ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

12 міс. тому від DiePartei
|
17327 переглядів 174 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Radka
2 міс. тому

Привіт,


Дякуємо за відповідь. Я ціную вашу турботу. Я мав намір опублікувати цю публікацію, щоб заохотити DelOro Casino вирішити мою проблему, оскільки я відчував труднощі з отриманням відповіді електронною поштою більше місяця. Я хотів би вирішити цю проблему приватно, але відсутність відповіді змусила мене шукати видимості на цьому форумі. Я сподіваюся, що це спонукає їх вжити заходів і безпосередньо вирішити мої проблеми.


Дякуємо за розуміння.




Автоматичний переклад.
Sabine1984
2 міс. тому

О, я розумію.

Дякуємо, що все одно повідомили нас. Звичайно, я сподіваюся, що ваше занепокоєння буде належним чином розглянуто. На той випадок, якщо вам знадобиться підтримка, думка чи щось інше, ми постараємося допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино дозволило мені чекати відповіді 2 місяці. Я б тут не грав.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Я навіть не дивуюся, а так і вас списали? Сказали вам щось актуальне чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ні, вони просто тримають вас у курсі. Продовжуйте говорити, що працюємо над вашою справою вже 2 місяці. Здається, я отримав 1 електронний лист із повідомленням, що ми це розглянемо. Служба підтримки клієнтів просто повторює, що ми не маємо справу з цими речами в службі підтримки клієнтів, надсилаючи їм електронний лист.

Звичайно, я сто разів надсилав електронні листи без відповіді.

Я думав, що, можливо, тому, що вони відповіли на цьому форумі, вони відповідатимуть. Але це схоже на ще одне паскудне казино. Не рекомендую це казино. Ще одне шахрайство.

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Отже, ви не думали про те, щоб поскаржитися і попросити нас допомогти вам? Можливо, це можливо, і я, звичайно, принаймні спробую.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ха-ха, ні, я більше не впевнений у цьому. Це ніколи не працювало добре через casinoguru. 🙂

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Я думаю, що це 50-50. Я бачив, що ви також розглядали скарги, і тому я запропонував це вам. Звичайно, треба розрізняти, чому закриті вирішили так, як було. Якщо це єдине, що вас відлякує, вибачте, але я точно не збираюся штовхати вас до цього. Але якщо вам потрібна допомога, ви можете спробувати її з нами. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ні, на жаль, casinoguru ніколи не міг нічого вирішити за мене 🙂

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Тоді я сподіваюся, що ви знайдете допомогу десь ще.

удачі ☘️👍

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

file цікавий факт. Навіть casinoguru є на сайті deloro. Як так?.


file велика заборона цього казино. Навіть їхня ліцензія підроблена!.


Служба підтримки ігнорує вас до біса. Через 3 місяці вони блокують мій чат.


Як я вже сказав.. ось чому я також не граю в казино.. філії таких веб-сайтів? Я тут, щоб поговорити зі спільнотою.. не для фальшивої допомоги від casinoguru, як на мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

fileГадаєте, це достатньо сказано про casinoguru?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Deloro = підроблена ліцензія.

Спочатку вони використали ліцензію на Кюрасао... яка була підробкою. Тепер вони також використовують підробку анжуйської ліцензії.

Casinoguru є на веб-сайті зі своїм логотипом. Делоро відповів на цьому форумі.

Так чому це так?



Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Я б почав з того, що на сайті казино є банер. Таке зображення можна без проблем завантажити в Інтернеті та вставити на сторінку, оскільки зазвичай його можна порівняти. Але це не означає, що між нами і казино існують якісь особливі відносини. Я знаю, що в минулому я також стикався з чимось подібним у казино, яке мало досить низький рейтинг, і в будь-якому випадку воно недоступне для нас, і ми не можемо змусити когось його видалити. У будь-якому випадку, якщо ми пояснимо гравцям, що це не має до нас ніякого відношення і ми не надаємо жодних пільг чи чогось подібного таким казино, то я вважаю, що цю інформацію слід розглядати як таку.

Що стосується ліцензії, я переглянув саму ліцензію, і цілком можливо, що вона може бути недійсною, тому я попрошу нашу команду перевірити її. Правда полягає в тому, що ми не перевіряємо кожне казино щомісяця, тому що є багато казино, які потрібно перевірити, і їх багато в нашій базі даних. Тому, якщо гравець придумає щось подібне, це хороша інформація, і він також може поділитися нею тут, у цій колонці.

file

Коли вони знайдуть щось конкретне, рецензія буде відповідно скоригована.


Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Отже, Casinoguru не може зупинити deloro, використовуючи свій банер?.

Оскільки казино deloro відповідало на цей форум.. раніше вони відповідали на скарги тут. Отже, здавалося, у вас хороші стосунки з казино Deloro?.

Але дивно, що ви не можете зв’язатися з ними щодо неправильного використання вашого банера на веб-сайті їх казино. Одне лише це є попередженням для Deloro, і якщо ваш відгук буде поганим.


Це і, звичайно, що ліцензії, які вони використовують, скопійовані та підроблені.

Усе, що стосується цього казино, — це великий червоний прапор.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file .

Автоматичний переклад.
Sabine1984
1 місяць тому

Справа не в тому, що ми не можемо з ними зв’язатися. Але чого конкретно ви очікуєте. Якби казино проігнорувало це і не надіслало нам відповідь, наприклад, що б ви ще зробили? Я просто не думаю, що розумно знати, хто з ким має які стосунки на основі чогось такого. У нас, наприклад, є значок справедливості, який мають кілька казино, тож це було б для мене визначальним фактором, і це те, що ми надаємо казино, якщо вони ставляться до своїх гравців так, як до них потрібно ставитися .

Що стосується скарг, я бачу, що казино постійно звертається до них і відповідає. Було б гарною ідеєю «відповісти» на деякі з їхніх відповідей тут, на форумі, і написати їм те, що ви маєте сказати, я думаю, вони можуть відповісти.

Сміливо пробуйте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені смішно, що у них є такий бейдж і що ви досить позитивно ставитесь до казино Deloro тощо.


Але вони використовують підроблені ліцензії? Я не зовсім розумію це?


Тоді мені дуже дивно, що у вас такі стосунки з таким казино.


Моя проблема з казино також пов’язана з ліцензією, casinkguru з цим нічого не робить. І це теж очевидно.... казино отримують значки, поки у них навіть немає ліцензії, і вони обманюють гравців.


Дякую🙂

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
1 місяць тому

Приєднуйтесь до розмови 🙂 eleberate ...

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого