ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від LD_Loading
|
50965 переглядів 387 відповідей |
|
1...9 10 11...20
itninja04
11 міс. тому

Так, я теж це бачу. Схоже, що казино, ймовірно, перебувало на етапі, коли знову отримувало ліцензію, і тому воно було невидимим кілька тижнів тому, або ж у казино її не було. 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені досить. Я приєднаюся до судового процесу проти цього сайту. 5 місяців очікування. Будь-які інші гравці зацікавлені в організації цього?

Автоматичний переклад.
Orde0
11 міс. тому

Ви вже зверталися до Gaming Curacao, їхнього ліцензіара?


Вони є регулятором казино і відповідають за поведінку Heybets.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я стежу за поточними скаргами, і це неймовірно, як поводиться це казино. Вони чекають до останнього моменту (після того, як таймер буде продовжено на останні 7 днів), щоб відповісти вчасно, щоб запобігти закриттю скарги як невирішеної, що, безумовно, зашкодить їм.


Сподіваюся, справи будуть вирішені, але я дуже сумніваюся, оскільки на кону великі гроші, а не в інтересах казино (як у моєму випадку, коли вони почали брехати).

Автоматичний переклад.
Youssf
11 міс. тому

Ну, яке спостереження. Дякую за підказку.

Я розгляну це, щойно знайду вільний час, щоб не відставати від траси.

А поки хочу побажати вам чудового та щасливого Нового року! ✨🐱‍🏍🙌

(Не зовсім впевнений, коли повернуся на форум.)

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так, це неймовірно. Вони чекають 2 тижні і відповідають в останню годину. Подивіться, будь ласка, на мою скаргу, тепер вони стверджують, що я не надіслав їм жодних документів.

Автоматичний переклад.
Youssf
11 міс. тому

Привіт Юссф. Так, я спілкуюся з Gaming Curacao.

Автоматичний переклад.
sandydock
11 міс. тому

Моя порада: перестаньте витрачати час на казино. Надішліть їм офіційну скаргу та дайте їм тиждень або два, щоб відповісти. Якщо не передати це Gaming Curacao, вони можуть накласти санкції на казино та матимуть більше можливостей допомогти, ніж Casino Guru.


Те, як Heybets працює тут, далеко не чесне, і врешті-решт вони почнуть з брехні, сподіваючись закрити справу про скаргу як вирішену або відхилену, щоб їхній бал залишався високим.


Також дуже дивно, чому представник казино взагалі не відповідає на цю тему, щоб «поділитися» своєю точкою зору.


Є також ще дві скарги, які очікують на розгляд, і мені цікаво, чим вони закінчаться, але очікую, що це буде погано, враховуючи репутацію Heybets між літом і зараз.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, це неймовірно. Вони чекають 2 тижні і відповідають в останню годину. Подивіться, будь ласка, на мою скаргу, тепер вони стверджують, що я не надіслав їм жодних документів.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт.

Я коротко ознайомився з вашим випадком і мушу сказати, що на вашому місці я б, швидше за все, відчув те саме.

Крім усього іншого, я вважаю досить дурним наполягати на підтвердження статків у вашому випадку. Правда, за 200 баксів?

На мій погляд, це легко можна вважати тактикою. Навіть якби виникли сумніви щодо можливого шахрайства з фондом, хто б спробував це з такою низькою сумою? Було б набагато краще виплатити виграш, а потім назавжди закрити свій рахунок, щоб запобігти будь-якому «шахрайству».

Мені шкода, що вам доводиться через це пройти...

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Моя порада: перестаньте витрачати час на казино. Надішліть їм офіційну скаргу та дайте їм тиждень або два, щоб відповісти. Якщо не передати це Gaming Curacao, вони можуть накласти санкції на казино та матимуть більше можливостей допомогти, ніж Casino Guru.


Те, як Heybets працює тут, далеко не чесне, і врешті-решт вони почнуть з брехні, сподіваючись закрити справу про скаргу як вирішену або відхилену, щоб їхній бал залишався високим.


Також дуже дивно, чому представник казино взагалі не відповідає на цю тему, щоб «поділитися» своєю точкою зору.


Є також ще дві скарги, які очікують на розгляд, і мені цікаво, чим вони закінчаться, але очікую, що це буде погано, враховуючи репутацію Heybets між літом і зараз.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я цілком переконаний, що група розгляду скарг розглядає всі ці справи разом.

Але в будь-якому випадку ми не в силах підтвердити або виключити можливість того, що казино навмисно затягує процес. На відміну від офіційної влади, у нас немає інструментів вимагати повний доступ до документів і внутрішніх справ. 🙁

Відверто кажучи, ви добре зауважили. Але також справедливо зазначити, що влада Кюрасао зазвичай не заходить так далеко, незважаючи на своє право це робити.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт Радка,


Щоб не ображати команду скарг, але ця закономірність помітна в поточних скаргах, які надходять на Heybets. Casino Guru справді робить усе можливе, використовуючи отриману інформацію, і якщо скаргу не вдасться вирішити, це може призвести до чорних точок, які зашкодять репутації казино на цій платформі.


Як ви вже згадували раніше, казино дбають про свою репутацію завдяки тому, що Casino Guru є такою великою платформою, але якщо казино починає відкладати скаргу якомога довше, я вважаю, що це не принесе нічого доброго.


Не забувайте, мою скаргу було закрито як нерозглянуту, що завдало шкоди репутації казино. Тож менш ніж за 24 години вони відповіли, щоб повторно відкрити скаргу та знизили спірну суму до 55 баксів за допомогою фальшивих «доказів». Це те, що я зробив кілька скріншотів, які я зміг надати Вероніці, щоб вона повірила, що в доказах казино є деякі порушення. І оскільки надане рішення (довіряти казино запитати у Evolution Gaming огляд транзакцій того дня і не редагувати це) не було рішенням, якому я міг довіряти, я переслав свою справу Ліцензіару.


Дійсно, органи влади Кюрасао не такі, як мальтійські, але якщо вони не вирішать цю справу, ви завжди можете (за потреби) звернутися до суду та притягнути як казино, так і їхню владу до відповідальності за все, що сталося. SBGOK справді домігся деяких перемог у справах, коли суд постановив, що регуляторний орган казино несе відповідальність за його поведінку.


І з двома випадками від itninja04 і Dutchgambler мені цікаво, що робитиме казино, оскільки обидва гравці відвідували країни з обмеженнями (подібно до мого випадку), оскільки в казино не було робочого блоку країни (це, здається, тепер виправлено, що унеможливлює відвідування з Нідерландів).


Наразі щасливого 2024 року, команда Casino Guru, і будемо сподіватися, що 2024 рік принесе більше вирішених скарг і щасливих гравців.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Чесно кажучи, я думаю, що вони роблять це навмисно, щоб не платити таку суму гравцеві. Це відповідає поведінці відповідей якомога пізніше, зверніть увагу, що гравцям вони більше не відповідають взагалі...

Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

На жаль, це те, чого ми не можемо довести. І це те, що ми не можемо переступити.

Спасибі за вашу відповідь. Я хочу передати вам свої найкращі побажання, нехай 2024 рік буде вдалим!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

П’ять місяців після повідомлення «Ваш обліковий запис повністю підтверджено». повідомлення від heybets сьогодні. Не отримав ні свій депозит, ні виграш, хоча я надіслав усі запитані документи. Будь ласка, враховуйте це при складанні рейтингу команда casino.guru.

Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

Отже, казино відмовляє у повному відшкодуванні ваших депозитів і виплаті балансу вашого казино?

Яку причину вони дали вам для цього?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

П’ять місяців після повідомлення «Ваш обліковий запис повністю підтверджено». повідомлення від heybets сьогодні. Не отримав ні свій депозит, ні виграш, хоча я надіслав усі запитані документи. Будь ласка, враховуйте це при складанні рейтингу команда casino.guru.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені дуже шкода. Ви все ще підтримуєте зв'язок із казино, намагаючись отримати свої гроші? Я відчуваю, що коли минуло 5 місяців, це дуже сумно.

Що стосується самого рейтингу, то це не те, з чого він складається. Однак, якби вашу скаргу не було розглянуто, казино отримало б чорні точки, які були б актуальними в цьому контексті.

Я розчарований тим, що виникла така ситуація, а у вас немає грошей. З іншого боку, я думаю, ти засвоїв урок і більше не будеш тут грати. 😥

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Gaming Curacao не відповідає на мій випадок після моєї скарги. Heybets завжди обіцяє, що я отримаю гроші. 5,657 доларів США зараз під загрозою.

Мої загальні депозити становлять приблизно половину балансу мого рахунку для ставок. У цьому задіяні шахраї

file

Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

Не дали мені жодної причини. Просто затримка, за затримкою.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро. Ваші колеги відхилили мою скаргу через те, що я зробив дві спортивні ставки по 100 $. Ви не розглядаєте скарги, які стосуються спортивних ставок, хоча я вніс близько 7000 $ btc і 6800 $ ставок було зроблено в казино live, але я не можу отримати належну скаргу на ваш сайт через ці дві спортивні ставки по 100 $. Heybets розумні та зрозуміли, що можуть перевести свою проблему зі мною від ставок до звинувачень у «шахрайстві зі спортивними ставками». Я не знав, що можна вчинити будь-яке шахрайство з двома програшними спортивними ставками по 100 доларів. Я хотів би подати скаргу, яка стосується фактів цієї справи.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Gaming Curacao не відповідає на мій випадок після моєї скарги. Heybets завжди обіцяє, що я отримаю гроші. 5,657 доларів США зараз під загрозою.

Мої загальні депозити становлять приблизно половину балансу мого рахунку для ставок. У цьому задіяні шахраї

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго дня, я бачу, що ви відразу звернулися до інстанції зі своєю проблемою. Коли ти там писав? Іноді може знадобитися більше часу, щоб зв’язатися з вами.

Що стосується ваших грошей, то чому у вас їх немає і як давно триває ваша ситуація? Чи є у казино якась вагома причина, чому у вас її досі немає?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого