ФорумКазиноGama Casino - загальне обговорення

Gama Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від yoyeli
|
17703 переглядів 113 відповідей |
|
1...5 6
wiednerchristian1980
6 дн. тому

Ну, обов'язково записуйте такі речі, якщо вони потрібні.

Що стосується перевірки, чи сказали в казино, чому документи відхиляються? Зараз важливо буде зосередитися головним чином на успішному проходженні додаткової верифікації, тому що без цього ви не знімете гроші. Ми завжди даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити щодо виведення коштів або верифікації, і якщо їм це не вдасться, ми спробуємо допомогти вам, якщо ви зацікавлені.

Перше, що ми зробимо, це з’ясуємо, чому документи відхилені. Що всього потрібно було надіслати?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 дн. тому

Банківська карта Селфі Водійські права Реєстраційна форма Рахунок за мобільний телефон


Зараз я отримав підтвердження від служби підтримки, що моє селфі не відповідає їхнім стандартам якості...у будь-якому іншому казино це прийняли б...Я спробую ще раз, і якщо знову не спрацює, я залучу юриста а також подати скаргу в наглядовий орган казино file

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
5 дн. тому

Що ж, спробуйте надіслати їм ще раз, переконайтеся, що все добре видно, тому що це те, що просять казино. Якщо вам не вдасться, ви можете спробувати подати скаргу спочатку нам, оскільки це може зайняти більше часу з органами влади, і ми також можемо спробувати допомогти та зв’язатися з казино.

Тож дайте нам знати, якщо наступне фото вже пройшло.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Перевірку завершено.... Наступна проблема... мої зняття не обробляються... згідно зі службою підтримки, це має бути зроблено протягом 24 годин... не пощастило... Я все ще стверджую, що з цим щось не так казино file

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
4 дн. тому

Зараз мене перевіряє саппорт...смішніше стає file

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
4 дн. тому

Ну, тепер усе знову гаразд...але всі мої запити на зняття коштів відхиляються...технічна підтримка знову активувала мій метод оплати банківським переказом...це теж не працює...технічні проблеми...але як Я читав в інших коментарях тут, я не єдиний, хто має проблему...іншими словами, казино не є авторитетним...якщо у вас були проблеми 2 роки тому, ви могли змінити постачальника платежів... сама підтримка мені теж не може допомогти, бо звинувачують платіж провайдер...тож які інші варіанти в мене є...майже немає, щоб отримати свої гроші...чи???

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
2 дн. тому

Я бачу, що ти неспокійно проводиш час у казино. Хороша новина полягає в тому, що ви пройшли перевірку. Тепер буде важливо набратися терпіння щодо вилучення. Оскільки вони були скасовані через технічні проблеми, я б запитав, чи є у вас альтернатива, якою ви можете скористатися. Якщо вони використовують стороннього постачальника платежів, не все в їхніх руках.

У будь-якому випадку спробуйте поговорити з ними про те, як зняти кошти, який спосіб оплати використовувати, і якщо це здається неможливим і ви не чуєте нічого відповідного від казино, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я вже провів кілька годин з підтримкою в реальному часі...також електронною поштою...тепер метод банківського переказу знову зник...Я спробую ще раз, потім повідомлю про це в поліцію і передам усе інше до свого адвоката...або я повідомлю орган нагляду за казино...з мене досить

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
2 дн. тому

Я також кілька разів просив службу підтримки закрити мій рахунок і належним чином виплатити мої виграші... це також було повністю проігноровано...

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
2 дн. тому

У цьому випадку я був би обережним, тому що є казино, де вам потрібно спочатку успішно зняти гроші, щоб отримати гроші, оскільки якщо ви закриєте свій рахунок, вони конфіскують гроші. Переконайтеся, що ви перевірили, чи є у них щось подібне в Умовах, тому що сьогодні я мав справу з одним гравцем і такою ж ситуацією.

Крім того, якщо у вас залишаться проблеми, ви можете спробувати скористатися нашими послугами та нашим Центром розгляду скарг, щоб подати намскаргу . Ми спробуємо допомогти вам вирішити вашу ситуацію.

Тож давайте почекаємо та повідомимо нам, що ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Ось лише один приклад із сьогоднішнього дня... заявки не розглядаються. У мене був такий випадок раніше. Я знаю, що казино працює 24 години. Коли у мене виникла така ж проблема, я звернувся в службу підтримки через 24 години. Після цього знову все було відкинуто. Я буду радий скористатися вашою допомогою. Ви перевірили казино як безпечне. Можливо, у вас є кращі контакти в Gama. Наперед дякую за ваші зусилля. З повагою file

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Отличное казино больше года там играю и ни разу еще не пожалел.

2 дн. тому

Ось лише один приклад із сьогоднішнього дня... заявки не розглядаються. У мене був такий випадок раніше. Я знаю, що казино працює 24 години. Коли у мене виникла така ж проблема, я звернувся в службу підтримки через 24 години. Після цього знову все було відкинуто. Я буду радий скористатися вашою допомогою. Ви перевірили казино як безпечне. Можливо, у вас є кращі контакти в Gama. Наперед дякую за ваші зусилля. З повагою file

Автоматичний переклад.
учора

Ну, ви можете хоча б спробувати, хоча я вам нічого не обіцяю, краще спробувати більше варіантів, ніж жодного.

Я опублікував посилання у попередній відповіді (зелені літери), і ви можете подати свою скаргу туди.

Якщо з цим виникне проблема, ви можете повідомити мене, і я спробую допомогти.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Отличное казино больше года там играю и ни разу еще не пожалел.

учора

Оскільки ви граєте тут так довго, що ви цінуєте найбільше? Чи можете ви згадати щось конкретне?🤔

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого