ФорумКазиноGate 777 Casino - загальне обговорення

Gate 777 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Radka
|
31639 переглядів 113 відповідей |
|
1 2 3...6
Sommer2021
3 р. тому

Я згоден.

Насправді це авторитетне казино.

А 70 000 песо – це приблизно 600 євро, якщо я не помиляюсь, тож це не та сума, де треба напружуватися.

Для мене на рахунок Gate777 потрібно від 1 до 2 днів, щоб виплати.


Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Розкажіть, як це вийшло ✌🏻

Я впевнений, що навіть якщо виникнуть незручності, ви отримаєте свій прибуток.


Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

Якщо у мене є все, навіть електронний лист, який мені надіслали, коли нібито гроші перераховувалися на мій рахунок і вони так і не надійшли, я все ще чекаю 10 днів, а мені постійно відповідають, що я маю чекати, поки вони зв’яжуться зі мною до електронною поштою, я не знаю, що робити, тому що вони грають з часом одного, оскільки вони мають силу бути казино

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
3 р. тому

Привіт, якщо це сума, яку ви назвали, але я все ще чекаю, пройшло майже 10 днів, і вони постійно говорять мені чекати, щоб з вами зв'язалися електронною поштою, я не знаю, що робити, і я обов'язково програю гроші через стільки часу, що ви порадите?

Автоматичний переклад.
Frankey
3 р. тому

Привіт, frankey, пройшло 10 днів, а я все ще чекаю рішення, яке вони не дають, мені постійно говорять, що збираються спілкуватися зі мною електронною поштою, а я нічого не отримую, ні грошей, ні відповідей.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я нічого іншого не розумію, мені потрібна допомога від когось, хто зможе повернути гроші, які залишилися на моєму рахунку gate777, оскільки вони також заблокували мій обліковий запис, 10 днів спілкувалися, і єдине, що вони роблять, це витрачають мій час, не даючи мені жодного рішення , це все неймовірно, і відсутність поваги

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу тут, тож це найкраще, що ви можете зробити в цьому випадку. Сподіваюся, що незабаром це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сподіваюся, наразі ніхто з воріт 777 зі мною не зв'язувався ні поштою, ні повідомленнями, просто тут вони відповіли і сказали те саме, що говорять мені в чаті

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я досі без відповіді і грошей не дали, я ще чекаю

Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

Hello, radka MGA, де ви можете повідомити про казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

MGA є органом ігор Мальти та постачальником ліцензій на це казино. Це означає, що якщо казино робить щось не так, особливо проти правил ліцензування, MGA може допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

На сторінці відображаються 2 електронні листи, з якими ви б зв’язалися з ними? Або яка частина звіту радка? Вибачте за незручності

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Привіт, якщо не знаєте, оберіть обидва 🙂. Будь-яка відповідь була б гарною, незалежно від адреси електронної пошти.

Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ви повинні погрожувати тим, хто має адвокатів. Вже минуло 2 тижні. З кожним днем вартість вашого виграшу трохи зменшується. Подивіться на курс аргентинського песо за останні 2 тижні. 😟😰

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ідеально, якщо, дякую radka, вони відправили мене в eCOGRA для претензії з MGA, з казино gate777 досі немає відповіді, і вони завжди відповідають одне і те ж для чату

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Добре, сподіваюся, що це допоможе вам. Якщо ваш обліковий запис казино все ще доступний, не включайте свої виграші в гру 🙂 і тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Frankey
3 р. тому

Ви праві, але, як ви самі знаєте, коли казино вирішує вас обдурити, а потім ігнорує вас, ви б із задоволенням чекали, щоб отримати повну суму, незважаючи на кілька додаткових днів, чи не так? 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, радка, мій рахунок в казино заблокований, я не можу увійти, щоб побачити гроші, які в мене є на рахунку, оскільки казино не дає мені такої можливості, а інша справа, що мені не повідомляють причину перегляду мого виведення , ні. У них є інформація і, мовляв, цим займається команда з перевиборів, але неможливо отримати доступ до будь-якої інформації як про виведення коштів, так і про мій рахунок в казино, у них все добре збережено, у мене ще є всі скріншоти і я не збираюся зупинятися, поки мені не заплатять і не перейму

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Мені все ще цікаво, як це буде розвиватися. Я здивований, що це сталося в казино, яке має такий хороший рейтинг на нашому сайті 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Мене також здивувало, що це відбувалося з дня на день, все було добре і від моменту до моменту все було не так і вони чекали майже 20 днів, більше я навіть не знаю причину всього про це вони мені нічого не повідомляють

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого