ГоловнаФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 28)

2 р. тому від nadineanders81
|
112 719 переглядів 554 відповідей |
|
1...27 28
7 міс. тому

Я виграв 90 тисяч у казино, і вони відмовляються виплачувати, причина така: один депозит з банківської картки мого чоловіка ще в листопаді 2023 року, з того часу я вносив і знімав гроші за допомогою своїх власних карток revolut тощо, і мій KIC дуже перевірений, тепер я заблоковано з мого облікового запису, і єдиний спосіб увійти — це погодитися, щоб казино взяло 88 тис. і залишило мені 2 тис. як бонус доброї волі. Чи законний такий вид оперативного лікування клієнтів взагалі?

Автоматичний переклад.
catan6
7 міс. тому

OMG, вибачте, коли я читаю, що волосся на моїй шиї встає дибом. Я вже докладно описував свій досвід роботи з казино. Катастрофічно, просто огидно сумно, як там ставляться до людей. Місце вже давно треба було судити і закрити.

Як тільки ваш прибуток становить 4 або 5 цифр, вони знайдуть будь-які засоби, найнеможливіші та темні фони, щоб холоднокровно кинути вас.

Багато років тому я отримав такі великі виграші в sunmaker, це було майже 97 000 євро зі слотом: прекрасна природа.

Звичайно, така сума змінює життя пересічної людини, і я виправдано шокований.

Раніше я стільки разів неусвідомлено порушувала положення та умови, вносячи депозити в цьому казино, включно з тим, що сталося з вами, вносячи депозит на інший рахунок через рахунок мого чоловіка

Вони звернули на це мою увагу, коли я попросив одноразовий платіж у розмірі 97 000 євро, і в той момент я подумав, що це все, і, звичайно, ти близький до нервового зриву, коли маєш справу з такою сумою .

Але ні, це сумне, але правдиве казино, якому сьогодні дозволено працювати лише за дешевою німецькою ліцензією, було абсолютно першокласним казино з точки зору чесності та клієнтоорієнтованості.

Єдине, що вони зробили, це вказали мені на цю помилку та сказали, що якщо я хочу отримати 97 000 євро, я повинен бути готовий повернути будь-які гроші, які були внесені на мій рахунок через платіж третьої сторони на мій акаунт чоловіка🤭😆

Я впала зі стільця, що, все добре, якщо я просто виплачу чоловікові майже 1000 євро???

Я правильно почув, я зробив це, і sunmaker впорався з цим досить просто, через 7 робочих днів на моєму банківському рахунку вдома було 97 000 євро, це було в 2018 році.

Так має працювати, це казино.

Ви почуваєтеся у безпеці та отримуєте задоволення від гри; коли ви відчуваєте таке ставлення, це говорить вам, що клієнт - король.

Коли я просто чую ICE Casino, все повертається до мене. Мені здається, це було минулого року в жовтні, коли вони зробили зі мною щось подібне, сума склала лише близько 5000 євро, але навіть це жарт, я отримую такий неприємний клубок у горлі від однієї думки про це.

Бажаю вам багато нервів, спробуйте все. Зайдіть на будь-який форум, розкажіть усі деталі, зробіть скріншоти, наполягайте на своєму виграші, вони такі щасливі, що знайшли щось, щоб заманити вас у пастку умов 🤮.

Це просто огидно, я не повинен був зустрічатися з кимось із менеджерів особисто, жахливо асоціальний і хитрий, і, перш за все, підтримка 🤢катастрофічна.

Блін, чому ти не міг виграти 90 000 в іншому казино?

Грайте в JET, IZZI, LEGZO.

Вони як золото, будь-яка виплата після верифікації буде на картку максимум протягом 30 хвилин.

А якщо у вас проблеми з банком, з виплатою чи чимось, вам допоможуть напряму, без обходів, якщо треба, годину в чаті, якщо щось не зрозуміло і т.д.

Вибачте, ice casino, я вважаю, що тут терміново потрібна публічна ДЕМОверсія😪🤮🤮🤮

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я виграв 90 тисяч у казино, і вони відмовляються виплачувати, причина така: один депозит з банківської картки мого чоловіка ще в листопаді 2023 року, з того часу я вносив і знімав гроші за допомогою своїх власних карток revolut тощо, і мій KIC дуже перевірений, тепер я заблоковано з мого облікового запису, і єдиний спосіб увійти — це погодитися, щоб казино взяло 88 тис. і залишило мені 2 тис. як бонус доброї волі. Чи законний такий вид оперативного лікування клієнтів взагалі?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я дуже шкодую про цю проблему. Проте, як я прочитав у вашій скарзі , ви порушили умови цього казино, і тому все це відбувається.

Вероніка пояснила: «Якщо ви не можете довести, що ви є законним власником методу платежу, і ви не отримали дозвіл від казино на використання стороннього методу платежу, я боюся, що немає багато чого ми можемо зробити для вас».

Я щиро перепрошую за незручності. Тепер від вас залежить, чи погодитеся ви на гроші, запропоновані казино.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

OMG, вибачте, коли я читаю, що волосся на моїй шиї встає дибом. Я вже докладно описував свій досвід роботи з казино. Катастрофічно, просто огидно сумно, як там ставляться до людей. Місце вже давно треба було судити і закрити.

Як тільки ваш прибуток становить 4 або 5 цифр, вони знайдуть будь-які засоби, найнеможливіші та темні фони, щоб холоднокровно кинути вас.

Багато років тому я отримав такі великі виграші в sunmaker, це було майже 97 000 євро зі слотом: прекрасна природа.

Звичайно, така сума змінює життя пересічної людини, і я виправдано шокований.

Раніше я стільки разів неусвідомлено порушувала положення та умови, вносячи депозити в цьому казино, включно з тим, що сталося з вами, вносячи депозит на інший рахунок через рахунок мого чоловіка

Вони звернули на це мою увагу, коли я попросив одноразовий платіж у розмірі 97 000 євро, і в той момент я подумав, що це все, і, звичайно, ти близький до нервового зриву, коли маєш справу з такою сумою .

Але ні, це сумне, але правдиве казино, якому сьогодні дозволено працювати лише за дешевою німецькою ліцензією, було абсолютно першокласним казино з точки зору чесності та клієнтоорієнтованості.

Єдине, що вони зробили, це вказали мені на цю помилку та сказали, що якщо я хочу отримати 97 000 євро, я повинен бути готовий повернути будь-які гроші, які були внесені на мій рахунок через платіж третьої сторони на мій акаунт чоловіка🤭😆

Я впала зі стільця, що, все добре, якщо я просто виплачу чоловікові майже 1000 євро???

Я правильно почув, я зробив це, і sunmaker впорався з цим досить просто, через 7 робочих днів на моєму банківському рахунку вдома було 97 000 євро, це було в 2018 році.

Так має працювати, це казино.

Ви почуваєтеся у безпеці та отримуєте задоволення від гри; коли ви відчуваєте таке ставлення, це говорить вам, що клієнт - король.

Коли я просто чую ICE Casino, все повертається до мене. Мені здається, це було минулого року в жовтні, коли вони зробили зі мною щось подібне, сума склала лише близько 5000 євро, але навіть це жарт, я отримую такий неприємний клубок у горлі від однієї думки про це.

Бажаю вам багато нервів, спробуйте все. Зайдіть на будь-який форум, розкажіть усі деталі, зробіть скріншоти, наполягайте на своєму виграші, вони такі щасливі, що знайшли щось, щоб заманити вас у пастку умов 🤮.

Це просто огидно, я не повинен був зустрічатися з кимось із менеджерів особисто, жахливо асоціальний і хитрий, і, перш за все, підтримка 🤢катастрофічна.

Блін, чому ти не міг виграти 90 000 в іншому казино?

Грайте в JET, IZZI, LEGZO.

Вони як золото, будь-яка виплата після верифікації буде на картку максимум протягом 30 хвилин.

А якщо у вас проблеми з банком, з виплатою чи чимось, вам допоможуть напряму, без обходів, якщо треба, годину в чаті, якщо щось не зрозуміло і т.д.

Вибачте, ice casino, я вважаю, що тут терміново потрібна публічна ДЕМОверсія😪🤮🤮🤮

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

На жаль, у випадку з catan6 сталося порушення умов цього казино, тому ми нічого не можемо з цим вдіяти. Сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

тож казино може дозволити мені вносити та знімати кошти після порушення, як вони хочуть? я вже вносив кошти з моєї картки, грав і знімав кілька разів, думаю, це нормально, коли суми невеликі, чортове шахрайство. але банк зробить запит від імені мого чоловіка безпосередньо в ice casino, звільняючи шлях для судового позову

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

іншими словами, єдиний спосіб, яким ви можете зняти кошти, – це зробити лише депозит зі своєї власної картки, будь-які інші депозити змусять вас втратити все, що ви виграли, але вони нічого не зроблять із цим, перш ніж ви виграєте та спробуєте зняти значну суму .і якщо ви погодитеся залишити всі свої виграші в казино, тоді ви зможете грати знову без будь-яких обмежень, вони видалять їх, а також ваш баланс...тож загалом казино робить, як хоче. Я б настійно рекомендував ніколи грайте в ice casino. вас вважають програшним, вони знайдуть щось, щоб утримати вас від ваших виграшів. у мене є соціальна сторінка у fb із приблизно 900 тисячами підписників, я чітко опублікую там про це, щоб запобігти шахрайству людей казино.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Що ви маєте на увазі? чи можна повернути гроші на використану картку? це не буде проблемою, оскільки картка вже наполовину моя, на ній лише його ім’я, але ми разом керуємо нею з місцевого банку

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

що, якщо я зможу надати документи, що ця картка належить до наших спільних банківських рахунків? незважаючи на те, що мого імені немає на картці, я маю законне право від банку використовувати її на 50/50 з моїм чоловіком

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З кожним днем стає все гірше... якщо є ліміт, ви можете грати кілька хвилин, якщо немає ліміту, ви можете грати багато, але за багато грошей в обмін... це неймовірний сайт , якщо хтось хоче виграти 1000 євро, він повинен втратити щонайменше 20 000 євро.. .місяцями ви просто платите і платите більше, але нічого, ви не отримуєте гідної суми... ви один із найгірших, казиногуру , ви даремно це захищаєте... Я не розумію вашої логіки, як ви захищаєте гравців, коли, наприклад, це лайно для майже всіх гравців, або Rabidi повно скарг на це теж сторони, здебільшого, що вони не платять , вони незаконно забороняють, а ви все ще ставите кожній сторінці оцінку 8-9-10... чи це взамін тому, що Рабіді публікує це щороку, щоб вони могли проголосувати за нього в щорічному списку найкращої організації? Думаю, саме тому і це правда... вас також захоплюють сайти, ви допомогли їм, переінформувавши гравців, за допомогою фальшивих оцінок, щоб забрати гроші у надії гравців... ви жарти

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

що, якщо я зможу надати документи, що ця картка належить до наших спільних банківських рахунків? незважаючи на те, що мого імені немає на картці, я маю законне право від банку використовувати її на 50/50 з моїм чоловіком

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Мені дуже прикро через ситуацію, що склалася в Ice Casino. Ми завжди тут, намагаємося допомогти, і наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладає всіх зусиль, щоб отримати найкраще вирішення кожної справи.

Немає нічого незвичайного в тому, що казино дізнається, що карта не належить особі, яка грає в його казино, лише тоді, коли надходить запит на зняття. Це тому, що лише тоді вони розпочнуть процес перевірки.

Чи надіслали ви в казино та нашій групі розгляду скарг докази того, що картку насправді належить спільному рахунку? Зі свого досвіду я можу сказати, що казино часто схвалює такий вид оплати. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

З кожним днем стає все гірше... якщо є ліміт, ви можете грати кілька хвилин, якщо немає ліміту, ви можете грати багато, але за багато грошей в обмін... це неймовірний сайт , якщо хтось хоче виграти 1000 євро, він повинен втратити щонайменше 20 000 євро.. .місяцями ви просто платите і платите більше, але нічого, ви не отримуєте гідної суми... ви один із найгірших, казиногуру , ви даремно це захищаєте... Я не розумію вашої логіки, як ви захищаєте гравців, коли, наприклад, це лайно для майже всіх гравців, або Rabidi повно скарг на це теж сторони, здебільшого, що вони не платять , вони незаконно забороняють, а ви все ще ставите кожній сторінці оцінку 8-9-10... чи це взамін тому, що Рабіді публікує це щороку, щоб вони могли проголосувати за нього в щорічному списку найкращої організації? Думаю, саме тому і це правда... вас також захоплюють сайти, ви допомогли їм, переінформувавши гравців, за допомогою фальшивих оцінок, щоб забрати гроші у надії гравців... ви жарти

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Наша мета — забезпечити справедливість азартних ігор в Інтернеті, і ми завжди готові допомогти гравцям і казино, коли ми їм потрібні.

Ми завжди говоримо, що всі казино мають перевагу над гравцями в довгостроковій перспективі. Насправді важливо грати для задоволення, як хобі і не більше.

Наша команда з розгляду скарг наполегливо працює та робить усе можливе, щоб завжди вирішувати всі скарги чесно та допомагати гравцям, якщо є підозра, що казино діє проти чесної азартної гри. Якщо вам цікаво, ви також можете прочитати статтю про те, як ми перевіряємо всі онлайн-казино і після цього оцінюємо індекс безпеки, щоб ви могли краще зрозуміти нашу роботу тут. Просто перейдіть за цим посиланням , щоб переглянути статтю.

Дозвольте запитати, чи є у вас досвід гри в цьому казино, і, можливо, вам потрібно щось там допомогти? Не соромтеся повідомити нам про це. Ми завжди раді допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я знімаю свої гроші вже 2 тижні, однак казино приймає їх, але постачальник, який відповідає за здійснення переказу, відхиляє виведення, мабуть, через неправильне заповнення форми зняття. Я хотів би отримати вказівки щодо правильного заповнення форми. дякую До речі, у мене вже є перевірений профіль.

Автоматичний переклад.
rogeryance
2 міс. тому

Привіт, чи пробували ви запитати їх, що не так із заповненням і що має бути іншим? Ймовірно, я б почав з цього, тому що не знаю, що може бути інакше.

Крім того, я переніс вашу публікацію під казино, про яке ви говорите, щоб ви могли побачити, чи хтось із гравців тут мав таку саму проблему та чи змогли вони її вирішити.

Якщо ви не отримаєте жодної відповіді від казино, не соромтеся зв’язатися та подати скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, ви це зробите?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

він став найгіршим сайтом.. він затримує оплату, поки ви не заплатите гроші, тому що ви знаєте, що ви граєте, ігри - це жарт, протягом 1 тижня вони майже нічого не дають, я грав 1000 € максимум за 1 годину (0,3. ..0 ,4) ставка і кілька разів через olxan сотня спінів, нічого.. Я б виділив ганьбу провайдера послуг Fazi, тому що я грав на кількох сайтах в його лайно під назвою ігри, хоча я не отримав від цього жодного прибутку де завгодно, але те, що він робить тут, — це найогидніша річ у всьому онлайн-казино.. у всі ігри Радека неможливо грати..він найбільш жадібна до грошей людина, яку я коли-небудь зустрічав..на цьому сайті він дає близько 5 -10 євро за кожні 100 втрачених євро, і постійно, я сподіваюся, вони не дозволять йому працювати довго, так само як icecasino, тому що воно знищує людей все більше і більше майже конкурентним способом, я не розумію, як влада може дозволити цьому статися, я раджу всім, хто думає про реєстрацію, не робити цього, якщо вам вдасться зняти всі гроші, з вас буде стягнуто плату, доки ви не повернете їх принаймні п'ять разів, до того часу це вам нічого не дасть .. його бонуси, такі як, наприклад, ви не можете обертати щотижневе відшкодування.. вимога 21, але вона не може бути більше трьох разів, так само, як і рекламні обертання.. це не має сенсу, я бажаю знизу моє серце тому, хто бере участь у його роботі, щоб страждати .. багато

Автоматичний переклад.
Novcsi87
1 місяць тому

Шановний Novcsi87

Дякуємо за відгук!

Чи не могли б ви поділитися ідентифікатором свого облікового запису, щоб розібратися?

З повагою

Автоматичний переклад.
1...27 28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого