ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від nadineanders81
|
97553 переглядів 554 відповідей |
|
1...7 8 9...28
Додати публікацію
Valter_Mendonca
1 рік тому

Вітаю, Valter_Mendonca, це означає, що у казино ще є 15 робочих днів, щоб розібратися, чи не так? Я розумію, що цей процес очікування дуже довгий, але це не суперечить умовам, і казино має на це право. Я вірю в успішне вирішення всієї справи і сподіваюся, що вам не доведеться чекати занадто довго.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт, Магда,

так, звичайно, зараз не зазнають невдачі

Ice CASINO, 15 робочих днів, щоб оплатити все, залишилося 50 тисяч, на цьому тижні я отримав 0.

перший тиждень 5K, другий тиждень 15K

третій тиждень 13 тис., четвертий тиждень поки що 0 .

Вони завжди говорять і все ще добре

є у ваших T&C, і це правда.

давайте подивимося, коли це досягне 30 робочих днів, якщо у вас є слово!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт,

ми б не очікували від вас меншого. 🙂 Сподіваюся, що зняття буде швидше.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Так, авжеж . Я мав слово і я його дотримаю. Я ніколи не був тут для того, щоб ускладнювати, а радше для того, щоб допомогти і без того дуже професійній роботі CASINO Guru.

Я передаю інформацію сюди. Як обіцяно. І якщо КАЗИНО дотримається свого слова, все буде добре, я маю принаймні 6 електронних листів про те, що він буде виплачений протягом 30 робочих днів.

Добре, я сподіваюся. І я сподіваюся, що все в рамках Умов і умов, я щиро вважаю, що казино повинні бути суворо покарані за невиконання Умов,

тому що, якщо вони скасовують облікові записи, у всьому, що не відповідає T & Cs, казино також повинні дотримуватися.

І те, що я бачу тут багато разів, це затримки та відсутність поваги до T & Cs, які вони створили самі.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт Вальтере,

наперед дякую 🙂. Я згоден, що казино повинні брати хороший приклад для гравців, вони повинні першими дотримуватися правил. З іншого боку, обов’язки казино набагато складніші, ніж гравці, тому час від часу можуть бути винятки.

Тепер мені цікаво, ви говорите про Ice Casino загалом чи безпосередньо, кажучи, що «Я часто бачу тут затримки та неповагу до Умов і умов, які вони створили самі».


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка. Дякую за вашу відповідь .

У цьому випадку Ice Casino наразі не відстає від графіка.

Судячи з ваших слів, які я тут прочитав

на форумі вони з затримками. Рахунки

заблокований бачу в скаргах Кількох

казино, які іноді я вивчаю.

На жаль, це не тільки крижане казино.

Однак через брак обережності я не читав

T&C. І я був заскочений зненацька, але звичайно

що головне заплатити і не підвести.

Коли я підвів вас, були б альтернативи

найкращий у цьому плані.

Але менше грати і ризикувати

Гроші, більш знижені, щоб виграти суми до 500 євро або до 4999 євро, є хорошим варіантом. Я вважаю, що поставити 11 тис. було б перебільшенням, і я вже програвав близько 10 тис. раніше.

чекати 30 робочих днів це дасть півтора місяці з святковими та вихідними.

Але ті, хто дочекався до тут, чекають трохи довше, за їхніми словами сьогодні 16 робочих днів,

Наразі я отримав лише 33 тисячі.

40% від вартості.

Але я буду тут, щоб похвалити або сказати правду.

Дякуємо CASINO Guru за чудову роботу, яку він виконує, захищаючи та віддаючи себе Гравцям. 🇧🇷

Безсумнівно, найбільша у світі база даних та аналіз із найкращими

професіонали .

Дякую 🙂



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

коли я відкриваю для перевірки мого зняття, я більше не можу його відкрити.. мій обліковий запис заблоковано..

що сталося.. мій висновок там становить 38 тисяч.. У мене на балансі майже 39 тисяч.. Чи можу я попросити допомоги з цього приводу..


Автоматичний переклад.
bigboss_888
1 рік тому

Привіт,

Чи можете ви побачити будь-яке попередження або додаткову інформацію під час спроби отримати доступ до облікового запису?

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

для перевірки, але я закінчив надсилати всі документи для kyc..Я зробив усе, але все одно нічого..потім найгірше..мій обліковий запис заблоковано

Автоматичний переклад.
bigboss_888
1 рік тому

привіт bigboss_888

якби ваша реєстрація була правильною і вам не було надано обґрунтування для блокування облікового запису або якби вони дали, а ви не згодні, я б подав скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

дякую, сер Валтер..так, я не знаю, чому вони мене заблокували😭

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Скаргу подано 🙂

Автоматичний переклад.
bigboss_888
1 рік тому

Я припускаю, що є щось, що змушує казино думати, що ви вчинили щось проти правил - не сказати, що ви зробили, це просто те, що казино не закриє ваш рахунок без причини чи підозри.

Було б справедливо повідомити вам, звичайно, але іноді казино просто блокують облікові записи без додаткових пояснень.

Добре, що ви подали скаргу , ми повинні з’ясувати, що не так у казино, а потім вивчити глибше.

Будь ласка, дайте групі зі скарг певний час для цього.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую мамі раді..

Я думаю, що це пов’язано з моїм відкликанням, яке вони не хочуть платити..Я вже подаю документи на kyc, щоб обробити відкликання..Можливо, це причина, чому вони мене заблокували..38 тис. очікують на зняття..це велика сума допомога на ліки для батька..


щиро дякую мамі радко за те, що допомогла мені вирішити цю проблему..

благослови вас Бог..


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не входив у обробку багато днів, сьогодні я зайшов, щоб подивитися, як у них справи, на мій подив, цього тижня було відхилено 2 зняття!

Чесно кажучи, це вже серйозно!

Сплачена сума за весь тиждень з понеділка по сьогодні - 0 євро!

Ви не встигаєте заплатити, але встигаєте відмовитися?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Ох, це дійсно нескінченно😕. Я розумію, що у вас повільно, але впевнено закінчується терпіння. Чи написали для цього якісь причини? Будь-яке пояснення?

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Привіт, Магда,

Пояснень немає, я надіслав листа з проханням про пояснення!

Я подивлюся, що вони скажуть.

Я не втрачаю терпіння, якщо вони чекають, поки я зіграю, то можуть почекати сидячи, щоб не втомлюватися. Або ще краще лягти.

Я вже говорив це раніше і скажу знову, я більше не збираюся грати в цьому КАЗИНО, доки не буде заплачено останній євро.

Я не знаю, що відбувається з казино, яке має рейтинг 9,5! Ідеально!?

Я бачу, немає нічого ідеального!

Найголовніше - це виплати і це тільки скарги!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт Valter_Mendonca, як я знаю, Деніел нещодавно згадував, що в Casino Guru триває дискусія про те, що рейтинг репутації відображає не те, наскільки швидко казино здатне обробляти зняття коштів, а те, чи справедливо вони поводяться зі своїми гравцями та чи платять вони їх вийти. Це важливо для нас.

Наразі ми розглядаємо, що для казино, де зняття коштів займає більше часу, було б доцільно показати цей факт гравцям якимось чином, щоб вони могли взяти його до уваги.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Так, Магда,

було б чудово надати гравцям таку інформацію!

Я запропонував це представнику казино,

вони кажуть, що обробка триватиме від 5 хвилин до 96 годин, ніколи не більше 30 робочих днів, хто дивиться на це, думає, ніколи не більше 30 робочих днів у випадку затримки KYC або тієї чи іншої ситуації.

але заплатить як за тиждень!

Але добре, якщо вони платять, це добре, тепер вони скасовують зняття, щоб запитати пізніше, і це займає ще 30 робочих днів, це вже серйозно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я люблю говорити, що краще, ніж гірше, тепер мені це коштує 83 035 євро, я все ще маю замовлення від 24 жовтня, і вони скасовують протягом 1,5 тижнів 15 тисяч, і вони пропонують зробити ще одне замовлення, це жарт, зачекайте, якщо серйозне КАЗИНО, інша поза, 50 тис. запитувано, і вони вже скасували 15 тис. А ще серйозніше, вони без жодних проблем кажуть, що це був я, коли цього не може бути, я просто хочу, щоб вони це довели!

як я можу легко не засмучуватися через людину, яка стверджує, що зробив те, чого я майже впевнений, що не робив!

Мені 49 років, я не хлопець, у мене кілька людей на вихованні.

серйозність, постава, хороші практики та те, що очікується від КАЗИНО з Ідеальною репутацією.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого