отримали деяку інформацію вчора. Ну, можливо, ви можете спробувати підтримку постачальника платежів тим часом. Чи можете ви побачити обидві трансакції в списку на вашому банківському рахунку?
Іноді виникають проблеми з аутентифікацією, і транзакцію миттєво скасовують (це траплялося зі мною кілька разів, тому я врешті опинився у своєму банку)
Oh, I understood you received some information yesterday. Well, maybe you can try the payment provider support in the meantime. Can you see both transactions listed in your bank account, please?
Sometimes there is a problem with authentification and the transaction is canceled instantly (it happened to me a few times, so I ended up in my bank in the end)
Гаразд, тож проблем з обома транзакціями на вашому боці не повинно виникнути. Я щойно спробував їхній чат, здається, теж неактивний 🙁.
Ok, so there should be no problem with both transactions on your side. I just tried their live chat, seems inactive too 🙁.
Я отримав якусь відповідь:
Не могли б ви знову спробувати їх чат у прямому ефірі?
I got some sort of answer:
Would you mind trying their live chat again, please?
Це так дивно, будь ласка, спробуйте трохи пізніше. Сподіваюся, ви вирішите це питання, тому що іноді чат працює.
That's so strange, please, try it a bit later. I hope you get this resolved, because it seems the chat works sometimes.
Наша команда зараз працює над вашою скаргою, якщо є спосіб, вони її знайдуть. Мені не терпиться побачити, що пішло не так у вашому випадку.
Our team is working on your complaint at the moment, if there is a way, they will find it. I'm eager to see what went wrong in your case.
Так, мені теж цікаво, я вже стільки разів писав, і працівник бачив гроші, але не зарахував їх
Yes, I'm curious too, I've written so many times now and the employee had seen the money come in but hadn't credited it
Ja da bin ich auch gespannt ich habe jetzt so oft geschrieben und der Mitarbeiter hatte ja auch den Eingang des Geldes gesehen aber nicht gut geschrieben
Це робить мене ще більш допитливим. З іншого боку, тепер ми знаємо, що ваші депозити дійсно надійшли.
That makes me even more curious. On the other now we know that your deposits have truly arrived.
Так, я також хотів знайти збережений чат, де він мені це написав, але я не можу знайти його зараз, але я продовжу шукати, коли закінчу зі своїм LZK
Yes, I also wanted to look for the saved chat where he wrote me that, but I can't find it right now, but I'll keep looking when I'm done with my LZK
Ja wollte auch den gespeicherten Chat suchen wo er mir das geschrieben hat nur finde ich ihn gerade nicht aber ich suche weiter wenn ich mit meiner LZK fertig bin
Це буде чудовим доказом, якщо вам вдасться його знайти.
It would be a great piece of evidence if you manage to find it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.