ГоловнаФорумКазиноGama Casino - загальне обговорення

Gama Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від yoyeli
|
18 656 переглядів 113 відповідей |
|
1 2 3...6
1 рік тому

Це, ймовірно, найгірший досвід казино, який я коли-небудь мав. Я сподіваюся, що всі уникають цієї купи сміття.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що варто зазначити, що ці технічні труднощі, про які постійно згадує казино, присутні на їх дочірньому сайті Cat Casino вже більше року. Очевидно, це брехня, яку вони використовують, щоб не платити. Огидно, як цей сайт не досліджується, а дочірній сайт має рейтинг 9,3 на Guru. Вони, очевидно, брешуть і обманюють, якщо ви читаєте відгуки (справжні, а не ті, які користувачі мають один відгук і є підробкою). Вони використовують технічні труднощі як привід для обману клієнтів.


Огидна афера.

Автоматичний переклад.
SpinDr22
1 рік тому

Привіт - вибачте, що я почувався погано.

Говорячи про хворобу, я можу лише погодитися, що індустрія азартних ігор є досить тіньовим місцем, не дивно, що у вас достатньо.

Як тільки ви зрозумієте, що вам більше не потрібно обманювати себе в будь-якому казино, тому що це зовсім не весело, я б відзначив це як найкращий час, щоб попрощатися! 😀.

Насправді це дуже сумно.

Але я хотів би подякувати вам за ваші зусилля. Було б приємно побачити вас колись. ✨

Будьте здорові!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що варто зазначити, що ці технічні труднощі, про які постійно згадує казино, присутні на їх дочірньому сайті Cat Casino вже більше року. Очевидно, це брехня, яку вони використовують, щоб не платити. Огидно, як цей сайт не досліджується, а дочірній сайт має рейтинг 9,3 на Guru. Вони, очевидно, брешуть і обманюють, якщо ви читаєте відгуки (справжні, а не ті, які користувачі мають один відгук і є підробкою). Вони використовують технічні труднощі як привід для обману клієнтів.


Огидна афера.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звучить зовсім не добре. Я співчуваю вашому ставленню, але я вперше чую про подібні проблеми в їх дочірньому казино, які тривають довше року.

Довести щось подібне – завдання не з легких. Для цього призначені скарги, тож якщо вам важко в іншому казино, наприклад, Cat, надішліть інше.

Мені прикро це говорити, але «це очевидна брехня» не є належним доказом, тому індекс залишається незмінним, доки хтось це безсумнівно доведе.

Ось як це працює:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Поглянувши на відгуки про Cat Casino на Casino Guru, ви побачите, що перші згадки про цю «технічну складність» датовані більше року тому.


Існують численні відгуки, в яких згадується казино, в яких стверджується, що через технічні проблеми неможливо зняти кошти.


Я думаю, що вже є значна інформація з боку клієнтів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Я перевірив сторінку огляду казино і нічого не знайшов. привіт! Можливо, інформація, яку ви згадали, випадково прихована в старих відгуках користувачів?

Це багато чого пояснило б.

Але основний підхід все той же. Команда репутації або Data Team не змінюватиме оцінки на підставі повідомлень на форумі чи відгуків користувачів, для цього потрібні лише незаперечні докази, а значить – скарги.

Якщо ви вважаєте, що щось було пропущено, зв’яжіться з групою даних і поділіться тим, що ви зібрали:

