Привіт люди
Сьогодні я повернувся, хоча минуло 2 місяці після моєї катастрофи з Icecasino.
Але я вважаю, що якщо у вас обдурили ваші виграші до такої міри, ви повинні розкрити ці лиха нащадкам, іншим гравцям, принаймні це те, що ви повинні зробити загальнодоступним, будь то як попередження, як запобіжне нагадування всім, або що завгодно.
У той час я вже не почувався морально здатним продовжувати коментувати події, тому що це повністю розривало мене емоційно, і мені просто потрібна була відстань, щоб більше не бути емоційно вразливим до цього питання.
Сьогодні я кажу вам, тому що гнів все ще присутній.
І щось подібне не повинно статися з чесним, лояльним гравцем у казино, яке може похвалитися рейтингом 10 із 10 на загальновідомих форумах.
Але це здається стандартним у всьому, враховуючи весь досвід, який ви можете читати тут знову і знову.
Після того, як я чекав на свої 4500 євро майже 3 тижні, незадовго до нервового колапсу, тисяч чатів і щоденних зривів і зволікань від служби підтримки з нерелевантними стандартизованими відповідями, 1000 євро з них надійшло на мій рахунок, решта, тобто 3500, завжди надійшов зарахований назад на мій баланс розділеними сумами після того, як гроші вже були видані для виплати, як вони сказали, зовнішнім постачальником платежів протягом майже 3 тижнів.
Мені неодноразово казали, що вони вибачаються, що виникли труднощі з постачальником платіжних послуг і що я повинен використовувати інший метод виплати.
Через 3 тижні майже пройшло.
Будь ласка, визнайте, окрім і без того більш ніж смішного підходу та неусвідомленої недбалості щодо політики виплат щодо клієнта, це кидає вас у неймовірно глибоку яму гніву та розчарування.
Не кажучи вже про клопоти з перевіркою, яка була завершена задовго до цього та була негайно розгорнута, щойно я зробив запит на зняття коштів.
Я не можу сказати вам, скільки разів мені доводиться робити селфі та ще одну кредитну картку та довідку про зарплату, яка показує все, конфіденційні дані, податковий номер тощо тощо, нічого не можна затемнити, навіть жодну транзакцію, яка дійсно не нікому не належить, щось стосується😴.
Це казино хоче дати вам зрозуміти, що я ніколи раніше не відчував чогось такого неможливого.
І останнє, але не менш важливе, я підійшов до остаточного рахунку, після того, як гроші були зараховані назад на мій баланс знову і знову через 3 тижні, я був на межі розуму. Так, вони, ймовірно, мали мене там, де хотіли мене бачити, у мене 3500 євро, зрештою, грайливо.
Сьогодні, зізнаюся, час лікує рани, я досі не подолав свою злість 😴😂, це найвище знущання, кожен досвідчений гравець зможе це зрозуміти.
І навіть сьогодні я все ще не розумію, чому мене попросили виплатити акціями по 400 євро, я так і не отримав чіткої відповіді на своє запитання, і я все ще дуже обурений цим казино, воно просто несхвальне, такий спосіб ведення справ із замовником.
Вам більше не довіряють, вас обманюють, гальмують і заливають стандартними відповідями, які говорять вам усе, але не інформують про те, що відбувається насправді.
Шкода, що ви робите депозит майже безпечно та без застережень, негайно, і, звичайно, ви граєте, щоб виграти, коли робите депозит, а не відчувати подібні речі, коли виграєте більшу суму.
Взагалі піднімати питання про залежність від азартних ігор у таких питаннях є абсолютним знущанням над клієнтом і має бути притягнуто до найсуворішої відповідальності, оскільки саме на цих клієнтах, які регулярно роблять великі ставки, казино заробляє гроші.
Будь-яка дискусія, яка використовує це питання для обговорення питання щодо утриманих виграшів, відмови у виплатах казино тощо, є абсолютно нелегітимною, нерелевантною, зайвою та, перш за все, спробою ввести в оману, на мою думку, у найвищому ступені.
Незважаючи на те, що в моєму випадку цей тип ніколи не згадувався казино, але я читав про це стільки разів, в інших випадках це абсолютно безпідставний абсурд і абсолютно злочинний підхід, коли казино навіть сперечається з цим у кожному конкретному випадку .
Отже, на сьогодні я сказав достатньо, і я просто хочу, щоб моя історія з Icecasino була тут публічна, а не приховувалась ні від кого.
Відтоді я не робив там депозит, і раптом я більше не можу активувати жодних бонусів, або мені здається, що я занадто часто вимагав бонуси, щоб їм це сподобалося😏, це ще одна смішна річ про Icecasino, але вау, вибачте за сьогодні, я написано достатньо.
Hello folks
I'm back today, even though it's been 2 months since my disaster with Icecasino.
But I am of the opinion that if you have been cheated out of your winnings to such an extent, you have to reveal these disasters to posterity, to other players, at least that is something you owe to make publicly available, be it as a warning, as a precautionary reminder to everyone , or what ever.
At that time, I no longer felt mentally capable of continuing to comment on the events because it was completely tearing me apart emotionally and I simply needed the distance to no longer be emotionally vulnerable to the matter.
Today I'm telling you because the anger is still there.
And something like this shouldn't happen to any fair, loyal player, at a casino that boasts a 10 out of 10 rating in publicly renowned forums.
But it seems to be standard throughout, given all the experience that you can read here again and again.
After I waited for my €4500 for almost 3 weeks, shortly before the nervous collapse, thousands of chats and daily harping and stalling from support with irrelevant standardized answers, €1000 of it had arrived in my account, the rest, i.e. 3500, always arrived credited back to my balance in divided amounts after the money had already been issued for payment by, as they said, an external payment provider for almost 3 weeks.
I was repeatedly told they were sorry, that there were difficulties with the payment provider, and that I should then use another payout method.
After 3 weeks had almost passed.
Please admit, apart from the already more than ridiculous approach and ignorantly negligent handling of the payout policy towards the customer, it throws you into an incredibly deep hole of anger and frustration.
Not to mention the hassle of verification, which was completed long beforehand and was immediately rolled out as soon as I made a withdrawal request.
I can't tell you how many times I have to take a selfie and another credit card and a proof of salary that shows everything, sensitive data, tax number etc etc, nothing can be blacked out, not even a single transaction that really doesn't belong to anyone something concerns😴.
This casino wants to make it clear to you that something so impossible is something I have never experienced before.
Last but not least, I come to the final bill, after the money was credited back to my balance again and again after 3 weeks, I was at my wits' end. Yes, they probably had me where they wanted to see me, I have the €3,500 ultimately playful.
Today I admit it, as time heals wounds, I still haven't gotten over my anger 😴😂, it's the ultimate mockery, every experienced player will be able to understand that.
And even today I still don't understand why I was asked to pay out in 400€ shares, I never got a clear answer to my question, and I'm still very resentful about this casino, it's just disapproving , this way of dealing with the customer.
You no longer have trust, you are cheated, stalled and flooded with standardized answers that tell you everything but do not inform you about what is really going on.
It's a shame, you deposit, almost, safely, and without reservation, immediately, and of course you play to win when you deposit, and not to experience such things when you win a larger sum.
To raise the question of gambling addiction at all in such matters is an absolute mockery to the customer and should be prosecuted to the utmost, because it is precisely from these customers who regularly bet large sums that the casino earns money.
Any discussion that uses this question to discuss the matter, in relation to withheld winnings, refusal of payouts by a casino, etc., is completely illegitimate, irrelevant, superfluous and, above all, attempted misleading, in my opinion to the highest degree.
Even though in my case this type was never mentioned by a casino, but I have read about it so many times, in other cases, it is an absolutely baseless absurdity and an absolutely criminal approach for a casino to even plead with it Case by case.
So, for today, I've said enough, and I just want my story with Icecasino to be public here, and not to keep it from anyone.
I haven't deposited there since then, and suddenly I can't activate any bonuses anymore, or I think I claimed bonuses too often for their liking😏, that's another kind of funny thing about Icecasino, but wow, sorry for today I've written enough.
Hallo Leute
Ich melde mich heute doch zurück, obwohl mein Disaster mit Icecasino nunmehr 2 Monate zuruckliegt.
Aber ich bin der Meinung, wenn man schon so weit um seine Gewinne betrogen wird, muss man diese Desaster, der Nachwelt, anderen Spielern, offenbaren, zumindest das schuldet man, öffentlich zugänglich zu machen, sei es als Warnung, als vorsorgliche Mahnung an alle, oder was auch immer.
Ich fühlte mich damals nicht mehr mental in der Lage, mich weiterhin zu den Geschehnissen zu äußern, da es mich emotional völlig auseinandernahm, und ich einfach den Abstand brauchte, um gefühlsmäßig nicht mehr angreifbar zu sein, von der Sache.
Heute erzähle ich, denn die Wut ist nach wie vor da.
Und niemandem fairen, treuen Spieler, eines casinos, das sich einem 10 von 10 Punkte Rating, in öffentlich renommierten Foren rühmt, sollte so etwas widerfahren.
Es scheint aber durchgehend Standard zu sein, bei den ganzen Erfahrungswerte, die man alleine hier immer wieder nachlesen kann.
Nachdem ich fast 3 Wochen lang, kurz vorm nervlichen Kollabs, tausenden Chats und täglichem Nachharken und Hinhalten von Seiten des supports mit belanglosen standardisierten Antworten, auf meine 4500€ wartete, waren davon 1000€ auf meinem Konto angekommen, der Rest, also 3500 wurden immer wieder in aufgeteilten Beträgen auf meine Balance zurückgebucht, nachdem das Geld schon fast 3 Wochen beim, wie sie sagten, externen Zahlungsanbieter zur Auszahlung ausgegeben war.
Man sagte mir immer wieder, Entschuldigungen zu, es gäbe Schwierigkeiten beim Zahlungsanbieter, und ich solle dann eine andere Auszahlungsmethode heranziehen.
Nachdem schon 3 Wochen fast vergangen waren.
Bitte gebt zu, abgesehen von der ohnehin schon mehr als lächerlichen Vorgehensweise und ignorant nachlässigem Umgang mit der Auszahlungspolitik, dem Kunden gegenüber, es wirft einen in ein unglaublich tiefes Loch der Wut und Frustration.
Ganz abgesehen, von der Schikane der Verifizierung, die schon lange vorher abgeschlossen war, und per sofort aufgerollt wurde, sobald meinerseits eine Auszahlungsanfrage gestellt wurde.
Ich kann euch gar nicht sagen, wie viel mal ich noch einen Selfie und nochmal die Kreditkarte und einen gehaltsnachweis, auf dem wirklich alles erkennbar ist, sensible Daten, Steuernummer etc etc, nichts darf geschwärzt sein, nicht mal eine einzige transaktion, die wirklich niemandem etwas angeht😴.
So etwas unmögliches, will dir dieses casino klar machen, so etwas hatte ich vorher nie erlebt.
Zuguterletzt, komme ich auf die Endrechnung, nachdem das Geld nach 3 Wochen immer wieder zurück gebucht wurde auf meine Balance, war ich am Ende mit den Nerven, ja, sie hatten mich dann wohl da wo sie mich sehen wollten, ich habe die 3.500€ letztendlich verspielt.
Heute gebe ich es zu, da die Zeit bekanntlich Wunden heilt, die Wut habe ich bis heute nicht überwunden 😴😂,es ist der letzte Hohn, jeder erfahrene Spieler wird das nachvollziehen können.
Und ich verstehe auch heute noch nicht, wieso überhaupt von mir verlangt wurde meine Auszahlung in 400€ Anteile zu Stückeln, ich bekam nie eine aufschlussgebende Antwort auf meine Frage, und hänge auch dieser Sache diesem casino noch sehr nachtragend hinterher, es ist einfach nur missbilligend, dieser Umgang mit dem Kunden.
Man hat kein Vertrauen mehr, man wird betrogen, hingehalten und mit standardisiert Antworten überschwemmt, die einem alles sagen, nur nicht darüber informieren, was wirklich läuft.
Es ist eine Schande, man zahlt ein, fast, safe, und ohne Vorbehalt, sofort, und natürlich spielt man um zu gewinnen, wenn man einzahlt, und nicht um solche Dinge zu erleben, wenn man dann schon mal eine höhere Summe gewinnt.
Die Frage der spielsüchtig, überhaupt in solchen Belangen dann aufkommen zu lassen ist ein absuter Hohn, dem Kunden gegenüber und sollte auf s äußerste strafrechtlich verfolgt werden, denn genau an diesen Kunden, die regelmäßig hohe summen setzen, verdient das Casino überhaupt.
Jede Diskussion, die diese Frage zur Erörterung der Sache, heranzieht, in Bezug auf vorbenthaltene Gewinne, Auszahlungsverweigerung eines casinos etc, ist völlig Inlegitim, belanglos, überflüssig und in erster Linie, versuchte Irreführung, in meiner Meinung nach höchstem Maße.
Auch wenn diese Art in meinem Fall nie zur Ansprache, von Seiten eines casinos kam, ich dies aber schon so oft, nachlesen konnte, in anderen Fällen, ist es ein absolut haltlose Unding und absolut kriminelle Vorgehensweise eines Casinos, überhaupt damit zu plädieren, von Fall zu Fall.
Also, für heute, habe ich genug gesagt, und ich möchte einfach nur, daß meine Geschichte mit Icecasino hier puplic ist, und niemandem das vorenthalten.
Ich habe seitdem nicht mehr dort eingezahlt, und kann auch plötzlich keine Boni mehr aktivieren, bzw ich denke, ich hatte für deren Geschmack zu oft Boni beansprucht😏, das ist auch noch so eine Art Witzigkeit bei Icecasino, aber boahh, sorry, für heute habe ich genug geschrieben.
Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.