Думаю, я б думав так само і вважав за краще б не грати в казино, якби трапилася така неприємність. У будь-якому випадку, казино завжди має перевагу над гравцем, який зазвичай програє там свої гроші, тому я розумію ваші почуття.
Однак, якщо ви коли-небудь відчуєте, що казино обмануло вас або вчинило щось несправедливе, тоді не соромтеся зв’язатися або подати скаргу, тому що, з одного боку, ми спробуємо вам допомогти, а якщо це не спрацює і казино не намагається нічого вдіяти з цією ситуацією, то це може бути відображено в індексі безпеки.
Сподіваюся, нічого подібного не знадобиться і ваш досвід буде позитивним.
I think I would think the same way and I would prefer not to play in casinos if such unpleasantness were to happen. Either way, the casino always has an advantage over the player, who usually loses his money there in the end, so I understand your feelings.
However, if you ever feel that the casino has deceived you or done something unfair, then feel free to get in touch, or file a complaint, because on the one hand we will try to help you, and if it doesn't work out and the casino doesn't try to do anything about the situation, then it can be reflected in the safety index.
Hopefully, nothing like that will be necessary and your experience will be positive.