ФорумКазиноGate 777 Casino - загальне обговорення

Gate 777 Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Radka
|
31595 переглядів 113 відповідей |
|
1 2...6
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Gate 777 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Привіт, я грав у казино gate777, зі мною ставилися дуже приязно, все було ідеально, поки я не попросив вивести гроші в розмірі 70 000 аргентинських песо, я попросив виведення вручну на свій рахунок skrill і з моменту в мить вони блокували мій рахунок через проблеми безпеки, я підтвердив свій обліковий запис ідеально, і вони все прийняли, і у мене є скріншоти чату з підтримкою, де мені сказали, що гроші відобразяться на моєму рахунку через 24 години я не розумію, що сталося

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Будь ласка, мені потрібна допомога, оскільки вони заблокували мій рахунок із грошима

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Привіт, вибачте, що читаю це. Перш за все, як давно це було, коли вони розірвали контакт?

Саме казино має хорошу репутацію. Ти новачок з ними чи грав там якийсь час?


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, frankey, я новачок, вони вже зв'язалися зі мною, і я сподіваюся вирішити проблему, можливо, я поспішаю опублікувати, вони завжди були дуже люб'язні зі мною, що я не можу заперечити, але таке ставлення здавалося підозрілим.

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Привіт, Cgrchedman, добре, що вони повернулися до вас! І все ж таки, будь ласка, яка їхня заява щодо проблеми безпеки, яку ви згадали?

Повідомте нам, як у вас справи з виведенням.

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Наскільки казино спілкується з вами, це добре, навіть коли рахунок наразі заблокований. Сподіваюся, що незабаром це буде вирішено 👍

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, я все ще чекаю і вони змушують мене чекати, все було домовлено, щоб вони заплатили мені на мій рахунок skrill, тепер вони просять у мене виписку з банку, коли я був дуже зрозумілим, що я хочу бути внесеним в skrill, перевірте все, навіть з копією адреси, зробленої міліцією, я не знаю, чого чекати, і я не розумію, чому така бюрократія, я не порушив жодного закону чи постанови, і я не думаю, що вони будуть заплати мені, і я не розумію цього, мій обліковий запис все ще заблоковано після отримання електронного листа з підтвердженням моєї перевірки

Автоматичний переклад.
Frankey
3 р. тому

Знову привіт, Френкі, дивіться, я все ще чекаю, і вони не дають мені рішення, я вже пред'явлю всю документацію, яку вони запросили, і я перевірив свій обліковий запис 2 рази, я навіть пред'явив довідку про адресу, зроблену поліцією, і навіть так вони не повертають зароблені гроші, все було домовлено так, що вони заплатять мені за skrill вручну і я чекаю вже 4 дні, у мене досі заблокований рахунок, а також сьогодні мені прислали лист із запитом про банк заяву продовжувати робити час, я вже не розумію, чого вони хочуть

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, вибачте, що читаю це. Перш за все, як давно це було, коли вони розірвали контакт?

Саме казино має хорошу репутацію. Ти новачок з ними чи грав там якийсь час?


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ну, я все ще чекаю і вони змушують мене чекати, все було домовлено, щоб вони заплатили мені на мій рахунок skrill, тепер вони просять у мене виписку з банку, коли я був дуже зрозумілим, що я хочу бути внесеним в skrill, перевірте все, навіть з копією звернення, зробленої міліцією, я не розумію чого очікувати і не розумію, чому така бюрократія, я не порушив жодного закону чи постанови і я не думаю, що вони мені платять, і Я не розумію, що мій обліковий запис все ще заблоковано після отримання електронного листа з підтвердженням моєї перевірки.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони все ще зв’язуються з вами. Добре. Іноді казино в Європі запитують додаткову перевірку, особливо якщо ви граєте в казино вперше, а методи депозиту та виведення готівки різні.

Наприклад, якщо я роблю депозит за допомогою Paysafe, а пізніше виходить з ладу на моєму банківському рахунку, оскільки вони не можуть вивести гроші на Paysafe, вони все одно просять у мене знімок екрана депозиту, який я зробив їм. Щоб переконатися, що це справді я зробив це. Вони роблять це не для того, щоб мене дратувати або тому, що їм нудно. Вони повинні за законом.

Євросоюз і особливо німецькі банки та регуляторні органи дуже підозріло й параноїчно ставляться до сервісів онлайн-платежів, таких як Skrill та інших, після скандалу «Wirecard».

Єдина причина, чому вони вас забанили, я можу пригадати, це те, що це тимчасова заборона, поки це не буде вирішено. Чи грали ви в інших казино, що належать до тієї ж групи? Або ви можете зареєструватися в будь-якому з дочірніх казино? Я думаю, що їх близько 30. Керується групою Imperium Network Solutions

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Я думаю, вам варто бути трохи терплячішими 🙂

Щось подібне іноді може зайняти час, але зазвичай Gate 777 є авторитетним казино, яке обов’язково виплатить вам ваші виграші 🙂

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Тож не хвилюйтеся 🙂 ✌🏼✌🏾

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я знову турбую, хтось знає, до якого компетентного органу можна повідомити gate777?

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Привіт, оскільки казино ліцензовано на Мальті, я б запропонував MGA .

Ви ще нічого не отримали, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

Привіт, ні, я ще нічого не отримав 7 днів очікування

Автоматичний переклад.
Ggrchedman
3 р. тому

Привіт, чи зв’язуються вони з вами якось, будь ласка?

Я бачу, що скарга триває, тому я впевнений, що якщо для вас є спосіб, наша команда знайде його.


Автоматичний переклад.
Radka
3 р. тому

2 дні тому, тому що це були вихідні, коли зі мною не зв'язалися, я чекаю і сьогодні спробую зв'язатися з живою підтримкою, щоб побачити, що вони мені скажуть

Автоматичний переклад.
3 р. тому

2 дні тому, тому що це були вихідні, коли зі мною не зв'язалися, я чекаю і сьогодні спробую зв'язатися з живою підтримкою, щоб побачити, що вони мені скажуть

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Добре, просто нагадування - printscreen все обговорювалося в чаті (я впевнений, що ви знаєте).

Автоматичний переклад.
Sommer2021
3 р. тому

Привіт, дякуємо за ваш досвід роботи з цим казино. Я припускаю, що ви тут більше не граєте, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого