Ну, обов'язково записуйте такі речі, якщо вони потрібні.
Що стосується перевірки, чи сказали в казино, чому документи відхиляються? Зараз важливо буде зосередитися головним чином на успішному проходженні додаткової верифікації, тому що без цього ви не знімете гроші. Ми завжди даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити щодо виведення коштів або верифікації, і якщо їм це не вдасться, ми спробуємо допомогти вам, якщо ви зацікавлені.
Перше, що ми зробимо, це з’ясуємо, чому документи відхилені. Що всього потрібно було надіслати?
Well, be sure to record such things if they are needed.
As for verification, did the casino say why the documents are rejected? Now it will be important to focus mainly on passing the additional verification successfully, because without that you won't withdraw. We always give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done regarding withdrawal or verification, and if they don't succeed then we will try to help you if you are interested.
The first thing we will do is to find out why the documents are rejected. What all did you have to send?