ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від nadineanders81
|
97678 переглядів 554 відповідей |
|
1...10 11 12...28
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Привіт

Казино не повідомило мене, що можна зв'язатися з постачальником слотів, насправді сервіс жахливий.

Грубий і нетерплячий службовець, я б ніколи більше не грав у це казино, у них є набагато кращі казино, якби це було так добре, у мене б не було багато скарг на процес оплати!

Я був здивований оцінкою, наданою цьому казино, і нижчими оцінками, наданими казино, які набагато вищі, ніж це, і з процесом миттєвої оплати, наприклад, betfair

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Вітаю з перемогою, але, на жаль, я надіслав підтвердження виграного слота, і мене повністю проігнорували, я тут не плачу, і я також не відкривав кілька облікових записів, мій досвід був жахливим, тому що я виграв free spina та слот не зарахував, я зробив роздруківку, і вони не вирішили мою проблему, але я радий, що у вас був кращий досвід, ніж у мене, я б ніколи не наважився зайти в це казино знову

Автоматичний переклад.
vitoria2143
1 рік тому

Привіт! Я раджу вам подати заявку тут, у Casino Guru, якщо ви праві, я гарантую, що ви її отримаєте.

якщо у вас є докази, я не знаю, чому ви чекаєте.


Автоматичний переклад.
vitoria2143
1 рік тому

Що ж, ви завжди можете спробувати це. Я розумію, що кращий підхід був би доцільнішим.

Щоб дізнатися більше про процес перевірки, не соромтеся прочитати цю статтю . Ми не можемо змінити рейтинг на основі публікацій гравців, особливо у випадку короткочасних проблем, вибачте.

Щоб переглянути конкретні деталі репутації, завжди перевіряйте вкладку під назвою « пояснення репутації ». якщо у вас є що сказати про казино, не соромтеся звертатися до нас:

file

Ми цінуємо кожен відгук.

У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте погане ставлення з боку будь-якого казино, надішліть скаргу - кінцевий результат може вплинути на оцінку репутації. Якщо ви задоволені будь-яким казино, напишіть відгук користувача. (як ви вже зробили 🙂)



Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Дякую за пораду, але я так напружився з ними, що краще б більше там не грати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за відгук, але, на мій погляд, казино, яке займає багато часу з процесом оплати та верифікацією акаунтів, не заслуговує такої високої оцінки, але я поважаю вашу думку.

Автоматичний переклад.
vitoria2143
1 рік тому

Хм 🤨,

Будь ласка, але знайте, що я також подав претензію, коли виграв, у Ice Casino тисячі гравців, можуть бути затримки, але дякую гуру казино та вражаючі послуги, які вони надають гравцям, за те, що вони є платформою оцінки казино ( Кращий у світі ) Особливу увагу приділяють висококваліфікованим казино , оскільки вони можуть втратити бали , що для них не вигідно !

Ще одне запитання, яке я дізнався (поставте рейтинг казино вдома). Я хотів би, щоб хтось тут скаржився на репутацію казино, коли вони виграють!

Усім без винятку не пощастило програти!

Казино створено не для того, щоб давати вам гроші, казино – це справа удачі.

Якби платили всім, хто грає, то закрилися б!




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Я граю багато років і добре знаю, що казино створено не для того, щоб давати мені гроші, моє запитання було ще однією проблемою з казино.

Коли в казино виникає проблема зі слотом, який давав безкоштовні обертання під час ставки, і це показано на знімку екрана, вони повинні вирішити цю проблему, а не просто ігнорувати її. Я відчуваю себе обдуреним не через програш, а через те, що моя проблема не вирішена , це траплялося зі мною в інших казино, і вони вирішили проблему.

Уявіть, якби я виграв акумулятор, а через технічну помилку автомат не виплатив суму? Це була невелика сума, все одно добре..

Я думаю, що якби це трапилося з вами і це був, наприклад, джекпот, ви б не сказали, що казино не для того, щоб заробляти гроші.

Дуже легко засуджувати та використовувати проблему, коли вона трапилася не з нами.

Мене не хвилює програш, але бути обманутим однією людиною або в одному місці двічі, я не приймаю цього і не даю другого шансу...


Автоматичний переклад.
vitoria2143
1 рік тому

Привіт, я продовжую говорити, і саме в цьому сенсі я сказав, що це майже моральне питання, я б навіть скаржився, щоб допомогти іншим гравцям.

Не зрозумійте неправильно мої слова.

Але якщо ви праві, чому б не боротися за це, а не ігнорувати?

Я говорю в цілому і нікого не засуджую, я просто відзначаю той факт, що багато гравців скаржаться безпідставно.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Багато гравців не розуміють верифікацію облікового запису та не надсилають документи через незахищеність, і є навіть безглузді скарги, я згоден з вами в цьому.

Минув 1 місяць, як це сталося зі мною у випадку, про який я згадав, я не скаржився, тому що я бачив, що їхній сервіс жахливий, і це займе багато роботи..

Автоматичний переклад.
vitoria2143
1 рік тому

Я також не розумію високу оцінку цього казино,

кожен страждає, щоб забрати гроші,

але я все ще не впевнений, чи хтось його ще отримав

Автоматичний переклад.
sebastiaox99
1 рік тому

Привіт, проста відповідь:

перегляньте вирішені скарги, щоб побачити, що гравцям платять:

file

Усі надіслані скарги наразі розглянуто. Натисніть тут, щоб переглянути скарги .

Хоча мушу сказати, що виплати іноді затримуються. 🤔


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я маю сказати, що досі мені подобалося грати в icecasino, я завжди отримував свої виплати, але коли востаннє я хотів виплатити 4000 євро, мене раптово заблокували, і я не знаю чому?

Автоматичний переклад.
donluciano9090
1 рік тому

Привіт,

існує маса можливих причин, але тільки казино може пояснити, ми всі можемо лише здогадуватися.

Мені здається, що досі ви не отримали жодного електронного листа з поясненням причини, чи не так?

Якщо це так, я можу лише порекомендувати спробувати зв’язатися з казино, ми спробуємо зробити те саме за допомогою вашої скарги.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я щойно виграв 10 тисяч в слотах. Зараз я чекаю підтвердження KYC і побачу, чи все піде гладко, чи мені доведеться боротися за свої гроші, як більшість людей тут. Я дам оновлення та докази кожного кроку.

Автоматичний переклад.
martynaass
1 рік тому

Вітаю! Наберіться терпіння. Зауважте, що ми рекомендуємо гравцям чекати принаймні 14 днів на обробку їх перевірки/виведення, особливо якщо це їхній перший запит. Ми маємо досвід, коли Ice Casino виплачує виграші, але процедура може тривати довше.

До речі, коли ви подали запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
martynaass
1 рік тому

Дозвольте мені надіслати найкращі вітання! 🙂 🎉👍

Нехай процедура пройде без проблем 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Я зробив депозит у розмірі 25 реалів, я зробив 256 і зняв через pix, і він показує, що не завершено, і він не завершує зняття в моєму обліковому записі, щоб зробити депозит і N часу для зняття, це не так лайно

Автоматичний переклад.
mesposito574
1 рік тому

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже був підтверджений раніше? Як ви можете прочитати в цій темі, це казино має затримку зі зняттям коштів, але зрештою платить.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Я ще не виводив гроші. Все ще очікуємо на підтвердження перевірки 😇

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого