1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gama Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Неймовірно шахрайське казино. Спочатку вони змусили мене подолати неймовірні перешкоди, щоб пройти перевірку. Вони завжди придумували нові речі, які їм потрібні, навіть якщо я був повністю перевірений. Тепер вони продовжують скасовувати мої зняття коштів, навіть якщо я повністю верифікований, заявляючи, що я не ввів «інформацію про обліковий запис», тобто облікові дані своєї кредитної картки. Я надіслав службі підтримки численні знімки екрана, які показують, що кожного разу, коли я надсилав запит на зняття коштів, я правильно вводив всю необхідну інформацію.
Не вдалося. Просто скасування за скасуванням. Я не вірю, що отримаю жодного цента від цієї шахрайської операції. Справді вражений рейтингом 8,9, враховуючи їхню поведінку.
На даний момент це пряме переслідування.
Unbelievably scammy casino. First they made me jump through unbelievable hurdles to get verified. They always came up with new things they need even though I was fully verified. Now, they keep cancelling my withdrawals even though I am fully verified, stating that I have not entered my 'account information' meaning my credit card credentials. I have sent the support numerous screenshots showing that every time I have submitted a withdrawal request I have correctly entered all the information requested.
No luck. Just cancellation after cancellation. I do not believe I will receive a cent from this scammy operation. Really amazed with the 8.9 rating here, considering their behavior.
At this point this is straight up harassment.
Тепер вони пообіцяли обробити платіж через біткойн, оскільки спосіб оплати, який я використав, має проблему з боку постачальників платіжних послуг. Вони змусили мене чекати годинами лише для того, щоб скасувати платіж у біткойнах через те, що він був «невідповідним способом оплати». 😀
Тепер знайдуть новий привід, щоб не платити.
Сумарні шахраї. Не побачу жодного цента зі свого виграшу.
Now they promised to process the payment via bitcoin because the payment method I used has a problem on the payment providers side. They made me wait for hours only to cancel the Bitcoin payment due to it being an 'irrelevant payment method'. 😀
Now they will make a new excuse to not pay.
Total scam artists. Not gonna see a cent of my winnings.
Тепер вигадують про технічні проблеми. Вони також відмовляються платити через біткойни, оскільки «експерти вирішують технічні труднощі щодо карткових платежів». Тож зрозуміло, що нічого не зроблено, і вони чекають, поки я розчаровано розіграю це.
Справді жахливо.
Шахрайство.
Now they are making up excuses about technical difficulties. They are also refusing to pay via Bitcoin since 'experts are solving technical difficulties regarding card payments'. So it is clear that nothing is done and they are waiting for me to gamble it in frustration.
Really awful.
Scam.
Тепер мене вигнали з чату та заборонили використовувати цю функцію. Я не бачу ні цента. БУДЬ ЛАСКА, ПЕРЕГЛЯНІТЬ СВОЮ ВИСОКУ РЕЦЕНЗІЮ ПРО ЦЮ ПОВНУ ОБРАЗУ КАЗИНО.
РЕДАГУВАТИ: мабуть, помилку, яка переслідувала перекази карткою, виправлено. Давайте подивимося, яку відмовку вони використовують, щоб не платити зараз 😉
Now I got kicked off the chat and banned from using the function. I am not seeing a cent. PLEASE RECONSIDER YOUR HIGH REVIEW OF THIS TOTAL SHAM OF A CASINO.
EDIT: Apparently the bug plaguing the card transfers has been fixed. Let's see what excuse they use not to pay now 😉
Я не знаю всієї історії, але ви, здається, пережили пекло!
I don't know the whole story, but you seem to have been experiencing hell!
Так, абсолютно. Тепер вони скасували моє зняття після того, як сказали мені, що вирішили проблему. Після цього моє зняття було скасовано тричі, вони відмовляються дозволити мені використовувати альтернативний метод і не відповідають на мої електронні листи. Це повне шахрайське казино, яке не платить.
я вже не знаю що робити.
Yes, totally. They have now cancelled my withdrawal after telling me they fixed the problem. After this my withdrawal has been cancelled three times and they refuse to let me use an alternate method and are not answering my emails. This is a total scam casino that does not pay.
i do not know what to do anymore.
Це надзвичайно дратує та засмучує, коли таке трапляється. По всьому світу існує незліченна кількість дрібних, тіньових і відверто нечесних операторів онлайн-ігор!
Боріться добре!
It's enormously annoying and frustrating when that kind of thing happens. There are countless petty, shady, and downright dishonourable online gaming operators all over the world!
Fight the good fight!
Тепер мене вигнали з чату та заборонили використовувати цю функцію. Я не бачу ні цента. БУДЬ ЛАСКА, ПЕРЕГЛЯНІТЬ СВОЮ ВИСОКУ РЕЦЕНЗІЮ ПРО ЦЮ ПОВНУ ОБРАЗУ КАЗИНО.
РЕДАГУВАТИ: мабуть, помилку, яка переслідувала перекази карткою, виправлено. Давайте подивимося, яку відмовку вони використовують, щоб не платити зараз 😉
Now I got kicked off the chat and banned from using the function. I am not seeing a cent. PLEASE RECONSIDER YOUR HIGH REVIEW OF THIS TOTAL SHAM OF A CASINO.
EDIT: Apparently the bug plaguing the card transfers has been fixed. Let's see what excuse they use not to pay now 😉
Це ще один надзвичайно складний досвід за досить короткий проміжок часу. Дозвольте зазначити, що подання скарги було найкращим кроком, тому що без належного огляду та догляду оцінку просто неможливо знизити.
Казино має найближчим часом віддати перевагу пошуку правильного та робочого рішення, довіру гравців непросто відновити після її втрати!
That's another amazingly tough experience in quite a short time frame. Allow me to mention submitting the complaint was the best step because, without proper examination and care, the rating just can't be lowered.
The casino should prioritize finding a proper and working solution soon, players' trust isn't easy to rebuild once it's lost!
Мушу сказати, що, на мій сором, я виграв виграш. Вони все ще надсилають мені автоматичні повідомлення «довіряти їм» і чекати вилучення. Я почуваюся введеним в оману, а також трохи розчарованим у собі.
I must say that to my shame I ended up gambling the winnings. They are still sending me automated messages to 'trust them' and to wait for a withdrawal. I feel misled and also a bit disappointed in myself.
О ні, мені дуже прикро це чути. Але знаєш що? За таких обставин я б сказав, що тобі зараз не варто бути таким суворим до себе.
Ви знаєте приказку: "лайно буває".
Якщо ви коли-небудь відчуваєте, що якимось чином втрачаєте контроль, то настав час насторожитися, але поки що всі ми іноді робимо помилки. 🙏
це краще?
Oh no, I'm so sorry to hear that. But you know what? Under such circumstances, I would say you shouldn't be so hard on yourself now.
You know the saying: "sh*t happens".
If you ever feel you're somehow losing control then it's time to feel alerted, but for now - we all make mistakes sometimes. 🙏
Is it better?
Думаю, я розумію ваш підхід. Наскільки я бачу, один відгук користувача було створено 5 днів тому, тож на одного менше хвилювань 🙂.
Чи можу я знати, які ще кроки ви збираєтеся зробити? Ви граєте, щоб поділитися своїм досвідом, наприклад, на інших форумах, орієнтованих на азартні ігри?
I think I understand your approach. As far as I see, one user review was created 5 days ago - so one less to worry about 🙂.
May I know what other steps do you intend to take? Do you play to share your experience through other gambling-focused forums, for instance?
Це казино - шахрайство!! Я граю в цьому казино і виграю трохи грошей (небагато) Я перевірив свій рахунок..і я прошу зняття!! І ось ми починаємо... згідно з умовами казино, усі зняття коштів будуть оброблені протягом 24 годин! Тож я зробив запит на зняття коштів у неділю. Вранці в понеділок я відкриваю свій рахунок у казино та бачу, що моє зняття позначено зеленим кольором, а статус завершено! Я намагаюся зняти через Jeton і з досвіду знаю, що гроші надходять на мій електронний гаманець за секунди, але грошей там не було! Я помітив, що є ! позначка, я клацаю на ньому, і це було написано російською.. Я переклав і сказав, що не вдалося вивести гроші назад на рахунок гравця! Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що у Jeton є якісь технічні проблеми. Вони надсилають гроші, але Jeton повертає мені гроші! Я зв’язався з Джетоном, і служба підтримки Джетона сказала, що немає жодних проблем.. мій обліковий запис готовий без жодних обмежень.. і що ніхто не надсилає гроші на мій електронний гаманець!! Тож мені збрехали в підтримці..я показую службі підтримки екран друку від Jeton..і мені порадили зробити новий запит на зняття!! І вони прискорять мій процес!! Сьогодні нічого не сталося!! Я знову звернувся до служби підтримки, і тепер мені сказали, що в моєму обліковому записі виявлено шахрайство!! Ось що скаже мені служба підтримки: ви помітили неправильну активацію гри. Коли його запитали, що це означає, оскільки я з цим не знайомий, він відповів мені так: Це означає, що ви могли використовувати шахрайські дії в грі та шахрайськими засобами виграти кошти. Я навіть не знаю, як це можливо.. Я вже подав свою скаргу!! І я сподіваюся, що гуру допоможе мені.. тому що врешті-решт я відкриваю рахунок тут, тому що бачу позитивну репутацію в казино Guru!!
This casino is SCAM!! I play in this casino and I win some money ( not much ) I verified my account..and I request a withdrawal!! And here we go.. as per casino terms and conditions all withdrawals will be processed within 24 hours ! So I made my withdrawal request Sunday..Monday morning I open my casino account and I see that my withdrawal is marked with green and status was completed! I try to withdraw via Jeton and I know from experience it’s take seconds money to arrive in my ewallet..but the money was not there! I noticed that have a ! mark I klick on it and it was written on Russian..I translated and said failed withdrawal money back to the players account! I contact the support and they told me that the Jeton have some technical issues..they send the money but the Jeton send my money back! I contact Jeton and Jeton support said that there is no issue..my account is good to go without any restrictions..and that nobody send money to my e wallet!! So I been lied from support..i show the print screen from Jeton to support..and I been advised to make new withdrawal request!! And they will speed up my process!! Today after nothing happened!! I contact support again and now I been told that my account been spotted for fraudulent activities!! Here what support tell me: you have been noticed wrong game activation. When a ask what that’s meen because am not familiar with that he responded me with this: It means that you could use fraudulent actions in the game, and by fraudulent means won funds.I don’t even know how is that possible..I submitted my complaint already!! And I hope that guru will help me..because after all I open account here because I see the positive reputation from Guru casino!!
Привіт!
Мушу визнати, що я не зовсім впевнений, що задумало казино, але сподіваюся, що скарга проллє світло на це питання. Ви зробили гарний крок, давайте подивимося, що скаже казино...
Цікаво, ви все ще на зв’язку з казино...
Hello there!
I must admit I'm not exactly sure what the casino is up to, but I hope the complaint will shed some light on the matter. You did a good step, let's now see what the casino has to say...
Are you still in touch with the casino, I wonder...
Здається, останнє. Я готуюся опублікувати скаргу на BetUS, який, до речі, має дуже хорошу репутацію. Мій чоловік насправді грав, а я просто тинялася, спостерігаючи за ним тощо. Це було, м’яко кажучи, дуже цікаво. Ці корумповані казино можуть назвати це технічним, збоєм або як їм хочеться назвати це, однак, як ви сказали, це шахрайство. Детальніше про це, коли я опублікую скаргу.
Я погоджуюсь з тобою. Це також сталося знову в казино, на яке я скаржився кілька місяців тому, Duckyluck. Мені заплатили, але я кинув там грати після того, що вони зробили з моїм обліковим записом. Мене позначають як ВМІЛОГО ГРАВЦЯ LOL. Слоти - це період азартних ігор. Вони забрали всі мої акції, усі депозитні бонуси, які вони надають усім, безкоштовні обертання, якщо і коли ви програєте; Тому я там взагалі більше не граю.
Thats the latest it seems. Im getting ready post a complaint against BetUS which btw, the guru gives a very good reputation. My husband was actually playing and I was just hanging around watching him etc. Its was very interesting to say the least. These corrupt casinos can call it technical, a glitch, or what ever they feel like calling it however, its like you said, fraud. More about this when I post the complaint.
I agree with you. Its also happened again at a casino I complained about months ago Duckyluck. I got paid but I quit playing there after what they did to my account afterwards. Im labeled as a SKILLED PLAYER LOL. Slots is a game of chance period. They took away all my promos, all deposit bonuses that they give everyone, free spins if and when you lose; So I dont play there at all anymore.
Привіт!
Я бачу, що ви стурбовані рейтингом BetUS, однак майте на увазі, що ми не спонсоруємо та не оплачуємо казино взагалі.
Ми робимо огляди на основі більш технічних термінів (які можна побачити нижче). Проте ми не ігноруємо думку та проблеми гравців. Наша система працює на основі системи чорних точок, тобто кожна невирішена скарга дає казино чорні точки залежно від серйозності та причини.
На жаль, як ви знаєте, ми не можемо взяти до уваги вхід кожного гравця лише тому, що він втратив багато грошей або не виграв за рахунок певних бонусів.
Ви завжди можете перевірити огляди BetUS і судити самі:
https://casino.guru/BetUS-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Коли мова йде про окремі випадки, ми пропонуємо гравцям можливість подати скаргу, і наша команда розслідує, зв’язується з казино та намагається вирішити проблему, з якою стикаються гравці. Ви можете натиснути це посилання, щоб надіслати його: https://casino.guru/complaints/create
Однак якщо ви хочете дізнатися про процес більш детально, ви можете прочитати такі посилання:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Щоб ви зрозуміли, як ми ставимося до правил казино, я додаю посилання тут:
https://casino.guru/fair-gambling
Повідомте нам, що ви думаєте, і якщо ви вирішите подати скаргу, сподіваємося, що все пройде гладко.
Hello There!
I can see that you are concerned about the rating of BetUS, however do keep in mind we are not sponsored or paid by casinos at all.
We make reviews based off more technical terms (which an be seen below). However we don't disregard player opinion and issues. Our system works on blackpoint system to say, each unresolved complaint gives casinos a blackpoints depending on severity and reason.
Unfortunately as you know we cannot take every player's input into consideration just because they lost a lot of money or didn't win from some sort of bonuses.
You can always check BetUS Reviews and judge for yourself:
https://casino.guru/BetUS-Casino-review#tab=js-tab-reviews
When it comes to individual cases we offer players ability to create a complaint and our team investigates, gets in touch with casino and attempts to solve the issue players are facing. You can click on this link to submit one: https://casino.guru/complaints/create
However if you want to know the process in more depth, you can read the following links:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Just so you understand how we side ourselves to casino rules, I'm attaching link here:
https://casino.guru/fair-gambling
Do let us know what you think and if you decide to make a complaint, hopefully everything will go smoothly.
Я знаю процес; однак я ціную, що ви залишили посилання на випадок, якщо вони знадобляться. Тим не менш, відколи це сталося, я провів багато досліджень щодо BetUS. Насправді їх взагалі не дивляться. Вони називають свій дім Коста-Рікою, однак, на мою думку, Канада, звичайно, де їхня база. Це насправді сталося з моїм чоловіком, коли він грав, а я сиділа поруч. Корні, як це звучить, ми це робимо, лол. але. Я негайно зробив знімок екрана того, що сталося, а потім ще один, просто тому, що подумав, що це може мені знадобитися. У будь-якому випадку, це так невідповідно, як вони впоралися з цим. Вони, напевно, дали мені 5 або 6 різних причин, чому це сталося, і мої докази довели, що вони неправі. Останнє було щось про виробництво програмного забезпечення, яке подивилося на це бла-бла. Я не вірю в це ні на секунду. Нещодавно я подав вам скаргу щодо казино Ducky luck, і врешті-решт мені заплатили, оскільки виплата склала лише 2 тисячі. Вони називали мене ВМІЛИМ ГРАВЦЕМ, LOL. Це смішний період. Вони забрали всі рекламні акції, мені не надають безкоштовних обертань, які отримують усі інші, коли роблять депозит. Тому я, очевидно, перестав там грати. Днями мій чоловік поклав, мабуть, 100 доларів і програв їх, отримав свої безкоштовні обертання та заробив трохи грошей. Їхні вимоги щодо перекидання божевільні, але він справді це зробив. Він грав приблизно 2 дні, поки я не змусив його просто зупинитися. У будь-якому випадку, під час його гри це були його гроші, оскільки він виконав вимоги щодо перекидання. Він грав на машині 10x. Ну, вони, очевидно, хотіли, щоб він пішов. Кожного разу, коли він робив велику ставку, його гроші падали дуже швидко, але коли він знизив їх до 30 центів, вони почали вражати, не дуже багато, але його шанси все одно зросли. Він просто звернув увагу, проблема ставок насторожила його. Тож раптом він отримує 10 синіх 7, які, згідно з їхньою таблицею виплат, що не має сенсу, сплачують 20 доларів. Він вдаряє знову, так само, але з кількома ґратами? трохи більше. Тим часом я роблю знімки екрана всіх цих виграшів, однак потім він отримує 10x 10x синіх 7, і це платить йому 20 доларів. Що? Тоді він виграє 10x червоних 7s @45центів заплатив 60$? 15 центів більше? Почекай... потім він вибиває 10x 10x червоні 7s за 30 центів, заплатив йому 40 доларів? Я більш ніж розгублений. Ми надіслали всі знімки екрана, і вони сказали, що все є. Чекаю на відповідь. Боже, останнє, що я хотів би робити на цій красі, це кричати казино за те, що вони нас обдурили. Не моє уявлення про гарний час. Я ненавиджу це насправді. Я просто повідомляю вам, про що точилася ця балаканина щодо BetUs. Я дуже добре знаю цей сайт. Довірся мені. Проте вони багато разів забирали наші гроші. Ми приписали це своїй невдачі просто не грати там і не робити цього. Вся ця індустрія впала до глибини, про яку мені соромно говорити. Я знаю, що ви робите в Guru, я також знаю, що він підтримує BetUS. Що мене трохи шокувало, але для кожного своє. Ось чому я навіть не хочу витрачати свій час на подання скарги. Коли я буду готовий, мені, ймовірно, доведеться витратити трохи грошей, щоб провести їх належне дослідження. Тому що на даний момент Карако є їхнім регулятором, лол, це смішно. Але я повернуся до вас. тим часом ми можемо просто побалакати про це, якщо хочете. якщо ні, то теж добре. Мені 62, і я просто втомився від BS. Просто будь чесним. Набридло відверто платити іпотеку. Гарного дня.
SpinDr22
I know the process; however, I do appreciate your leaving the links just in case needed them. That said, since this happened, I've done a lot of research regarding, BetUS. They aren't really watched at all. They call their home Costa Rica however, Canada is where their base is, in my opinion of course. This actually happened to my husband while he was playing, and I was sitting next to him. Corney as it sounds, we do that, lol. But. I took screen shots of what happened immediately, then another just because I thought I might need it. Anyway, it's so inappropriate how they went about handling this. They must have given me 5 or 6 different reasons why it happened, and my evidence proved them wrong. Last one was something about the software manufacture having looked at it blah blah. I do not believe that for a second. I filed a complaint with you guys' awhile back about Ducky luck casino and eventually, I got paid however, since the payout, which was only 2k. They labeled me as a SKILLED PLAYER, LOL. Which is ridiculous period. They took away all promotions, I'm not given the free spins that everyone else's gets when they deposit. So, I obviously stopped playing there. The other day My husband had deposited probably $100 and lost that, got his free spins and made a little money. Their rollover requirements are insane, but he actually did it. He played for about 2 days until I made him just stop. Anyway, during his play which was his money since he had met the rollover requirements. He was playing the 10x machine. well, they obviously wanted him gone. Every time he would place a large wager his money would drop really fast but, when he dropped it to 30cents it started hitting, not a lot but still his odds had gone up. He just happens to be paying attention, the wagering issue had him alert. So, all of a sudden, he hits 10x blue 7's which according to their pay table, which makes no sense, it paid 20 bucks. He hits it again, same but with some bars? a tiny bit more. Meanwhile I'm taking screen shots of all these wins however, then he hits 10x 10x blue 7s and it pays him $20. What? Then he hits 10x red 7s @45cents paid $60? 15 cents more? Hold on.....then he hits 10x 10x red 7s @ 30cents, paid him $40? I'm more than confused. Weve sent all the screen shots in and they said they have everything. Waiting to hear back. Geeze., the last thing I want to be doing on a beautiful is calling out casinos for ripping us off. Not my idea of a good time. I hate it in fact. I'm just letting you know what's all the rant was about regarding BetUs. I know this site very well. Trust me. They have taken our money many times, however. We chalked it up to our failure to just not play there or do this. This entire industry has fallen to depths I'm ashamed to speak about. I know what you do at Guru, I also know he supports BetUS. Which was a bit shocking to me but to each his own. Thats why m hesitant to even waste my time filing a complaint. When I'm ready I'm probably going to have to spend a little money to have them investigated properly. Because, as of right now, Caraco is their regulator, lol that's funny. But I'll get back to you. in the meantime, we can just chat back n forth regarding this if you like. if not that's fine too. I'm 62 and just tired of the BS. Just be fair. Tired of paying mortgages frankly. Have a nice day.
SpinDr22
Так, але постарайтеся, щоб вони не знали, що я задумав. Вони не регулюються, мені байдуже, що хтось говорить. Ліцензії у них теж немає, ой для ІНТЕРНЕТУ. Але, звичайно. Хто регулює цю територію, Байден? Лол. Галузь дійсно сумно змінилася. Я закінчив витрачати весь свій день на шахраїв, які мають глибокі .... кишені, вони платять своїм регуляторам. Його нудить. Що з цим робити – питання. Тепер це те, що ми повинні з'ясувати. У мій час не їхній. Дякую за відповідь, я дуже ціную це.
Піклуватися
SpinDr22
Yes but, try not to let them know what I'm up to. They aren't regulated, I don't care what anyone says. They don't have a license either, oh for the INTERNET. But of course. Who's regulating that area, Biden? lol. The industry has really changed sadly. I'm m finished wasting my entire day with crooks who have deep .... pockets, they pay off their regulator. Its sickening. What cha going to do about it is the question. Now that's what we have to figure out. On my time not theirs. Thank you for responding, I appreciate it so much.
Take Care
SpinDr22
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.