ФорумКазиноGama Casino - загальне обговорення

Gama Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від yoyeli
|
11885 переглядів 93 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
11 міс. тому

20 разів намагався зняти свої гроші, і кожного разу зняття скасовувалося, і я підтвердив профіль, кредитні картки та все! Будь ласка, допоможіть!

Автоматичний переклад.
alexeee13
11 міс. тому

Привіт! Відповідно до скарги, яку ви встигли подати , я помітив, що ви не змогли відкликати через технічні проблеми. Також я бачу, що казино відповіло вам і сказало, що вам потрібно зробити виведення коштів на картку MasterCard, якої у вас ще немає.

Однак після того, як ви обробили картку та знову здійснили зняття коштів, чи могли б ви повідомити нам, як усе пройшло, чи виникли якісь інші проблеми чи все пройшло добре?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Гама казино


Я заробив 200 євро, а потім одразу верифікував себе, і все пройшло чудово. Для виплати довелося відправити банківську картку в фінансовий відділ. Я зробив це. Все було схвалено, я хотів виплатити і раптом написано скасовано через технічну проблему, спробуйте ще раз. Потім я знову заплатив, і раптом з’являється повідомлення «Скасовано», я повинен уточнити це в своєму банку. Я це зробив, і вони сказали, що все добре. Тоді я негайно написав у службу підтримки, він сказав, що я повинен спробувати виплатити ще раз, тож я зробив, я зробив це знову, а потім знову написано, що скасовано через технічну проблему, спробуйте ще раз. Ви повинні уявити, що я намагався виплачувати через кожну годину протягом 3 днів поспіль, і кожного разу, коли його скасовували, або була технічна проблема, або мені доводилося уточнювати це у своєму банку. 3 дні на це виправдання. І кожного разу, коли я хотів поскаржитися в службу підтримки, він сказав, що через три дні він написав, що цього разу все вийде, спробуйте ще раз. Це шахраї, вони мають всі мої дані, мій паспорт, мою домашню адресу, мою банківську картку і не хочуть платити!!!

Автоматичний переклад.
Domi2101
11 міс. тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під це казино. Що стосується вашого випадку, я бачу, що ви перебуваєте в замкнутому колі. Однак підкреслю, що 3 дні – це не так вже й багато часу для паніки, хоча я розумію, що постійно отримувати одну і ту ж відповідь, звичайно, неприємно.

Я впевнений, що вам вдалося подати скаргу , і, ймовірно, було б доцільно почекати, поки це розгорнеться, тому що я бачив, що казино відповіло, як ви сказали, що це була вина банку, і ви сказали, що банк підтвердив, що все добре на його боці.

Тому ми залишимо нашу команду розібратися в суті проблеми та подивитися, як її врешті-решт вирішити.

Поки що нам доведеться чекати і сподіватися, що ці технічні проблеми будуть вирішені якомога швидше. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefilefile

Чи можете ви сказати мені, чому в кожній виплаті, яку ви бачите, вказуються ті самі дві причини для скасування? Причина № 1: я повинен уточнити це в своєму банку. Причина № 2: технічна помилка. Щоразу, коли ви платите, ви завжди надаєте одне з двох виправдань. Якщо їм це не брехня, то вони брешуть і мені. Хто в це ще може повірити!!! Ви бачите, скільки разів я намагався заплатити, і я постійно отримував ці відмовки

Автоматичний переклад.
Domi2101
11 міс. тому

Я розумію, що це, звичайно, засмучує, але чому ви постійно отримуєте ці 2 причини, я не знаю. Казино має це знати. Я вважаю, що найрозумніше в цьому випадку — почекати й подивитися, куди дійде наша група розгляду скарг, тому що я не хочу робити поспішних висновків.

Я твердо вірю, що ваша ситуація буде вирішена і завершиться добре. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію, що це, звичайно, засмучує, але чому ви постійно отримуєте ці 2 причини, я не знаю. Казино має це знати. Я вважаю, що найрозумніше в цьому випадку — почекати й подивитися, куди дійде наша група розгляду скарг, тому що я не хочу робити поспішних висновків.

Я твердо вірю, що ваша ситуація буде вирішена і завершиться добре. Якщо ви дізнаєтесь щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я намагався здійснити виплату з 17 жовтня 2023 року, але станом на сьогодні, 23 жовтня 2023 року, її все ще скасовано через технічну несправність. Мені здається, ніби вони захищають це казино!! Читаючи коментарі, я прочитав, що деякі коментарі також не змогли виплатити в GAMA Casino через ТЕХНІЧНУ НЕСПРАВНІСТЬ, ці коментарі були 3 місяці тому! Випадковість чи невипадковість, навіть 3 місяці тому технічна несправність і не зміг заплатити, мені тут розповідають усі історії!! Ви хочете сказати мені, що казино gama не може виплатити гроші протягом 3 місяців через технічну проблему. АЛЕ ТЕХНІЧНИХ НЕДОБІКІВ ПРИ ДЕПОЗУВАННІ НЕМАЄ. Я потихеньку добираюся до 180!!!!!! Чому, в біса, немає технічних збоїв під час внесення депозиту? Вони дозволяють нам грати на депозиті, і як тільки ми заробляємо гроші, їх не можна зняти через технічні проблеми вже 3 місяці серйозно!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Domi2101
11 міс. тому

Хм... може бути технічний збій, але в такому випадку казино має запропонувати інший варіант переказу вам грошей. Я вважаю, що це може бути рішенням, яке ви шукаєте.

Я бачу, що ви вже подали їм скаргу, тому я вірю, що вони знайдуть це рішення. Ви ще не надто довго чекали на зняття, тому не панікуйте. Я знаю про чесні казино, де виведення коштів займає ще більше часу. Це, безумовно, не дуже добре для клієнтів, але все одно можна вирішити на вашу користь.

Автоматичний переклад.
Daniel
11 міс. тому

Вони насправді не відреагували на мою відповідь. Чому немає технічних збоїв при внесенні депозиту????? Вони дозволили нам внести кошти, але раптом виникла технічна проблема зі зняттям, і депозит не працює, ви справді не здивуєтеся! Що це значить тому що я недовго чекав виплати, для них це може бути недовго для мене з 17 жовтня!!!! Я хочу щоб вони заплатили мені мої гроші!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Domi2101
11 міс. тому

Я можу вам сказати, що я вже бачу реакцію казино на вашу скаргу. Його просто потрібно переглянути та схвалити Petronela, а також останній коментар, який ви там опублікували.

Будь ласка, дайте нам трохи часу, щоб це пройти. Зрозуміло, що ви хотіли б вирішити цю проблему якнайшвидше, але ми маємо справу з приблизно 1000 новими справами щомісяця (+ ми працюємо над справами, які вже розглядаються), тож нам потрібно пройти багато даних та інформації .

У будь-якому разі, оскільки ми вже знаємо, що казино відреагувало на вашу скаргу, я б сказав, що це завжди позитивний крок. Мені знадобиться час, але я сподіваюся, що це вирішиться позитивно. Будь ласка, переконайтеся, що ви не втратите свій виграш, чекаючи вирішення 👍

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ага, так що я повинен просто чекати і нічого не робити

Автоматичний переклад.
Domi2101
10 міс. тому

Зараз? Так точно. Якщо ви запитуєте таким чином.

Є обмеження на робочу силу, які ми просто не можемо подолати.

Вибачте, зараз команда перевантажена, але вони продовжують робити все можливе. Попередні скарги слід розглядати якнайшвидше.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

«Чесне казино, перевірене Гуру», коли багато людей стикаються з «технічними проблемами» під час виведення коштів, і ці проблеми, здається, не зникають. Зовсім не тіньовий, насправді досить чесний і гарний 😉

Автоматичний переклад.
yoyeli
8 міс. тому

Йоєлі, як щодо того, щоб використати інший тон, а не наполягати на грубості та свідомо обмеженій формі?

Якщо в казино дійсно є технічні проблеми, чи не логічно, що від їх наслідків постраждає не одна людина?

Змиріться з тим, що ви втратили гроші добровільно. Це сумно, але все ж це правда. Цілком очевидно. 😉


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я повинен бути чесним тут, вони просто погані, цифри не працюють, виплата лише скасовується, незалежно від того, який метод виплати ви використовуєте, внести депозит дуже легко, ви не можете мріяти про виплату

просто обдирати, тримайся подалі 👍👍

Автоматичний переклад.
jadhero97
6 міс. тому

Привіт. Перш ніж робити якісь висновки, чи не могли б ви пояснити, у чому саме полягає проблема? 🙏 Нам потрібно знати про це більше, щоб допомогти вам, якщо вам знадобиться наше втручання.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.