ФорумКазиноHeybets Casino - загальне обговорення

Heybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

1 рік тому від LD_Loading
|
40019 переглядів 364 відповідей |
|
1...11 12 13...22
Додати публікацію
9 міс. тому

Справа не тільки в ліцензії. Вони тижнями не відповідають клієнтам. Чекаю гроші вже 3 місяці. І вони навмисно чекають 2 тижні, а в останню годину відповідають на скаргу.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я розумію, про що ви говорите, і якщо ваша скарга не буде розглянута, а казино не захоче реагувати, воно отримає чорні бали, які потім вплинуть на його рейтинг. Тому я думаю, що нам доведеться почекати і подивитися.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я приєднався до цієї компанії в листопаді 2023 року і тричі вніс 2310 доларів США. Ставлю виключно на спорт, а не в казино. Коли баланс на моєму букмекерському рахунку сягнув 5657 доларів, компанія встановила ліміт у 1 долар, тому я вирішив подати запит на зняття коштів. Я запитав гроші тиждень тому і досі чекаю. Я надіслав електронного листа менеджеру облікового запису, і він сказав мені надіслати документи для перевірки мого облікового запису. Я їх відправив і досі чекаю. Ніхто не відповідає на Live Support, і я більше не отримую електронні листи. Ситуація неприйнятна, і я вже не знаю, куди звертатися.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт і дякую, що написали та поділилися своїм інцидентом. На жаль, я повинен сказати з самого початку, що Casino Guru не займається ставками на спорт, оскільки ми не маємо філії чи експертів, і тому не матимемо розуміння, щоб мати справу з подібними випадками.

Однак я спробую вам допомогти, хоча б порекомендувавши пару сайтів, які теоретично могли б вам допомогти, і ви можете подати скаргу туди. Ви можете знайти посилання тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви вирішите подати скаргу на одному з цих сайтів, не соромтеся повідомити нам, як це відбувається чи результат. Удачі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

«що стосується ліцензії, її неможливо перевірити».

Це цілком перевірено:

https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Він призупинений.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви праві, я бачу це так само, і, схоже, я просто помилився, ліцензію призупинено. Дякую за виправлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро,


З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?


Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.

🤔

Автоматичний переклад.
sandydock
9 міс. тому

Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.


Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро,


З цікавості, якщо гравець робить переважно спортивні ставки, а потім кілька ігор у казино, чи приймає Casino Guru скаргу до уваги?


Тому що таким чином скаргу теоретично завжди можна було б адресувати сюди, що частково добре, але з іншого боку це обхід.

🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт

Якщо я можу відповісти, я б сказав, що це залежить від характеру проблеми. Я переконаний, що пам’ятаю кілька скарг, коли гравці зіткнулися з проблемами проходження KYC і не отримали жодних бонусів. Розумієте, перше потенційне ускладнення під час ставок на спорт виникає під час гри або перевірки історії ставок; другий – бонуси, пов’язані зі ставками на спорт.

Я вважаю, що члени групи розгляду скарг завжди готові допомогти, але наша здатність розрізняти, чи важливі спортивні ставки, може бути досить обмеженою.

Я б сказав, що краще спробувати це, чесно описавши весь контекст, тому що, якщо є спосіб, я можу точно сказати, що ніхто з команди не любить закривати скаргу без чесної спроби.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Моя порада, перешліть його в Gaming Curacao, їхньому колишньому ліцензіару.


Вони повинні приймати скарги, які виникли протягом часу дії ліцензії від казино. Однак для отримання відповіді може знадобитися ще кілька тижнів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Те, що ви говорите щодо прийняття скарг, звучить розумно, я лише хочу запитати, чи ви читали це десь офіційно, можливо?

Я сам не знав, але ви, здається, добре поінформовані, тому мені просто цікаво.

Дякую!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.


Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.

Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)


Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.


Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.


Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.

Автоматичний переклад.
sandydock
9 міс. тому

Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них


Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.


@Яро, @Радька


Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я спілкувався з деякими юридичними консультантами щодо моєї проблеми з цим казино, і вони запропонували мені зробити те, що я згадав у своїй попередній публікації.


Оскільки Кюрасао є частиною Нідерландів, це означало б, що якщо я врешті-решт звернуся до суду, це буде в Нідерландах згідно з голландським законодавством, і оскільки це казино було/є ліцензіаром у той час, коли виникли деякі наші проблеми, ліцензіар має прийняти справи до розгляду.

Це також вимагається, оскільки ліцензіари з Кюрасао несуть відповідальність за поведінку своїх субліцензіатів (деякі судові рішення в Кюрасао підтверджують це завдяки SBGOK, який розпочав ці справи)


Якщо рішення буде на користь гравця, очікується, що казино виконає його, якщо ні, це буде дуже легка судова справа для судді 😉.


Звичайно, теоретично це так і має бути, але я можу відчути реальну ситуацію залежно від моєї скарги, яка очікує на розгляд.


Варто також згадати (що є іншою дискусією), що дві юридичні фірми зараз подають судові справи проти кількох мальтійських казино за незаконну діяльність у Нідерландах до того , як у цій країні було встановлено регулювання діяльності азартних ігор. У той час як мальтійські казино призупинили свою роботу тут, казино на Кюрасао продовжують просувати та рекламувати на голландському ринку так, ніби вони мають право працювати тут, що, на мою думку, прикро.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Отже, ви краще поінформовані в цьому випадку, ніж ми. Я думаю, що люди, які займаються такими справами, знають про це достатньо, тому, якщо ви дізналися про це від юридичних радників, це може виглядати багатообіцяюче, і може бути принаймні якийсь шанс для вирішення.

Тож дякую за інформацію, яку ви надали, і, звичайно, якщо у вас є ще щось нове, не соромтеся повідомити нам, тому що я дуже зацікавлений. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я бачу, що вони відповіли вчасно, перш ніж закрити скаргу, що призведе до негативної оцінки для них


Не можу повірити, що це казино працює таким чином, оскільки це підтверджує, що вони шахраї. У моєму випадку казино просто збрехало про спірну суму, і Casino Guru збирався відхилити мою скаргу, доки я не надаю чітких доказів того, що згадка Heybets про баланс є неправильною.


@Яро, @Радька


Хлопці, ви маєте рацію, казино відповідає тут, щоб зберегти свій рахунок, але за яку ціну, якщо вони маніпулюють балансами та відповідають лише на запитання, які їх влаштовують?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Кожен випадок залишається на суд наших експертів. Ми з Радкою є адміністраторами форуму, тому ми відтворюємо здебільшого те, що знаходить наша команда.

У вашому випадку було важливо надати докази спірної суми, оскільки це було необхідно. Якщо буде виявлено, що казино маніпулює балансом, воно матиме такий ярлик, і, можливо, деякі випадки в майбутньому також будуть розглядатися саме так.

Однак, що стосується індексу безпеки, то це свіже казино, і якщо воно має невирішені скарги, то його індекс безпеки зміниться. Тому давайте почекаємо результату, а потім будемо мудрішими, тому що я не хочу забігати наперед.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сьогодні ввечері я помітив, що валідатор на веб-сайті Heybet тепер відображається як перевірений. 🤔



Автоматичний переклад.
itninja04
9 міс. тому

Так, я теж це бачу. Схоже, що казино, ймовірно, перебувало на етапі, коли знову отримувало ліцензію, і тому воно було невидимим кілька тижнів тому, або ж у казино її не було. 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені досить. Я приєднаюся до судового процесу проти цього сайту. 5 місяців очікування. Будь-які інші гравці зацікавлені в організації цього?

Автоматичний переклад.
Orde0
9 міс. тому

Ви вже зверталися до Gaming Curacao, їхнього ліцензіара?


Вони є регулятором казино і відповідають за поведінку Heybets.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я стежу за поточними скаргами, і це неймовірно, як поводиться це казино. Вони чекають до останнього моменту (після того, як таймер буде продовжено на останні 7 днів), щоб відповісти вчасно, щоб запобігти закриттю скарги як невирішеної, що, безумовно, зашкодить їм.


Сподіваюся, справи будуть вирішені, але я дуже сумніваюся, оскільки на кону великі гроші, а не в інтересах казино (як у моєму випадку, коли вони почали брехати).

Автоматичний переклад.
Youssf
8 міс. тому

Ну, яке спостереження. Дякую за підказку.

Я розгляну це, щойно знайду вільний час, щоб не відставати від траси.

А поки хочу побажати вам чудового та щасливого Нового року! ✨🐱‍🏍🙌

(Не зовсім впевнений, коли повернуся на форум.)

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так, це неймовірно. Вони чекають 2 тижні і відповідають в останню годину. Подивіться, будь ласка, на мою скаргу, тепер вони стверджують, що я не надіслав їм жодних документів.

Автоматичний переклад.
Youssf
8 міс. тому

Привіт Юссф. Так, я спілкуюся з Gaming Curacao.

Автоматичний переклад.
sandydock
8 міс. тому

Моя порада: перестаньте витрачати час на казино. Надішліть їм офіційну скаргу та дайте їм тиждень або два, щоб відповісти. Якщо не передати це Gaming Curacao, вони можуть накласти санкції на казино та матимуть більше можливостей допомогти, ніж Casino Guru.


Те, як Heybets працює тут, далеко не чесне, і врешті-решт вони почнуть з брехні, сподіваючись закрити справу про скаргу як вирішену або відхилену, щоб їхній бал залишався високим.


Також дуже дивно, чому представник казино взагалі не відповідає на цю тему, щоб «поділитися» своєю точкою зору.


Є також ще дві скарги, які очікують на розгляд, і мені цікаво, чим вони закінчаться, але очікую, що це буде погано, враховуючи репутацію Heybets між літом і зараз.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...11 12 13...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого