ФорумКазиноGate 777 Casino - загальне обговорення

Gate 777 Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Radka
|
21894 переглядів 115 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
7 міс. тому

Я написав у це казино gate777, вони сказали мені, Луна, що немає такої акції 35fs чи будь-якої іншої, моя відповідь на це казино, яке добре оцінив гуру, полягає в тому, що вони роблять неправдиву рекламу, яка витрачає час і гравців Просто вони мають серйозне казино з авторитетними людьми.

Автоматичний переклад.
Marte8894
7 міс. тому

Привіт! Ви маєте на увазі бонус, який ми маємо на веб-сайті - 35 FS для гри Aloha Christmas? На нашому сайті також зазначено, що бонуси доступні не для всіх країн. Чи писали ви в службу підтримки або в чат, де казино повідомило вам, що вони більше не мають цього бонусу?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я намагався зняти гроші, і вони заблокували мій рахунок на 7 тижнів, тиждень 2 мені сказали, що обліковий запис підтверджено, ніхто не відповість, нарешті його розблокували, і вони забрали всі мої гроші, я досі не отримав електронного листа, підтримки в реальному часі не було допоможіть. Тим часом я попросив кілька безкоштовних безкоштовних обертань, і замість цього мені запропонували бонус, я сказав, що не маю грошей, вони запитали, чому я сказав, що тому, що ви взяли це, мені доведеться зачекати до дня виплати, а потім виключили мене з відповіді все ще немає електронної пошти все ще немає грошей, не рекомендую взагалі, я робив, поки не спробував перевести гроші, брав свої гроші місяцями, а потім зробив це

Автоматичний переклад.
Renee2403
6 міс. тому

Привіт, отже, казино спочатку заблокувало ваш рахунок, де у вас були кошти, а потім розблокувало його з тим фактом, що у вас нічого не було, я правильно розумію? Чи була причина для того, щоб казино забрало ваші гроші?

Я думаю, що в цьому випадку, мабуть, краще було б подати скаргу, тому що це не правильно блокувати рахунок з грошима, а потім розблокувати його і забрати гроші без причини. Ви можете знайти посилання на скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Ви збираєтеся спробувати це і підете на це?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. У мене виникла серйозна проблема з цим казино, оскільки я подав запит на зняття 1 000 000 CLP 2 дні тому, а тепер я перевірив свій рахунок і виявилося, що у мене немає незавершеного зняття, і гроші зникли з мого рахунку. Я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали, що надішлють мені електронний лист, але нічого не сталося.

Автоматичний переклад.
Vlinee17
5 міс. тому

Привіт, казино також повідомило вам якусь причину, чому ви більше не можете бачити свої зняття? Чи не можливо, що казино вже надіслало вам гроші? Що стосується електронної пошти, ви досі нічого не отримали від казино?

Однак я бачу, що вам вдалося подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Якщо ви почуєте щось нове, не соромтеся оновити нас.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. У казино мені відповіли, що завтра вдень вони знову надішлють мої гроші на мій ігровий рахунок, я буду чекати. Завтра розкажу, дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Vlinee17
5 міс. тому

Я розумію, тому ми почекаємо, щоб побачити, чи казино виконає свої обіцянки і чи отримаєте ви свої гроші. Коли це станеться, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт! Казино дійсно повернуло мої гроші, але коли я знову спробував вивести гроші, вони заблокували мій рахунок із усіма моїми грошима, я не можу увійти. Я попросив відповідних пояснень, але вони мені їх не дали, а лише сказали, що я повинен чекати електронного листа, який так і не приходить. file

Автоматичний переклад.
Vlinee17
4 міс. тому

Отже, ви досі не маєте жодних пояснень від казино, чому вони заблокували ваш рахунок? Досить дивно, якщо казино повідомило вам, що вони повернуть гроші на ваш ігровий рахунок, і як тільки вони їх вам дали, вони заблокували ваш рахунок.

Однак, оскільки у вас є скарга до нас, наша команда спробує вам допомогти.

Якщо у вас є додаткова інформація, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, казино все ще блокує мій обліковий запис, мені сказали, що коли вони перевірять мою адресу, вони її розблокують, вони вже перевірили її, але вона все ще заблокована. Я вже надіслав кілька електронних листів, але відповіді немає.

Автоматичний переклад.
Vlinee17
4 міс. тому

Я розумію, що це, безумовно, засмучує, і я не думаю, що перевірка адреси займе так багато часу. Особливо, коли ви говорите, що обліковий запис уже підтверджено, але обліковий запис усе ще заблоковано. Звичайно, відповідь казино була б найкращою, але оскільки вони не намагаються відповісти, це важко.

Проте наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємося, ви отримаєте свої гроші назад.

Буду чекати наступного оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, правда в тому, що я дуже розчарований, оскільки вони тримають мій обліковий запис заблокованим, і все вже підтверджено, вони навіть надіслали мені електронний лист із повідомленням, що він уже підтверджений. Але коли я питаю, коли розблокують мій акаунт, вони нічого не відповідають і просто змушують мене чекати. Я дуже хвилююся, оскільки мої гроші там, і я нічого не бачу, тому що вони не дозволяють мені отримати доступ до рахунку.

Автоматичний переклад.
Vlinee17
4 міс. тому

Я цілком розумію, що ви розчаровані, тому що я теж був би. Той факт, що казино насправді не відповідає на ваше запитання, може бути тому, що вони все ще проводять додаткові перевірки. Якщо ви нічого не досягаєте, а казино не спілкується, тоді, оскільки у вас є скарга, як я вже сказав, наша команда спробує допомогти. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, мій обліковий запис все ще заблоковано, я спілкуюся через чат, і вони кажуть мені, що я повинен продовжувати чекати, вони не дають мені жодного рішення, а мої гроші все ще там.

Автоматичний переклад.
Vlinee17
4 міс. тому

Що ж, мені прикро чути, що єдина відповідь, яку ви отримуєте, це просто чекати. Я не думаю, що це правильно, коли ти абсолютно не розумієш, що відбувається.

Однак я також помітив, що ми зв’язалися з казино, щоб відповісти на скаргу , але досі вони цього не зробили. Сподіваюся, вони дадуть відповідь і рішення, щоб все вирішилося і ви отримали свої гроші. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого