ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 27)

2 р. тому від nadineanders81
|
60110 переглядів 535 відповідей |
|
1...26 27
Додати публікацію
silentstorms80
2 міс. тому

Думаю, я б думав так само і вважав за краще б не грати в казино, якби трапилася така неприємність. У будь-якому випадку, казино завжди має перевагу над гравцем, який зазвичай програє там свої гроші, тому я розумію ваші почуття.

Однак, якщо ви коли-небудь відчуєте, що казино обмануло вас або вчинило щось несправедливе, тоді не соромтеся зв’язатися або подати скаргу, тому що, з одного боку, ми спробуємо вам допомогти, а якщо це не спрацює і казино не намагається нічого вдіяти з цією ситуацією, то це може бути відображено в індексі безпеки.

Сподіваюся, нічого подібного не знадобиться і ваш досвід буде позитивним.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Так, це лише причина. Вони просто сказали, що мають побачити цю швидку передачу, щоб пройти KYC. будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
kakelake
2 міс. тому

file вони надіслали мені це. Але проблема в тому, що в банківській виписці немає поняття, що називається швидким переказом. Тому його не видно. Так розчаровує. Вони можуть бачити ідентифікатори транзакцій і все одно хочуть бачити депозит швидкого переказу на своєму сайті. для чого?

Автоматичний переклад.
kakelake
1 місяць тому

Привіт. Мені шкода, що проблема з цим казино все ще триває. Скільки часу минуло? Звичайно, я хотів би вам допомогти, тому рекомендую подати скаргу тут нашій команді. Вони зроблять усе можливе, щоб її вирішити. Будь ласка, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈, щоб легко це зробити. Повідомте нас, якщо вам потрібна інша допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Отримав свої гроші! Допомога більше не потрібна, але все одно дякую, ціную це!

Автоматичний переклад.
kakelake
1 місяць тому

Чудові новини, скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші? 🤗☘️🎉

Як ви думаєте, ви будете грати в цьому казино чи бажаєте уникати цього?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

приблизно два тижні... і я думаю, що зараз я пропущу це казино

Автоматичний переклад.
kakelake
1 місяць тому

Хм, саме стільки часу ми даємо казино, щоб вирішити процес виведення коштів. Тому я не звинувачую вас, якщо ви пропустите це на деякий час або назавжди.

Крім того, я бажаю тобі успіхів у твоєму наступному виборі і нехай доля посміхнеться тобі. ☘️

Автоматичний переклад.
JakeLazare
3 тиж. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго дня, хочу запитати як зняти кошти з рахунку? У мене все ще не працює, що мені потрібно зробити в профілі, щоб мати можливість вибрати, дякую за відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, чи запитали ви в казино, у чому проблема?

Який метод депозиту ви використовували?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго дня, хочу запитати як зняти кошти з рахунку? У мене все ще не працює, що я повинен виконати в профілі, щоб мати можливість вибрати, дякую за відповідь, це мені дуже допоможе

Автоматичний переклад.
frantisekjacunsky
1 тиждень тому

Доброго дня, яка конкретно проблема, коли не можна зняти гроші? Ви пробували запитувати службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чи все виконано, щоб ви могли вибрати? Ви грали з бонусом чи ні? Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Скільки часу ти не можеш вибрати?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я знав, у чому ваша ситуація, і я спробую допомогти.

Автоматичний переклад.
frantisekjacunsky
1 тиждень тому

Шановний Франтишек'якунський

Було б дуже корисно, якби ви могли вказати ідентифікатор свого облікового запису. Ми обов'язково вам допоможемо!


З повагою

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Всім привіт,


Я помітив, що багато людей не можуть отримати доступ до своїх виграшів. Що мені потрібно було зробити, щоб отримати свій, так це надіслати їм НЕ знімок екрана банку, а збережену версію знімка екрана мого банку. Якимось чином це дозволяє їм звільнити ваші кошти. Як тільки я це зробив, ні змінилося на так. Спробуйте це і повідомте всім про результат

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Як продовження, я ніколи не грав у азартні ігри в Ice Casino, оскільки воно залишило кислий присмак у роті. Я благаю вас не віддавати їм свої гроші. Ви потрапите в кошмар. На щастя, я знаю про цей кошмарний сайт.

Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
2 дн. тому

О, я б сказав, що скріншоти банківської виписки не роблять у більшості казино, і вони часто хочуть форму у форматі PDF. Але я радий, що ви змогли перевірити себе там у минулому та зрештою зняти гроші. Скільки часу вам знадобилося? Ви граєте в інших казино? 🙂

Автоматичний переклад.
1...26 27
Перейти на сторінкуіз 27 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого