Привіт, намагаюся отримати відповіді щодо виплати, яку я запитував 3 дні тому. Я не намагаюся скаржитися, просто отримую відповіді, тому що ніхто з VIP-підтримки (мені надали платиновий статус через, можливо, історію ігор в інших місцях), ані їхній онлайн-чат не відповідають і не дають мені доброзичливої відповіді, крім «ми залишили записку». для фінансів.... Зважаючи на це, ось історія:
Я зареєструвався 14.11.2023, зробив бонус за матч, депонував приблизно 300 доларів США в LTC, вони підійшли та продовжили грати в Gates of Olympus, мене (Гейтс) обдурив (Гейтс) із бонусної покупки на 300 доларів, тому мій VIP-господар відкинув мене те, що він називає готівкою в розмірі 50 доларів, я припускаю, що це означає відсутність вимог до проходження або перекидання, і рухайтеся далі.
Я отримав хороший бонус у 3 тисячі доларів і вирішив зіграти щось інше, розмовляючи зі своїм хостом у Telegram. Я згадав про бонус, і він привітав тощо, я запитав його про мою здатність виводити гроші, і він сказав, що це буде просто та миттєво (запам’ятайте це). Але мені довелося зіграти понад 20 000 доларів. Зазвичай я б не взяв такий бонус, але я визнаю, що отримав, тому що AI міг програти 300 доларів, а BI читав, що вони не перекидаються інший форум, але це була очевидна помилка в тій частині плакатів, і я за те, що не перевірив це... знову ж таки, без шкоди, без фолу.
Я приступив до скасовування вимоги до 20 тис. і приблизно через годину я був готовий вивести 11 тис. зі свого виграшу. У цей момент, щоб не створити враження, що я пішов назавжди, я зняв 10 тисяч і пограв з рештою, трохи швидко програвши, знову без шкоди, без фолу.
Протягом цього дня я майже постійно спілкувався зі своїм господарем, запитуючи його про статус виплат, чого мені очікувати тощо... за його словами, все було персиками та вершками, і я мав би встигнути до кінця. Я повірив його слову і продовжував день і вечір.
Наступного дня не було коштів, зв’яжіться зі службою підтримки, тому що статус мого господаря в Telegram був таким, що він вдома, і я почувався грубим, що турбував його там. Служба підтримки сказала мені, що він залишив записку для фінансів і що я незабаром отримаю кошти... це був останній раз, коли служба підтримки відповідала на мої запити в чаті, тепер усі вони залишаються на читанні (виправлення... як я пишучи це... служба підтримки сказала мені: «Це в черзі, не хвилюйся», але була мама, коли надсилала мені відповідь, коли я (миттєво) відповів, запитуючи, що означає в черзі)
Знову ж таки, я просто шукаю підтримки та роз’яснення з цього приводу... Мені дуже хотілося б знати день, коли я можу очікувати надходження своїх коштів. Це все, і жодної секунди я не відчуваю, що це надто велике запитання.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Автоматичний переклад.