Я вважаю, що варто зазначити, що ці технічні труднощі, про які постійно згадує казино, присутні на їх дочірньому сайті Cat Casino вже більше року. Очевидно, це брехня, яку вони використовують, щоб не платити. Огидно, як цей сайт не досліджується, а дочірній сайт має рейтинг 9,3 на Guru. Вони, очевидно, брешуть і обманюють, якщо ви читаєте відгуки (справжні, а не ті, які користувачі мають один відгук і є підробкою). Вони використовують технічні труднощі як привід для обману клієнтів.
Огидна афера.
I think it is worth mentioning that these technical difficulties the casino keep mentioning have been present on their sister site Cat Casino for over a year. This is obviously a lie they use not to pay. Disgusting how this site is not being investigated and the sister site has a 9.3 rating on Guru. They obviously lie and cheat if you read the reviews (the real ones, not the ones by users who have one review and are fake). They use technical difficulties as an excuse to cheat customers.
Disgusting scam.
Привіт - вибачте, що я почувався погано.
Говорячи про хворобу, я можу лише погодитися, що індустрія азартних ігор є досить тіньовим місцем, не дивно, що у вас достатньо.
Як тільки ви зрозумієте, що вам більше не потрібно обманювати себе в будь-якому казино, тому що це зовсім не весело, я б відзначив це як найкращий час, щоб попрощатися! 😀.
Насправді це дуже сумно.
Але я хотів би подякувати вам за ваші зусилля. Було б приємно побачити вас колись. ✨
Будьте здорові!
Hello - I'm sorry I felt ill.
Speaking about sickness, I can only agree, the gambling industry is quite a shady place no wonder you have enough.
Once you realize you don't need to be fooled in any casino anymore because it's just no fun at all, that's what I would mark as the best time to say goodbye! 😀.
It's actually quite sad.
But I'd like to thank you for your effort. Would be nice to see you around someday. ✨
Stay well!
Я вважаю, що варто зазначити, що ці технічні труднощі, про які постійно згадує казино, присутні на їх дочірньому сайті Cat Casino вже більше року. Очевидно, це брехня, яку вони використовують, щоб не платити. Огидно, як цей сайт не досліджується, а дочірній сайт має рейтинг 9,3 на Guru. Вони, очевидно, брешуть і обманюють, якщо ви читаєте відгуки (справжні, а не ті, які користувачі мають один відгук і є підробкою). Вони використовують технічні труднощі як привід для обману клієнтів.
Огидна афера.
I think it is worth mentioning that these technical difficulties the casino keep mentioning have been present on their sister site Cat Casino for over a year. This is obviously a lie they use not to pay. Disgusting how this site is not being investigated and the sister site has a 9.3 rating on Guru. They obviously lie and cheat if you read the reviews (the real ones, not the ones by users who have one review and are fake). They use technical difficulties as an excuse to cheat customers.
Disgusting scam.
Звучить зовсім не добре. Я співчуваю вашому ставленню, але я вперше чую про подібні проблеми в їх дочірньому казино, які тривають довше року.
Довести щось подібне – завдання не з легких. Для цього призначені скарги, тож якщо вам важко в іншому казино, наприклад, Cat, надішліть інше.
Мені прикро це говорити, але «це очевидна брехня» не є належним доказом, тому індекс залишається незмінним, доки хтось це безсумнівно доведе.
Ось як це працює:
Does not sound good at all. I empathize with your attitude, yet it is the first time I'm hearing about similar issues in their sister casino, lasting longer than a year.
Proving something like that is not an easy task. This is what complaints are for, so if you struggle in another casino - Cat, for instance, submit another one.
I'm sorry to say it, but "it is obviously a lie" is not proper proof, so the index stays the same untill someone proves it undoubtedly.
This is how it works:
Поглянувши на відгуки про Cat Casino на Casino Guru, ви побачите, що перші згадки про цю «технічну складність» датовані більше року тому.
Існують численні відгуки, в яких згадується казино, в яких стверджується, що через технічні проблеми неможливо зняти кошти.
Я думаю, що вже є значна інформація з боку клієнтів.
By taking a look at reviews of Cat Casino on Casino Guru, you can see that the first mentions of this ’technical difficulty’ are dated over a year ago.
There are numerous reviews mentioning the casino claiming that due to technical difficulties, no withdrawals can not be made.
I think there is substantial info from the side of the customers already.
Я перевірив сторінку огляду казино і нічого не знайшов. привіт! Можливо, інформація, яку ви згадали, випадково прихована в старих відгуках користувачів?
Це багато чого пояснило б.
Але основний підхід все той же. Команда репутації або Data Team не змінюватиме оцінки на підставі повідомлень на форумі чи відгуків користувачів, для цього потрібні лише незаперечні докази, а значить – скарги.
Якщо ви вважаєте, що щось було пропущено, зв’яжіться з групою даних і поділіться тим, що ви зібрали:
data@casino.guru
З моєї точки зору я не міг зробити багато іншого.
I checked the casino review page and found nothing. Hey! Any chance the info you mentioned is hidden in the older user reviews by any chance?
That would explain a lot.
But the main approach is still the same. The reputation or Data Team won't change ratings based on the forum posts or user reviews, unquestionable proofs are solely needed for that, which means - complaints.
If you feel that something was overlooked, contact the Data Team and share what you gathered:
data@casino.guru
Not much else I could do from my perspective.
Я відкрив рахунок в Gamma Casino, але відразу ж його закрив. Причиною цього стало посилання для активації облікового запису, яке було позначене як незахищене, і, як там заявили, подібні посилання використовувалися для викрадення особистих даних. Мене цікавить, чи був у когось подібний досвід у цьому казино.
I opened an account at Gamma Casino, but I immediately closed it. The reason for this was the link for activating the account, which was marked as not secure, and as they stated there, similar links were used to steal personal data. I am interested in whether anyone else had similar experiences at this casino.
Otvorio sam nalog na Gama kazinu ali sam ga odmah i zatvorio.Razlog tome je bio link za aktivaciju naloga koji je bio označen kao ne siguran i kako su tamo naveli slični linkovi su se koristili za krađu ličnih podataka.Interesuje me da li je još neko imao slična iskustva za ovim kazinom.
Знаєш, я ніколи не грав у Gamma. Дякую за інформацію. На жаль. Я був гравцем в Інтернеті багато років і справді справді добре грав. Це до цього року. Все змінилося, регуляторів немає, а якщо і є, то «онлайн-казино» їм платять. Сумно але правда. Я готуюся подати ще один, не один, а 2 позови проти 2 казино. Я скаржився раніше на несплату. Зрештою вони заплатили мені, але я ледь не впав, коли зайшов. Під моїм профілем написано «СКІЛЛЕДНИЙ ГРАВЕЦЬ», лол. Потім вони забрали всі бонуси, акції тощо. Тож я сказав їм, що вони божевільні, і я більше там не граю. "Duckyluck"... Інший - BetUS. Був членом протягом років. Все змінилося, коли вони продали кілька років тому. Це справді погано. Я готовий до бійки, але в мене є знімки екрана та всі повідомлення. Вони повні цього. О, Гуру дійсно дав їм відмінну оцінку? Не хвилюйся, правда завжди приходить до нас, це питання того, як довго і наполегливо ти борешся за те, що є правильним. Справа навіть не в грошах, а в принципі. Вони змії, і добре вміють вас обдурити. Вони не мають ліцензії. Але вони знайшли спосіб змусити уряд Кюрако регулювати їх. Коста-Ріка - це місце, де вони називають домом, але вони в Канаді. Насправді. Я роблю свої дослідження
Це не весело, але якщо ми нічого не скажемо, нічого не зміниться. Можливо, все ще ні, але потрібно спробувати
Дякуємо за звернення.
Шукайте мої пости, я зроблю те саме з вами.
Піклуватися......
Ya know, I've never played at Gamma. Thanks for the info. Unfortunately. I have been a gambler online for many yrs and have done really well actually. That's until this year. Everything has changed, there's no regulators and if there are, the "online Casinos" are paying them off. Sad but true. I'm getting ready to file yet another, not one but 2 claims against 2 casinos. One I've complained about before for non payment. They did pay me on the end but I about fell over when I logged in. Under my profile it says "SKILLED PLAYER" lol. Then they took away all bonuses, promos etc. So, I told them they're crazy and I don't play there anymore. "Duckyluck"... The other is BetUS. Been member for yrs. Everything changed when they sold few yrs back. It's really bad. I'm in for a fight but I've got screen shots plus all communications. They're full of it. Oh, the Guru actually gave them an excellent rating? Don't care the truth always comes our, it's a matter of how long and hard you fight for what's right. It's not even about the money, it's principal. They are snakes, and good at ripping you off. They don't have a license. But they found way to get the Govt of Curaco to regulate them. Costa Rica is where they call home however, they are in Canada. For real. I do my research
It's not fun but if we don't say something nothing will change. Still may not but gotta try
Thanks for reaching out.
Look for my posts, I'll do same with you.
Take care......
Я відкрив рахунок в Gamma Casino, але відразу ж його закрив. Причиною цього стало посилання для активації облікового запису, яке було позначене як незахищене, і, як там заявили, подібні посилання використовувалися для викрадення особистих даних. Мене цікавить, чи був у когось подібний досвід у цьому казино.
I opened an account at Gamma Casino, but I immediately closed it. The reason for this was the link for activating the account, which was marked as not secure, and as they stated there, similar links were used to steal personal data. I am interested in whether anyone else had similar experiences at this casino.
Otvorio sam nalog na Gama kazinu ali sam ga odmah i zatvorio.Razlog tome je bio link za aktivaciju naloga koji je bio označen kao ne siguran i kako su tamo naveli slični linkovi su se koristili za krađu ličnih podataka.Interesuje me da li je još neko imao slična iskustva za ovim kazinom.
Привіт і дякую за вашу участь.
Можна нагадати про кнопку відповіді? Це найкращий спосіб залишатися з кимось на зв’язку. 😉 Може бути зручно, правда?
Hello, and thank you for your part.
May I remind you of the reply button? It's the best way to stay in touch with someone. 😉 Might be handy, right?
На жаль, я не зробив скріншот. Я пишу сюди зараз, щоб дізнатися, чи хтось мав такий самий досвід під час реєстрації в цьому казино.
Unfortunately, I didn't take a screenshot. I'm writing here now just to see if anyone else had the same experience when signing up at this casino.
Na žalost nisam napravio snimak ekrana.Ovde sad pisao samo da bi video da li je još neko imao ista iskustva prilikom prijave na ovaj kazino.
Це шкода. Якщо щось подібне станеться з вами наступного разу, ви можете зробити знімок екрана та опублікувати його тут. Ми будемо раді це побачити.
Мені також цікаво, чи хтось матиме досвід, подібний до вашого. Це вперше таке з вами? В іншому випадку, чи був у вас попередній досвід роботи в будь-якому іншому казино з подібною проблемою?
That's a pity. If something like this happens to you next time, you can take a screenshot and post it here. We'll be glad to see it.
I'm also curious if anyone else will have an experience similar to yours. Is this the first time this has happened to you ? Otherwise, have you had previous experience at any other casino with a comparable issue ?
При реєстрації в одному з казино зі мною таке трапляється не вперше. І, звичайно, я вчинив так само, як і в цьому випадку з казино GAMA. Це просто не варто ризикувати. На жаль, велика кількість навіть добре оцінених казино завжди знаходять виправдання, щоб не платити вам. Зі мною неодноразово траплялося, не пов'язане з цією темою, що вимагали неможливих речей, щоб підтвердити рахунок, щоб потім я міг вимагати виплату грошей.
It's not the first time that something like this has happened to me when registering at one of the casinos. And of course I did the same as in this case with GAMA casino. It's simply not worth the risk. Unfortunately, a large number of, even well-rated casinos, always find excuses to they don't pay you. It happened to me many times, not related to this topic, that they asked for impossible things in order to confirm the account, so that I could later request payment of money.
Nije prvi put da mi se ovako nešto dogodilo prilikom prijave na neki od kazina.I naravno da sam postupio isto kao i u ovom slučaju sa GAMA kazinom.Jednostavno ne vredi rizikovati.Na žalost veliki broj,čak i dobro ocenjenih kazina,uvek pronalaze izgovore da vas ne plate.Mnogo puta mi se desilo,ne vezano za ovu temu,da su tražili nemoguće stvari da bih potvrdio račun,da bih mogao posle da tražim isplatu novca.
Я повністю розумію. Якщо людина підозрює, що посилання можуть бути небезпечними, звичайно не варто намагатися грати. Можливо, це добре, що у вас був подібний досвід, тому що тепер ви знаєте, що робити, а чого не робити, якщо натрапите на таке посилання.
Якщо ми говоримо про верифікацію, то так, інколи це може бути складним процесом, але казино повинні захищати себе, так само, як вони повинні захищати гравця, на мій погляд. Якщо вам цікаво, ви також можете створити власну тему на цю тему в розділі «Казино», де ви можете більш детально описати свій досвід, наприклад, з KYC у різних казино. Інші гравці також можуть бути зацікавлені, оскільки існує багато дискусій щодо KYC. Що ти думаєш?
Я також хотів би запитати вас додатково, які ще казино ви мали проблеми з посиланнями? Які неможливі речі вимагали від вас казино для підтвердження вашого облікового запису? Дай мені знати. 🙂
I completely understand. If a person suspects the links might be dangerous, it's certainly not worth it to try and play. Perhaps it's a good thing that you've had similar experiences, because now you know what to do and what not to do if you come across such a link.
If we are talking about verification, yes, sometimes it can be a difficult process, but casinos have to protect themselves, just like they should protect the player, in my opinion. If you are interested, you could also start your own thread on this topic in the section- casinos, where you can describe your experiences in more detail, for example with KYC in different casinos. Other players might also be interested, as there is a lot of discussion about KYC. What do you think?
I would also like to ask you additionally, what other casinos have you had problems with links ? Which impossible things did the casinos ask you to verify your account? Let me know. 🙂
Зараз я маю скаргу на Gama тут, на Guru, оскільки Gama не відповідає вимогам щодо захисту гравців.
На жаль, я не отримую чітких відповідей від Casino Guru, і справа триває деякий час. У мене вже є відчуття, що Casino Guru тут знову стане на бік казино, хоча справа цілком зрозуміла.
Я закрив там свій обліковий запис без можливості повторного відкриття та назавжди, а Gama все одно знову відкрив обліковий запис.
Постійна заборона та відсутність можливості повторного відкриття також означає, що за жодних обставин не може бути можливості повторно відкрити обліковий запис. Casino Guru вже натякає, що Гама правий, що явно не так, і я дуже сподіваюся, що Casino Guru вирішить цю справу справедливо та на мою користь.
Інакше вам просто не можна довіряти тому, що ви представляєте тут гравців. Ґаму вже критикували за багато речей, і якщо залишити це безкарним, це багато скаже про вас.
Так, я злий. Casino Guru не розглядатиме мою справу, не зв’яжеться з Гамою, а потім десь через кілька тижнів вони відмовлять мені й стануть на бік казино. І тоді ви почуваєтеся подвійно засмученими, коли вам доводиться чекати так довго, а Casino Guru нічого не робить.
Тому я знову прошу зв’язатися з керівництвом або афілійованим менеджером Gama, обговорити мою справу та передати гроші, які незаконно утримуються через порушення захисту гравців.
I currently have a complaint against Gama here on Guru because Gama does not comply with player protection.
Unfortunately I don't get any clear answers from Casino Guru and the case has been going on for a while. I already have a feeling that Casino Guru will side with the casino again here, although the case is quite clear.
I closed my account there with no option to reopen and permanently and Gama reopened the account anyway.
A permanent ban and no option to reopen also means that under no circumstances can there be an option to reopen the account. Casino Guru is already implying that Gama is right, which is clearly not the case, and I really hope Casino Guru settles this case fairly and in my favor.
Otherwise you are just not credible that you represent the players here. Gama has already been criticized for a number of things and to let that go unpunished would say a lot about you.
Yes, I am angry. Casino Guru will not handle my case, will not contact Gama and then sometime in a few weeks they will turn me down and side with the casino. And then you feel doubly screwed when you have to wait so long without Casino Guru doing anything.
I therefore ask again to contact the management or an affiliate manager of Gama and discuss my case and hand over the money, which is being illegally withheld due to the breach of player protection.
Ich habe derzeit eine Beschwerde gegen Gama hier auf Guru laufen, weil Gama den Spielerschutz nicht einhält.
Leider bekomme ich keine klaren Antworten von Casino Guru und der Fall dauert schon eine Weile. Ich habe bereits jetzt das Gefühl, dass sich Casino Guru hier wieder auf die Seite des Casinos stellen wird, obwohl der Fall ganz klar ist.
Ich habe dort mein Konto geschlossen, ohne Option der Wiedererföffnung und permanent und Gama hat das Konto dennoch wiedereröffnet.
Eine permanente Sperre und ohne Option der Wiedererföffnung, bedeutet auch, dass es unter keinen Umständen eine Option geben kann, das Konto wiederzueröffnen. Casino Guru deutet bereits jetzt schon an, dass Gama im Recht sei, was eindeutig nicht der Fall ist und ich hoffe wirklich, dass Casino Guru diesen Fall fair und zu meinen Gunsten abschließt.
Ansonsten seid ihr einfach nur unglaubwürdig, dass ihr hier die Spieler vertretet. Gama steht hier ja bereits wegen mehrerer Sachen in der Kritik und ein solches Vorgehen ungestraft zu lassen, würde sehr viel über euch aussagen.
Ja, ich ärgere mich. Casino Guru bearbeitet meinen Fall nicht, nimmt keinen Kontakt zu Gama auf und wird mir dann irgendwann in ein paar Wochen eine Absage erteilen und sich auf die Seite des Casinos stellen. Und dann kommt man sich doppelt verarscht vor, wenn man so lange darauf warten muss, ohne dass Casino Guru irgendetwas unternommen hat.
Ich bitte daher nochmals darum, mit dem Management oder einem Affiliate-Manager von Gama Kontakt aufzunehmen und meinen Fall zu besprechen und mir das Geld auszuhändigen, welches durch den nicht eingehaltenen Spielerschutz unrechtmäßig einbehalten wird.
Привіт.
Запитувати тут не вийде. Адміністратори не розглядають скарги, а обробників скарг тут на форумі немає - вибачте.
Що ж, я перевірив відхилену скаргу (закрито через недостатню кількість доказів), і я відчуваю, що вона, мабуть, дуже схожа на останню, чи не так?
Що ж, я думаю, що це твердження досить зрозуміле:
«По-друге, у цьому терміні чітко сказано, що ви повинні надіслати електронний лист, якщо хочете назавжди закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор, чого ви не робили. Якщо ви це зробили, ви можете легко отримати докази таких дій і нашого підходу до цей випадок був би зовсім іншим. Ви повинні розуміти, що якщо казино ділиться простими та чіткими інструкціями щодо того, як подати запит на самовиключення, а ви їх не дотримувалися, і, крім того, у вас немає жодних доказів того, що казино було повідомили про вашу проблему з азартними іграми, наші можливості дуже обмежені. Я запевняю вас, що кожного разу, коли гравець надавав дійсні докази, які підтверджують, що він просив самовиключення через залежність від азартних ігор, ми робили все можливе, щоб допомогти».
І, наскільки я бачу, у другій (ще відкритій) скарзі знову немає згадки про азартні ігри.
Я настійно раджу вам попросити закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми наступного разу, коли ви відчуєте, що вам потрібно виключити себе, інакше, ймовірно, все закінчиться тим самим.
Я просто намагаюся допомогти вам зрозуміти, що запит назавжди закрити ваш обліковий запис не означає реального захисту. Це не розуміється як самовиключення.
Повірте, я розумію, що ви не в захваті від поточних подій.
Hello there.
Asking here is not going to work. Admins do not deal with complaints, and complaints handlers are non-present here on the forum - I'm sorry.
Well, I checked out the rejected complaint (closed due to insufficient evidence), and I feel it is probably quite similar to the last one, right?
Well, I think this statement is pretty clear:
"Secondly, the term clearly says that you should send an email if you want to permanently close your account due to gambling addiction, which you didn't do. If you did so, you could easily have proof of such action and our approach to this case would be completely different. You must understand that if the casino shares simple and clear instructions on how to request self-exclusion and you didn't follow them, and on top of that you don't have any proof the casino has been informed about your gambling problem, our options are very limited. I assure you that whenever a player provided valid evidence confirming they requested self-exclusion due to gambling addiction, we did everything we could do to help."
And as far as I see, there is again no mention of the gambling problem in the second (still open) complaint.
I strongly advise you to ask your account to be closed due to gambling issues next time you feel like you need to exclude yourself, otherwise, it will probably end up the same.
I'm just trying to help you understand that asking your account to be closed permanently means no real protection. This is not understood as a self-exclusion.
Believe me when I say I understand you're not happy about the current events.
Це неймовірно обурливо, що ви знову так сперечаєтеся. Постійне закриття, постійна заборона, без можливості знову відкрити, і ви збираєтеся сказати мені, що казино є правильним?
Вони перебувають у змові з казино і жодним чином не допомагають гравцям. Я не зобов’язаний повідомляти казино, чому я хочу назавжди забанити свій обліковий запис, і майже всі казино роблять постійну заборону, і це саме те, що це таке. За винятком того, що Гама цього не робить, а ти зараз намагаєшся захистити це.
Я абсолютно не співчуваю, якщо ти вдаєш, що не розумієш. Те, що я пишу, цілком логічно, і будь-хто зі здоровим глуздом і хоч трохи логіки зрозуміє і побачить це так само, як я.
Якщо казино не поважає чіткий запит про постійне, постійне закриття без можливості повторного відкриття, я повторюю, без можливості повторного відкриття, тоді казино явно порушило захист гравця, і казино ні за яких обставин не має повторно відкривати рахунок.
Єдина причина, чому ви не сприймаєте це так, полягає в тому, що ви маєте фінансовий інтерес у казино і не заперечуєте, якщо казино порушує захист гравців.
Вам довіряють, а потім цю довіру повністю зраджують, і ви смієтеся над казино, тому що гравці такі довірливі й звертаються до вас. Цього разу я не збираюся миритися з цим і дуже сподіваюся, що ви вирішите цю справу так, як розв’яже її будь-хто, хто не має фінансових інтересів, на мою користь.
It is unbelievably outrageous that you are now arguing like this again. A permanent closure, a permanent ban, with no option to reopen and you're about to tell me the casino is right then?
They are in cahoots with the casinos and do not help the players in any way. I'm under no obligation to tell the casino why I want to permanently ban my account forever and pretty much all casinos do a permanent ban and that's exactly what it is. Except Gama doesn't and you're trying to defend that right now.
I have absolutely no sympathy if you pretend that you don't understand. What I write is completely logical and anyone with common sense and just a little bit of logic will understand and see it the same way I do.
If a casino does not respect the explicit request for a permanent, permanent closure with no option to reopen, I repeat, no option to reopen, then clearly the casino has violated player protection and the casino must under no circumstances reopen the account.
The only reason you don't see it that way is that you have a financial interest in the casino and don't mind if a casino breaches player protection.
You are trusted and then that trust is completely betrayed and you laugh up your sleeve with the casino because the players are so gullible and turn to you. I'm not going to put up with it this time and I really hope that you will solve this case the way anyone with no financial interest would solve it, in my favour.
Es ist eine unglaubliche Unverschämtheit, dass Sie jetzt bereits wieder so argumentieren. Eine dauerhafte Schließung, ein permanenter Bann, ohne Option zur Wiedereröffnung und Sie wollen mir gerade erzählen, dass das Casino dann im Recht ist?
Sie stecken mit den Casinos unter einer Decke und helfen den Spielern in keiner Weise weiter. Ich bin nicht dazu verpflichtet dem Casino mitzuteilen warum ich mein Konto dauerhaft und für immer sperren möchte und bei so gut wie allen Casinos ist eine dauerhafte und permanente Sperrung auch genau das. Nur bei Gama nicht und Sie versuchen das gerade zu verteidigen.
Ich habe absolut kein Verständnis dafür, wenn Sie hier so tun als würden Sie das nicht verstehen. Das was ich schreibe ist vollkommen logisch und jeder Mensch mit gesundem Menschenverstand und nur ein bisschen Logik wird das auch verstehen und das genauso sehen wie ich.
Wenn ein Casino den ausdrücklichen Wunsch nach einer permanenten, dauerhaften Schließung, ohne die Option einer Wiedererföffnung, ich wiederhole, ohne die Option einer Wiedererföffnung nicht respektiert, dann hat eindeutig das Casino gegen den Spielerschutz verstoßen und das Casino darf unter keinen Umständen den Account wiedereröffnen.
Dass Sie das anders sehen, liegt nur daran, dass Sie ein finanzielles Interesse an dem Casino haben und keine Probleme damit haben, wenn ein Casino gegen den Spielerschutz verstößt.
Man wendet sich vertrauensvoll an euch und dann wird dieses Vertrauen völlig missbraucht und Sie lachen sich gemeinsam mit dem Casino ins Fäustchen, weil die Spieler so gutgläubig sind und sich an Sie wenden. Dieses Mal lasse ich mir das nicht mehr gefallen und ich hoffe wirklich, dass Sie diesen Fall so aufklären, wie ihn jeder Mensch ohne finanzielles Interesse aufklären würde, nämlich zu meinen Gunsten.
так,
безумовно помітив тут тенденцію, коли Гуру захищає казино на Кюрасао, які переважно належать Росії. Мені важко повірити, що це випадковий збіг, як правило, вони мають ВИСОКІ стандарти БЕЗПЕКИ, але досить жахливі відгуки клієнтів.
Відповідь Радьки на мої звинувачення в тому, що Гейм і Кіт захищалися «технічними проблемами», є більш абсурдною.
Радько, ти не читаєш? З відгуків про _Cat Casino_ цілком видно, що вони мають ці «технічні труднощі» вже більше року.
Yeah,
definitely noticed a trend here with Guru protecting mostly Russian-owned, Curacao-based casinos. I find it hard to believe that it is a coincidence these tend to have HIGH SAFETY standards but pretty abysmal customer reviews.
Radka's reply to my accusations of Game and Cat having defended themselves with 'technical issues' is beyond absurd.
Radka, can you not read? It is quite visible from the reviews for _Cat Casino_ that they have had these 'technical difficulties' for over a year.
Чи не тому, що більшість казино в нашій базі даних мають ліцензію на Кюрасао? Тоді ми чітко отримуємо більшість скарг на ці казино, а в деяких випадках ми чітко стаємо на їхній бік. Ви можете важко сказати, що ми прагнемо захищати казино, розташовані в Естонії, оскільки у нас їх недостатньо в базі даних.
Isn't it simply because most of casinos in our database are licensed in Curacao? Then we clearly receive most of the complaints against those casinos and in some cases, we clearly stand on their side. You could hardy say that we tend to protect casinos based in Estonia since we don't have enough of them in the database.
Це неймовірно обурливо, що ви знову так сперечаєтеся. Постійне закриття, постійна заборона, без можливості знову відкрити, і ви збираєтеся сказати мені, що казино є правильним?
Вони перебувають у змові з казино і жодним чином не допомагають гравцям. Я не зобов’язаний повідомляти казино, чому я хочу назавжди забанити свій обліковий запис, і майже всі казино роблять постійну заборону, і це саме те, що це таке. За винятком того, що Гама цього не робить, а ти зараз намагаєшся захистити це.
Я абсолютно не співчуваю, якщо ти вдаєш, що не розумієш. Те, що я пишу, цілком логічно, і будь-хто зі здоровим глуздом і хоч трохи логіки зрозуміє і побачить це так само, як я.
Якщо казино не поважає чіткий запит про постійне, постійне закриття без можливості повторного відкриття, я повторюю, без можливості повторного відкриття, тоді казино явно порушило захист гравця, і казино ні за яких обставин не має повторно відкривати рахунок.
Єдина причина, чому ви не сприймаєте це так, полягає в тому, що ви маєте фінансовий інтерес у казино і не заперечуєте, якщо казино порушує захист гравців.
Вам довіряють, а потім цю довіру повністю зраджують, і ви смієтеся над казино, тому що гравці такі довірливі й звертаються до вас. Цього разу я не збираюся миритися з цим і дуже сподіваюся, що ви вирішите цю справу так, як розв’яже її будь-хто, хто не має фінансових інтересів, на мою користь.
It is unbelievably outrageous that you are now arguing like this again. A permanent closure, a permanent ban, with no option to reopen and you're about to tell me the casino is right then?
They are in cahoots with the casinos and do not help the players in any way. I'm under no obligation to tell the casino why I want to permanently ban my account forever and pretty much all casinos do a permanent ban and that's exactly what it is. Except Gama doesn't and you're trying to defend that right now.
I have absolutely no sympathy if you pretend that you don't understand. What I write is completely logical and anyone with common sense and just a little bit of logic will understand and see it the same way I do.
If a casino does not respect the explicit request for a permanent, permanent closure with no option to reopen, I repeat, no option to reopen, then clearly the casino has violated player protection and the casino must under no circumstances reopen the account.
The only reason you don't see it that way is that you have a financial interest in the casino and don't mind if a casino breaches player protection.
You are trusted and then that trust is completely betrayed and you laugh up your sleeve with the casino because the players are so gullible and turn to you. I'm not going to put up with it this time and I really hope that you will solve this case the way anyone with no financial interest would solve it, in my favour.
Es ist eine unglaubliche Unverschämtheit, dass Sie jetzt bereits wieder so argumentieren. Eine dauerhafte Schließung, ein permanenter Bann, ohne Option zur Wiedereröffnung und Sie wollen mir gerade erzählen, dass das Casino dann im Recht ist?
Sie stecken mit den Casinos unter einer Decke und helfen den Spielern in keiner Weise weiter. Ich bin nicht dazu verpflichtet dem Casino mitzuteilen warum ich mein Konto dauerhaft und für immer sperren möchte und bei so gut wie allen Casinos ist eine dauerhafte und permanente Sperrung auch genau das. Nur bei Gama nicht und Sie versuchen das gerade zu verteidigen.
Ich habe absolut kein Verständnis dafür, wenn Sie hier so tun als würden Sie das nicht verstehen. Das was ich schreibe ist vollkommen logisch und jeder Mensch mit gesundem Menschenverstand und nur ein bisschen Logik wird das auch verstehen und das genauso sehen wie ich.
Wenn ein Casino den ausdrücklichen Wunsch nach einer permanenten, dauerhaften Schließung, ohne die Option einer Wiedererföffnung, ich wiederhole, ohne die Option einer Wiedererföffnung nicht respektiert, dann hat eindeutig das Casino gegen den Spielerschutz verstoßen und das Casino darf unter keinen Umständen den Account wiedereröffnen.
Dass Sie das anders sehen, liegt nur daran, dass Sie ein finanzielles Interesse an dem Casino haben und keine Probleme damit haben, wenn ein Casino gegen den Spielerschutz verstößt.
Man wendet sich vertrauensvoll an euch und dann wird dieses Vertrauen völlig missbraucht und Sie lachen sich gemeinsam mit dem Casino ins Fäustchen, weil die Spieler so gutgläubig sind und sich an Sie wenden. Dieses Mal lasse ich mir das nicht mehr gefallen und ich hoffe wirklich, dass Sie diesen Fall so aufklären, wie ihn jeder Mensch ohne finanzielles Interesse aufklären würde, nämlich zu meinen Gunsten.
Виходячи з того, що ви тут описали, це може здатися занадто складним для зовнішніх читачів, але я хотів би трохи пояснити це.
Що стосується Casino Guru та скарг, пов’язаних із відповідальною грою/рахунками, закритими через залежність від азартних ігор тощо, у нас є прості правила, які є основою для всіх випадків скарг, пов’язаних із цим:
Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис через проблеми з азартними іграми, залежність від азартних ігор, проблеми з азартними іграми або як би ви хотіли це назвати, і казино не закриває обліковий запис протягом розумного періоду часу (він залежить від того, як ви зв’язуєтеся казино - якщо це електронна пошта, то, скажімо, 2-3 дні має бути достатньо), ми повинні стати на сторону гравця.
Коли казино дає гравцеві чіткі вказівки або дає чіткі вказівки на своєму веб-сайті щодо закриття облікового запису через вищезазначені причини, а гравець їх не виконує, ми зазвичай стаємо на сторону казино.
Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис без пояснення причини, а казино цього не робить або вони знову відкривають рахунок пізніше відповідно до своєї внутрішньої політики, ми зазвичай не караємо казино за це, оскільки казино не має жодних зобов’язань залишати рахунок закритим з будь-яких інших причин, пов’язаних із азартними іграми (здоров’ям).
Це не має нічого спільного з нашим захистом певної групи казино. Підхід завжди однаковий.
Based on what you described here, it may sound like the case is too complicated for external readers, but I'd like to bring some light on it.
When it comes to Casino Guru and complaints related to responsible gambling / accounts closed for gambling addiction etc., we have simple rules that are the basement for all the complaint cases related to it:
Whenever the player asks the casino for the account closure due to gambling issues, gambling addiction, problem gambling or however you'd like to call it and the casino doesn't close the account within a reasonable timeframe (it differs based on how you contact the casino - if it's an email, then let's say 2-3 days should be sufficient), we should stand on the player's side.
When the casino gives the player clear instructions or provides clear instructions on their website regarding the account closure due to above-mentioned reasons and the player fails to follow them, we usually stand on the casino's side.
Whenever the player asks the casino for the account closure without providing the reason and the casino fails to do it or they reopen the account later based on their internal policy, we usually don't punish the casino for it, since the casino has no obligation to keep the account closed for any other reasons that the gambling (health) issues.
It has nothing to do with us protecting certain group of casinos. The approach is always the same.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.