ГоловнаФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від DiePartei
|
43 406 переглядів 316 відповідей |
|
1...5 6 7...18
Radka

Привіт,


Дякуємо за відповідь. Я ціную вашу турботу. Я мав намір опублікувати цю публікацію, щоб заохотити DelOro Casino вирішити мою проблему, оскільки я відчував труднощі з отриманням відповіді електронною поштою більше місяця. Я хотів би вирішити цю проблему приватно, але відсутність відповіді змусила мене шукати видимості на цьому форумі. Я сподіваюся, що це спонукає їх вжити заходів і безпосередньо вирішити мої проблеми.


Дякуємо за розуміння.




Автоматичний переклад.
Sabine1984

О, я розумію.

Дякуємо, що все одно повідомили нас. Звичайно, я сподіваюся, що ваше занепокоєння буде належним чином розглянуто. На той випадок, якщо вам знадобиться підтримка, думка чи щось інше, ми постараємося допомогти.

Автоматичний переклад.

Казино дозволило мені чекати відповіді 2 місяці. Я б тут не грав.

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Я навіть не дивуюся, а так і вас списали? Сказали вам щось актуальне чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, вони просто тримають вас у курсі. Продовжуйте говорити, що працюємо над вашою справою вже 2 місяці. Здається, я отримав 1 електронний лист із повідомленням, що ми це розглянемо. Служба підтримки клієнтів просто повторює, що ми не маємо справу з цими речами в службі підтримки клієнтів, надсилаючи їм електронний лист.

Звичайно, я сто разів надсилав електронні листи без відповіді.

Я думав, що, можливо, тому, що вони відповіли на цьому форумі, вони відповідатимуть. Але це схоже на ще одне паскудне казино. Не рекомендую це казино. Ще одне шахрайство.

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Отже, ви не думали про те, щоб поскаржитися і попросити нас допомогти вам? Можливо, це можливо, і я, звичайно, принаймні спробую.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Jaro

Ха-ха, ні, я більше не впевнений у цьому. Це ніколи не працювало добре через casinoguru. 🙂

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Я думаю, що це 50-50. Я бачив, що ви також розглядали скарги, і тому я запропонував це вам. Звичайно, треба розрізняти, чому закриті вирішили так, як було. Якщо це єдине, що вас відлякує, вибачте, але я точно не збираюся штовхати вас до цього. Але якщо вам потрібна допомога, ви можете спробувати її з нами. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, на жаль, casinoguru ніколи не міг нічого вирішити за мене 🙂

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Тоді я сподіваюся, що ви знайдете допомогу десь ще.

удачі ☘️👍

Автоматичний переклад.
Jaro

file цікавий факт. Навіть casinoguru є на сайті deloro. Як так?.


file велика заборона цього казино. Навіть їхня ліцензія підроблена!.


Служба підтримки ігнорує вас до біса. Через 3 місяці вони блокують мій чат.


Як я вже сказав.. ось чому я також не граю в казино.. філії таких веб-сайтів? Я тут, щоб поговорити зі спільнотою.. не для фальшивої допомоги від casinoguru, як на мене.

Автоматичний переклад.
Jaro

fileГадаєте, це достатньо сказано про casinoguru?

Автоматичний переклад.

. file

Автоматичний переклад.

Deloro = підроблена ліцензія.

Спочатку вони використали ліцензію на Кюрасао... яка була підробкою. Тепер вони також використовують підробку анжуйської ліцензії.

Casinoguru є на веб-сайті зі своїм логотипом. Делоро відповів на цьому форумі.

Так чому це так?



Автоматичний переклад.
Sabine1984

Я б почав з того, що на сайті казино є банер. Таке зображення можна без проблем завантажити в Інтернеті та вставити на сторінку, оскільки зазвичай його можна порівняти. Але це не означає, що між нами і казино існують якісь особливі відносини. Я знаю, що в минулому я також стикався з чимось подібним у казино, яке мало досить низький рейтинг, і в будь-якому випадку воно недоступне для нас, і ми не можемо змусити когось його видалити. У будь-якому випадку, якщо ми пояснимо гравцям, що це не має до нас ніякого відношення і ми не надаємо жодних пільг чи чогось подібного таким казино, то я вважаю, що цю інформацію слід розглядати як таку.

Що стосується ліцензії, я переглянув саму ліцензію, і цілком можливо, що вона може бути недійсною, тому я попрошу нашу команду перевірити її. Правда полягає в тому, що ми не перевіряємо кожне казино щомісяця, тому що є багато казино, які потрібно перевірити, і їх багато в нашій базі даних. Тому, якщо гравець придумає щось подібне, це хороша інформація, і він також може поділитися нею тут, у цій колонці.

file

Коли вони знайдуть щось конкретне, рецензія буде відповідно скоригована.


Автоматичний переклад.
Jaro

Отже, Casinoguru не може зупинити deloro, використовуючи свій банер?.

Оскільки казино deloro відповідало на цей форум.. раніше вони відповідали на скарги тут. Отже, здавалося, у вас хороші стосунки з казино Deloro?.

Але дивно, що ви не можете зв’язатися з ними щодо неправильного використання вашого банера на веб-сайті їх казино. Одне лише це є попередженням для Deloro, і якщо ваш відгук буде поганим.


Це і, звичайно, що ліцензії, які вони використовують, скопійовані та підроблені.

Усе, що стосується цього казино, — це великий червоний прапор.


Автоматичний переклад.

file .

Автоматичний переклад.
Sabine1984

Справа не в тому, що ми не можемо з ними зв’язатися. Але чого конкретно ви очікуєте. Якби казино проігнорувало це і не надіслало нам відповідь, наприклад, що б ви ще зробили? Я просто не думаю, що розумно знати, хто з ким має які стосунки на основі чогось такого. У нас, наприклад, є значок справедливості, який мають кілька казино, тож це було б для мене визначальним фактором, і це те, що ми надаємо казино, якщо вони ставляться до своїх гравців так, як до них потрібно ставитися .

Що стосується скарг, я бачу, що казино постійно звертається до них і відповідає. Було б гарною ідеєю «відповісти» на деякі з їхніх відповідей тут, на форумі, і написати їм те, що ви маєте сказати, я думаю, вони можуть відповісти.

Сміливо пробуйте.

Автоматичний переклад.

Мені смішно, що у них є такий бейдж і що ви досить позитивно ставитесь до казино Deloro тощо.


Але вони використовують підроблені ліцензії? Я не зовсім розумію це?


Тоді мені дуже дивно, що у вас такі стосунки з таким казино.


Моя проблема з казино також пов’язана з ліцензією, casinkguru з цим нічого не робить. І це теж очевидно.... казино отримують значки, поки у них навіть немає ліцензії, і вони обманюють гравців.


Дякую🙂

Автоматичний переклад.
DelOro Casino

Приєднуйтесь до розмови 🙂 eleberate ...

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого