3 р. тому
Мені також цікаво, що дізнається команда з розгляду скарг, що стоїть за цією дивною поведінкою...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
0
Мені також цікаво, що дізнається команда з розгляду скарг, що стоїть за цією дивною поведінкою...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
Правда, так, я ще не розумію, це 70 000 песо, це не сума, яка може вплинути на них як на казино, тому я не знаю, в чому проблема.
The truth is that yes, I do not understand it yet, it is 70,000 pesos, it is not a sum that can affect them as a casino so I don't know what the problem is.
La verdad que si, yo no lo entiendo todavia, son 70.000 pesos no es una suma que pueda afectarlos a ellos como casino asi que nose cual es el problema
Вони навіть не повинні впливати на загальну суму. Але подивіться на курс песо, особливо в цьому місяці. Можливо, вони грають на тому, що курс продовжує падати. Ви точно отримаєте свої 70 тис. Але за яку вартість? Коли ви виграли, це було 600 євро. Цього тижня це може бути 570 чи 580? Ви вже запитували на інших або місцевих форумах, чи має гравець з Аргентини таку ж чи подібну проблему з цим казино чи пов’язаним казино?
They don't even have to influence the total. But take a look at the peso exchange rate, especially this month. Maybe they play on the fact that the course continues to fall. You will definitely get your 70,000. But for what value? When you won it was 600 euros. This week it might be 570 or 580? Have you already asked in other or local forums whether a player from Argentina has the same or a similar problem with this casino or a related casino?
Die müssen die Summe auch gar nicht beeinflussen. Aber schau dir Mal den Peso Wechselkurs an , besonders diesen Monat. Vielicht spielen sie darauf das der Kurs weiter fällt. Du wirst deine 70.000 bestimmt bekommen. Aber für welchen Wert? Als Du gewonnen hast waren es 600euro. Dies Woche dürften es vielleicht noch 570oder 580sein? Hast du schon in anderen oder lokalen Forums gefragt ob Spieler aus Argentinien das gleiche oder ähnliches Problem mit diesem oder ein verwandtes Casino hat?
Це, мабуть, так, Френкі, але навіть якщо вони дадуть мені інвестиції, я навіть не жадібний, мені все одно, що мене найбільше турбує, це ставлення казино з цього приводу, дуже поганий досвід
It's probably like that, frankey, but even if they give me the investment, I'm not even greedy, I don't care what bothers me the most is the attitude of the casino on this occasion, very bad experience
Seguramente sea asi frankey, pero aunque sea que me den lo invertido no siquiera soy codicioso me da igual lo que mas me molesta es la actitud del casino en esta ocasion muy mala experiencia
Тож, по суті, вони закрили ваш обліковий запис, коли ви виграли, і не сказали вам, чому чи який зараз стан?
So basically they closed your account when you won and they didn't tell you why or what's the current state?
Якщо щось подібне, хоча вони виправдовуються блокуванням рахунку, зняттям грошей та іншим, це так
If such a thing, although they make their excuses of account blocking and money withdrawal and others, it is like that
Si una cosa asi, aunque ponen sus excusas del bloqueo de cuenta y del.retiro del dinero y demas es asi
Вони тобі заплатили??? Як довго ви чекали, дякую
They paid you ??? How long have you been waiting thank you
Te pagaron ??? Cuanto tiempo estuviste esperando gracias
Вони заплатили вам, скільки часу це зайняло, я також приїхав 20 днів
They paid you how long it took I arrived 20 days too
Te pagaron cuánto tardaron yo llego 20 días también
Я ще не отримав свій платіж у розмірі 300, і там сказано, що мій платіж розглядається, тому що надто багато заявок на цю винагороду, тож скільки мені потрібно чекати, оскільки я дотримувався всіх правил, щоб отримати цю винагороду?????
I have not received my payment yet of 300 an it said my payment is under review cause of too many applicates for this reward so how long do I have to wait cause I followed all the rules to receive this reward?????
Чи сказали вам якісь терміни в казино? Як довго розглядається платіж?
Did they tell you any deadline in the casino? For how long is the payment being under review?
Я заробляю 79 000 з 6 січня, а вони все ще переглядають, я знаю, який безлад у них потрапив, і правда в тому, що мені потрібні гроші. Тому я вас запитав
I've been earning 79,000 since January 6, and they're still reviewing, I know what a mess they've got and the truth is that I need the money. That's why I asked you
Yo llevo desde el día 6 de enero es que gane 79000 e y aún están revisando yo que sé que cahondeo llevan y la verdad que me hace falta el dinero .por eso te preguntaba
Не кажіть їм, що вам потрібні гроші, тому що вони блокують ваш обліковий запис і посилають вас виглядати, щоб ви не захворіли від гри ха-ха, вони зробили це зі мною, нібито ви повинні грати для розваги, вони беруть довго, тому вони знайшли час, щоб зібрати гроші, я більше не граю в казино
Don't tell them that you need the money because they block your account and send you to make yourself look so you don't get sick from the game haha they did that to me, supposedly you have to play for fun, they take a long time so they make time to collect the money for sure I don't play anymore in the casino
No les digas que te hace falta el dinero porque te bloquean la cuenta y te mandan a hacerte ver para no enfermarte por el juego jaja a mi me hicieron eso, supuestamente tenes que jugar por diversion, tardan mucho asi hacen tiempo de juntarte la plata seguramente, yo no jugue mas en el casino
Ні, вони ніколи не давали мені терміну, з одного дня на наступний платіж прийшов, я поскаржився тут, і через MGM або щось в цьому роді вони відповідають за ігри в казино на Мальті, але я не знав, як їм сказати, коли вони збираються заплатити, я думаю, що вони кидають вудилище, щоб побачити, чи хтось втомиться і не отримає приз в якийсь момент
No, they never gave me a deadline, from one day to the next the payment arrived, I complained here, and through MGM or something like that, they are responsible for the malta casino games, but I would not know how to tell them when they are going to pay, I think they throw the rod to see if someone gets tired and does not claim the prize at some point
No no jamas me dieron una fecha limite, de un dia para otro me llego el pago, yo reclame aca, y por MGM o algo asi que son los responsables de los juegos de casino de malta, pero no sabria decirle cuando iran a pagar, creo que tiran la caña para ver si alguien se cansa y no reclama el premio en algun punto
Вони вже заблокували мій рахунок, якщо вони дуже повільно платять зараз, якщо ви внесете депозит, вони вам нічого не скажуть
ну я хочу свої гроші
They have already blocked my account if they are very slow to pay now if you deposit they will not tell you anything
well i want my money
Ya me han bloqueado la cuenta si es que para pagar son muy lentos ahora si tú depositas no te dirán nada
Pues yo quiero mi dinero
Ну, я займаюся цим уже 3 тижні, і я нервую
Well I've been with this for 3 weeks and I'm nervous
Pues yo con esta llevo 3 semanas y estoy de los nervios
Якщо вони це зроблять, але вони обов’язково виплатять вам ці гроші, почекайте ще трохи
If they do that, but they will surely pay you that money, wait a little longer
Si hacen eso, pero seguramente te paguen ese dinero espere un poco mas
Вони дивляться на багато речей, але я не знаю, коли це буде, ти знаєш, чи він скаже мені, ну, три-два тижні
Але тут він мені тільки відповідає і ми вас повідомимо.
Дуже дякую
They are looking at a lot of things but I don't know when it will be, you know if he would tell me, well, three or two weeks
But here he only answers me and we will notify you.
Thanks a lot
Están mirando un montón de cosas pero no sé cuándo estará sabes si me dijerera pues tres o dos semanas
Pero aquí solo me contesta ya te avisaremos.
Muchas gracias
Над цим працює команда з розгляду скарг. Є хороший шанс, що вони знайдуть рішення.
The Complaint Team is working on it. There is a good chance they will find the solution.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.