data@casino.guru

З моєї точки зору я не міг зробити багато іншого.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відкрив рахунок в Gamma Casino, але відразу ж його закрив. Причиною цього стало посилання для активації облікового запису, яке було позначене як незахищене, і, як там заявили, подібні посилання використовувалися для викрадення особистих даних. Мене цікавить, чи був у когось подібний досвід у цьому казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знаєш, я ніколи не грав у Gamma. Дякую за інформацію. На жаль. Я був гравцем в Інтернеті багато років і справді справді добре грав. Це до цього року. Все змінилося, регуляторів немає, а якщо і є, то «онлайн-казино» їм платять. Сумно але правда. Я готуюся подати ще один, не один, а 2 позови проти 2 казино. Я скаржився раніше на несплату. Зрештою вони заплатили мені, але я ледь не впав, коли зайшов. Під моїм профілем написано «СКІЛЛЕДНИЙ ГРАВЕЦЬ», лол. Потім вони забрали всі бонуси, акції тощо. Тож я сказав їм, що вони божевільні, і я більше там не граю. "Duckyluck"... Інший - BetUS. Був членом протягом років. Все змінилося, коли вони продали кілька років тому. Це справді погано. Я готовий до бійки, але в мене є знімки екрана та всі повідомлення. Вони повні цього. О, Гуру дійсно дав їм відмінну оцінку? Не хвилюйся, правда завжди приходить до нас, це питання того, як довго і наполегливо ти борешся за те, що є правильним. Справа навіть не в грошах, а в принципі. Вони змії, і добре вміють вас обдурити. Вони не мають ліцензії. Але вони знайшли спосіб змусити уряд Кюрако регулювати їх. Коста-Ріка - це місце, де вони називають домом, але вони в Канаді. Насправді. Я роблю свої дослідження

Це не весело, але якщо ми нічого не скажемо, нічого не зміниться. Можливо, все ще ні, але потрібно спробувати

Дякуємо за звернення.


Шукайте мої пости, я зроблю те саме з вами.


Піклуватися......


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відкрив рахунок в Gamma Casino, але відразу ж його закрив. Причиною цього стало посилання для активації облікового запису, яке було позначене як незахищене, і, як там заявили, подібні посилання використовувалися для викрадення особистих даних. Мене цікавить, чи був у когось подібний досвід у цьому казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, це серйозно!

Дякуємо за попередження! Можливо, ви робили скріншоти? Це було б корисно!

Автоматичний переклад.
SpinDr22
1 рік тому

Привіт і дякую за вашу участь.

Можна нагадати про кнопку відповіді? Це найкращий спосіб залишатися з кимось на зв’язку. 😉 Може бути зручно, правда?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, я не зробив скріншот. Я пишу сюди зараз, щоб дізнатися, чи хтось мав такий самий досвід під час реєстрації в цьому казино.

Автоматичний переклад.
blazan
1 рік тому

Це шкода. Якщо щось подібне станеться з вами наступного разу, ви можете зробити знімок екрана та опублікувати його тут. Ми будемо раді це побачити.

Мені також цікаво, чи хтось матиме досвід, подібний до вашого. Це вперше таке з вами? В іншому випадку, чи був у вас попередній досвід роботи в будь-якому іншому казино з подібною проблемою?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

При реєстрації в одному з казино зі мною таке трапляється не вперше. І, звичайно, я вчинив так само, як і в цьому випадку з казино GAMA. Це просто не варто ризикувати. На жаль, велика кількість навіть добре оцінених казино завжди знаходять виправдання, щоб не платити вам. Зі мною неодноразово траплялося, не пов'язане з цією темою, що вимагали неможливих речей, щоб підтвердити рахунок, щоб потім я міг вимагати виплату грошей.

Автоматичний переклад.
blazan
1 рік тому

Я повністю розумію. Якщо людина підозрює, що посилання можуть бути небезпечними, звичайно не варто намагатися грати. Можливо, це добре, що у вас був подібний досвід, тому що тепер ви знаєте, що робити, а чого не робити, якщо натрапите на таке посилання.

Якщо ми говоримо про верифікацію, то так, інколи це може бути складним процесом, але казино повинні захищати себе, так само, як вони повинні захищати гравця, на мій погляд. Якщо вам цікаво, ви також можете створити власну тему на цю тему в розділі «Казино», де ви можете більш детально описати свій досвід, наприклад, з KYC у різних казино. Інші гравці також можуть бути зацікавлені, оскільки існує багато дискусій щодо KYC. Що ти думаєш?

Я також хотів би запитати вас додатково, які ще казино ви мали проблеми з посиланнями? Які неможливі речі вимагали від вас казино для підтвердження вашого облікового запису? Дай мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я маю скаргу на Gama тут, на Guru, оскільки Gama не відповідає вимогам щодо захисту гравців.

На жаль, я не отримую чітких відповідей від Casino Guru, і справа триває деякий час. У мене вже є відчуття, що Casino Guru тут знову стане на бік казино, хоча справа цілком зрозуміла.

Я закрив там свій обліковий запис без можливості повторного відкриття та назавжди, а Gama все одно знову відкрив обліковий запис.

Постійна заборона та відсутність можливості повторного відкриття також означає, що за жодних обставин не може бути можливості повторно відкрити обліковий запис. Casino Guru вже натякає, що Гама правий, що явно не так, і я дуже сподіваюся, що Casino Guru вирішить цю справу справедливо та на мою користь.

Інакше вам просто не можна довіряти тому, що ви представляєте тут гравців. Ґаму вже критикували за багато речей, і якщо залишити це безкарним, це багато скаже про вас.

Так, я злий. Casino Guru не розглядатиме мою справу, не зв’яжеться з Гамою, а потім десь через кілька тижнів вони відмовлять мені й стануть на бік казино. І тоді ви почуваєтеся подвійно засмученими, коли вам доводиться чекати так довго, а Casino Guru нічого не робить.

Тому я знову прошу зв’язатися з керівництвом або афілійованим менеджером Gama, обговорити мою справу та передати гроші, які незаконно утримуються через порушення захисту гравців.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Привіт.

Запитувати тут не вийде. Адміністратори не розглядають скарги, а обробників скарг тут на форумі немає - вибачте.

Що ж, я перевірив відхилену скаргу (закрито через недостатню кількість доказів), і я відчуваю, що вона, мабуть, дуже схожа на останню, чи не так?

Що ж, я думаю, що це твердження досить зрозуміле:

«По-друге, у цьому терміні чітко сказано, що ви повинні надіслати електронний лист, якщо хочете назавжди закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор, чого ви не робили. Якщо ви це зробили, ви можете легко отримати докази таких дій і нашого підходу до цей випадок був би зовсім іншим. Ви повинні розуміти, що якщо казино ділиться простими та чіткими інструкціями щодо того, як подати запит на самовиключення, а ви їх не дотримувалися, і, крім того, у вас немає жодних доказів того, що казино було повідомили про вашу проблему з азартними іграми, наші можливості дуже обмежені. Я запевняю вас, що кожного разу, коли гравець надавав дійсні докази, які підтверджують, що він просив самовиключення через залежність від азартних ігор, ми робили все можливе, щоб допомогти».

І, наскільки я бачу, у другій (ще відкритій) скарзі знову немає згадки про азартні ігри.

Я настійно раджу вам попросити закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми наступного разу, коли ви відчуєте, що вам потрібно виключити себе, інакше, ймовірно, все закінчиться тим самим.

Я просто намагаюся допомогти вам зрозуміти, що запит назавжди закрити ваш обліковий запис не означає реального захисту. Це не розуміється як самовиключення.

Повірте, я розумію, що ви не в захваті від поточних подій.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це неймовірно обурливо, що ви знову так сперечаєтеся. Постійне закриття, постійна заборона, без можливості знову відкрити, і ви збираєтеся сказати мені, що казино є правильним?

Вони перебувають у змові з казино і жодним чином не допомагають гравцям. Я не зобов’язаний повідомляти казино, чому я хочу назавжди забанити свій обліковий запис, і майже всі казино роблять постійну заборону, і це саме те, що це таке. За винятком того, що Гама цього не робить, а ти зараз намагаєшся захистити це.

Я абсолютно не співчуваю, якщо ти вдаєш, що не розумієш. Те, що я пишу, цілком логічно, і будь-хто зі здоровим глуздом і хоч трохи логіки зрозуміє і побачить це так само, як я.


Якщо казино не поважає чіткий запит про постійне, постійне закриття без можливості повторного відкриття, я повторюю, без можливості повторного відкриття, тоді казино явно порушило захист гравця, і казино ні за яких обставин не має повторно відкривати рахунок.


Єдина причина, чому ви не сприймаєте це так, полягає в тому, що ви маєте фінансовий інтерес у казино і не заперечуєте, якщо казино порушує захист гравців.


Вам довіряють, а потім цю довіру повністю зраджують, і ви смієтеся над казино, тому що гравці такі довірливі й звертаються до вас. Цього разу я не збираюся миритися з цим і дуже сподіваюся, що ви вирішите цю справу так, як розв’яже її будь-хто, хто не має фінансових інтересів, на мою користь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так,

безумовно помітив тут тенденцію, коли Гуру захищає казино на Кюрасао, які переважно належать Росії. Мені важко повірити, що це випадковий збіг, як правило, вони мають ВИСОКІ стандарти БЕЗПЕКИ, але досить жахливі відгуки клієнтів.

Відповідь Радьки на мої звинувачення в тому, що Гейм і Кіт захищалися «технічними проблемами», є більш абсурдною.


Радько, ти не читаєш? З відгуків про _Cat Casino_ цілком видно, що вони мають ці «технічні труднощі» вже більше року.



Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Чи не тому, що більшість казино в нашій базі даних мають ліцензію на Кюрасао? Тоді ми чітко отримуємо більшість скарг на ці казино, а в деяких випадках ми чітко стаємо на їхній бік. Ви можете важко сказати, що ми прагнемо захищати казино, розташовані в Естонії, оскільки у нас їх недостатньо в базі даних.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це неймовірно обурливо, що ви знову так сперечаєтеся. Постійне закриття, постійна заборона, без можливості знову відкрити, і ви збираєтеся сказати мені, що казино є правильним?

Вони перебувають у змові з казино і жодним чином не допомагають гравцям. Я не зобов’язаний повідомляти казино, чому я хочу назавжди забанити свій обліковий запис, і майже всі казино роблять постійну заборону, і це саме те, що це таке. За винятком того, що Гама цього не робить, а ти зараз намагаєшся захистити це.

Я абсолютно не співчуваю, якщо ти вдаєш, що не розумієш. Те, що я пишу, цілком логічно, і будь-хто зі здоровим глуздом і хоч трохи логіки зрозуміє і побачить це так само, як я.


Якщо казино не поважає чіткий запит про постійне, постійне закриття без можливості повторного відкриття, я повторюю, без можливості повторного відкриття, тоді казино явно порушило захист гравця, і казино ні за яких обставин не має повторно відкривати рахунок.


Єдина причина, чому ви не сприймаєте це так, полягає в тому, що ви маєте фінансовий інтерес у казино і не заперечуєте, якщо казино порушує захист гравців.


Вам довіряють, а потім цю довіру повністю зраджують, і ви смієтеся над казино, тому що гравці такі довірливі й звертаються до вас. Цього разу я не збираюся миритися з цим і дуже сподіваюся, що ви вирішите цю справу так, як розв’яже її будь-хто, хто не має фінансових інтересів, на мою користь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виходячи з того, що ви тут описали, це може здатися занадто складним для зовнішніх читачів, але я хотів би трохи пояснити це.

Що стосується Casino Guru та скарг, пов’язаних із відповідальною грою/рахунками, закритими через залежність від азартних ігор тощо, у нас є прості правила, які є основою для всіх випадків скарг, пов’язаних із цим:

Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис через проблеми з азартними іграми, залежність від азартних ігор, проблеми з азартними іграми або як би ви хотіли це назвати, і казино не закриває обліковий запис протягом розумного періоду часу (він залежить від того, як ви зв’язуєтеся казино - якщо це електронна пошта, то, скажімо, 2-3 дні має бути достатньо), ми повинні стати на сторону гравця.

Коли казино дає гравцеві чіткі вказівки або дає чіткі вказівки на своєму веб-сайті щодо закриття облікового запису через вищезазначені причини, а гравець їх не виконує, ми зазвичай стаємо на сторону казино.

Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис без пояснення причини, а казино цього не робить або вони знову відкривають рахунок пізніше відповідно до своєї внутрішньої політики, ми зазвичай не караємо казино за це, оскільки казино не має жодних зобов’язань залишати рахунок закритим з будь-яких інших причин, пов’язаних із азартними іграми (здоров’ям).

Це не має нічого спільного з нашим захистом певної групи казино. Підхід завжди однаковий.

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого