ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

1 рік тому від LD_Loading
|
51014 переглядів 387 відповідей |
|
1...10 11 12...20
10 міс. тому

Привіт Яро. Ваші колеги відхилили мою скаргу через те, що я зробив дві спортивні ставки по 100 $. Ви не розглядаєте скарги, які стосуються спортивних ставок, хоча я вніс близько 7000 $ btc і 6800 $ ставок було зроблено в казино live, але я не можу отримати належну скаргу на ваш сайт через ці дві спортивні ставки по 100 $. Heybets розумні та зрозуміли, що можуть перевести свою проблему зі мною від ставок до звинувачень у «шахрайстві зі спортивними ставками». Я не знав, що можна вчинити будь-яке шахрайство з двома програшними спортивними ставками по 100 доларів. Я хотів би подати скаргу, яка стосується фактів цієї справи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, я бачив, що його закрили через ставки на спорт. Якщо у вас виникнуть проблеми з іграми в казино, ви можете подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Якщо мова йде про ставки на спорт, ми, на жаль, не можемо вирішити такі випадки.

Автоматичний переклад.
panikos777
10 міс. тому

Ймовірно, вони зайняті, оскільки розглядають багато скарг кількох брендів казино, які мають у них ліцензію. Дайте їм трохи часу, перш ніж надіслати інший лист.


Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро,


Я думаю, що Orde0 має на увазі те, що це звучить несправедливо, якщо невелика частина його ставок була зроблена в спортивних ставках, що призвело до відхилення скарги, якщо основна частина його грошей пішла на ігри в казино. Casino Guru, я вважаю, повинен розглянути скаргу, якщо в основному йдеться про ігри в казино, навіть якщо невелика частина була використана для ставок на спорт.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт . я просив гроші з 6 грудня 23 року.

Люк із heybets надіслав мені це повідомлення раніше ніж за 3 дні. Наша команда KYC зараз перевіряє ваші документи. Ви можете зв’язатися зі своїм юристом, але я намагаюся допомогти вам завершити процес KYC якомога швидше. Я Сподіваюся, ви розумієте. Я залишив ще одне повідомлення для нашої команди KYC, щоб визначити пріоритетність вашої справи. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться зі мною в будь-який час.


Я також надіслав цей наступний лист Gaming Curacao раніше тижня, але досі не отримав відповіді.

Шановні панове

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Мене звуть ......., і я є клієнтом букмекерської компанії Heybets.io, яка працює за ліцензією, наданою вашим шановним регуляторним органом.

Я звертаюся до вас із глибоким занепокоєнням щодо постійної проблеми, з якою я стикаюся з Heybets.io. 6 грудня 2023 року я подав запит на зняття 5657 USDT, і з того часу у мене виникли значні затримки та ускладнення в процесі.

Я розумію, що компанія Gaming-Curacao надала Heybets.io необхідну ліцензію, і я ціную зусилля, докладені для забезпечення безпеки та безпеки користувачів. Однак поточна ситуація залишила мене в стані невизначеності та розчарування.

Я старанно виконував усі запити на додаткову перевірку, зроблені фінансовою командою Heybets.io, негайно надаючи необхідні документи. Незважаючи на мою співпрацю, процес відкликання не було завершено, і відсутність зв’язку з їх боку додала моє занепокоєння.

Враховуючи регулятивний нагляд, який Gaming-Curacao здійснює над Heybets.io, я люб’язно прошу вас втрутитися в тиск на Heybets.io, щоб прискорити вирішення мого запиту на зняття коштів. Вважаю, що з вашою допомогою ми зможемо забезпечити справедливе та швидке вирішення цього питання.

Крім того, я хотів би повідомити вам, що я маю всі необхідні скріншоти та документацію, пов’язану з моїми транзакціями з Heybets.io, і я готовий надати будь-яку додаткову інформацію, необхідну для швидкого вирішення цієї проблеми.

Я вдячний за вашу увагу до цього питання та прошу швидкої допомоги у забезпеченні виконання Heybets.io своїх фінансових зобов’язань перед клієнтами.

Дякуємо за ваш час і співпрацю.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,


Я думаю, що Orde0 має на увазі те, що це звучить несправедливо, якщо невелика частина його ставок була зроблена в спортивних ставках, що призвело до відхилення скарги, якщо основна частина його грошей пішла на ігри в казино. Casino Guru, я вважаю, повинен розглянути скаргу, якщо в основному йдеться про ігри в казино, навіть якщо невелика частина була використана для ставок на спорт.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Таке рішення є виключно компетенцією групи розгляду скарг.

Власник скарги вирішує, чи відповідає справа його експертизі. Я розумію вашу точку зору, але в цьому випадку ми нічого не можемо зробити, оскільки проблема пов’язана саме з цими маленькими ставками на спорт, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт . я просив гроші з 6 грудня 23 року.

Люк із heybets надіслав мені це повідомлення раніше ніж за 3 дні. Наша команда KYC зараз перевіряє ваші документи. Ви можете зв’язатися зі своїм юристом, але я намагаюся допомогти вам завершити процес KYC якомога швидше. Я Сподіваюся, ви розумієте. Я залишив ще одне повідомлення для нашої команди KYC, щоб визначити пріоритетність вашої справи. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться зі мною в будь-який час.


Я також надіслав цей наступний лист Gaming Curacao раніше тижня, але досі не отримав відповіді.

Шановні панове

Сподіваюся, це повідомлення застало вас добре. Мене звуть ......., і я є клієнтом букмекерської компанії Heybets.io, яка працює за ліцензією, наданою вашим шановним регуляторним органом.

Я звертаюся до вас із глибоким занепокоєнням щодо постійної проблеми, з якою я стикаюся з Heybets.io. 6 грудня 2023 року я подав запит на зняття 5657 USDT, і з того часу у мене виникли значні затримки та ускладнення в процесі.

Я розумію, що компанія Gaming-Curacao надала Heybets.io необхідну ліцензію, і я ціную зусилля, докладені для забезпечення безпеки та безпеки користувачів. Однак поточна ситуація залишила мене в стані невизначеності та розчарування.

Я старанно виконував усі запити на додаткову перевірку, зроблені фінансовою командою Heybets.io, негайно надаючи необхідні документи. Незважаючи на мою співпрацю, процес відкликання не було завершено, і відсутність зв’язку з їх боку додала моє занепокоєння.

Враховуючи регулятивний нагляд, який Gaming-Curacao здійснює над Heybets.io, я люб’язно прошу вас втрутитися в тиск на Heybets.io, щоб прискорити вирішення мого запиту на зняття коштів. Вважаю, що з вашою допомогою ми зможемо забезпечити справедливе та швидке вирішення цього питання.

Крім того, я хотів би повідомити вам, що я маю всі необхідні скріншоти та документацію, пов’язану з моїми транзакціями з Heybets.io, і я готовий надати будь-яку додаткову інформацію, необхідну для швидкого вирішення цієї проблеми.

Я вдячний за вашу увагу до цього питання та прошу швидкої допомоги у забезпеченні виконання Heybets.io своїх фінансових зобов’язань перед клієнтами.

Дякуємо за ваш час і співпрацю.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт!

Знаєте, якщо казино зайняте, ви не допоможете собі, погрожуючи їм адвокатами, я б сказав.

Це боляче, коли ви відчуваєте, що казино не робить усіх можливих, щоб перевірити вас, але подумайте про це:

Якщо ви пошлете мисливських собак, їм доведеться витратити деякий час на боротьбу з ними. У результаті ваша початкова проблема не буде вирішена раніше. До речі, чи знаєте ви, скільки часу зазвичай потрібно для відповіді Gaming Curacao?

Чесно кажучи, я думаю, що вам слід спочатку трохи почекати.

Будь ласка, скільки часу ви чекали? Ми, наприклад, надаємо казино 14 повних днів для повної перевірки вашого облікового запису, пов’язаної історії ігор та інших деталей. Оскільки час закінчився, я б сказав, що вам слід подати нам скаргу, а не закликати до зброї: https://casino.guru/complaints/createaaa

Якщо ви хочете спочатку дізнатися більше про процес, скористайтеся цим посібником 👈

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вважаю, що моя ситуація змінилася. Heybets відкладає перевірку за затримкою. Ситуація зі скаргою на casino.guru не є проблемою для мого спілкування з heybets. Єдина комунікація полягає в тому, що їм потрібно більше часу для перевірки. Чи можу я подати нову скаргу щодо використання часу heybets.io? Я чекав 5 місяців після повідомлення "ваш обліковий запис повністю перевірено". 98% моїх ігор було в казино. Якщо це не справа casino.guru, то що?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Всім привіт, зараз Хейбетс почав використовувати фейкові відгуки користувачів))


Будь ласка, шановна команда Casino.Guru, розгляньте всі скарги. Моя скарга триває майже 4 місяці. Вони все це роблять навмисно, це так очевидно. Вони місяцями навмисно не відповідають у чаті. Скарга ніколи не буде закрита як "нерозглянута", оскільки вони чекають 2 тижні, а потім відповідають: "О, вибачте, ми не отримали жодних документів, чи можете ви надіслати її повторно", а потім вони зникають на 2 тижні.


Будь ласка, зробіть щось, будь ласка

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Cn Casino Guru перегляньте відгуки, опубліковані минулого тижня?


Було схвалено 2 відгуки з дуже хорошими оцінками, які не відповідають репутації казино на цій платформі. Мене це не здивує, Heybets робить тут неправдиві відгуки, щоб покращити свій рейтинг..

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Cn Casino Guru перегляньте відгуки, опубліковані минулого тижня?


Було схвалено 2 відгуки з дуже хорошими оцінками, які не відповідають репутації казино на цій платформі. Мене це не здивує, Heybets робить тут неправдиві відгуки, щоб покращити свій рейтинг..

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановний Юсуф!

рейтинг гравця зберігається окремо від індексу безпеки. Не хвилюйся. Час від часу казино намагаються покращити свої рейтинги, надсилаючи акції як винагороду за відгуки.

Але це їм не допоможе.

Ми розглядаємо кожну рецензію окремо, але значення індексу безпеки жодним чином не є критерієм для схвалення рецензії.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Всім привіт, зараз Хейбетс почав використовувати фейкові відгуки користувачів))


Будь ласка, шановна команда Casino.Guru, розгляньте всі скарги. Моя скарга триває майже 4 місяці. Вони все це роблять навмисно, це так очевидно. Вони місяцями навмисно не відповідають у чаті. Скарга ніколи не буде закрита як "нерозглянута", оскільки вони чекають 2 тижні, а потім відповідають: "О, вибачте, ми не отримали жодних документів, чи можете ви надіслати її повторно", а потім вони зникають на 2 тижні.


Будь ласка, зробіть щось, будь ласка

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт і дякую за інформацію.

Вибачте, але це не моя компетенція розглядати скарги. Я думаю, що це досить важко, тому що скарга схожа на нескінченну історію. Принаймні інші учасники цієї спільноти добре поінформовані завдяки вам.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вважаю, що моя ситуація змінилася. Heybets відкладає перевірку за затримкою. Ситуація зі скаргою на casino.guru не є проблемою для мого спілкування з heybets. Єдина комунікація полягає в тому, що їм потрібно більше часу для перевірки. Чи можу я подати нову скаргу щодо використання часу heybets.io? Я чекав 5 місяців після повідомлення "ваш обліковий запис повністю перевірено". 98% моїх ігор було в казино. Якщо це не справа casino.guru, то що?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, але я не можу надати вам подробиць. Скажімо так, проблема не тільки в ставках на спорт. Ви можете спробувати щастя в органі ліцензування.

В основному ми прагнемо підтримувати рекреаційних гравців казино без професійних чи інших інтересів. Якщо ви зрозуміли мій зміст,

Я не можу коментувати далі.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Вітаю! Робити ставки в live casino — це дуже розважально, чи не так? Heybets може самостійно перевірити, якщо його запитають, що більша частина мого обсягу ставок (97-98%) припадає на ставки в казино live.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Приємно чути Радку 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вітаю! Робити ставки в live casino — це дуже розважально, чи не так? Heybets може самостійно перевірити, якщо його запитають, що більша частина мого обсягу ставок (97-98%) припадає на ставки в казино live.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Боюся, справа не в цьому. Є різниця між причинним гравцем і рештою. Суть не в тому, що ви описали.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Приємно чути Радку 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені здається, що я не повинен це говорити, але якщо ви коли-небудь зіткнетеся з будь-якою рекламою, зосередженою на огляді казино на Casino Guru або будь-якому іншому подібному сайті, було б чудово показати це. Я б сказав, що гідний сайт повинен вжити певних заходів, щоб запобігти упередженим відгукам користувачів.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не розумію, що ти маєш на увазі, Радко. Чому до мене повинні ставитися як до будь-якого іншого клієнта на heybets чи інших сайтах казино? Моя гра стандартна на хейбетах, хоча мене звинувачують у протилежному. Мої листи з heybets тому підтвердження. Ставки на спорт не є проблемою нашого спілкування. Коли я подав скаргу, вони кинули спортивні ставки в розмірі 200 доларів як димову завісу за те, що їм не довелося розглядати скаргу через вас. Це працювало і працює.

Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

Як я вже сказав, я не можу коментувати далі, але я думаю, ви знаєте, про що я говорю.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

З повагою Радка. Я не.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи може команда розгляду скарг закрити скаргу DutchGambler як нерозглянуту? Таким чином, це дасть деякі чорні точки, щоб знизити рахунок казино.


Було вже помічено, що Heybets відповідає якомога пізніше перед тим, як помітити, що скаргу закривають без розгляду, але наразі казино продовжує таку поведінку, і, можливо, настав час для Casino Guru розглянути це питання, оскільки скарги, що очікують на розгляд, лише розглядаються затримано казино, оскільки вони не зовсім співпрацюють у вирішенні питань.



Моя справа все ще очікує на розгляд Ліцензіаром, і поки що жодних новин 🙁

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...10 11 12...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого