13 днів, а вони все ще не затвердили мої документи, я розчарований цим казино, якби я знав, що вони збираються мене так згорнути, я б не зробив депозит
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Привіт,
Добре, що ви подали скаргу, оскільки я вважаю, що у казино було достатньо часу, щоб співпрацювати з вами та продовжити перевірку. Ми надаємо казино 14 повних днів для цього, тому час майже закінчився. Чи правильно я припускаю, що електронний лист із підтвердженням, який вам обіцяли, ще не надійшов?
Hello,
it's good that you submitted the complaint because I feel that the casino had enough time to cooperate with you and proceed with the verification. We allow the casino 14 full days to do so, so the time is nearly over. Do I assume correctly that the confirmation email you were promised has not arrived yet?
Вони мені не платять. Я зробив висновок і він не впав. Я вже перевірений. Обліковий запис і правильні дані. Але чат заблокований.
They're not paying me. I made the withdrawal and it didn't fall. I'm already verified. Account and correct data. But the chat is blocked.
Não estão me pagando. Realizei o saque e não caiu. Já estou verificada. Conta e dados corretos. Porém o chat está bloqueado.
Мені шкода, що інший гравець стикається з проблемами в казино.
Будь ласка, коли було підтверджено ваш обліковий запис і в якому стані зараз виведено кошти?
Крім того, чи отримали ви пояснення від казино?
Будь ласка, дайте мені знати.
I'm sorry to hear another player facing problems in the casino.
When was your account verified and in what status is your withdrawal now, please?
Furthermore, have you received an explanation from the casino?
Kindly let me know.
Довелося спілкуватися англійською. Все йде нормально. У чаті відповіли, що потрібно заплатити сьогодні. Прошу звернути увагу на мій випадок. Інші сайти, які ви мені запропонували, оплачували правильно. Я дуже хочу також добре оцінити Ice Casino. Спасибі вам за вашу підтримку. Якщо ви щось знаєте, будь ласка, дайте мені знати.
I had to chat in English. So far so good. The chat replied that it must be paid today. Please pay attention to my case. The other sites you referred me paid right. I really want to rate Ice Casino well too. Thank you for your support. If you know something, please let me know.
Tive que falar com chat em inglês. Até aí tudo bem. O chat respondeu que deve ser pago hoje. Por favor dê uma atenção no meu caso. Os outros sites que vocês me indicaram pagaram certo. Quero muito muito avaliar o Ice cassino bem também. Obrigado pelo suporte. Vocês sabendo de algo peço que me informem.
Сьогодні закінчується 14 днів, я досі не отримав жодного електронного листа щодо перевірки, я зв’язувався з ними, але вони завжди кажуть, що перевірять це, я сподіваюся, що після скарги вони це перевірять незабаром, тому що все гаразд, усього не вистачає є їх підтвердженням
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Привіт, а ви подали скаргу?
Я не бачу вашої скарги.
Hello, but have you made the Complaint?
I don't see your Complaint.
Ola , mas já fez a Reclamacao ?
eu não vejo sua Reclamacao .
Я знав, але це приватно, я думаю, що тільки вони зможуть це побачити
I did, but it is private, I believe that only they will be able to see it
Fiz sim, mas ela fica privada , acredito que só eles que vão conseguir ver
Тепер, коли я побачив, що в скарзі, яку я написав тут, на сайті, стосовно IceCasino, я помилково вказав неправильну суму, і тепер я не можу редагувати скаргу чи скасувати
Now that I saw that in the complaint I made here on the site referring to IceCasino, by my mistake I put the wrong amount and now I can't edit the complaint or cancel
Agora que vi que na reclamação que fiz aqui no site referente ao IceCasino , por um erro meu coloquei a montante errada e agora não consigo editar a reclamação e nem cancelar
Ах добре, правда, поки це не затверджено, ніхто не бачить, правильно.
немає проблем, просто запитайте, коли скаргу схвалять, роздрукуйте баланс на рахунку та попросіть змінити його в самій скарзі. Гуру казино Вони чудові професіонали. Вони дуже серйозно ставляться до своєї роботи, тому вони найкращі у світі. Не переживай про це, все буде добре.
Ah ok , truth until it is approved , no one sees it , correct .
no problem, just ask when the complaint is approved, take a print of the balance in the account and ask to change it in the Complaint itself. Casino Guru They are excellent professionals. They take their work very seriously, that's why they are the best in the world. Don't worry about it, it will be fine.
Ah ok , verdade enquanto não é aprovada ninguém vê sim , correcto .
não tem problema é só pedir quando a reclamação for aprovada , tira um print do saldo em conta e pede para alterar na própria Reclamacao . Casino Guru Sao excelentes profissionais . Levam seu trabalho muito a sério , por isso são os melhores do mundo . Não tenha problema com isso, vai correr bem .
Привіт isabelaoliveira277, ваша скарга очікує на розгляд, тому її ще не видно. Це займає небагато часу. Деякі з представників нашої групи розгляду скарг незабаром подбають про вас. Ви можете повідомити їм про свою помилку, і вони підкажуть вам, як її змінити, або зроблять це самі.
Hello isabelaoliveira277, your complaint is waiting to be reviewed that's why is not visible yet. It takes a little of time. Some of the representatives from our complaints team will take care of you shortly. You can informed them about your mistake and they will guide you how to change it or will do it themselves.
Сьогодні закінчується 14 днів, я досі не отримав жодного електронного листа щодо перевірки, я зв’язувався з ними, але вони завжди кажуть, що перевірять це, я сподіваюся, що після скарги вони це перевірять незабаром, тому що все гаразд, усього не вистачає є їх підтвердженням
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Привіт,
Я сподівався, що скарга не знадобиться, але це нормально, команда тут, щоб допомогти вам.
Згідно із запитанням казино, я вважаю, що підозрюється мультиаккаунтінг. Якщо так, то, на мою думку, це стало причиною затримки. У будь-якому випадку, це лише початок, нам завжди потрібні підтверджуючі докази, подивимося, що буде далі.
Hi there,
I was hoping that the complaint will not be necessary, but that's ok, the team is here to help you out.
According to the casino's question, I feel that multi-accounting is suspected. If so, this is what caused the delay, I guess. Anyway, this is just the beginning, we always require supportive evidence, let's see what happens next.
Доброго ранку гуру казино. Як я собі уявляв, мені не заплатили. Це прострочено. Мені неприємно бачити, що Ice Casino намагається заплатити невелику суму. Я прошу вас допомогти мені. Дані транзакції: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Я чекаю вашої допомоги, тому що казино завжди одні й ті ж виправдання. Каже, що спізнюється, і просить почекати. Але вони не виконують те, що обіцяють, і порушують умови оплати. Я вже перевірений. Правильний рахунок все правильно. Їм просто потрібно заплатити.
Good morning casino guru. As I imagined, they didn't pay me. It's overdue. It's frustrating to see Ice Casino struggling to pay a small amount. I ask you to help me. Transaction data: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. I wait for your help because the Casino of the same excuse always. He says he's late and asks to wait. But they are not fulfilling what they promise and violating their terms for payment. I'm already verified. Correct account everything correct. They just need to pay.
Bom dia guru cassino. Como imaginava não me pagaram. Está em atraso . É frustrante ver o Ice cassino com dificuldade pra pagar um valor pequeno. Peço que me ajude. Os dados da transação: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Aguardo sua ajuda porque o Cassino da mesma desculpa sempre. Diz que está atrasado e pede pra aguardar. Porém não estão cumprindo o que prometem e violando os termos deles mesmos pra pagamento. Já estou verificada. Conta correta tudo correto. Só falta eles pagarem .
Привіт josilvaleite65, вибачте за ваші хвилювання. Оскільки Radka вже запитувала вас вище, чи могли б ви повідомити нам, будь ласка, коли ваш обліковий запис було підтверджено та в якому статусі зараз ви зняли кошти? Я бачу, що ви вже подали скаргу, що є хорошим кроком, але я поки що не можу її відкрити, оскільки її ще не розглянули наші колеги. Це займає трохи більше часу. Запасіться терпінням, і ми скоро повернемося. Дякую
Hello josilvaleite65, I am sorry for your worries. As Radka already asked you above, could you please tell us when was your account verified and in what status is your withdrawal now, please? I see you have already submitted a complaint what is a good step but I am not able to open it for now since it was not reviewed yet by our colleagues. It takes just little more time. Be patient now and we will be back soon. Thank you
Доброго ранку Магда. Так, мій KIC уже підтверджено. Я чекаю на платіж, який минув, як я сказав вище. Я чекаю вашої допомоги. Спасибі
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Привіт Магда, замовлення забирається без врахування дня замовлення. 17 календарних днів. та 13 робочих днів на суму 83 035 євро
Я отримав 25 000 євро, а вони кажуть, що мають оформити 3 000 євро. Мені, чесно кажучи, не подобається ця система, сумно про це говорити, але думка про те, що казино має проблеми з грошима, тому що хто обробляє 5000, обробляє 10000. Я давно граю в казино. Зі мною такого ніколи не траплялося.
Я повідомляю про ситуацію не лише для себе, але й для того, щоб гравці знали, що якщо вони виграють на суму понад 30 000 євро, казино обробляє це значення як равлик. Мені завжди казали це чекати, ніколи більше 30 робочих днів. в порядку
Я буду чекати на різні обіцянки. І я завжди прийду сюди, щоб відзвітуватися шановному гуру казино. 13 робочих днів без оплати 1/3.
Я не знаю, яка тут логіка. Але добре. Залишилося 17 робочих днів і 12 обробок.
Hi Magda, the order is picked up without counting the day of the order. 17 calendar days. and 13 working days for the amount of 83,035 euros
I received 25,000 euros and they say they have 3,000 euros to process. I honestly don't like this system, it's sad to say this but the idea that the casino has money difficulties, because whoever processes 5000 processes 10000. I've been playing in casinos for a long time. This never happened to me.
I am reporting the situation not only for myself, but for players to know that if they win a value above 30,000 euros, casino processes the value like a snail. I was always told this, to wait, never more than 30 working days. OK
I will be waiting for the various promises. And I will always come here to give an account to the respected Casino Guru. 13 working days not 1/3 paid.
I don't know what the logic is. But OK . There are 17 business days and 12 processing to go.
Olá, Magda, o pedido retirada sem contar o dia do pedido. 17 dias corridos. e 13 dias úteis pelo valor de 83.035 euros
Recebi 25.000 euros e dizem que têm 3.000 euros para processar. Sinceramente não gosto deste sistema, é triste dizer isto mas a ideia de que o casino tem dificuldades de dinheiro, porque quem processa 5000 processa 10000. Jogo em casinos há muito tempo. Isso nunca aconteceu comigo.
estou a dar conta da situação não só por mim, mas para que jogadores saibam que se ganharem um valor acima de 30.000 euros, casino processa o valor como caracol . Sempre me disseram isto, para esperar , nunca mais de 30 dias uteis . ok
Eu vou estar a espera das varias promessas . E virei aqui sempre dar conta ao respeitado Casino Guru . 13 dias úteis nem 1/3 pago .
não sei qual a lógica . Mas ok . Faltam 17 dias úteis e 12 processamentos pra fazer .
Не захоплюй мене так, я граю занадто високо
і є набагато кращі альтернативи. підлягає оплаті
швидко і без обмежень.
ця система для мене не працює.
Від думки, що КАЗИНО не має місткості
відповідь ( брак грошей ) чи тактика ?
Якщо це друга тактика і ви не граєте, ось і
зіграйте 1000 євро, якщо вам пощастить, якщо ви подвоїте
оцінити та вилучити.
Мені так подобається це КАЗИНО, і така ганьба.
Незважаючи на те, що не можу говорити про
за замовчуванням що правильно 5 м
до 96 годин, не перевищуючи 30 робочих днів.
але той, хто це читає, має на увазі, що нормальний
це нормально, щоб оплатити протягом 96 годин. Крім
якась непередбачена подія може ніколи не перевищувати
30 робочих днів, що дає більше 40 днів.
Але добре. Я більше нічого не скажу.
Мені з такою манерою і поставою.
ні !
Don't captivate me like that, I play too high
and there are much better alternatives. to be paid
fast and without limits.
this system doesn't work for me.
From the idea that the CASINO has no capacity
response ( lack of money ) or tactic ?
If it's the second tactic and you don't play, here and
play 1000 euros if you are lucky if you double the
value and withdraw.
I like this CASINO so much and such a shame.
Despite not being able to talk about
default what is right of 5 m
to 96 hours never passing the 30 working days.
but whoever reads this implies that the normal
it is normal to pay within 96 hours. But for
some unforeseen event may never exceed
30 working days that gives more than 40 days.
But OK . I am not going to say anything else .
To me with this manner and posture.
not !
Não me cativam assim , eu jogo muito alto
e há muito melhor alternativas . A pagarem
rápido e sem limites .
este sistema para mim não dá .
Da ideia que o CASINO não tem capacidade
de resposta ( falta de dinheiro ) ou tática ?
Se for a segunda a tática e não jogar , aqui e
jogar 1000 euros se tiver sorte se dobrar o
valor e sacar .
Eu gosto tanto deste CASINO e uma pena .
Apesar de não poder falar de
incumprimento o que é certo de de 5 m
a 96 horas nunca passando os 30 dias uteis .
mas quem lê isso subentende que o normal
é normal pagarem em 96 horas . Mas por
algum imprevisto pode ser nunca superior a
30 dias úteis que da mais de 40 dias .
Mas ok . Não vou dizer mais nada .
A mim com está maneira e postura .
nao !
Привіт Вальтер (Арі)
Я думаю, вам слід надіслати це в казино.
Я розумію, що ви змінили свій тон із «Icecasino надзвичайно надійний, і я рекомендую» на «є набагато кращі альтернативи. Отримувати гроші швидко й без обмежень».
Що ж, я можу сказати, що я вже помітив збільшення кількості гравців, які скаржаться на повільний KYC і затримку платежів. Це також сталося минулого року, тому я можу уявити, що ваші досить високі виграші з часом будуть відкладені.
Оскільки я не знаю, що це спричиняє, здається, що нам усім просто потрібно чекати, поки казино знову набуде своїх якостей. 🤞🤯
Hello Valter (Ari)
I guess that you should send this to the casino.
I understand that you changed your tone from, "Icecasino is super reliable and I recommend" to "there are much better alternatives. to be paid fast and without limits."
Well, I can say I already noticed an increased number of players complaining about slow KYC and delayed payments, It happened last year as well, so I can imagine that your quite high winnings, would be delayed eventually.
Since I do not know what is causing this, it seems that we all just have to wait for the casino to assemble its qualities again. 🤞🤯
Доброго ранку Магда. Так, мій KIC уже підтверджено. Я чекаю на платіж, який минув, як я сказав вище. Я чекаю вашої допомоги. Спасибі
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Привіт,
дивно, але я не бачу жодної скарги, яку ви могли б надіслати, тому я відчуваю потребу сказати, що ми не можемо вам допомогти просто так. Щоб подати скаргу, натисніть тут .
Будьте готові співпрацювати, а також трохи почекайте. Здається, нам потрібно буде дізнатися більше від казино, і зазвичай це займає деякий час.
Hello there,
strange but I can't see any complaint you possibly submitted, so I feel a need to say that we can't help you just like that. To submit the complaint, click/tap here, please.
Be prepared to cooperate, and also wait a bit, It seems that we will need to learn more from the casino and it usually takes some time.
Доброго дня всім,
вартістю 83 тис., які я замовляв 24 і 25 жовтня, отримав 33 тис. Іншими словами, сьогодні минуло 22 дні. 15 робочих днів.
В Умовах і положеннях КАЗИНО зазначено, що це максимум 30 робочих днів. І мені це казали кілька разів.
Якщо так, я прийду сюди, щоб сказати, що все пройшло добре. І я зіграю в неї знову, щойно вони заплатять.
До тих пір, поки вони не платять, як я сказав тут, і я підтверджую, що я не буду грати!
Я повинен отримати до останнього євро, щоб дотримати своє слово.
Я буду повідомляти про ситуацію, щоб тримати гравців у курсі.
Good afternoon everyone ,
of the value of 83K, which I ordered on the 24th and 25th of October, I received 33K. In other words, it's been 22 days today. 15 working days.
The CASINO T&Cs say it is 30 working days maximum. And I've been told this several times.
If they do, I'll come here to say that everything went well. And I will play it again as soon as they pay.
As long as they don't pay, as I said here and I reaffirm I won't play!
I have to receive every last euro to keep my word.
I'll report on the situation to keep the players informed.
Boa Tarde a todos ,
do valor 83K , que pedi no dia 24 e 25 de Outubro recebi , 33K . Ou seja faz hoje 22 dias . 15 dias úteis .
Os T&Cs do CASINO diz que é máximo 30 dias úteis . E já me referiram isso várias vezes .
Se cumprirem virei aqui , dizer que correu tudo direito . E Jogarei la de novo assim que pagarem .
Enquanto não pagarem , como já disse aqui e reafirmo não Jogarei !
Tenho que receber até ao último euro para cumprir com a minha palavra .
Vou dando conta da situação para manter informados os jogadores .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.