ГоловнаФорумКазиноGate 777 Casino - загальне обговорення

Gate 777 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Radka
|
37 755 переглядів 113 відповідей |
|
1 2 3...6

Я згоден.

Насправді це авторитетне казино.

А 70 000 песо – це приблизно 600 євро, якщо я не помиляюсь, тож це не та сума, де треба напружуватися.

Для мене на рахунок Gate777 потрібно від 1 до 2 днів, щоб виплати.


Автоматичний переклад.
Ggrchedman

Розкажіть, як це вийшло ✌🏻

Я впевнений, що навіть якщо виникнуть незручності, ви отримаєте свій прибуток.


Автоматичний переклад.
Radka

Якщо у мене є все, навіть електронний лист, який мені надіслали, коли нібито гроші перераховувалися на мій рахунок і вони так і не надійшли, я все ще чекаю 10 днів, а мені постійно відповідають, що я маю чекати, поки вони зв’яжуться зі мною до електронною поштою, я не знаю, що робити, тому що вони грають з часом одного, оскільки вони мають силу бути казино

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88

Привіт, якщо це сума, яку ви назвали, але я все ще чекаю, пройшло майже 10 днів, і вони постійно говорять мені чекати, щоб з вами зв'язалися електронною поштою, я не знаю, що робити, і я обов'язково програю гроші через стільки часу, що ви порадите?

Автоматичний переклад.
Frankey

Привіт, frankey, пройшло 10 днів, а я все ще чекаю рішення, яке вони не дають, мені постійно говорять, що збираються спілкуватися зі мною електронною поштою, а я нічого не отримую, ні грошей, ні відповідей.

Автоматичний переклад.

Я нічого іншого не розумію, мені потрібна допомога від когось, хто зможе повернути гроші, які залишилися на моєму рахунку gate777, оскільки вони також заблокували мій обліковий запис, 10 днів спілкувалися, і єдине, що вони роблять, це витрачають мій час, не даючи мені жодного рішення , це все неймовірно, і відсутність поваги

Автоматичний переклад.
Ggrchedman

Я бачу, що ви вже подали скаргу тут, тож це найкраще, що ви можете зробити в цьому випадку. Сподіваюся, що незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, наразі ніхто з воріт 777 зі мною не зв'язувався ні поштою, ні повідомленнями, просто тут вони відповіли і сказали те саме, що говорять мені в чаті

Автоматичний переклад.

Я досі без відповіді і грошей не дали, я ще чекаю

Автоматичний переклад.
Radka

Hello, radka MGA, де ви можете повідомити про казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
Ggrchedman

MGA є органом ігор Мальти та постачальником ліцензій на це казино. Це означає, що якщо казино робить щось не так, особливо проти правил ліцензування, MGA може допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka

На сторінці відображаються 2 електронні листи, з якими ви б зв’язалися з ними? Або яка частина звіту радка? Вибачте за незручності

Автоматичний переклад.
Ggrchedman

Привіт, якщо не знаєте, оберіть обидва 🙂. Будь-яка відповідь була б гарною, незалежно від адреси електронної пошти.

Автоматичний переклад.
Radka

Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату

Автоматичний переклад.

Ви повинні погрожувати тим, хто має адвокатів. Вже минуло 2 тижні. З кожним днем вартість вашого виграшу трохи зменшується. Подивіться на курс аргентинського песо за останні 2 тижні. 😟😰

Автоматичний переклад.

Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату

Автоматичний переклад.

Добре, сподіваюся, що це допоможе вам. Якщо ваш обліковий запис казино все ще доступний, не включайте свої виграші в гру 🙂 і тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Frankey

Ви праві, але, як ви самі знаєте, коли казино вирішує вас обдурити, а потім ігнорує вас, ви б із задоволенням чекали, щоб отримати повну суму, незважаючи на кілька додаткових днів, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, радка, мій рахунок в казино заблокований, я не можу увійти, щоб побачити гроші, які в мене є на рахунку, оскільки казино не дає мені такої можливості, а інша справа, що мені не повідомляють причину перегляду мого виведення , ні. У них є інформація і, мовляв, цим займається команда з перевиборів, але неможливо отримати доступ до будь-якої інформації як про виведення коштів, так і про мій рахунок в казино, у них все добре збережено, у мене ще є всі скріншоти і я не збираюся зупинятися, поки мені не заплатять і не перейму

Автоматичний переклад.
Ggrchedman

Мені все ще цікаво, як це буде розвиватися. Я здивований, що це сталося в казино, яке має такий хороший рейтинг на нашому сайті 😕

Автоматичний переклад.
Daniel

Мене також здивувало, що це відбувалося з дня на день, все було добре і від моменту до моменту все було не так і вони чекали майже 20 днів, більше я навіть не знаю причину всього про це вони мені нічого не повідомляють

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого