2 р. тому
Привіт, дякуємо за ваш досвід роботи з цим казино. Я припускаю, що ви тут більше не граєте, чи не так?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
0
Привіт, дякуємо за ваш досвід роботи з цим казино. Я припускаю, що ви тут більше не граєте, чи не так?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
Я згоден.
Насправді це авторитетне казино.
А 70 000 песо – це приблизно 600 євро, якщо я не помиляюсь, тож це не та сума, де треба напружуватися.
Для мене на рахунок Gate777 потрібно від 1 до 2 днів, щоб виплати.
I agree.
Is actually a reputable casino.
And 70,000 pesos is about 600 € if I'm not mistaken, so not a sum where you should have stress.
For me, the payouts at Gate777 take 1 to 2 days to be on the account.
Finde ich auch.
Ist eigentlich ein seriöses casino.
Und 70.000 Pesos sind ungefähr 600€ wenn ich mich nicht irre, also keine Summe wo man Stress haben sollte.
Bei mir dauern die Auszahlungen bei Gate777 1 bis 2 Tage bis es auf dem Konto ist.
Розкажіть, як це вийшло ✌🏻
Я впевнений, що навіть якщо виникнуть незручності, ви отримаєте свій прибуток.
Let us know how it turned out ✌🏻
I am sure even if there is any inconvenience you will receive your profit.
Sag uns bescheid wie es ausgegangen ist ✌🏻
Ich bin mir sicher auch wenn ein Unannehmlichkeiten gibt wirst du dein Gewinn erhalten.
Якщо у мене є все, навіть електронний лист, який мені надіслали, коли нібито гроші перераховувалися на мій рахунок і вони так і не надійшли, я все ще чекаю 10 днів, а мені постійно відповідають, що я маю чекати, поки вони зв’яжуться зі мною до електронною поштою, я не знаю, що робити, тому що вони грають з часом одного, оскільки вони мають силу бути казино
If I have everything, even email that they sent me when supposedly the money was being transferred to my account and it never arrived, I'm still waiting for 10 days and they keep answering me that I have to wait for them to contact me by email, I don't know what to do because they play with the time of one, being they who have the power for being the casino
Si tengo todo, incluso email que me mandaron cuando supiestamente el dinero estaba siendo transferido a mi cuenta y nunca llego, aun sigo en espera 10 dias y me siguen respondiendo que tengo que esperar que se contacten conmigo por correo electronico, ya nose que hacer porque ellos juegan con el tiempo de uno, siendo ellos quien tienen el poder por ser el casino
Привіт, якщо це сума, яку ви назвали, але я все ще чекаю, пройшло майже 10 днів, і вони постійно говорять мені чекати, щоб з вами зв'язалися електронною поштою, я не знаю, що робити, і я обов'язково програю гроші через стільки часу, що ви порадите?
Hello, if it is the sum that you mentioned, but I'm still waiting, it's been almost 10 days, and they keep telling me to wait to be contacted by email, I don't know what to do and I will surely lose the money after so long, What do you recommend ?
Hola, si es la suma esa que usted menciono, pero todavia sigo a la espera, ya van casi 10 dias, y me siguen diciendo que espere a ser contactado por email, ya nose que hacer y seguramente pierda el dinero despues de tanto tiempo, que me recomienda ?
Привіт, frankey, пройшло 10 днів, а я все ще чекаю рішення, яке вони не дають, мені постійно говорять, що збираються спілкуватися зі мною електронною поштою, а я нічого не отримую, ні грошей, ні відповідей.
Hello frankey, 10 days have passed and I am still waiting for the solution that they do not give, they are continuously telling me that they are going to communicate with me by email and I do not receive anything, neither the money nor the answers.
Hola frankey pasaron 10 dias y aun sigo esperando la solucion que no ne dan, continuamente me estan diciendo que se van a comunicar conmigo por email y no recibo nada ni el dinero ni respuestas
Я нічого іншого не розумію, мені потрібна допомога від когось, хто зможе повернути гроші, які залишилися на моєму рахунку gate777, оскільки вони також заблокували мій обліковий запис, 10 днів спілкувалися, і єдине, що вони роблять, це витрачають мій час, не даючи мені жодного рішення , це все неймовірно, і відсутність поваги
I do not understand anything else, I would need help from someone who can recover the money that was left in my gate777 account since they also blocked my account, 10 days communicating and the only thing they do is waste my time without giving me any solution, everything is incredible this, and a lack of respect
No entiendo mas nada, necesitaria ayuda de alguien que oueda recuperar el dinero que quedo en mi cuenta de gate777 ya que me bloquearon la cuenta tambien, 10 dias comunicandome y lo unico que hacen es hacerme perder el tiempo sin darme ninguna solucion, es increible todo esto, y una falta de respeto
Сподіваюся, наразі ніхто з воріт 777 зі мною не зв'язувався ні поштою, ні повідомленнями, просто тут вони відповіли і сказали те саме, що говорять мені в чаті
I hope for the moment no one from gate 777 communicated with me either by mail or by messages, just here they responded and say the same thing they tell me in the live chat
Espero por el momento nadie de gate 777 se comunico conmigo ni por mail ni por mensajes, solo por aca respondieron y dicen lo mismo que me dicen en el chat en vivo
Hello, radka MGA, де ви можете повідомити про казино, чи не так?
Hello radka MGA is where you can report the casino right?
Hola radka MGA es donde se puede denunciar al casino verdad ?
MGA є органом ігор Мальти та постачальником ліцензій на це казино. Це означає, що якщо казино робить щось не так, особливо проти правил ліцензування, MGA може допомогти.
MGA is Malta Gaming Authority and licence provider for this casino. This means that if casino does something wrong, especially against licencing rules, MGA may help.
На сторінці відображаються 2 електронні листи, з якими ви б зв’язалися з ними? Або яка частина звіту радка? Вибачте за незручності
There are 2 emails that appear on the page with which one would you contact them? Or what would be the part of reporting radka? Sorry for the inconvenience
Hay 2 correos electronicos que aparecen en la pagina con cual los contactaria? O cual seria la parte de denunciar radka ? Disculpa la molestia
Привіт, якщо не знаєте, оберіть обидва 🙂. Будь-яка відповідь була б гарною, незалежно від адреси електронної пошти.
Hello, if you don't know, choose both 🙂. Any answer would be good, no matter the email address.
Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Ви повинні погрожувати тим, хто має адвокатів. Вже минуло 2 тижні. З кожним днем вартість вашого виграшу трохи зменшується. Подивіться на курс аргентинського песо за останні 2 тижні. 😟😰
You should threaten those with lawyers. It's been 2 weeks now. Every day the value of your winnings decreases a little more. Take a look at the Argentine Peso exchange rate over the past 2 weeks. 😟😰
Du solltest denen mit Anwälten drohen. Es sind jetzt 2 Wochen. Jeden Tag sinkt der Wert deines Gewinn ein bisschen mehr. Schau dir Mal den Wechselkurs für argentinische Pesos der letzten 2 Wochen an. 😟😰
Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Добре, сподіваюся, що це допоможе вам. Якщо ваш обліковий запис казино все ще доступний, не включайте свої виграші в гру 🙂 і тримайте нас в курсі.
Fine, hope it will help you. If your casino account is still accessible, keep your winnings out of the game 🙂 and keep us posted.
Ви праві, але, як ви самі знаєте, коли казино вирішує вас обдурити, а потім ігнорує вас, ви б із задоволенням чекали, щоб отримати повну суму, незважаючи на кілька додаткових днів, чи не так? 🙂
You are right, but as you know yourself, when casino chooses to scam you and ignores you afterwards, you would gladly wait to receive full amount no matter little extra days, would not you? 🙂
Привіт, радка, мій рахунок в казино заблокований, я не можу увійти, щоб побачити гроші, які в мене є на рахунку, оскільки казино не дає мені такої можливості, а інша справа, що мені не повідомляють причину перегляду мого виведення , ні. У них є інформація і, мовляв, цим займається команда з перевиборів, але неможливо отримати доступ до будь-якої інформації як про виведення коштів, так і про мій рахунок в казино, у них все добре збережено, у мене ще є всі скріншоти і я не збираюся зупинятися, поки мені не заплатять і не перейму
Hello radka, my casino account is blocked, I cannot enter to see the money that I have in the account since the casino does not give me that opportunity, and another thing is that they do not tell me the reason for the revision of my withdrawal, no They have information and supposedly the re-election team is taking care of that, but it is impossible to access any type of information both about withdrawal and my account in the casino, they have everything well saved, I still have all the screenshots and I'm not going to stop until i get paid and taken over
Hola radka, mi cuenta del casino esta bloqueada, no puedo ingresar a ver el dinero que tengo en la cuenta ya que eo casino no me da esa oportunidad, y otra cosa es que no me dicen el motivo de la revision de mi retiro, no tienen informacion y supuestamente el equipo reelevante se esta encargando de eso, pero es imposible acceder a ningun tipo de informacion tanto de retiro como de mi cuenta en el casino, tienen todo bien guardado, igual yo tengo todas las capturas de pantalla y no voy a parar hasta que me paguen y se hagan cargo
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.