ГоловнаФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від LD_Loading
|
55 598 переглядів 395 відповідей |
|
1...8 9 10...20
Youssf
1 рік тому

Я не дуже впевнений, що дані (паспорт, селфі з посвідченням особи, підтвердження адреси та підтвердження коштів) зараз у безпеці в руках цих хлопців. Це правильно те, що каже Юсф. Вони не мають робочої ліцензії на своєму сайті. Той, що у них, підвішений. Тримайтеся подалі від цього сайту, доки вони не сплатять незавершені кошти та не пред’являть дійсну ліцензію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file


Вони згадують тут Antillephone як ліцензіара.


Але якщо казино бреше про свою ліцензію, воно не що інше, як шахрайство, і його слід уникати будь-якою ціною.


Я думаю, що раніше у них була ліцензія, але я не знаю, що зараз.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за скріншот. Я передав це нашому колезі з команди, тож подивимося, що він дізнається. Однак я бачу, що на скріншоті є гра, і я знайшов Gaming Curacao на сторінці. Мені це здається дивним. У будь-якому випадку я б слідкував за тим, що вони мають в Інтернеті, там все правильно, і ми перевіримо це безпосередньо з уповноваженим органом і відповідно оновимо огляд.

Я твердо вірю, що казино не вводить в оману, але ми це з’ясуємо. Ще раз дякую за інформацію.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не дуже впевнений, що дані (паспорт, селфі з посвідченням особи, підтвердження адреси та підтвердження коштів) зараз у безпеці в руках цих хлопців. Це правильно те, що каже Юсф. Вони не мають робочої ліцензії на своєму сайті. Той, що у них, підвішений. Тримайтеся подалі від цього сайту, доки вони не сплатять незавершені кошти та не пред’являть дійсну ліцензію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що не потрібно сумніватися, що щось може бути використано не за призначенням одразу. Однак я погоджуюся, що з міркувань безпеки було б найкраще почекати та побачити, чи вони в процесі завершення нової ліцензії, чи ліцензію щойно призупинено та її не буде. Це буде визначено з часом. Тому моя рекомендація — бути обережним.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи можна оновити рейтинг цього казино, щоб відобразити той факт, що воно не має дійсної ліцензії?

Автоматичний переклад.
Orde0
1 рік тому

Привіт, індекс безпеки (рейтинг) базується на різних факторах, тому якщо ви хочете побачити , як наша команда перевіряє казино, ви можете зробити це тут . Це свіже казино, тому наразі нам доведеться дотримуватися того факту, що, що стосується ліцензії, її неможливо перевірити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Справа не тільки в ліцензії. Вони тижнями не відповідають клієнтам. Чекаю гроші вже 3 місяці. І вони навмисно чекають 2 тижні, а в останню годину відповідають на скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я приєднався до цієї компанії в листопаді 2023 року і тричі вніс 2310 доларів США. Ставлю виключно на спорт, а не в казино. Коли баланс на моєму букмекерському рахунку сягнув 5657 доларів, компанія встановила ліміт у 1 долар, тому я вирішив подати запит на зняття коштів. Я запитав гроші тиждень тому і досі чекаю. Я надіслав електронного листа менеджеру облікового запису, і він сказав мені надіслати документи для перевірки мого облікового запису. Я їх відправив і досі чекаю. Ніхто не відповідає на Live Support, і я більше не отримую електронні листи. Ситуація неприйнятна, і я вже не знаю, куди звертатися.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

«що стосується ліцензії, її неможливо перевірити».

Це цілком перевірено:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Він призупинений.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справа не тільки в ліцензії. Вони тижнями не відповідають клієнтам. Чекаю гроші вже 3 місяці. І вони навмисно чекають 2 тижні, а в останню годину відповідають на скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, про що ви говорите, і якщо ваша скарга не буде розглянута, а казино не захоче реагувати, воно отримає чорні бали, які потім вплинуть на його рейтинг. Тому я думаю, що нам доведеться почекати і подивитися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я приєднався до цієї компанії в листопаді 2023 року і тричі вніс 2310 доларів США. Ставлю виключно на спорт, а не в казино. Коли баланс на моєму букмекерському рахунку сягнув 5657 доларів, компанія встановила ліміт у 1 долар, тому я вирішив подати запит на зняття коштів. Я запитав гроші тиждень тому і досі чекаю. Я надіслав електронного листа менеджеру облікового запису, і він сказав мені надіслати документи для перевірки мого облікового запису. Я їх відправив і досі чекаю. Ніхто не відповідає на Live Support, і я більше не отримую електронні листи. Ситуація неприйнятна, і я вже не знаю, куди звертатися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт і дякую, що написали та поділилися своїм інцидентом. На жаль, я повинен сказати з самого початку, що Casino Guru не займається ставками на спорт, оскільки ми не маємо філії чи експертів, і тому не матимемо розуміння, щоб мати справу з подібними випадками.

Однак я спробую вам допомогти, хоча б порекомендувавши пару сайтів, які теоретично могли б вам допомогти, і ви можете подати скаргу туди. Ви можете знайти посилання тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви вирішите подати скаргу на одному з цих сайтів, не соромтеся повідомити нам, як це відбувається чи результат. Удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

«що стосується ліцензії, її неможливо перевірити».

Це цілком перевірено:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Він призупинений.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви праві, я бачу це так само, і, схоже, я просто помилився, ліцензію призупинено. Дякую за виправлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,


З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?


Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.

🤔

Автоматичний переклад.
sandydock
1 рік тому

Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.


Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро,


З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?


Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.

🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Якщо я можу відповісти, я б сказав, що це залежить від характеру проблеми. Я переконаний, що пам’ятаю кілька скарг, коли гравці зіткнулися з проблемами проходження KYC і не отримали жодних бонусів. Розумієте, перше потенційне ускладнення під час ставок на спорт виникає під час гри або перевірки історії ставок; другий – бонуси, пов’язані зі ставками на спорт.

Я вважаю, що члени групи розгляду скарг завжди готові допомогти, але наша здатність розрізняти, чи важливі спортивні ставки, може бути досить обмеженою.

Я б сказав, що краще спробувати це, чесно описавши весь контекст, тому що, якщо є спосіб, я можу точно сказати, що ніхто з команди не любить закривати скаргу без чесної спроби.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.


Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Те, що ви говорите щодо прийняття скарг, звучить розумно, я лише хочу запитати, чи ви читали це десь офіційно, можливо?

Я сам не знав, але ви, здається, добре поінформовані, тому мені просто цікаво.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.


Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.

Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)


Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.


Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.


Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.

Автоматичний переклад.
sandydock
1 рік тому

Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них


Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.


@Яро, @Радька


Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.


Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.

Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)


Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.


Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.


Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, ви краще поінформовані в цьому випадку, ніж ми. Я думаю, що люди, які займаються такими справами, знають про це достатньо, тому, якщо ви дізналися про це від юридичних радників, це може виглядати багатообіцяюче, і може бути принаймні якийсь шанс для вирішення.

Тож дякую за інформацію, яку ви надали, і, звичайно, якщо у вас є ще щось нове, не соромтеся повідомити нам, тому що я дуже зацікавлений. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них


Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.


@Яро, @Радька


Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кожен випадок залишається на суд наших експертів. Ми з Радкою є адміністраторами форуму, тому ми відтворюємо здебільшого те, що знаходить наша команда.

У вашому випадку було важливо надати докази спірної суми, оскільки це було необхідно. Якщо буде виявлено, що казино маніпулює балансом, воно матиме такий ярлик, і, можливо, деякі випадки в майбутньому також будуть розглядатися саме так.

Однак, що стосується індексу безпеки, то це свіже казино, і якщо воно має невирішені скарги, то його індекс безпеки зміниться. Тому давайте почекаємо результату, а потім будемо мудрішими, тому що я не хочу забігати наперед.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні ввечері я помітив, що валідатор на веб-сайті Heybet тепер відображається як перевірений. 🤔



Автоматичний переклад.
1...8 9 10...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого