ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 26)

2 р. тому від nadineanders81
|
97621 переглядів 554 відповідей |
|
1...25 26 2728
Додати публікацію
Rica1971
10 міс. тому

Так, але я намагаюся домовитися з казино, першим кроком є те, що вони повинні надати рішення, вони пообіцяли мені 5 тисяч, це проблема, мені вдалося це довести

Автоматичний переклад.
hargyon
10 міс. тому

Я зрозумів

Однак це все ще блокування, тому що я більше не можу активувати бонуси, і ось що я сказав, вони заблокували мій обліковий запис, і я більше не можу активувати бонуси, це блокування, вони пообіцяли мені 5 тисяч, які вони повинні будуть заплатити , оскільки в суді штраф міг збільшити цю величину до 209 разів

Автоматичний переклад.
IceCasino
10 міс. тому

Настільки, що вони перестали мені відповідати, оскільки зрозуміли блокування, але обіцянка була доказом, і ми даємо 5 тисяч у мене є відбитки

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не збираюся цього робити, я просто сказав, що можу, ШАХРАЙ ICE CASINO Я ХОЧУ СВОЇ 5 тис.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Згідно зі скаргою, єдине, що нам потрібно почути від вас, це те, чи отримали ви гроші, оскільки представник казино підтвердив, що трансакція була проведена.

Днів тому:

«Вибачте, що у вас виникли проблеми.

Ми перевірили записи та з’ясували наступне:

1) Транзакцію зняття було створено 05.12.2023 13:41:06 (UTC)

2) Транзакцію було підтверджено 06.12.2023 13:56:01 (UTC) - це точно згідно з Умовами казино. Якщо ви не згодні - будь ласка, вкажіть, яка з умов була порушена.

3) Відкликання оброблялося PSP і о 12.12.2023 10:15:47 (UTC) було завершено.


Будь ласка, повідомте, чи отримали ви гроші та чи вирішено «проблему» .

"

Джерело: https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-46

З тих пір ви можете демонструвати тут свою дуже грубу поведінку. Пропоную менше писати і більше читати. Якщо ви продовжите наполягати на своїй пропаганді, і я впевнений, що ви страшенно сподіваєтеся, що ваш «контент» стане вірусним, ваш доступ до цього мирного форуму буде припинено.


Поміркуйте над своїм ставленням, якщо можете.

Автоматичний переклад.
hargyon
10 міс. тому

Привіт.

Ви б не сказали, що це звучить як кришталево чисте полювання на бонуси? Я маю на увазі, що кожному гравцеві дозволено створити лише один обліковий запис. Коли хтось намагається обійти бонусне обмеження, створивши ще одне, я б сказав, що це явно несправедливий підхід з боку гравця, який, швидше за все, призведе до втрати балансу та закриття облікового запису.

Чи, можливо, я помилився? Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Наскільки я розумію, він просто «обмежив» отримання бонусів на свій рахунок і виявив, що його друзі все ще отримують підвищення, тож він дійшов висновку, що це сталося виключно з ним. Схоже, що він не створив інші облікові записи, щоб зловживати рекламними акціями, а скоріше він помітив, що облікові записи їхніх друзів все ще отримують їх. Єдина відмінність полягала в тому, як він використав слово «блокування». Його не заблокували, тому що він, здається, мав звичайний доступ до облікового запису, він просто перестав отримувати рекламні акції на свій обліковий запис, що, на жаль, є дуже нормальним для казино.


Я до нього не маю ніякого відношення, я просто хотів пояснити цю плутанину зі словом "блокада", яка у нього була, ха-ха.

Автоматичний переклад.
hargyon
10 міс. тому

Ви точно це описали. Я думав, що це було досить зрозуміло з того, як я намагався це описати, незалежно від того, було це казино чи інші гравці. Але безрезультатно. Це саме те, що ви сказали, а також те, що основна проблема була з бонусами, які гравець не отримує, тому що так вирішило казино. Мені більше нічого додати. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Представник клієнта повинен навчитися говорити. Розмови трохи різкі

Автоматичний переклад.
robertogabriell451
10 міс. тому

Привіт, яку розмову в казино ви маєте на увазі? Я просто хочу переконатися, що я розумію, щоб не було непорозумінь. 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

18.12 я подав запит на зняття 400 євро з ice casino, 20.12 гроші були зняті з рахунку, але виведення постійно відбувається, і я не отримав кошти/гроші, я зв'язувався з казино щодня, і вони завжди запевняють мені, що з виведенням все гаразд і що вони своє влаштували, але що справа в третій стороні, вони просто зволікають і їм явно байдуже, і вони взагалі не мають наміру виплачувати кошти, соромно

Автоматичний переклад.
Marjan
10 міс. тому

Привіт, вибачте за вашу ситуацію, але можливо, що проблема в третій стороні. З одного боку добре, що казино з вами спілкується, але з іншого я розумію, що чекати грошей майже два тижні неприємно. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити ситуацію зі зняттям коштів, тому, якщо у вас не зникнуть проблеми, не соромтеся повідомити нас, і ми спробуємо вам допомогти, а ви можете подати нам скаргу.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Привіт люди

Сьогодні я повернувся, хоча минуло 2 місяці після моєї катастрофи з Icecasino.

Але я вважаю, що якщо у вас обдурили ваші виграші до такої міри, ви повинні розкрити ці лиха нащадкам, іншим гравцям, принаймні це те, що ви повинні зробити загальнодоступним, будь то як попередження, як запобіжне нагадування всім, або що завгодно.

У той час я вже не почувався морально здатним продовжувати коментувати події, тому що це повністю розривало мене емоційно, і мені просто потрібна була відстань, щоб більше не бути емоційно вразливим до цього питання.

Сьогодні я кажу вам, тому що гнів все ще присутній.

І щось подібне не повинно статися з чесним, лояльним гравцем у казино, яке може похвалитися рейтингом 10 із 10 на загальновідомих форумах.

Але це здається стандартним у всьому, враховуючи весь досвід, який ви можете читати тут знову і знову.

Після того, як я чекав на свої 4500 євро майже 3 тижні, незадовго до нервового колапсу, тисяч чатів і щоденних зривів і зволікань від служби підтримки з нерелевантними стандартизованими відповідями, 1000 євро з них надійшло на мій рахунок, решта, тобто 3500, завжди надійшов зарахований назад на мій баланс розділеними сумами після того, як гроші вже були видані для виплати, як вони сказали, зовнішнім постачальником платежів протягом майже 3 тижнів.

Мені неодноразово казали, що вони вибачаються, що виникли труднощі з постачальником платіжних послуг і що я повинен використовувати інший метод виплати.

Через 3 тижні майже пройшло.

Будь ласка, визнайте, окрім і без того більш ніж смішного підходу та неусвідомленої недбалості щодо політики виплат щодо клієнта, це кидає вас у неймовірно глибоку яму гніву та розчарування.

Не кажучи вже про клопоти з перевіркою, яка була завершена задовго до цього та була негайно розгорнута, щойно я зробив запит на зняття коштів.

Я не можу сказати вам, скільки разів мені доводиться робити селфі та ще одну кредитну картку та довідку про зарплату, яка показує все, конфіденційні дані, податковий номер тощо тощо, нічого не можна затемнити, навіть жодну транзакцію, яка дійсно не нікому не належить, щось стосується😴.

Це казино хоче дати вам зрозуміти, що я ніколи раніше не відчував чогось такого неможливого.

І останнє, але не менш важливе, я підійшов до остаточного рахунку, після того, як гроші були зараховані назад на мій баланс знову і знову через 3 тижні, я був на межі розуму. Так, вони, ймовірно, мали мене там, де хотіли мене бачити, у мене 3500 євро, зрештою, грайливо.

Сьогодні, зізнаюся, час лікує рани, я досі не подолав свою злість 😴😂, це найвище знущання, кожен досвідчений гравець зможе це зрозуміти.

І навіть сьогодні я все ще не розумію, чому мене попросили виплатити акціями по 400 євро, я так і не отримав чіткої відповіді на своє запитання, і я все ще дуже обурений цим казино, воно просто несхвальне, такий спосіб ведення справ із замовником.

Вам більше не довіряють, вас обманюють, гальмують і заливають стандартними відповідями, які говорять вам усе, але не інформують про те, що відбувається насправді.

Шкода, що ви робите депозит майже безпечно та без застережень, негайно, і, звичайно, ви граєте, щоб виграти, коли робите депозит, а не відчувати подібні речі, коли виграєте більшу суму.

Взагалі піднімати питання про залежність від азартних ігор у таких питаннях є абсолютним знущанням над клієнтом і має бути притягнуто до найсуворішої відповідальності, оскільки саме на цих клієнтах, які регулярно роблять великі ставки, казино заробляє гроші.

Будь-яка дискусія, яка використовує це питання для обговорення питання щодо утриманих виграшів, відмови у виплатах казино тощо, є абсолютно нелегітимною, нерелевантною, зайвою та, перш за все, спробою ввести в оману, на мою думку, у найвищому ступені.

Незважаючи на те, що в моєму випадку цей тип ніколи не згадувався казино, але я читав про це стільки разів, в інших випадках це абсолютно безпідставний абсурд і абсолютно злочинний підхід, коли казино навіть сперечається з цим у кожному конкретному випадку .

Отже, на сьогодні я сказав достатньо, і я просто хочу, щоб моя історія з Icecasino була тут публічна, а не приховувалась ні від кого.

Відтоді я не робив там депозит, і раптом я більше не можу активувати жодних бонусів, або мені здається, що я занадто часто вимагав бонуси, щоб їм це сподобалося😏, це ще одна смішна річ про Icecasino, але вау, вибачте за сьогодні, я написано достатньо.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
silentstorms80
9 міс. тому

О, я прочитав ваш пост, і це дуже сумна історія. Мені шкода, що ви не подали скаргу тоді, тому що IceCasino досить активно розглядає скарги, і я думаю, що була б можливість вирішити цю справу. Особливо, якщо це було 3500 євро, тому що це не мала сума. Вам вдалося зняти 1000, що мене не влаштувало, тому я розумію ваші почуття.

Однак, якщо щось подібне станеться в майбутньому, не зволікайте, надсилайте скаргу. Ви нічого не платите, а наша команда зробить все можливе, щоб вам допомогти.

Що стосується бонусів, я думаю, кілька гравців у казино згадали, що їм заборонено їх активувати. Тим не менш, у цьому випадку казино може вирішувати, кому їх надавати, а кому ні. На жаль, це поширена практика.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися своїм досвідом, це, звичайно, було нелегко, і я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я маю більше півроку досвіду роботи з ICE CASINO, у 2023 році я зробив кілька виводів, які були успішно завершені за 2-4 робочих дні.

На жаль, цього року я подав запит на зняття 800 євро, розділених на 3 зняття, які тривають з 01.09.2024.

Я продовжував запитувати крайній термін для вирішення проблеми зняття коштів, але відповіді були простими та без жодного ефекту.

Ви можете якось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
nisi87paul
9 міс. тому

Привіт! Ваша ситуація все ще не зникає, і ви не можете зняти кошти? Чи сказали вам у казино, чому це так? Ви не отримували зняття з 3 згаданих?

У цьому випадку я б рекомендувавподати скаргу тут, за цим посиланням .

Якщо ви хочете знати, чого ви можете очікувати від цього процесу, ви можете переглянути інформацію в цьому посібнику .

Ви в ?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я намагався підтвердити свій рахунок, але вони запитують виписку з банківського рахунку, де вони можуть побачити переказ через швидкий. Однак його не видно. Він розглядається як «Paysafe Payment Solutions Limi». Ось чому я не пройшов перевірку та не отримав свої гроші. Мені потрібна допомога, що мені робити. Вони не допомагають мені в чаті.

Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

Ви не можете контролювати назву транзакції; кожна транзакція має свій ідентифікатор, за яким її можна ідентифікувати.

У вашій банківській виписці за замовчуванням буде використовуватися цей ідентифікатор, коли ви відкриватимете деталі транзакції.

Вони не можуть говорити, як вибратися з цього.

У всякому разі, я не розумію, чому ICE CASINO постійно створює своїм клієнтам такі незручності та труднощі.

Вони вдарили мене спробою зняття 4500 євро,

Залишений висіти в повітрі на 3 тижні, чисте переслідування, мій обліковий запис був перевірений задовго, і бабак вітав мене щодня. Не змогли надіслати гроші на мій рахунок, ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ, більше реквізитів для мене не було.

Дивно, жодне інше казино не має таких проблем із моїм обліковим записом.

Мені сподобалося там грати через чудові бонуси та широкий вибір провайдерів.

Але вони зв’язали мене найкращим чином і обдурили мене майже на 4000 євро.

Стратегія, змусити людей чекати 3 тижні на 4000 євро, транзакції частинами по 400 євро, кажуть, що інакше нічого не працює. До чого це все, і якщо ви це зробите, ви теж не отримаєте своїх грошей. Буде відхилено лише стандартизованими відповідями.

Через 3 тижні вони повертають ваші гроші на баланс, я підкреслюю, «по частинах», іноді 1000 євро, іноді 800 євро, повертаються з вами туди-сюди, поки ви знову не зіграєте свої гроші.

Жодної компенсації, жодних вибачень перед лояльним клієнтом, жодного слова, нічого, просто радий, що ти знову зіпсувався.

Для мене казино ICE було нічим іншим, як виразкою шлунка.

Їх потрібно суворо переслідувати, а їхній бізнес заборонити.

Вибачте, гуру казино, здається, хтось там закоханий у менеджера чи щось таке, ваші відгуки більше не пов’язані, не прозорі та їх дуже важко зрозуміти.

З усією твоєю славою😏

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
kakelake
8 міс. тому

Привіт. Ви насправді повинні запитати службу підтримки, що ви можете зробити в цій ситуації. Найкращий спосіб зробити це – надіслати їм електронний лист. На жаль, коли йдеться про швидкі перекази, у деяких банках це може статися, і казино має це знати та бути готовим знайти рішення. Особливо, якщо це єдина причина, чому вам не дозволять пройти перевірку. Тому, будь ласка, поговоріть про це зі службою підтримки, і якщо ви побачите, що виходу немає, повідомте нам, і наша команда зі скарг спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
silentstorms80
8 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. На мою думку, інформація, яку ви надали іншому користувачеві, була справді корисною та, сподіваюся, допоможе. 👌

Мені шкода, що вам довелося пройти через таку ситуацію, і я розумію ваші почуття щодо цього казино. Ви коли-небудь пробували подати скаргу, коли справа доходить до цієї проблеми з казино? На жаль, без скарг ми, тут, у Casino Guru, не можемо включити ці ситуації до нашого огляду казино. Навіть якщо гравці пишуть відгук про казино, описуючи свій досвід, який насправді може допомогти іншим гравцям, ми не включаємо їх до індексу безпеки казино. Отже, якщо вам цікаво, ви можете прочитати про те, як ми ведемо процес рецензування в цій статті 👈, і не соромтеся ставити будь-які запитання, якщо вам потрібна додаткова інформація.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Дуже дякую, Ромі, дякую за пояснення необхідних способів. Але наразі ці дискурси мене дуже розчаровують і забирають багато часу, у вас усе більше виникає відчуття, що оператори перших кадіно розраховують саме на ці аспекти повсякденного людського життя та граються з людьми, які залишають там свої дорогі гроші. Це просто так. Я просто повторюю собі, що в якийсь момент у мене буде час на все це, а до того часу я не можу нічого зробити, окрім як перестати платити. Дякую, Ромі

Автоматичний переклад.
1...25 26 2728
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого