ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від nadineanders81
|
102019 переглядів 554 відповідей |
|
1...6 7 8...28
2 р. тому

13 днів, а вони все ще не затвердили мої документи, я розчарований цим казино, якби я знав, що вони збираються мене так згорнути, я б не зробив депозит

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Добре, що ви подали скаргу, оскільки я вважаю, що у казино було достатньо часу, щоб співпрацювати з вами та продовжити перевірку. Ми надаємо казино 14 повних днів для цього, тому час майже закінчився. Чи правильно я припускаю, що електронний лист із підтвердженням, який вам обіцяли, ще не надійшов?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони мені не платять. Я зробив висновок і він не впав. Я вже перевірений. Обліковий запис і правильні дані. Але чат заблокований.

Автоматичний переклад.
josilvaleite65
2 р. тому

Мені шкода, що інший гравець стикається з проблемами в казино.

Будь ласка, коли було підтверджено ваш обліковий запис і в якому стані зараз виведено кошти?

Крім того, чи отримали ви пояснення від казино?

Будь ласка, дайте мені знати.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Довелося спілкуватися англійською. Все йде нормально. У чаті відповіли, що потрібно заплатити сьогодні. Прошу звернути увагу на мій випадок. Інші сайти, які ви мені запропонували, оплачували правильно. Я дуже хочу також добре оцінити Ice Casino. Спасибі вам за вашу підтримку. Якщо ви щось знаєте, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сьогодні закінчується 14 днів, я досі не отримав жодного електронного листа щодо перевірки, я зв’язувався з ними, але вони завжди кажуть, що перевірять це, я сподіваюся, що після скарги вони це перевірять незабаром, тому що все гаразд, усього не вистачає є їх підтвердженням

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Привіт, а ви подали скаргу?

Я не бачу вашої скарги.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Я знав, але це приватно, я думаю, що тільки вони зможуть це побачити

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тепер, коли я побачив, що в скарзі, яку я написав тут, на сайті, стосовно IceCasino, я помилково вказав неправильну суму, і тепер я не можу редагувати скаргу чи скасувати

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Ах добре, правда, поки це не затверджено, ніхто не бачить, правильно.

немає проблем, просто запитайте, коли скаргу схвалять, роздрукуйте баланс на рахунку та попросіть змінити його в самій скарзі. Гуру казино Вони чудові професіонали. Вони дуже серйозно ставляться до своєї роботи, тому вони найкращі у світі. Не переживай про це, все буде добре.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за інформацію, я почуваюся краще

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Привіт isabelaoliveira277, ваша скарга очікує на розгляд, тому її ще не видно. Це займає небагато часу. Деякі з представників нашої групи розгляду скарг незабаром подбають про вас. Ви можете повідомити їм про свою помилку, і вони підкажуть вам, як її змінити, або зроблять це самі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні закінчується 14 днів, я досі не отримав жодного електронного листа щодо перевірки, я зв’язувався з ними, але вони завжди кажуть, що перевірять це, я сподіваюся, що після скарги вони це перевірять незабаром, тому що все гаразд, усього не вистачає є їх підтвердженням

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я сподівався, що скарга не знадобиться, але це нормально, команда тут, щоб допомогти вам.

Згідно із запитанням казино, я вважаю, що підозрюється мультиаккаунтінг. Якщо так, то, на мою думку, це стало причиною затримки. У будь-якому випадку, це лише початок, нам завжди потрібні підтверджуючі докази, подивимося, що буде далі.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку гуру казино. Як я собі уявляв, мені не заплатили. Це прострочено. Мені неприємно бачити, що Ice Casino намагається заплатити невелику суму. Я прошу вас допомогти мені. Дані транзакції: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Я чекаю вашої допомоги, тому що казино завжди одні й ті ж виправдання. Каже, що спізнюється, і просить почекати. Але вони не виконують те, що обіцяють, і порушують умови оплати. Я вже перевірений. Правильний рахунок все правильно. Їм просто потрібно заплатити.

Автоматичний переклад.
josilvaleite65
2 р. тому

Привіт josilvaleite65, вибачте за ваші хвилювання. Оскільки Radka вже запитувала вас вище, чи могли б ви повідомити нам, будь ласка, коли ваш обліковий запис було підтверджено та в якому статусі зараз ви зняли кошти? Я бачу, що ви вже подали скаргу, що є хорошим кроком, але я поки що не можу її відкрити, оскільки її ще не розглянули наші колеги. Це займає трохи більше часу. Запасіться терпінням, і ми скоро повернемося. Дякую

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку Магда. Так, мій KIC уже підтверджено. Я чекаю на платіж, який минув, як я сказав вище. Я чекаю вашої допомоги. Спасибі

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Привіт Магда, замовлення забирається без врахування дня замовлення. 17 календарних днів. та 13 робочих днів на суму 83 035 євро

Я отримав 25 000 євро, а вони кажуть, що мають оформити 3 000 євро. Мені, чесно кажучи, не подобається ця система, сумно про це говорити, але думка про те, що казино має проблеми з грошима, тому що хто обробляє 5000, обробляє 10000. Я давно граю в казино. Зі мною такого ніколи не траплялося.

Я повідомляю про ситуацію не лише для себе, але й для того, щоб гравці знали, що якщо вони виграють на суму понад 30 000 євро, казино обробляє це значення як равлик. Мені завжди казали це чекати, ніколи більше 30 робочих днів. в порядку

Я буду чекати на різні обіцянки. І я завжди прийду сюди, щоб відзвітуватися шановному гуру казино. 13 робочих днів без оплати 1/3.

Я не знаю, яка тут логіка. Але добре. Залишилося 17 робочих днів і 12 обробок. file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не захоплюй мене так, я граю занадто високо

і є набагато кращі альтернативи. підлягає оплаті

швидко і без обмежень.

ця система для мене не працює.

Від думки, що КАЗИНО не має місткості

відповідь ( брак грошей ) чи тактика ?

Якщо це друга тактика і ви не граєте, ось і

зіграйте 1000 євро, якщо вам пощастить, якщо ви подвоїте

оцінити та вилучити.

Мені так подобається це КАЗИНО, і така ганьба.

Незважаючи на те, що не можу говорити про

за замовчуванням що правильно 5 м

до 96 годин, не перевищуючи 30 робочих днів.

але той, хто це читає, має на увазі, що нормальний

це нормально, щоб оплатити протягом 96 годин. Крім

якась непередбачена подія може ніколи не перевищувати

30 робочих днів, що дає більше 40 днів.

Але добре. Я більше нічого не скажу.

Мені з такою манерою і поставою.

ні !

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт Вальтер (Арі)

Я думаю, вам слід надіслати це в казино.

Я розумію, що ви змінили свій тон із «Icecasino надзвичайно надійний, і я рекомендую» на «є набагато кращі альтернативи. Отримувати гроші швидко й без обмежень».

Що ж, я можу сказати, що я вже помітив збільшення кількості гравців, які скаржаться на повільний KYC і затримку платежів. Це також сталося минулого року, тому я можу уявити, що ваші досить високі виграші з часом будуть відкладені.

Оскільки я не знаю, що це спричиняє, здається, що нам усім просто потрібно чекати, поки казино знову набуде своїх якостей. 🤞🤯



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку Магда. Так, мій KIC уже підтверджено. Я чекаю на платіж, який минув, як я сказав вище. Я чекаю вашої допомоги. Спасибі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дивно, але я не бачу жодної скарги, яку ви могли б надіслати, тому я відчуваю потребу сказати, що ми не можемо вам допомогти просто так. Щоб подати скаргу, натисніть тут .

Будьте готові співпрацювати, а також трохи почекайте. Здається, нам потрібно буде дізнатися більше від казино, і зазвичай це займає деякий час.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго дня всім,

вартістю 83 тис., які я замовляв 24 і 25 жовтня, отримав 33 тис. Іншими словами, сьогодні минуло 22 дні. 15 робочих днів.

В Умовах і положеннях КАЗИНО зазначено, що це максимум 30 робочих днів. І мені це казали кілька разів.

Якщо так, я прийду сюди, щоб сказати, що все пройшло добре. І я зіграю в неї знову, щойно вони заплатять.

До тих пір, поки вони не платять, як я сказав тут, і я підтверджую, що я не буду грати!

Я повинен отримати до останнього євро, щоб дотримати своє слово.

Я буду повідомляти про ситуацію, щоб тримати гравців у курсі.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого