ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від nadineanders81
|
102034 переглядів 554 відповідей |
|
1...5 6 7...28
2 р. тому

Минуло 4 дні

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гадаю, можна трохи почекати. Ми надаємо казино 14 днів для завершення KYC і здійснення платежів. 🙏

Будь ласка, регулярно оновлюйте нас.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Подивіться, що сказав служитель льодового казино, на жаль, вони мене просто підтягують file

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Вибачте, я не можу читати португальською.

Будь ласка, що пише принтскрін?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка

Спробую допомогти:

Переклад:


'' у нас немає інформації про

точні умови! «За моїми словами

досвіду, ці запити зазвичай

розглядається протягом двох робочих днів." Дочекайтеся електронного листа з підтвердженням.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

ааа, щиро дякую. 🙂

Отже, немає крайнього терміну чи орієнтовного часу. Але електронний лист буде надіслано, добре.

Будь ласка, йшлося про KYC чи про схвалення відкликання?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

про kyc

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Заспокойся, все буде добре.


Мій досвід роботи в ICECASINO полягає в тому, що я здійснюю платежі ВІДПОВІДНО ДО Умов і умов.


Мені нема чого зазначити. Про це, про наявність реакції та уваги, Відмінно максимальна оцінка.


На мій погляд, але це залежить від керівництва КАЗИНО, переглядати чи ні, момент, який в кінцевому підсумку завдає шкоди КАЗИНО, це несерйозно, тому що, як я сказав, це в межах встановленого терміну, і мені вже заплатили 3x 5000 євро . Підтвердження.


але проблема в тому, що я попросив вивести мої виграші 83 000 євро, які знаходяться в процесі, плюс 5 000 євро. Проблемою для мене є швидкість платежів. Бо якби я отримав, я б уже поставив, без сумніву.


але оскільки дане слово є почесним словом, я сказав тут, на цьому форумі, що більше не буду грати, доки не отримаю все, і залишаю це зобов’язання тут. Тест 9.


приходь сюди і віддай заслужену похвалу.


як я вже говорив раніше, мені дуже подобається КАЗИНО, яке я матиму як еталон, мені дуже подобається конфігурація ігор та їхня справедливість, чудово. Якби вони змінили спосіб оплати, це було б 🔝 з 🔝.


Мені дуже сподобалось! Сьогодні все добре, за винятком цієї частини, яка є частиною керівництва КАЗИНО, в яку моя роль не втручатися, а висловлювати думку.


ніколи не забуваючи про велику допомогу, яку надає нам CASINO Guru.

Чудові професіонали. На захист азартних гравців.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

про kyc

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чекав би підтвердження. KYC дуже важливий, тому іноді просто потрібно більше часу, щоб завершити або підтвердити казино. Якщо скарга подана тут, на Casino Guru, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб закінчити KYC з гравцем і надіслати виграш.


Отже, якщо ви вже надали всі необхідні документи, я вважаю, що це також лише питання часу, коли KYC буде завершено. Якщо чогось не вистачає, казино має повідомити вас.


Намагайтеся зберігати спокій.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думав, що Ice Casino — це шахрайство. Моє перше зняття було відхилено через неповний KYC. Тож я завершив процес KYC і знову надіслав запит на зняття. Обробка зайняла 5 днів, оскільки були вихідні, а у нас 2 свята. Я зміг зняти свій виграш, і це було чудово. file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
CSC870201
2 р. тому

Привіт, приємно це чути. Ймовірно, ви говорите про цю верхню частину принтскрін. Добре, коли хтось ділиться очевидним доказом того, що все працює правильно. file

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Привіт ,

Магда, так, ICECASINO платить.

У цьому немає сумнівів, я сам уже отримав 20 000 євро з 83 000 євро, які мав зняти. Єдиною приміткою або негативним моментом є швидкість обробки, яка описана в T&Cs.

з цієї причини не може бути жодної згадки про невдачі, понад 30 000 євро - це від 5 до 96 годин, ніколи не більше 30 днів, крім вихідних і святкових днів. Отже, наказ 24 числа,

Це йде. Шкода, що я не можу грати.

Тому що я буду грати тільки тоді, коли все буде оплачено.

А порушувати обіцянки завжди йде не так!

Але я прийду сюди, щоб зробити свій внесок, коли отримаю та прокоментую, скільки часу це зайняло та чи все було в межах норми.

Я не грав в Icecasino 9 днів і, зізнаюся, хочу, але я не буду порушувати своє слово.

Я навіть не знаю, чому я пішов взяти це зобов’язання, але я це зробив, і тепер я повинен його виконати, і я його виконаю. І я прийду сюди після цього дня. Я зроблю тут свій внесок.

тому що я вважаю, що є багато несправедливості по відношенню до цього Fantastic CASINO.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт, Валтере, добре, я тримаю кулаки, щоб твоя сильна воля тривала стільки, скільки тобі потрібно. Повідомте нам пізніше. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу думку та сподіваємося на позитивний відгук.

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Привіт, Магда,


дякую, що вболіваєш за мене.

Зроблю без проблем. І я залишаю тут свій досвід, я запитав значення 10/24, я більше ніколи не грав у Icecasino. Казино віддає перевагу цьому, тому я його поважаю. Якщо КАЗИНО вирішить забрати максимальну кількість часу, від цього ніхто не помре. Як я вже говорив раніше, вони програють, тому що я не граю. Ні євро. Це 35 євро, які я міг би зіграти, їх не запитують, але я навіть не граю в них. Слово є Слово!

Але поки я не отримаю останні євро, я більше не буду грати.

Не хвилюйтеся, у мене є ідеї фікс.

дякуємо всій команді CASINO Guru

за послуги, які вони надають усім гравцям. Як в аналізі, щоб дати нам найкращі рішення для ставок, так і в захисті, якщо це необхідно.

Вдячний


Автоматичний переклад.
2 р. тому

коли я попросив суму в Icecasino, мій рахунок уже було підтверджено,

потім у мене запитали джерело доходу 24 числа, я відразу відправила.

Я отримав повідомлення від служби підтримки про те, що обліковий запис повністю перевірено.

28 числа я отримую 5000 євро, а весь минулий тиждень 2 числа 5000 євро плюс 5000 євро = 10 000 євро.

а 4 числа ще 5000 євро. Трохи прикро, що КАЗИНО такого розміру не виплачує навіть 1/4 запитаної суми за 15 днів.

Сподіваюся, якщо ви хочете сплатити все в останній день, це сказано в положеннях та умовах, де не вказано, що це 30 днів, але вони говорять про звичайні 5 хвилин до 96 годин, що не перевищує 30 робочих днів.

тобто зрозумійте, чи це тому, що для більших сум КАЗИНО можуть знадобитися додаткові перевірки, як це було,

але після того, як все буде правильно, і вони почнуть платити, щоб бути таким. (катастрофічний)

Добре грати на невеликі суми, щоб виграти невеликі суми.

Жоден гравець у світі не любить такої процедури, і КАЗИНО, яке могло б бути колосом, від цього багато втрачає.

Нік встановив для мене таймер, щоб я міг залишити відгук у п’ятницю.

Поки час не закінчиться, вони в межах того, що вони кажуть, ніколи не перевищує 30 днів.

але це чітко означає, що нормальним є 5 м - 96 годин.

Тактика, яка мені не підходить.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У моїх соціальних мережах тисячі підписників. Через мої компанії я рекомендував Icecasino, як і інші, які мені подобаються і платять відмінно, сподіваюся, я не пошкодую про це. Це змусило мене видалити його, але я почекаю, щоб побачити, що станеться цього тижня. Якщо вони принаймні обробляють один платіж на день, це мінімум. Ну у мене 13 обробок. Один на день практично обмежив би їхню оплату.

Чесно кажучи, я не пам’ятаю КАЗИНО з повним чеком рахунку через 14 днів, але досі не заплатив. Це вперше зі мною.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

13 днів, а вони все ще не затвердили мої документи, я розчарований цим казино, якби я знав, що вони збираються мене так згорнути, я б не зробив депозит

Автоматичний переклад.
isabelaoliveira277
2 р. тому

Подайте заявку тут, у CASINO Guru. Дійсно, казино має якісь дивні пози. Мені теж стає страшно. 13 днів і нічого не допускається.

для такої високої ноти, це не було призначено.

подати претензію... CASINO Guru точно допоможе. Вони є найкращою базою підтримки в світі для гравців. І щоб вказати, де грати, і щоб допомогти гравцям.

і рости все більше і більше!

Вітаємо всю команду CASINO Guru

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт Valter_Mendonca, приємно бачити вашу рішучість, і ми також вдячні за такі слова на нашу адресу.✨

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
2 р. тому

Привіт Valter_Mendonca, як я бачу у вашій скарзі, це значна сума, яку потрібно виплатити. Мені цікаво весь хід справи. Тепер давайте зачекаємо, коли надійде наступний ваш платіж, і інформуйте нас. Дякую

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого