ГоловнаФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від nadineanders81
|
141 004 переглядів 585 відповідей |
|
1...9 10 11...30
Magda

Привіт, Магда,

Казино все робить правильно.

вони продовжують платити і я думаю, що навіть раніше терміну вони все заплатять.

83 035 євро, залишилося 21 тис.

Нетерпіння - ворог успіху, я все отримаю, я прийду сюди і скажу, коли закрити рахунки, як я обіцяв. І я з нетерпінням чекаю, коли закінчу це, щоб знову грати.

Я буду грати, тому що мені дуже сподобалося це казино і зараз вони показують,

які все роблять правильно. Я можу бути чудовим зразком для наслідування.

Це була велика сума. І платити, я не бачу причин, чому б не платити менші суми, казино виявляється серйозним, я визнаю, що був час, коли я трохи напружився.

Але не важливо, як воно починається, важливо, чим воно закінчується!

Коротше кажучи, якщо казино бачить, що з гравцем все правильно, вони не зазнають невдачі.

Змінено
Автоматичний переклад.

icecasino

Тепер справжній швейцарський годинник!

Я рекомендую .

Автоматичний переклад.

привіт! Я новачок тут. і не чув про IceCasino. це добре?


Автоматичний переклад.
GamblingDave

Привіт ,

Я можу трохи розповісти про свій досвід: востаннє, коли я вніс близько 11 000 євро, я отримав прибуток у 83 000 євро. Я запитав цю суму 24 і 25 жовтня.

І поки що вони добре дотримуються умов. Рекомендується.

вже заплатив 64 000 євро.

І навіть за наступний тиждень за все заплатили.

Понад 30 000 євро це може зайняти 30 робочих днів, ніколи не перевищуючи цей період, за винятком випадків, коли заробіток у 20 разів перевищує депозит, існують обмеження 5000 доларів США або еквівалент у валюті (місяць)

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Спасибі за інформацію. добре знати, що вони платять. Обрегадо

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Майже готово, правда 🙂?

Тож наступного тижня ви, швидше за все, отримаєте повну оплату!

Автоматичний переклад.
GamblingDave

Привіт GamblingDave.

Чи плануєте ви спробувати казино? Якщо так, повідомте нам, як усе пройшло.

Якщо ви віддаєте перевагу «безкоштовні враження», наразі доступні 2 бездепозитні бонуси для гравців з Греції . 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, Радка,

справляються дуже добре.

Не вистачає лише 14 250 євро.

справжній швейцарський годинник.

буде відповідати T&Cs.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

оновлення, не вистачає 9500 євро.

Я думаю, що казино пережило важкі технічні проблеми.

тому що тепер вони надзвичайно впевнені.

Справжній швейцарський годинник!

Тепер так 👏 . ідеально

Вітаємо Icecasino та багато вітаємо Casino Guru за весь професіоналізм.

добре діяти.

Вдячний


Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Привіт Вальтер, супер! Мені подобається, як ти кажеш «справжній швейцарський годинник» 🙂 ⌚ Я радий, що казино виконує те, що в ньому зазначено. Для них це дуже хороший знак👍. Повідомте нам про оновлення «0 євро не вистачає», і ми відкриємо 🍾🥂🎉 😀 Жартую, але приємно читати тут позитивні повідомлення.

Автоматичний переклад.

Привіт, Магда, так, безсумнівно, у казино є певні прогалини. Нічого кращого, ніж більша сума, щоб забезпечити безпеку, яку багато хто шукає. Я впевнений, що казино дотримуватиметься T&Cs,

І чесно сказати, що казино платить і не зазнає невдач.

Я це пообіцяв і виконаю. Коли я досягну 0, я опублікую свій останній пост тут.

Дякуємо всім у Casino Guru.

без тебе все було б складніше.

ви надаєте фантастичні послуги, сьогодні я з гордістю дотримуюся ваших рекомендацій.

добре діяти


вдячний

Автоматичний переклад.
Magda

Привіт, Магда,

ми в 1 кроці від відкриття шампанського🍾. 🇧🇷.

не вистачає лише зняття 4750 євро.

Але я вже можу гарантувати, що 95% гравців, як і я, хвилюються даремно.

Інші. Вони розкаяні незаймані, вони грають в азартні ігри, програють і стають підозрілими, тому вихід полягає в тому, щоб говорити про них погано.

Але кожен, хто має знати, що не завжди щастить і не завжди буває нещастя. Secret ніколи не витрачайте гроші, які вам потрібні, будьте відповідальними, якщо ви не маєте контролю, вам слід звернутися за допомогою та використовувати відповідальні ігри, доступні в казино.

Змінено
Автоматичний переклад.
Magda

Привіт Магда, привіт Радка

на моєму рахунку залишилося лише 0,30 цента.

Усі успішно видалено.

У понеділок слід зайти на банківський рахунок.

Я хочу сказати всім, хто пише тут погані речі про Icecasino, що мій досвід був таким:

83 035,30 євро.

в просторі з 25 жовтня до сьогодні все оплачено.

Категорично не згоден з цими думками.

Icecasino неухильно дотримується своїх T&C.

просто не вистачає ввести робочий день понеділок, щоб ввести значення.

Висновок: будьте чесними з казино, вони теж будуть чесними.

Не намагайтеся відкрити кілька облікових записів, щоб отримати бонуси.

Мати мораль.

10* для Icecasino

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Привіт Вальтер.

Отже, це все - кінець історії🎉🎊🎉?

Я завтра перевірю вас, я впевнений, що все буде в порядку, ще чекаю вашого "офіційного" підтвердження 🙂.

Автоматичний переклад.

Привіт усім ,

виконано!

Все отримано.

Дякую Гуру казино.

Дякую, Радка, дякую, Магда.

🇧🇷

Автоматичний переклад.

Привіт усім, я вирішив зробити перерву,

Я повернуся пізніше.

Зараз я збираюся в подорож до Бразилії.


Побачимося !

Коли ви виграєте хорошу суму, добре розслабитися.

Вам не пощастить 2 рази поспіль.

Спокій і умиротворення.


обійми

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Привіт Valter_Mendonca, це насправді «Передріздвяна крижана історія» зі щасливим кінцем 😀 🌬❄⛄🎄 Ще раз вітаємо! Це вже схоже на пригоду. Відпочити завжди добре. Життєвий баланс важливий. Отримуйте задоволення та насолоджуйтеся своєю подорожжю до Бразилії! Ви знаєте, де нас знайти. 😉

Автоматичний переклад.
GamblingDave

Це погано, у мене були проблеми зі слотом, який не платив, і навіть після дегустації вони не прийняли мої докази.

Нікому не рекомендую це казино, у них багато скарг на оплату від інших гравців.

Автоматичний переклад.
vitoria2143

Тому що якщо вони зробили щось не так, це складно. Але казино серйозне і я отримав 83 035 євро за 45 днів.

Я не розумію, чому казино це робить.

Я також помітив, що багато гравців скаржаться (Santos), що казино має кілька облікових записів для отримання бонусів!

Тоді йдіть сюди, як ображені діви.

Автоматичний переклад.
vitoria2143

Привіт,

Добре, було б чесно сказати, що більшість скарг стосуються затримки платежів і тривалої перевірки, що, на мою думку, суттєво відрізняється від вашої проблеми.

Чудово, що у вас є докази, ви можете спробувати зв’язатися з постачальником слотів. 🤔


Автоматичний переклад.
1...9 10 11...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого