Справа не тільки в ліцензії. Вони тижнями не відповідають клієнтам. Чекаю гроші вже 3 місяці. І вони навмисно чекають 2 тижні, а в останню годину відповідають на скаргу.
It is not only about license. They are not respondign to customers for weeks. I am waiting my money for 3 month now. And they are intentionally waiting for 2 week, and reply in last hour in complaint.
Я розумію, про що ви говорите, і якщо ваша скарга не буде розглянута, а казино не захоче реагувати, воно отримає чорні бали, які потім вплинуть на його рейтинг. Тому я думаю, що нам доведеться почекати і подивитися.
I understand what you are saying, and if your complaint is not resolved and the casino is unwilling to respond, it will receive black points, which will then affect its rating. So I guess we'll have to wait and see.
Я приєднався до цієї компанії в листопаді 2023 року і тричі вніс 2310 доларів США. Ставлю виключно на спорт, а не в казино. Коли баланс на моєму букмекерському рахунку сягнув 5657 доларів, компанія встановила ліміт у 1 долар, тому я вирішив подати запит на зняття коштів. Я запитав гроші тиждень тому і досі чекаю. Я надіслав електронного листа менеджеру облікового запису, і він сказав мені надіслати документи для перевірки мого облікового запису. Я їх відправив і досі чекаю. Ніхто не відповідає на Live Support, і я більше не отримую електронні листи. Ситуація неприйнятна, і я вже не знаю, куди звертатися.
I joined this company in November 2023 and have deposited a total of $2310 three times. I exclusively bet on sports and not in the casino. When the balance in my betting account reached $5,657, the company imposed a $1 limit, which is why I decided to request a withdrawal. I requested the money a week ago, and I am still waiting. I sent an email to the account manager, and he told me to send documents for the verification of my account. I sent them, and I am still waiting. No one responds on Live Support, and I no longer receive emails. The situation is unacceptable, and I don't know where to turn anymore.
Привіт і дякую, що написали та поділилися своїм інцидентом. На жаль, я повинен сказати з самого початку, що Casino Guru не займається ставками на спорт, оскільки ми не маємо філії чи експертів, і тому не матимемо розуміння, щоб мати справу з подібними випадками.
Однак я спробую вам допомогти, хоча б порекомендувавши пару сайтів, які теоретично могли б вам допомогти, і ви можете подати скаргу туди. Ви можете знайти посилання тут:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Якщо ви вирішите подати скаргу на одному з цих сайтів, не соромтеся повідомити нам, як це відбувається чи результат. Удачі.
Hello, and thank you for writing and sharing your case. Unfortunately, I have to say right from the start that Casino Guru does not deal with sports betting as we do not have the branch or the experts and therefore would not have the insight to deal with similar cases.
However, I will try to help you at least by recommending a couple of sites that could theoretically help you and you can file your complaint there. You can find the links here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you decide to file a complaint on one of these sites, feel free to let us know how it goes or the result. Good luck.
«що стосується ліцензії, її неможливо перевірити».
Це цілком перевірено:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
Він призупинений.
"as far as the license is concerned it is unverifiable. "
It is perfectly verifiable:
https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276
It is suspended.
Привіт Яро,
З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?
Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.
Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
Привіт Яро,
З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?
Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.
🤔
Hi Jaro,
Just out of curiosity, if a player is doing mainly sports betting and afterwards a few casino games, does Casino Guru then take the complaint into consideration?
Because that way complaint could theoretically always be adressed here which is partially a good thing but on the other hand a bypass.
🤔
привіт
Якщо я можу відповісти, я б сказав, що це залежить від характеру проблеми. Я переконаний, що пам’ятаю кілька скарг, коли гравці зіткнулися з проблемами проходження KYC і не отримали жодних бонусів. Розумієте, перше потенційне ускладнення під час ставок на спорт виникає під час гри або перевірки історії ставок; другий – бонуси, пов’язані зі ставками на спорт.
Я вважаю, що члени групи розгляду скарг завжди готові допомогти, але наша здатність розрізняти, чи важливі спортивні ставки, може бути досить обмеженою.
Я б сказав, що краще спробувати це, чесно описавши весь контекст, тому що, якщо є спосіб, я можу точно сказати, що ніхто з команди не любить закривати скаргу без чесної спроби.
Hi there.
If I may have a place to answer, I would say it depends on the nature of the issue. I'm convinced I recall a few complaints where players faced trouble passing the KYC and no bonuses were taken. You see, the first potential complication while sports betting gets involved comes during the gameplay or the betting history check; the second one is bonuses associated with sports betting.
I believe the complaint team members are always willing to help, but our ability to distinguish whether sports betting matters or not might be pretty limiting.
I'd say it is better to try it out, describing the whole context honestly, because if there is a way, I can say for sure no one from the team likes to close a complaint without a fair try.
Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.
Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.
My advise, forward it to Gaming Curacao their former licensor.
They must accepts complaints happened during the time the license was valid from the casino. However, it can take another few weeks to get a reply of course.
Те, що ви говорите щодо прийняття скарг, звучить розумно, я лише хочу запитати, чи ви читали це десь офіційно, можливо?
Я сам не знав, але ви, здається, добре поінформовані, тому мені просто цікаво.
Дякую!
What you say regarding the acceptance of the complaints sounds reasonable, I only wish to ask whether you read that somewhere official, perhaps?
I did not myself, but you seem well-informed, so I'm just being curious.
Thanks!
Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.
Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.
Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)
Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.
Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.
Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них
Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.
@Яро, @Радька
Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.
Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.
Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)
Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.
Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.
Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.
I spoke with some legal counselors about my issue with this casino and they suggested me to do what I mentioned in my previous post.
As Curacao is part of The Netherlands this would mean that if eventually I end up going to court this would be in The Netherlands with Dutch law, and as this casino was/is licensed with a licensor during the time some of our problems occurred the licensor is supposed to take the cases into consideration.
This is also required as Curacao based licensors are responsible for the behavior of their sub licensees (some court rulings in Curacao confirm this thanks to the SBGOK who started these cases)
If the ruling is in favor of the player the casino is expected to comply, if not it will be a very easy legal case for a judge 😉.
Of course this is theoretically the way it should go, but I might experience the real situation depending on my pending complaint.
Also worth the mention (which is another discussion), two law firms are currently filing court cases against several Maltese casinos for operating illegally in the Netherlands before regulation was set in this country for gambling activities. While Maltese based casinos suspended their operation here Curacao based casinos keep promoting and advertising in the Dutch market as if they are valid to operate here which is a shame I believe.
Отже, ви краще поінформовані в цьому випадку, ніж ми. Я думаю, що люди, які займаються такими справами, знають про це достатньо, тому, якщо ви дізналися про це від юридичних радників, це може виглядати багатообіцяюче, і може бути принаймні якийсь шанс для вирішення.
Тож дякую за інформацію, яку ви надали, і, звичайно, якщо у вас є ще щось нове, не соромтеся повідомити нам, тому що я дуже зацікавлений. 🙂
So you are better informed in this case than we are. I think people who deal with such cases know enough about it, so if you got it from legal counselors then it might look promising, and at least some chance for a solution might be there.
So thanks for the information you have provided and certainly if you have anything else new, don't hesitate to let us know because I am quite interested. 🙂
Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них
Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.
@Яро, @Радька
Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?
I see that they responded just on time before getting the complaint shut down which would result in negative score for them
Can't believe that this casino operates like this as this confirms they are rogue. In my case the casino just lied about the disputed amount and Casino Guru was going to reject my complaint until I provided clear evidence that the balance Heybets mention is incorrect.
@Jaro, @Radka
You guys are right the casino is responding here to maintain its score, but at what price if they manipulate balances and only answer questions that suits their side?
Кожен випадок залишається на суд наших експертів. Ми з Радкою є адміністраторами форуму, тому ми відтворюємо здебільшого те, що знаходить наша команда.
У вашому випадку було важливо надати докази спірної суми, оскільки це було необхідно. Якщо буде виявлено, що казино маніпулює балансом, воно матиме такий ярлик, і, можливо, деякі випадки в майбутньому також будуть розглядатися саме так.
Однак, що стосується індексу безпеки, то це свіже казино, і якщо воно має невирішені скарги, то його індекс безпеки зміниться. Тому давайте почекаємо результату, а потім будемо мудрішими, тому що я не хочу забігати наперед.
Each case is up to the judgement of our experts. Radka and I are admins on the forum so we reproduce mostly what our team finds.
In your case it was important to provide proof of the disputed amount because it was necessary. If the casino is found to be manipulating the balance, then it will have a label like that and maybe some cases in the future will be looked at that way as well.
However, as far as the safety index is concerned, it is a fresh casino and if it has unresolved complaints, then its safety index will change. So let's wait for the result and then we will be wiser, because I don't want to get ahead of myself.
Так, я теж це бачу. Схоже, що казино, ймовірно, перебувало на етапі, коли знову отримувало ліцензію, і тому воно було невидимим кілька тижнів тому, або ж у казино її не було. 🤔
Yes, I see it too. It looks like the casino was probably at the stage where it was getting its license again and that's why it was invisible a few weeks ago, or the casino didn't have it. 🤔
Мені досить. Я приєднаюся до судового процесу проти цього сайту. 5 місяців очікування. Будь-які інші гравці зацікавлені в організації цього?
I have had enough. I will join a lawsuit towards this site. 5 months of waiting. Any interest from any other players to organize this?
Ви вже зверталися до Gaming Curacao, їхнього ліцензіара?
Вони є регулятором казино і відповідають за поведінку Heybets.
Did you already contact Gaming Curacao their licensor?
They are the regulator of the casino and responsible for the behavior of Heybets.
Я стежу за поточними скаргами, і це неймовірно, як поводиться це казино. Вони чекають до останнього моменту (після того, як таймер буде продовжено на останні 7 днів), щоб відповісти вчасно, щоб запобігти закриттю скарги як невирішеної, що, безумовно, зашкодить їм.
Сподіваюся, справи будуть вирішені, але я дуже сумніваюся, оскільки на кону великі гроші, а не в інтересах казино (як у моєму випадку, коли вони почали брехати).
I am following the current ongoing complaints, and it is unbelievable how this casino behaves. They wait until the last moment (after the timer gets extended with a final 7 days) to respond just in time to prevent the complaint being closed as unresolved which will definitely harm them.
Hope the cases will get resolved but I highly doubt it since the money at stake is high and not in the interest of the casino (like my case where they started to lie).
Ну, яке спостереження. Дякую за підказку.
Я розгляну це, щойно знайду вільний час, щоб не відставати від траси.
А поки хочу побажати вам чудового та щасливого Нового року! ✨🐱🏍🙌
(Не зовсім впевнений, коли повернуся на форум.)
Well, what an observation. Thanks for the tip.
I'll look into it as soon as I find some spare time, just to keep up with the track.
For now, I want to wish you a great and happy New Year! ✨🐱🏍🙌
(Not entirely sure when I'll be back on the forum.)
Так, це неймовірно. Вони чекають 2 тижні і відповідають в останню годину. Подивіться, будь ласка, на мою скаргу, тепер вони стверджують, що я не надіслав їм жодних документів.
Yes, That is unbelievable. They wait for 2 weeks and reply at the last hour. Look at my complaint please, they now claiming that i have not sent them any documents.
Моя порада: перестаньте витрачати час на казино. Надішліть їм офіційну скаргу та дайте їм тиждень або два, щоб відповісти. Якщо не передати це Gaming Curacao, вони можуть накласти санкції на казино та матимуть більше можливостей допомогти, ніж Casino Guru.
Те, як Heybets працює тут, далеко не чесне, і врешті-решт вони почнуть з брехні, сподіваючись закрити справу про скаргу як вирішену або відхилену, щоб їхній бал залишався високим.
Також дуже дивно, чому представник казино взагалі не відповідає на цю тему, щоб «поділитися» своєю точкою зору.
Є також ще дві скарги, які очікують на розгляд, і мені цікаво, чим вони закінчаться, але очікую, що це буде погано, враховуючи репутацію Heybets між літом і зараз.
My advice is to stop wasting any more time to the casino. Send them a formal complaint and give them a week or two to respond. If not escalate this to Gaming Curacao, they can sanction the casino and have more options to help then Casino Guru.
The way Heybets operate here is far from fair and eventually they will start with lies hoping to shutdown the complaint case as resolved or rejected so their score can remain high.
It is also very weird why the casino rep does not respond on this topic at all to "share" their side of the story..
There are also two other complaints pending and I wonder how those will end but expect not good given Heybets reputation between summer and now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.