ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

1 рік тому від LD_Loading
|
50582 переглядів 387 відповідей |
|
1...19 20
3 тиж. тому

Швидке оновлення моєї ситуації, вони перестали відповідати, оскільки скарга гуру казино не була вирішена. Вони також заблокували мою можливість використовувати живий чат і видалили ВСІ мої попередні розмови в чаті.

Автоматичний переклад.
ee98
3 тиж. тому

О, це погано. Навіть якщо це не шокуюче, цілком зрозуміло, що вас проігнорують, якщо казино вирішить проігнорувати скаргу, оскільки ви будете хвилюватися про це, запитуючи через чат.

Чесно кажучи, деякі казино пізніше розкривають свою справжню природу, тому мені прикро, що це повторюється. Звичайно, дякую за ваші старання!

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

чесно кажучи, дивно, як їм дозволено це робити, не будучи ув’язненими на багато років, вони просто крадуть гроші. хіба їм недостатньо того, що індустрія казино приносить огидні прибутки.

Автоматичний переклад.
ee98
2 тиж. тому

На жаль, у нашій компетенції не входить робити більше, ніж наша група розгляду скарг уже робила у вашій скарзі. Хоча це справді сумно.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Звичайно, не зрозумійте мене неправильно, я ціную все, що ви запропонували. Я все ще злий, але я просто збираюся це пережити. не дозволю грошам підсмажити мені нерви, лол, ще раз дякую за допомогу, яку ви запропонували!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Проблема виходить за рамки простого несплати гравцям (лише скарги на загальну суму вкрадених коштів перевищують 100 тисяч доларів США). Вони також беруть участь у нескінченних переслідуваннях KYC, змушуючи гравців витрачати зайвий час на платні переклади документів, вимагаючи місяців додаткової документації, і врешті-решт, коли зрозуміло, що гравець законний, вони вдаються до своєї останньої тактики: стверджуючи, що надішлють лист із підтвердженням що ніколи не приходить. Така поведінка є неприпустимою та злочинною.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Звичайно, не зрозумійте мене неправильно, я ціную все, що ви запропонували. Я все ще злий, але я просто збираюся це пережити. не дозволю грошам підсмажити мені нерви, лол, ще раз дякую за допомогу, яку ви запропонували!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чудове рішення, звичайно.

Якщо вам у чомусь потрібна наша допомога, знайте, що ми тут для вас. 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Проблема виходить за рамки простого несплати гравцям (лише скарги на загальну суму вкрадених коштів перевищують 100 тисяч доларів США). Вони також беруть участь у нескінченних переслідуваннях KYC, змушуючи гравців витрачати зайвий час на платні переклади документів, вимагаючи місяців додаткової документації, і врешті-решт, коли зрозуміло, що гравець законний, вони вдаються до своєї останньої тактики: стверджуючи, що надішлють лист із підтвердженням що ніколи не приходить. Така поведінка є неприпустимою та злочинною.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я сподіваюся, що всі помітять низький індекс безпеки цього казино і справді будуть обережні.🙏

Автоматичний переклад.
1...19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого