ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від LD_Loading
|
39915 переглядів 364 відповідей |
|
1...8 9 10...22
Додати публікацію
Опубліковано Youssf видалено
Youssf
10 міс. тому

Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
Опубліковано Youssf видалено
Youssf
10 міс. тому

Зараз надіслав вам електронний лист🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я вже зв’язувався з Gaming Curacao півтора місяця тому. Ймовірно, одна зі скарг допомогла призупинити ліцензію heybets, я сподіваюся повірити. Немає функції pm. У вас є електронна адреса, WhatsApp або Telegram, за якими можна з вами зв’язатися?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Telegram або WhatsApp не підтримуються на нашому форумі, тому, якщо ви хочете зв’язатися з нами, ви можете додати свою електронну адресу, як ви згадали. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт, це було призначено для "Youssf" 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо підсумувати всю цю тему одним реченням: тримайтеся подалі від цього шахрайського казино. 😉


Принаймні їхня оцінка впала до 4,5, що, на мою думку, все ще є високим показником для їхньої поведінки.

Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

Я підтримую це. Їм доведеться значно покращити підтримку. Не бачив мого зняття протягом 3 місяців. Не чули про них 4 тижні.

Автоматичний переклад.
Orde0
10 міс. тому

Це малоймовірно, оскільки я вірю, що ми маємо справу з шахрайським казино.


Раніше цього тижня я розпочав новий чат через їхній веб-сайт. Після того, як Селена відповіла на моє перше повідомлення із запитанням, як вона може мені допомогти, вона почала мене ігнорувати (я бачу в чаті Read, але відповіді немає).


Не можу дочекатися, коли мою скаргу знову закриють як невирішену, щоб переслати її в Gaming Curacao, щоб вони втрутилися або звернулися до суду, якщо це необхідно. Такі казино слід заборонити, оскільки вони лише обманюють гравців.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, це було призначено для "Youssf" 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

О, я бачу, що я написав, що якщо ви хочете зв’язатися з нами, але суть все та ж, що Youssf може опублікувати свою електронну адресу тут. 🙂

Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

Я бачив, що казино попросило повторно відкрити вашу скаргу , і я сподіваюся, що все буде вирішено. Це триває досить довго, і я думаю, що ми всі можемо дійти до якогось узгодженого кінця. Але головне, очевидно, те, чим закінчиться. Сподіваюся, щасливий. Обов’язково повідомте нам, якщо у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Youssf видалено
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро,


Вони знову відкрили мою скаргу, але досі не отримали відповіді. Але я дуже сумніваюся, що ця справа буде вирішена на Casino Guru, оскільки вони навіть відмовилися від моєї спірної суми в $55,17, що є справжнім жартом.


І оскільки вони продовжують ігнорувати мої чати, листи та повідомлення в Telegram, я взагалі не бачу жодного шансу вирішити цю проблему за допомогою хорошого рішення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я спробував це казино, оскільки отримав бонус до 1 тисячі з відповідним депозитом. Спробувавши ігри в моїй юрисдикції, я зрозумів, що ігри не впливають на вимогу щодо ставок. Тому я спробував скасувати бонус, але зараз мої ~900 доларів США депонованих ETH зникли. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але не можу отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Яро,


Вони знову відкрили мою скаргу, але досі не отримали відповіді. Але я дуже сумніваюся, що ця справа буде вирішена на Casino Guru, оскільки вони навіть відмовилися від моєї спірної суми в $55,17, що є справжнім жартом.


І оскільки вони продовжують ігнорувати мої чати, листи та повідомлення в Telegram, я взагалі не бачу жодного шансу вирішити цю проблему за допомогою хорошого рішення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені дуже шкода. Я побачив у скарзі, що сума значно зменшилася, яку казино готове заплатити.

Однак це також сумно, коли казино вам не відповідає, але, судячи з усього, так і залишиться.

У всякому разі, Вероніці потрібна відповідь на її скаргу, тож чи можна їй відповісти? Зробити це можна тут .

Мені ще раз шкода, що все, здається, розвивається, але, схоже, ми більше нічого не можемо зробити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я спробував це казино, оскільки отримав бонус до 1 тисячі з відповідним депозитом. Спробувавши ігри в моїй юрисдикції, я зрозумів, що ігри не впливають на вимогу щодо ставок. Тому я спробував скасувати бонус, але зараз мої ~900 доларів США депонованих ETH зникли. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але не можу отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, це неприємна ситуація. Чи означає це, що 900 ваших справжніх грошей зникли? Що стосується відповіді казино, ви ще не отримали її?

У будь-якому випадку, я бачу, що у вас є скарга , тому ми подивимося, куди це нас приведе.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро,


Це божевільно, вибачте, ми маємо справу з шахрайським казино, це дуже очевидно. Вероніка відмовляється ділитися доказами, які вона отримала від казино, тому я не можу довести протилежне, поки не дізнаюся, які фальшиві докази надіслало це казино.


Єдине, на що я можу сподіватися, це те, що Вероніка знадобиться час, щоб зрозуміти мою ситуацію, і працює як справжній посередник, який є нейтральним, інакше я боюся, що Casino Guru не зможе мені допомогти, а лише допоможе казино, оскільки кінцевим результатом буде, навіть якщо мою скаргу закриють. невирішені, вони ледве отримають чорні точки в цьому випадку, тому їхня репутація залишиться в безпеці, поки вони шахраї та несправедливі.

Автоматичний переклад.
Youssf
10 міс. тому

Привіт!

Скарга настільки величезна, що я просто не міг прочитати її повністю. Але я знайшов це:

«Тепер у мене є докази того, що казино дозволяє депозити з обмеженої країни за допомогою голландських банків, але зняття неможливе, що підтверджує мої попередні заяви»

Ви можете пояснити, будь ласка? Гадаю, це найважливіша частина, тож не завадить, чи не так?

Дякую

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я правильно знаю!


Головна проблема полягає в тому, що я пояснюю все і т.д., а казино не відповідає, не уникає відповідей або відповідає на запитання, їм це подобається.


Я маю на увазі те, що я можу підтвердити свої твердження. Heybets має обмежену політику для деяких країн, але дозволяє депозити з тієї самої країни. Приклад наводять Нідерланди. Я мав би бути не в змозі зареєструватися та приєднатися, але я зміг приєднатися та зробити депозит із голландського банківського рахунку та грати. Якщо у вас є деякі країни з обмеженнями, дивно, що ви приймаєте платежі з тієї самої обмеженої країни. І далі, коли я намагався зняти гроші, це було безуспішно, а служба підтримки не відповідає.


Це підтверджує моє твердження, що це казино любить брати гроші, але відмовляється виплачувати, і це несправедливо. Якщо казино не здійснює виплати країні з обмеженнями, справедливим і законним є повне відшкодування всіх (втрачених) депозитів, ніби ви ніколи не грали, і помахати балансом казино.


У будь-якому разі вони є шахрайським казино, оскільки вони стверджують, що зараз у мене лише 55 доларів, і я не бачу доказів чи їхніх претензій, і вони не мають відповідей у ланцюжку скарг…

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого