Привіт Радка,
Щоб не ображати команду скарг, але ця закономірність помітна в поточних скаргах, які надходять на Heybets. Casino Guru справді робить усе можливе, використовуючи отриману інформацію, і якщо скаргу не вдасться вирішити, це може призвести до чорних точок, які зашкодять репутації казино на цій платформі.
Як ви вже згадували раніше, казино дбають про свою репутацію завдяки тому, що Casino Guru є такою великою платформою, але якщо казино починає відкладати скаргу якомога довше, я вважаю, що це не принесе нічого доброго.
Не забувайте, мою скаргу було закрито як нерозглянуту, що завдало шкоди репутації казино. Тож менш ніж за 24 години вони відповіли, щоб повторно відкрити скаргу та знизили спірну суму до 55 баксів за допомогою фальшивих «доказів». Це те, що я зробив кілька скріншотів, які я зміг надати Вероніці, щоб вона повірила, що в доказах казино є деякі порушення. І оскільки надане рішення (довіряти казино запитати у Evolution Gaming огляд транзакцій того дня і не редагувати це) не було рішенням, якому я міг довіряти, я переслав свою справу Ліцензіару.
Дійсно, органи влади Кюрасао не такі, як мальтійські, але якщо вони не вирішать цю справу, ви завжди можете (за потреби) звернутися до суду та притягнути як казино, так і їхню владу до відповідальності за все, що сталося. SBGOK справді домігся деяких перемог у справах, коли суд постановив, що регуляторний орган казино несе відповідальність за його поведінку.
І з двома випадками від itninja04 і Dutchgambler мені цікаво, що робитиме казино, оскільки обидва гравці відвідували країни з обмеженнями (подібно до мого випадку), оскільки в казино не було робочого блоку країни (це, здається, тепер виправлено, що унеможливлює відвідування з Нідерландів).
Наразі щасливого 2024 року, команда Casino Guru, і будемо сподіватися, що 2024 рік принесе більше вирішених скарг і щасливих гравців.
Hi Radka,
Not to offend the Complaints team or so, but this pattern is notable in the current complaints that are on going with Heybets. Casino Guru is indeed doing the best it can with the info they get and if a complaint can't be resolved this could result in black points that will harm the casino reputation on this platform.
As you mentioned earlier casinos do care about their reputation thanks to Casino Guru being such a big platform, but if a casino starts delaying a complaint as long as possible they are not up to any good I believe.
Don't forget, my complaint was closed as unresolved which harmed the casino reputation. So in less then 24 hours they responded to re open the complaint and dropped the disputed amount to 55 bucks with 'evidence' that is false. It is that I made some screenshots that I was able to provide to Veronika so she believed there are some irregularities with the casinos evidence. And as the given solution (to trust the casino to ask Evolution Gaming for a transaction overview of that day and not edit this) was not a solution I could trust on I forwarded my case to the Licensor.
Indeed, the Curacao based authorities are not like Maltese but if they do not solve this case you can always (if needed) go to court and hold both the casino and their authority responsible for everything occurred. The SBGOK did made some wins in cases where the court ruled that the regulator of the casino is responsible for its behavior.
And with the two cases from itninja04 and Dutchgambler I wonder what the casino will do, since both players visited from restricted countries (similar to my case) as the casino had no working country block (which seems now to be fixed making it impossible to visit from The Netherlands).
For now Happy 2024 Casino Guru team, and lets hope 2024 will bring more resolved complaints and happy players.
Автоматичний переклад.