Гама казино
Я заробив 200 євро, а потім одразу верифікував себе, і все пройшло чудово. Для виплати довелося відправити банківську картку в фінансовий відділ. Я зробив це. Все було схвалено, я хотів виплатити і раптом написано скасовано через технічну проблему, спробуйте ще раз. Потім я знову заплатив, і раптом з’являється повідомлення «Скасовано», я повинен уточнити це в своєму банку. Я це зробив, і вони сказали, що все добре. Тоді я негайно написав у службу підтримки, він сказав, що я повинен спробувати виплатити ще раз, тож я зробив, я зробив це знову, а потім знову написано, що скасовано через технічну проблему, спробуйте ще раз. Ви повинні уявити, що я намагався виплачувати через кожну годину протягом 3 днів поспіль, і кожного разу, коли його скасовували, або була технічна проблема, або мені доводилося уточнювати це у своєму банку. 3 дні на це виправдання. І кожного разу, коли я хотів поскаржитися в службу підтримки, він сказав, що через три дні він написав, що цього разу все вийде, спробуйте ще раз. Це шахраї, вони мають всі мої дані, мій паспорт, мою домашню адресу, мою банківську картку і не хочуть платити!!!
Gama Casino
I made €200 and then verified myself straight away and everything worked out great. I had to send my bank card to the finance department to pay out. I did that. Everything was approved, I wanted to pay out and suddenly it says canceled reason technical problem please try again. I then paid out again and suddenly it says canceled I have to clarify it with my bank, I did that and they said everything was fine. I then immediately wrote to support, he said I should try to pay out again, so I did I did it again and then it says canceled again due to a technical problem, please try again. You have to imagine I tried to pay out every other hour for 3 days in a row and every time it was canceled either there was a technical problem or I had to clarify it with my bank. 3 days by this excuse. And every time I wanted to complain to support he said three days later he wrote this time it will work please try again. These are scammers, they have all my data, my passport, my home address, my bank card and don't want to pay out!!!
Gama Casino
Ich habe 200€ gemacht und habe mich dann auch gleich verfiziert hat alles super geklappt, ich musste für die Auszahlung meine Bankkarte an der Finanzabteilung senden. Das habe ich gemacht. Das wurde alles genehmigt, ich wollte Auszahlen und plötzlich steht da stoniert Grund technisches Problem bitte versuchen sie es erneut. Ich habe dann nochmal ausgezahlt plötzlich steht da stoniert ich muss es mit meine Bank klären, das habe ich gemacht und die meinten das alles in Ordnung sei das habe ich dann auch sofort den Support geschrieben er meinte ich soll erneut versuchen auszuzahlen, das habe ich dann erneut gemacht und dann steht da wieder stoniert wegen technische Störung bitte versuchen sie es erneut. Ihr müsst euch vorstellen ich habe jede zweite Stunde versucht auszuzahlen 3tage hintereinander und jedesmal kam stoniert entweder kam technische Störung oder mit meiner Bank klären. 3 Tage durch diese Ausrede. Und jedesmal wenn ich mich beim Support beschweren wollte meinte er drei Tage durch hat er geschrieben diesmal wird es klappen bitte versuchen sie es erneut. Das sind Betrüger, sie haben meine ganzen Daten mein Reisepass meine Wohnadresse meine Bankkarte und wollen nicht auszahlen !!!