ФорумКазиноGama Casino - загальне обговорення

Gama Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від yoyeli
|
11873 переглядів 93 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
1 рік тому

Це неймовірно обурливо, що ви знову так сперечаєтеся. Постійне закриття, постійна заборона, без можливості знову відкрити, і ви збираєтеся сказати мені, що казино є правильним?

Вони перебувають у змові з казино і жодним чином не допомагають гравцям. Я не зобов’язаний повідомляти казино, чому я хочу назавжди забанити свій обліковий запис, і майже всі казино роблять постійну заборону, і це саме те, що це таке. За винятком того, що Гама цього не робить, а ти зараз намагаєшся захистити це.

Я абсолютно не співчуваю, якщо ти вдаєш, що не розумієш. Те, що я пишу, цілком логічно, і будь-хто зі здоровим глуздом і хоч трохи логіки зрозуміє і побачить це так само, як я.


Якщо казино не поважає чіткий запит про постійне, постійне закриття без можливості повторного відкриття, я повторюю, без можливості повторного відкриття, тоді казино явно порушило захист гравця, і казино ні за яких обставин не має повторно відкривати рахунок.


Єдина причина, чому ви не сприймаєте це так, полягає в тому, що ви маєте фінансовий інтерес у казино і не заперечуєте, якщо казино порушує захист гравців.


Вам довіряють, а потім цю довіру повністю зраджують, і ви смієтеся над казино, тому що гравці такі довірливі й звертаються до вас. Цього разу я не збираюся миритися з цим і дуже сподіваюся, що ви вирішите цю справу так, як розв’яже її будь-хто, хто не має фінансових інтересів, на мою користь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виходячи з того, що ви тут описали, це може здатися занадто складним для зовнішніх читачів, але я хотів би трохи пояснити це.

Що стосується Casino Guru та скарг, пов’язаних із відповідальною грою/рахунками, закритими через залежність від азартних ігор тощо, у нас є прості правила, які є основою для всіх випадків скарг, пов’язаних із цим:

Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис через проблеми з азартними іграми, залежність від азартних ігор, проблеми з азартними іграми або як би ви хотіли це назвати, і казино не закриває обліковий запис протягом розумного періоду часу (він залежить від того, як ви зв’язуєтеся казино - якщо це електронна пошта, то, скажімо, 2-3 дні має бути достатньо), ми повинні стати на сторону гравця.

Коли казино дає гравцеві чіткі вказівки або дає чіткі вказівки на своєму веб-сайті щодо закриття облікового запису через вищезазначені причини, а гравець їх не виконує, ми зазвичай стаємо на сторону казино.

Кожного разу, коли гравець просить казино закрити обліковий запис без пояснення причини, а казино цього не робить або вони знову відкривають рахунок пізніше відповідно до своєї внутрішньої політики, ми зазвичай не караємо казино за це, оскільки казино не має жодних зобов’язань залишати рахунок закритим з будь-яких інших причин, пов’язаних із азартними іграми (здоров’ям).

Це не має нічого спільного з нашим захистом певної групи казино. Підхід завжди однаковий.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Чи можете ви нарешті допомогти мені з моєю справою проти Гами? Я вже відчуваю себе таким облажаним Gama, і це саме те, що вони роблять.

Мені там тільки брешуть. Навіть стверджували, що гроші були перераховані, що не відповідало дійсності.

Тоді з мене вичавили банківські реквізити. Я написав у службу підтримки, що не хочу надавати ці конфіденційні дані. Я завжди використовую Neteller для внесення та виведення грошей із казино, і я не хочу, щоб у казино були мої банківські реквізити. Служба підтримки пообіцяла мені, що платіж буде здійснено НЕГАЙНО, якщо я надам свої банківські реквізити. Минуло вже 5 днів.

Тепер я не тільки повернув нові дані, але й досі не отримую грошей від Gama.


Чи можете ви зараз зв’язатися з менеджером або менеджером філії та запитати їх, що відбувається.

Той факт, що казино серйозно пише електронний лист про те, що мені перерахували гроші і що це брехня, неможливо перевершити за зухвалістю та шахрайською енергією. Той факт, що вони потім виманюють у мене мої банківські реквізити, щоб вони нібито могли переказати гроші і почати ту саму гру знову, мабуть, є наступним кроком нахабства.


Будь ласка, зайдіть сюди та поговоріть з казино особисто. Мені потрібні гроші.




Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Вибачте, що ви проходите через те саме, що мені довелося пройти. Вони відмовляються платити незважаючи ні на що і вигадують відмовки. Це не казино з благими намірами, це найгірше з найгірших.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Я щойно уважно прочитав цю тему. Стверджувати, що платіжні процесори мають проблеми, це дійсно тактика Gama, що не відповідає дійсності.

Цим казино також завдає шкоди добрій репутації Neteller, Jeton тощо.

Крім того, вони також взяли мої банківські реквізити, і я боюся, що вони використають їх для шахрайських дій.


Гуру казино повинен нарешті втрутитися сюди. Рейтинг казино все ще має 8,9. Що це має? Очевидно, казино обманює.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому Casino Guru нарешті не працює тут? Ви почуваєтеся абсолютно безпорадними, і казино вас, очевидно, обманює. Casino Guru міг зв'язатися з казино давно. Кожне казино має афілійованих менеджерів, і Casino Guru може легко зв'язатися з ними. Тепер чекаю допомоги. Я дуже засмучений і зовсім не маю терпіння. Прошу поставитися до цього серйозно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Було б дуже добре, якби хтось із Casino Guru нарешті прокоментував це. Тепер я просив це кілька разів у своїй скарзі, а також тут, на форумі.


Крім того, мій рейтинг казино для Gama ще не активовано.


Це досить неприємно, коли казино приймає вас за повного дурня. Але принаймні Casino Guru може зайняти тут позицію.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Шановна Малага. На жаль, я це розумію, але подивіться вашу скаргу - у казино ще є час. Поки таймер не досягне нуля, прогресу не буде, це лише день або близько того. Ми повинні надати всім казино однакові часові рамки, щоб залишатися нейтральними.

Пам’ятайте, що це форум, створений насамперед для того, щоб гравці підтримували зв’язок із гравцями. Команда скарг не є активною на форумі, вони розглядають скарги окремо. Оскільки я не є частиною цієї команди, я піклуюся про форум, я не маю права втручатися, поки не буде зроблено подальший розвиток через саму скаргу, в основному тому, що я не знаю жодних деталей.

Вибачте, зараз я не можу багато додати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що мало що можна зробити щодо рейтингу безпеки, але дуже шкода, що через це люди продовжують ставати жертвами схем цього казино. Очевидно, ці «проблеми з оплатою» продовжують існувати, і нічого не можна зробити з цим шахрайським казино.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Чи можете ви якось довести, що казино симулює затримку? Було б чудово. Тому що, як я бачу, немає іншого способу зловити поганих хлопців.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У моєму випадку минуло 3 тижні. Спочатку я отримав електронний лист про те, що гроші надіслано на мій рахунок Neteller. Gama стверджувала, що Neteller має проблему, що явно не відповідає дійсності.

Це означає, що казино збрехало.

Після цього служба підтримки пообіцяла мені, що якщо я дам свої банківські реквізити, то гроші отримаю відразу. Нічого не відбувалося протягом 6 днів, тож казино знову збрехало. Тоді я нарешті отримав електронний лист, що їм потрібні додаткові дані від мене. Я теж відправив і тепер знову чекаю, коли нарешті прийдуть гроші.

Депозити зараховуються негайно, але виплата не повинна бути можливою через 3 тижні, навіть якщо методи оплати однакові?

Вибачте, але це просто неможливо. Головним чином тому, що казино завжди відповідає дуже пізно, а відповіді здебільшого безглузді та не надають точної інформації.

Якщо ви поясните мені, в чому саме полягає проблема і коли проблема, ймовірно, буде вирішена, тоді це буде нормально. Але казино майже не відповідає на запити, а потім дає лише дуже дивні відповіді, які не відповідають на жодне запитання.

Тоді скільки вам потрібно доказів? Казино повинно зробити все можливе, щоб гроші надійшли до гравця якомога швидше. У наш час здійснити грошовий переказ – це найлегша річ у світі, і якщо казино продовжує виправдовуватися, значить, казино цього не хоче.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Привіт.

Я на мить зосереджуся на важких фактах. Чи запитували ви Neteller про незавершені транзакції чи проблеми з їх боку? Ви отримали електронний лист або створили друкований екран, будь ласка?

Це було б дуже корисно.

Крім того, депозит і зняття коштів не є однаковими операціями, їх не можна порівнювати.

Зазвичай ніхто (ваш банк чи платіжна служба, яку ви використовуєте) зазвичай не перевіряє ваші вихідні транзакції – це відбувається за вашим бажанням.

Крім того, коли ви вносите депозит, казино не перевіряє вашу історію ігор або обліковий запис казино, щоб дозволити вам грати миттєво. Саме це ускладнює весь процес зняття коштів.

Я згоден, що казино має затримку - питання в тому, чому - на це я не маю відповіді.

У будь-якому випадку, я коротко побачив вашу скаргу , навіть мені здається, що казино справді має деякі проблеми, які потрібно вирішити:

«Ми глибоко шкодуємо про велику затримку, але ми запевняємо вас, що повернення коштів наразі обробляється. Ми повідомимо про це в скарзі, а також надамо відповідь на пошту гравця, щойно кошти будуть повернуті».

Я б теж розсердився...



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я отримав відповідь від Neteller, про що вони повинні знати, якщо прочитають мою скаргу.

Neteller чітко підтвердив, що у них немає абсолютно ніяких проблем і казино бреше.


Тепер казино взяло мої банківські реквізити та знову надіслало мені електронний лист про те, що гроші мені перераховано.

Знову ж таки, гроші до мене не дійшли.


Якщо казино знову не заплатить, то ви повинні серйозно покарати казино, тому що тоді казино обдурило вас. Адже казино вже підтвердило, що гроші мені будуть перераховані.


Крім того, абсолютно непристойно, коли казино двічі надсилає вам електронний лист із підтвердженням того, що гроші надіслано, і потім це неправильно. Це абсолютно неприйнятний підхід.


Але подивимось, прийдуть гроші чи ні.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

До речі, я подав відгук про казино, який вже тиждень стоїть і досі не опублікований.


Чому мій відгук ще не опубліковано?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож у мене також є великі проблеми з казино, на даний момент я зміг зіграти тисячі євро, незважаючи на заборону, і так, рахунок було закрито через залежність від азартних ігор, і керівництво знало про мою проблему CasinoGuru не публікує мою скаргу чи мій рейтинг Я думаю, що CasinoGuru дуже глибоко в цьому. Ось мій огляд і історія водночас:


Це казино або два казино Gama та Cat є одним і тим же, діючи абсолютно недбало, я зміг зареєструватися як заблокований гравець у цьому казино, хоча адміністрація сама спричинила блокування казино через залежність від азартних ігор, і ось як це пройшло досить швидко. Тисячі ваших потрапили в це казино, але цього було недостатньо. Я вкрав кредитну картку колеги під час свого рецидиву, і я зміг без проблем зробити депозит у цьому казино, тепер колега, звичайно, повідомив про це в поліцію Звичайно, я сказав там, у якому казино зіграв гроші, і поліція була і впевнена, що це казино зобов’язане відшкодувати депозити, тому я надіслав електронного листа в казино з проханням перш за все зарезервувати депозити, які відбулися в вкрали кредитну картку, але замість того, щоб казино співпрацювало тут, що це таке Насправді, згідно з їхньою ліцензією, вас тут треба вважати дурнем. Вони вимагають квитанції з моєї кредитної картки, яка була перевірена давно, але вони не хочуть нічого знати про вкрадену, тому що тутешні джентльмени впевнені, що вони повинні вам відшкодувати. Вони намагаються затягнути справу, роками зберігаючи мої дані в циклі kyc, коли я запитав контактні дані, тобто номер телефону, який я можу надати поліцейському, який обробляв, жодної реакції не було, ви знаєте, що тут Я зробив це також є юридичною проблемою для казино, але гаразд. Якщо пані та панове вважають, що вже занадто пізно, я ініціюю відкликання платежу за моєю карткою, а також порекомендую поліції та моєму колезі зробити те саме для його, оскільки обидва сторони тут мають право отримати гроші назад Я, тому що я можу бути доведено, був заблокований, і мій колега в будь-якому випадку через те, що я вкрав його картку та дані доступу, якщо Gama або Cat Casino вважають, що вони також хочуть сплатити комісію за повернення платежу, тоді, будь ласка, Я намагалися вирішити це питання мирним шляхом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я отримав відповідь від Neteller, про що вони повинні знати, якщо прочитають мою скаргу.

Neteller чітко підтвердив, що у них немає абсолютно ніяких проблем і казино бреше.


Тепер казино взяло мої банківські реквізити та знову надіслало мені електронний лист про те, що гроші мені перераховано.

Знову ж таки, гроші до мене не дійшли.


Якщо казино знову не заплатить, то ви повинні серйозно покарати казино, тому що тоді казино обдурило вас. Адже казино вже підтвердило, що гроші мені будуть перераховані.


Крім того, абсолютно непристойно, коли казино двічі надсилає вам електронний лист із підтвердженням того, що гроші надіслано, і потім це неправильно. Це абсолютно неприйнятний підхід.


Але подивимось, прийдуть гроші чи ні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я перевірив ПУБЛІЧНУ частину вашої скарги, яка більш-менш стосується закриття облікового запису. Я не маю доступу до решти - приватних електронних листів і внутрішнього спілкування. Отже, ні – я не знайшов відповіді Netellres. Інакше я б не питав вас про це.

Якщо ви незадоволені прогресом, отримайте його, але це не стосується мене, вибачте.

Нехай результат буде вирішено, коли прийде висновок.

Так, я б сказав, що це займає надто багато часу з боку казино. Мовляв, очевидно.



Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Оскільки це стосується вашої скарги, яка ще не закінчилася.

Рішення щодо всіх розглядів із скаргами, що очікують на розгляд, приймаються після закриття скарги.

Це одне з останніх оновлень, які ми розробили.

Детальніше тут .


Автоматичний переклад.
2pfkdnyqj4
1 рік тому

привіт

Я перевірив внутрішню систему, і не було відхилених скарг у цьому конкретному профілі " 2pfkdnyqj4 "

Ваш відгук про Casino Millionaria було відхилено, оскільки ви створили кілька облікових записів і намагалися надіслати один відгук принаймні двічі. Це явно суперечить правилам спільноти.

Говорячи про однакові IP-адреси, здається, ви дуже втратили в керуванні всіма обліковими записами, які створили тут.

Скільки ви створили, можете сказати? Я б сказав не менше 4 ...

Чи справді це звучить як нормальний і чесний підхід для вас?

Я так не думаю. Тому я не збираюся переглядати всі ваші профілі та скарги – мені достатньо всієї цієї історії.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, у мене може бути кілька облікових записів тут, тому що я просто не пам’ятаю дані для входу, але, чесно кажучи, чому ви ображаєтеся, тому що я говорю правду, і я не говорю про всі пропозиції казино тут, на Створення CasinoGuru? Інакше як пояснити, що таке казино, як Gama або Cat, має найвищий рейтинг, але кожен другий гравець має проблеми? скажи мені, що якщо говорити про звинувачення, то ти лицемірно поводишся так, ніби ти підтримуєш гравців, але насправді ти підтримуєш казино, і одна скарга, мій любий, полягає в тому, що це показує, що у тебе навіть немає власної системи, яка може працювати


https://casinoguru-de.com/catcasino-the-player-deposits-will-be-taken-from

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І ви тут говорите про чесний підхід? Чи це чесно з вашого боку чи з боку казино ігнорувати та використовувати залежних гравців?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Публічна частина його скарги містить відповідь Неттеллера, а саме:


«Я хотів би підтвердити, що ваш NETELLER повністю відповідає вимогам отримувати виплати від продавців. Ми не перешкоджаємо завершенню транзакції.


Перекази в системі NETELLER миттєві; ви повинні отримати кошти, як тільки продавець надасть платіж.

Однак торговці надсилають кошти зі своїх сайтів у власному темпі. Зверніться до продавця, щоб дізнатися, скільки часу це займе.


Якщо проблема не зникне, зв’яжіться з нами ще раз.


З повагою,

Мартін

команда NETELLER'


Тут все відкрито, як і в оглядах Cat Casino та всіх можливих скаргах; це справжні шахраї, яких слід зупинити.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.