ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 27)

2 р. тому від nadineanders81
|
97584 переглядів 554 відповідей |
|
1...26 27 28
Додати публікацію
silentstorms80
8 міс. тому

Думаю, я б думав так само і вважав за краще б не грати в казино, якби трапилася така неприємність. У будь-якому випадку, казино завжди має перевагу над гравцем, який зазвичай програє там свої гроші, тому я розумію ваші почуття.

Однак, якщо ви коли-небудь відчуєте, що казино обмануло вас або вчинило щось несправедливе, тоді не соромтеся зв’язатися або подати скаргу, тому що, з одного боку, ми спробуємо вам допомогти, а якщо це не спрацює і казино не намагається нічого вдіяти з цією ситуацією, то це може бути відображено в індексі безпеки.

Сподіваюся, нічого подібного не знадобиться і ваш досвід буде позитивним.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Так, це лише причина. Вони просто сказали, що мають побачити цю швидку передачу, щоб пройти KYC. будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

file вони надіслали мені це. Але проблема в тому, що в банківській виписці немає поняття, що називається швидким переказом. Тому його не видно. Так розчаровує. Вони можуть бачити ідентифікатори транзакцій і все одно хочуть бачити депозит швидкого переказу на своєму сайті. для чого?

Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що проблема з цим казино все ще триває. Скільки часу минуло? Звичайно, я хотів би вам допомогти, тому рекомендую подати скаргу тут нашій команді. Вони зроблять усе можливе, щоб її вирішити. Будь ласка, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈, щоб легко це зробити. Повідомте нас, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Отримав свої гроші! Допомога більше не потрібна, але все одно дякую, ціную це!

Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

Чудові новини, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? 🤗☘️🎉

Як ви думаєте, ви будете грати в цьому казино чи бажаєте уникати цього?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

приблизно два тижні... і я думаю, що зараз я пропущу це казино

Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

Хм, саме стільки часу ми даємо казино, щоб вирішити процес виведення коштів. Тому я не звинувачую вас, якщо ви пропустите це на деякий час або назавжди.

Крім того, я бажаю тобі успіхів у твоєму наступному виборі і нехай доля посміхнеться тобі. ☘️

Автоматичний переклад.
JakeLazare
7 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго дня, хочу запитати як зняти кошти з рахунку? У мене все ще не працює, що мені потрібно зробити в профілі, щоб мати можливість вибрати, дякую за відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, чи запитали ви в казино, у чому проблема?

Який метод депозиту ви використовували?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго дня, хочу запитати як зняти кошти з рахунку? У мене все ще не працює, що я повинен виконати в профілі, щоб мати можливість вибрати, дякую за відповідь, це мені дуже допоможе

Автоматичний переклад.
frantisekjacunsky
6 міс. тому

Доброго дня, яка конкретно проблема, коли не можна зняти гроші? Ви пробували запитувати службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чи все виконано, щоб ви могли вибрати? Ви грали з бонусом чи ні? Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Скільки часу ти не можеш вибрати?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав, у чому ваша ситуація, і я спробую допомогти.

Автоматичний переклад.
frantisekjacunsky
6 міс. тому

Шановний Франтишек'якунський

Було б дуже корисно, якби ви могли вказати ідентифікатор свого облікового запису. Ми обов'язково вам допоможемо!


З повагою

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Всім привіт,


Я помітив, що багато людей не можуть отримати доступ до своїх виграшів. Що мені потрібно було зробити, щоб отримати свій, так це надіслати їм НЕ знімок екрана банку, а збережену версію знімка екрана мого банку. Якимось чином це дозволяє їм звільнити ваші кошти. Як тільки я це зробив, ні змінилося на так. Спробуйте це і повідомте всім про результат

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Як продовження, я ніколи не грав у азартні ігри в Ice Casino, оскільки воно залишило кислий присмак у роті. Я благаю вас не віддавати їм свої гроші. Ви потрапите в кошмар. На щастя, я знаю про цей кошмарний сайт.

Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
6 міс. тому

О, я б сказав, що скріншоти банківської виписки не роблять у більшості казино, і вони часто хочуть форму у форматі PDF. Але я радий, що ви змогли перевірити себе там у минулому та зрештою зняти гроші. Скільки часу вам знадобилося? Ви граєте в інших казино? 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Знадобилося близько 6 тижнів, щоб нарешті отримати свої гроші. На щастя, я ніколи не програв жодного цента, чекаючи, бо думаю, що це те, що вони хочуть від вас, і в кінцевому підсумку ви втратите все, що у вас було. Будьте обережні, щоб не потрапити в цю пастку. Ще раз дякую цьому форуму за допомогу в отриманні моїх грошей. Я не вірний азартний гравець, я роблю це лише зараз і потім, можливо, кілька разів на рік. Моя порада: тримайтеся подалі від IceCasino, оскільки навіть обслуговування клієнтів було жахливим. Просто все навколо погане відчуття для цього сайту.

Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
6 міс. тому

Дякую, що описали свій досвід роботи з казино та дали мені більше зрозуміти ситуацію, у якій ви опинилися. 6 тижнів — це не малий термін, тож я розумію, чому ви дотримуєтеся такої думки. Це, звичайно, неприємно, якщо ви граєте час від часу, і навіть з тих кількох разів вам доведеться мати справу з деякими проблемами.

Я сподіваюся, що де б ви не грали, у вас буде краще і веселіше. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я один раз зняв гроші в ice casino, але баланс залишається незмінним, що б я не робив, і це не дозволяє мені зняти свої гроші. Я не знаю, що ще я можу зробити. Я намагався стільки разів, але це казино ніби шахрайство, якого я не знаю, я навіть зв’язався з їхньою службою підтримки, і це не тільки не в прямому ефірі, але через 3 години вони все ще не відповіли. Мені здається, що мене обманюють

Автоматичний переклад.
vagggg
6 міс. тому

О, мені дуже прикро чути про ваші незручності в казино. Було б, звичайно, гарною ідеєю розповісти їм, що відбувається і чому ви не можете зняти гроші, оскільки без цього ми нічого не знаємо.

Однак, коли ви намагаєтеся ввести зняття коштів, що саме відображається, видає повідомлення чи просто не працює? Як довго ця проблема зберігалася?

Автоматичний переклад.
1...26 27 28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого