Форум Казино IceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення

10 міс. тому nadineanders81
|
8793 переглядів 180 відповідей |
1 2 3 ... 9 10
Додати публікацію
Тут ви можете обговорити IceCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Вчора я вніс 2 х 60 євро, і цю суму мені ще не зарахували

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Привіт, чи запитали ви в казино, у чому проблема?

Який метод депозиту ви використовували?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я також написав безпосередньо в службу і до сьогодні не отримав відповіді. Я також оплатив миттєвим переказом

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Привіт, тепер у вас є відповіді? Чи проблема вирішена?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, на жаль, ні, тому що я не можу отримати відповідь ні в чаті, ні в службі обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

О, я зрозумів, що ви отримали деяку інформацію вчора. Ну, можливо, ви можете спробувати підтримку постачальника платежів тим часом. Чи можете ви побачити обидві трансакції в списку на вашому банківському рахунку?

Іноді виникають проблеми з аутентифікацією, і транзакцію миттєво скасовують (це траплялося зі мною кілька разів, тому я врешті опинився у своєму банку)

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, це було заброньовано назад, тому що я не дивився, гроші пропали

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Гаразд, тож проблем з обома транзакціями на вашому боці не повинно виникнути. Я щойно спробував їхній чат, здається, теж неактивний 🙁.

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Я отримав якусь відповідь:

file

Не могли б ви знову спробувати їх чат у прямому ефірі?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я знову спробую спілкуватися в чаті

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я написав у чат, але відповіді не отримав

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Це так дивно, будь ласка, спробуйте трохи пізніше. Сподіваюся, ви вирішите це питання, тому що іноді чат працює.

Автоматичний переклад.

Я написав у чат, але відповіді не отримав

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, будь ласка, пощастило з чатом або з депозитами?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

немає

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Наша команда зараз працює над вашою скаргою, якщо є спосіб, вони її знайдуть. Мені не терпиться побачити, що пішло не так у вашому випадку.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, мені теж цікаво, я вже стільки разів писав, і працівник бачив гроші, але не зарахував їх

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Це робить мене ще більш допитливим. З іншого боку, тепер ми знаємо, що ваші депозити дійсно надійшли.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я також хотів знайти збережений чат, де він мені це написав, але я не можу знайти його зараз, але я продовжу шукати, коли закінчу зі своїм LZK

Автоматичний переклад.
nadineanders81 10 міс. тому

Це буде чудовим доказом, якщо вам вдасться його знайти.

Автоматичний переклад.
1 2 3 ... 9 10

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого