Подивіться, що сказав служитель льодового казино, на жаль, вони мене просто підтягують
Look what the Ice Casino attendant said, unfortunately they're just rolling me up
Olha o qu3 a atendente da Ice Casino disse , infelizmente só estão me enrolando
Вибачте, я не можу читати португальською.
Будь ласка, що пише принтскрін?
I'm sorry I can't read in Portuguese.
What does the printscreen saying, please?
Привіт Радка
Спробую допомогти:
Переклад:
'' у нас немає інформації про
точні умови! «За моїми словами
досвіду, ці запити зазвичай
розглядається протягом двох робочих днів." Дочекайтеся електронного листа з підтвердженням.
Hi Radka
I will try to help:
Translation :
'' we have no information about
exact terms! "According to my
experience, these requests are usually
considered within two business days." Wait for the confirmation email.
ааа, щиро дякую. 🙂
Отже, немає крайнього терміну чи орієнтовного часу. Але електронний лист буде надіслано, добре.
Будь ласка, йшлося про KYC чи про схвалення відкликання?
aah, thank you kindly. 🙂
So there is no deadline or estimated time. But an email will be sent, ok.
Was it about KYC or about approving the withdrawal, please?
Заспокойся, все буде добре.
Мій досвід роботи в ICECASINO полягає в тому, що я здійснюю платежі ВІДПОВІДНО ДО Умов і умов.
Мені нема чого зазначити. Про це, про наявність реакції та уваги, Відмінно максимальна оцінка.
На мій погляд, але це залежить від керівництва КАЗИНО, переглядати чи ні, момент, який в кінцевому підсумку завдає шкоди КАЗИНО, це несерйозно, тому що, як я сказав, це в межах встановленого терміну, і мені вже заплатили 3x 5000 євро . Підтвердження.
але проблема в тому, що я попросив вивести мої виграші 83 000 євро, які знаходяться в процесі, плюс 5 000 євро. Проблемою для мене є швидкість платежів. Бо якби я отримав, я б уже поставив, без сумніву.
але оскільки дане слово є почесним словом, я сказав тут, на цьому форумі, що більше не буду грати, доки не отримаю все, і залишаю це зобов’язання тут. Тест 9.
приходь сюди і віддай заслужену похвалу.
як я вже говорив раніше, мені дуже подобається КАЗИНО, яке я матиму як еталон, мені дуже подобається конфігурація ігор та їхня справедливість, чудово. Якби вони змінили спосіб оплати, це було б 🔝 з 🔝.
Мені дуже сподобалось! Сьогодні все добре, за винятком цієї частини, яка є частиною керівництва КАЗИНО, в яку моя роль не втручатися, а висловлювати думку.
ніколи не забуваючи про велику допомогу, яку надає нам CASINO Guru.
Чудові професіонали. На захист азартних гравців.
Calm down, everything will be fine.
My experience so far at ICECASINO is making payments ACCORDING TO THE T&Cs.
I have nothing to point out. About this, about the availability of response and attention, Excellent maximum grade.
In my opinion, but that is up to the CASINO management, to review or not, a point that ends up harming the CASINO, it is not serious, because as I said it is within the deadline and I have already been paid 3x 5000 euros. Confirmation.
but the problem is that I asked for the withdrawal of my winnings 83,000 euros, in progress, plus 5,000 euros. Problem for me is the speed of payments. For if received, I had already bet without a doubt.
but as a given word is an honorable word, I said here in this forum that I would not play anymore until I received everything, and I leave this commitment here. Test of 9.
come here and give the well-deserved praise.
as I said before, I really like a CASINO that I will have as a reference, I really like the configuration of the games, and their fairness, excellent. If they changed the payment method, it would be 🔝 of 🔝.
I liked very much! Today everything is fine, except for this part that is part of the CASINO management in which it is not my role to interfere, but to give an opinion.
never forgetting, the great help that CASINO Guru gives us.
Great professionals. In defense of gamblers.
Calma, vai ficar tudo bem.
Minha experiência até agora no ICECASINO é fazer pagamentos DE ACORDO COM OS T&Cs.
Não tenho nada a apontar. Sobre isso, sobre a disponibilidade de resposta e atenção, Excelente nota máxima.
Na minha opinião, mas isso cabe à gestão do CASINO, rever ou não, um ponto que acaba por prejudicar o CASINO, não é grave, porque como disse está dentro do prazo e já me foram pagos 3x 5000 euros . Confirmação.
mas o problema é que pedi a retirada dos meus ganhos 83.000 euros, em andamento, mais 5.000 euros. Problema para mim é a velocidade dos pagamentos. Pois se recebido, já tinha apostado sem dúvida.
mas como palavra dada é palavra honrosa, falei aqui neste fórum que não jogaria mais até receber tudo, e deixo aqui este compromisso. Teste de 9.
venha aqui e faça o merecido elogio.
como disse antes, gosto muito de um CASINO que terei como referência, gosto muito da configuração dos jogos, e justiça dos mesmos , excelente. Se mudassem a forma de pagamento, seria 🔝 de 🔝.
Eu gostei muito! Hoje está tudo bem, exceto por esta parte que faz parte da gestão do CASINO em que não é meu papel interferir, mas sim opinar.
nunca esquecendo , a grande ajuda que o CASINO Guru nos concede.
Grandes profissionais . Em defesa dos apostadores .
Чекав би підтвердження. KYC дуже важливий, тому іноді просто потрібно більше часу, щоб завершити або підтвердити казино. Якщо скарга подана тут, на Casino Guru, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб закінчити KYC з гравцем і надіслати виграш.
Отже, якщо ви вже надали всі необхідні документи, я вважаю, що це також лише питання часу, коли KYC буде завершено. Якщо чогось не вистачає, казино має повідомити вас.
Намагайтеся зберігати спокій.
I would wait for the confirmation. The KYC is very important so sometimes it just needs more time to get finished or confirmed by the casino. When a complaint is submitted here on Casino Guru, we allow casinos 14 full days to finish the KYC with the player and send the winnings.
So, if you have already provided all the necessary documents, I'd guess it's also just a matter of time before the KYC will be finished. If something is missing, the casino should let you know.
Try to stay calm.
Я думав, що Ice Casino — це шахрайство. Моє перше зняття було відхилено через неповний KYC. Тож я завершив процес KYC і знову надіслав запит на зняття. Обробка зайняла 5 днів, оскільки були вихідні, а у нас 2 свята. Я зміг зняти свій виграш, і це було чудово.
I thought Ice Casino is a scam.My first withdrawal was rejected due to incomplete KYC.So I completed the KYC process and request withdrawal again. It took 5 days to process bec it was weekend and we have 2 holidays.I was able to withdraw my winnings and it was great.
Привіт, приємно це чути. Ймовірно, ви говорите про цю верхню частину принтскрін. Добре, коли хтось ділиться очевидним доказом того, що все працює правильно.
Hello, good to hear that. You probably talking about this upper part of the printscreen. It is good when someone share the obvious proof that things are working correctly.
Привіт ,
Магда, так, ICECASINO платить.
У цьому немає сумнівів, я сам уже отримав 20 000 євро з 83 000 євро, які мав зняти. Єдиною приміткою або негативним моментом є швидкість обробки, яка описана в T&Cs.
з цієї причини не може бути жодної згадки про невдачі, понад 30 000 євро - це від 5 до 96 годин, ніколи не більше 30 днів, крім вихідних і святкових днів. Отже, наказ 24 числа,
Це йде. Шкода, що я не можу грати.
Тому що я буду грати тільки тоді, коли все буде оплачено.
А порушувати обіцянки завжди йде не так!
Але я прийду сюди, щоб зробити свій внесок, коли отримаю та прокоментую, скільки часу це зайняло та чи все було в межах норми.
Я не грав в Icecasino 9 днів і, зізнаюся, хочу, але я не буду порушувати своє слово.
Я навіть не знаю, чому я пішов взяти це зобов’язання, але я це зробив, і тепер я повинен його виконати, і я його виконаю. І я прийду сюди після цього дня. Я зроблю тут свій внесок.
тому що я вважаю, що є багато несправедливості по відношенню до цього Fantastic CASINO.
Hello ,
Magda, yes, ICECASINO pays.
There is no doubt about that , I myself have already received 20,000 euros of the 83,000 euros I had to withdraw . The only note or negative point is the processing speed which is described in the T&Cs.
for this reason there can be no mention of failures , above 30,000 euros are from 5 to 96 hours , never more than 30 days , except weekends and holidays . So the order is on the 24th,
It's going. Too bad I can't play.
Because I will only play when everything is paid.
And breaking promises always goes wrong!
But I will come here to give my contribution, when I receive and comment on how long it took and if everything went within normality.
I haven't played at Icecasino for 9 days and I confess that I want to, but I won't break my word.
I don't even know why I went to make that commitment but I did and now I have to fulfill it and I will fulfill it. And I will come here after that day. I will make my contribution here.
because I think there is a lot of injustice in relation to this Fantastic CASINO.
Ola ,
Magda , isso sim o ICECASINO paga .
isso não há dúvida nenhuma , eu mesmo já recebi 20.000 euros de 83.000 euros que tinha para retirar . A única nota ou um ponto negativo é a velocidade de processamento que esta descrito nos T&Cs .
por isso não se pode falar em falhas , acima de 30.000 euros são de 5 m a 96 hora nunca superior a 30 dias excepto fins e feriados . Então o pedido e de dia 24 ,
Esta indo. Pena que não posso jogar .
Pois só jogarei quando estiver tudo pago .
E quebrar promessas dá sempre errado !
Mas virei aqui dar o meu contributo , quando receber e comentar quanto tempo demorou e se correu tudo dentro da normalidade .
ha 9 dias não jogo no Icecasino e confesso que tenho vontade , mas não quebrarei a minha palavra .
Nem sei porque fui fazer esse compromisso mas fiz e agora tenho que cumprir e cumprirei . E virei aqui após esse dia . Darei aqui o meu contributo .
porque penso haver muita injustiça em relação a este Fantástico CASINO .
Привіт, Валтере, добре, я тримаю кулаки, щоб твоя сильна воля тривала стільки, скільки тобі потрібно. Повідомте нам пізніше. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу думку та сподіваємося на позитивний відгук.
Hello Valter, fine, I'm keeping my fingers crossed that your strong will lasts as long as you need. Let us know later. We look forward to hearing from you and hoping for a positive feedback.
Привіт, Магда,
дякую, що вболіваєш за мене.
Зроблю без проблем. І я залишаю тут свій досвід, я запитав значення 10/24, я більше ніколи не грав у Icecasino. Казино віддає перевагу цьому, тому я його поважаю. Якщо КАЗИНО вирішить забрати максимальну кількість часу, від цього ніхто не помре. Як я вже говорив раніше, вони програють, тому що я не граю. Ні євро. Це 35 євро, які я міг би зіграти, їх не запитують, але я навіть не граю в них. Слово є Слово!
Але поки я не отримаю останні євро, я більше не буду грати.
Не хвилюйтеся, у мене є ідеї фікс.
дякуємо всій команді CASINO Guru
за послуги, які вони надають усім гравцям. Як в аналізі, щоб дати нам найкращі рішення для ставок, так і в захисті, якщо це необхідно.
Вдячний
Hello Magda,
thanks for cheering for me.
I will do it without any problems. And I leave here my experience, I asked for the value on 10/24 I never played at Icecasino again. The casino prefers it, so I respect it. If the CASINO chooses to take the maximum amount of time, no one dies from it. As I said before, they are the ones who lose, because I don't play. Not a euro. It's 35 euros that I could play, it's not requested, but I don't even play that. Word is Word!
But until I get the last euro, I won't play anymore.
Don't worry, I have fixed ideas.
thanks to all the CASINO Guru team
for the service they provide to all bettors. Both in the analysis to give us the best solutions to bet, and in the defense if necessary.
Grateful
Olá Magda,
obrigado por torcer por mim.
vou fazer sem problemas. E deixo aqui minha experiência, pedi o valor em 24/10 nunca mais joguei no Icecasino. O cassino prefere, então eu respeito. Se o CASINO optar por levar o máximo de tempo, ninguém morre com isso. Como eu disse antes, são eles que perdem, porque eu não jogo. Nem um euro. São 35 euros que eu poderia jogar, não são pedidos, mas nem isso eu jogo. Palavra é Palavra!
Mas até conseguir o último euro, não jogarei mais.
Não se preocupe, eu tenho ideias fixas.
obrigado a toda a equipe CASINO Guru
pelo serviço que prestam a todos os apostadores. Tanto na análise para nos dar as melhores soluções para apostar, quanto na defesa se necessário.
Grato
коли я попросив суму в Icecasino, мій рахунок уже було підтверджено,
потім у мене запитали джерело доходу 24 числа, я відразу відправила.
Я отримав повідомлення від служби підтримки про те, що обліковий запис повністю перевірено.
28 числа я отримую 5000 євро, а весь минулий тиждень 2 числа 5000 євро плюс 5000 євро = 10 000 євро.
а 4 числа ще 5000 євро. Трохи прикро, що КАЗИНО такого розміру не виплачує навіть 1/4 запитаної суми за 15 днів.
Сподіваюся, якщо ви хочете сплатити все в останній день, це сказано в положеннях та умовах, де не вказано, що це 30 днів, але вони говорять про звичайні 5 хвилин до 96 годин, що не перевищує 30 робочих днів.
тобто зрозумійте, чи це тому, що для більших сум КАЗИНО можуть знадобитися додаткові перевірки, як це було,
але після того, як все буде правильно, і вони почнуть платити, щоб бути таким. (катастрофічний)
Добре грати на невеликі суми, щоб виграти невеликі суми.
Жоден гравець у світі не любить такої процедури, і КАЗИНО, яке могло б бути колосом, від цього багато втрачає.
Нік встановив для мене таймер, щоб я міг залишити відгук у п’ятницю.
Поки час не закінчиться, вони в межах того, що вони кажуть, ніколи не перевищує 30 днів.
але це чітко означає, що нормальним є 5 м - 96 годин.
Тактика, яка мені не підходить.
when I asked for the amount on Icecasino my account was already verified,
then they asked me for a source of income on the 24th, I sent it immediately.
I received a message from support saying that the account was fully verified.
On the 28th I receive 5000 euros, and all last week on the 2nd, 5000 euros plus 5000 euros = 10,000 euros.
and on the 4th, another 5000 euros. It is a little unfortunate that a CASINO of this size does not pay even 1/4 of the requested amount in 15 days.
I hope, if you want to pay everything on the last day it says in the terms and conditions, which doesn't say it's 30 days, but they say normal 5 minutes to 96 hours, not exceeding 30 working days.
that is , understand if this is because for larger amounts the CASINO may need additional checks as it did ,
but after everything is right and they start paying to be this way. (catastrophic)
It's good to play small amounts to win small amounts.
No player in the world likes this procedure, and the CASINO, which could be a colossus, loses a lot with it.
Nick set the timer for me, so I can give my feedback on Friday.
Until the time runs out, they are within what they say, it never exceeds 30 days.
but it clearly implies that normal is 5 m - 96 hours.
Tactics that don't work for me.
quando pedi o valor no Icecasino a minha conta já estava verificada ,
depois pediram me fonte de rendimentos no dia 24 , enviei de imediato .
recebi mensagem do support a dizer que a conta estava totalmente verificada .
No dia 28 recebo 5000 euros , e a semana passada toda no dia 02 , 5000 euros mais 5000 euros = 10.000 euros .
e no dia 04 , mais 5000 euros . É um pouco lamentável um CASINO com esta dimensão em 15 dias nāo pagar nem 1/4 do valor solicitado .
Eu espero, se quiseres pagar tudo no último dia que diz nos termos e condições, que não diz que é 30 dias , mas falam normal 5 minutos a 96 horas , não excedendo os 30 dias úteis .
ou seja , entende se isso porque para montantes maiores o CASINO poderá precisar verificações adicionais como fez ,
mas depois de tudo certo e começarem a pagar ser desta maneira . ( catastrófico )
É bom para jogar pequenas quantias pra ganhar pequenas quantias .
Nenhum jogador do mundo gosta deste procedimento , e o CASINO que poderia ser um colosso , perde muito com isso .
Nick meteu cronómetro para mim , para sexta feira dar o meu feedback.
Eles até que se esgote o tempo estão dentro do que dizem , nunca excede os 30 dias .
mas claramente da a entender que normal e de 5 m - 96 horas .
Táticas que comigo não funcionam .
У моїх соціальних мережах тисячі підписників. Через мої компанії я рекомендував Icecasino, як і інші, які мені подобаються і платять відмінно, сподіваюся, я не пошкодую про це. Це змусило мене видалити його, але я почекаю, щоб побачити, що станеться цього тижня. Якщо вони принаймні обробляють один платіж на день, це мінімум. Ну у мене 13 обробок. Один на день практично обмежив би їхню оплату.
Чесно кажучи, я не пам’ятаю КАЗИНО з повним чеком рахунку через 14 днів, але досі не заплатив. Це вперше зі мною.
I have thousands of followers on my social media. Through my companies I recommended Icecasino, like others that I like and pay excellently, I hope I don't regret it. It made me want to delete it but I'll wait to see what happens this week. If they at least process one payment a day is the minimum. Well, I have 13 processings. One a day would practically limit them to pay.
Honestly, I have no memory of a CASINO with account checks in full, after 14 days, still not having paid. First time this happens to me.
Nas minhas redes sociais tenho milhares de seguidores . Através das minhas empresas recomendei o Icecasino , como outros que gosto e pagam excelentemente bem, espero não me arrependa . Ja deu vontade de ir apagar mas vou aguardar para ver o que acontece está semana . Se pelo menos processam um pagamento por dia é o mínimo . Pois tenho 13 processamentos . Um por dia daria praticamente o limite deles pagarem .
Sinceramente, não tenho memória de um CASINO com a conta verifica Totalmente, passado 14 dias , ainda não ter pago. Primeira vez que isto me acontece .
13 днів, а вони все ще не затвердили мої документи, я розчарований цим казино, якби я знав, що вони збираються мене так згорнути, я б не зробив депозит
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Подайте заявку тут, у CASINO Guru. Дійсно, казино має якісь дивні пози. Мені теж стає страшно. 13 днів і нічого не допускається.
для такої високої ноти, це не було призначено.
подати претензію... CASINO Guru точно допоможе. Вони є найкращою базою підтримки в світі для гравців. І щоб вказати, де грати, і щоб допомогти гравцям.
і рости все більше і більше!
Вітаємо всю команду CASINO Guru
Make a claim here at CASINO Guru. Really the casino is having some strange postures. I too am getting apprehensive. 13 days and nothing is not admissible.
for such a high note, it wasn't meant to be.
make a claim... CASINO Guru will help for sure. They are the best support base in the world for bettors. Both to indicate where to play and to help players.
and grow more and more!
Congratulations to the entire CASINO Guru team
Faça uma reclamação , aqui no CASINO Guru . Realmente o casino anda a ter umas posturas estranhas . Também eu já estou a ficar apreensivo . Não é admissível 13 dias e nada .
para uma nota destas elevadíssima , não era para ser assim .
faça uma reclamação ... CASINO Guru irá ajudar com certeza . Eles são a melhor base de suporte do mundo para apostadores . Tanto para indicar onde jogar , como para ajudar os jogadores .
e crescem cada vez mais !
Parabens a toda a equipe CASINO Guru
Привіт Valter_Mendonca, приємно бачити вашу рішучість, і ми також вдячні за такі слова на нашу адресу.✨
Hello Valter_Mendonca, nice to see your determination and we are also thankful for such words aiming to our address.✨
Привіт Valter_Mendonca, як я бачу у вашій скарзі, це значна сума, яку потрібно виплатити. Мені цікаво весь хід справи. Тепер давайте зачекаємо, коли надійде наступний ваш платіж, і інформуйте нас. Дякую
Hi Valter_Mendonca , It is a considerable sum to be pay out as I see in your complaint. I am curious about the whole progress of the matter. Now let's wait when next of your payments arrives and keep us informed. Thank you
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.