ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

11 міс. тому від DiePartei
|
14996 переглядів 155 відповідей |
|
1...6 7 8
Додати публікацію
Sabine1984
3 тиж. тому

Покажіть мені одне казино, яке має наш чесний значок і обманює гравців. Це казино DelOro не є прикладом такого значка, я просто навів приклад того, що в деяких випадках казино може мати на своєму веб-сайті щось, про що ми знаємо.

Не кожне казино можна постійно перевіряти, чи додали вони щось, і в нашій базі їх так багато, що просто не в наших силах переконати казино не мати цього там. Крім того, коли я сказав, що якщо вони ігноруватимуть нас, ми практично нічого не зможемо з цим зробити.

У будь-якому випадку, як ви думаєте, ми підтримуємо відносини з кожним казино, яке є на нашому сайті? Напевно, ми б викопали собі могилу.

Я ще не знаю про ліцензію, але я повідомлю вам, коли дізнаюся. Ви також сказали, що у вас є проблема з казино, але я ніде не бачу, щоб ви намагалися її вирішити з нашою командою. Я вже дав вам пропозицію, і якщо ви не подасте скаргу, що ви хочете, щоб ми зробили? Якщо, за вашими словами, у казино є лише підроблена ліцензія, то, очевидно, ви з цим далеко не заїдете.

Тож ви також повинні дивитися на це з цієї точки зору, а не просто говорити загальні речі.

Дякую також.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це казино закрили шахраї, у казино немає ліцензій, а rtp закрито, це шахраї….

Автоматичний переклад.
Tsaka
2 тиж. тому

Так 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Мені потрібна допомога гуру казино. Це казино deloro має бути під контролем когось, це неможливо, вони шахраї, чортові злодії, зробіть щось, будь ласка, його незаконний rtp, вони ним керують.

Автоматичний переклад.
Tsaka
2 тиж. тому

Слідкуйте за тоном, будь ласка. Навіть незгоду можна висловити пристойно, чи не так?

Спробуйте заспокоїтися і трохи подумати про свою діяльність тут.

З одного боку, ви кажете, що вам потрібна наша допомога, але наразі ви подали 6 скарг, і кожну з них було закрито через вашу відсутність відповіді. Ви знаєте, що за таких обставин справді важко комусь допомогти. Приблизно рік тому ви написали: «Чи може хтось вжити заходів, щоб закрити це казино spinbetter, вони шахраї. Нарешті закрийте казино, надто багато з них створено з єдиною метою шахрайства».

Знову стурбований RTP і загальним "шахрайством".

При всій повазі, звичайний гравець зі здоровими звичками точно не спілкується таким чином, і це точно не підвищує ваш авторитет - якщо ви зрозуміли мій дрейф.

Якщо ви тільки маєте намір продовжувати говорити, що казино так обманюють гравців, здається, що ви втратили контроль над своїми програшами. Але якщо є що доводити: відповідайте на претензії правильно, утримайтеся від порожніх слів. Це справді так просто.



Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт всім,


Хтось коли-небудь зв’язувався з DelOro електронною поштою після того, як їхній обліковий запис було закрито через залежність, а потім отримав відповідь?


Я запитую, тому що в липні я попросив повний список моїх депозитів і зняттів, але не отримав відповіді. У неділю я надіслав їм ще два електронні листи (один знову про список моїх транзакцій, а інший із запитом на всі повідомлення, які я мав із ними в чаті та електронною поштою), і, звісно, ​​досі не отримав відповіді, але минуло лише два дні - досить справедливо. Але коли я запитую про електронний лист у липні, вони не відповідають. Чи варто відкривати скаргу?

Автоматичний переклад.
SecondComingOfDuck
1 тиждень тому

Жодне казино взагалі не відповідає на листи. Також нелегальне казино без жодної ліцензії.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, я відкрив скаргу. Вони кажуть, що «вони (підтримка) не ігнорують гравців, вони просто дотримуються порядку, у якому надсилаються електронні листи»


буквально кажучи, що у них є відставання, яке перевищує 4 липня, коли я надіслав свою пошту lmao


редагувати: вчора вони також сказали мені продовжувати грати через їх grrrrrreat RTP, навіть якщо я сам себе виключив.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ха-ха у мене те саме. Місяцями я був у тому «листі очікування». А потім вони кажуть, що так, надішліть ще один електронний лист, щоб почути, що ви знову опинитесь у кінці черги, ха-ха

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт всім,


Хтось коли-небудь зв’язувався з DelOro електронною поштою після того, як їхній обліковий запис було закрито через залежність, а потім отримав відповідь?


Я запитую, тому що в липні я попросив повний список моїх депозитів і зняттів, але не отримав відповіді. У неділю я надіслав їм ще два електронні листи (один знову про список моїх транзакцій, а інший із запитом на всі повідомлення, які я мав із ними в чаті та електронною поштою), і, звісно, ​​досі не отримав відповіді, але минуло лише два дні - досить справедливо. Але коли я запитую про електронний лист у липні, вони не відповідають. Чи варто відкривати скаргу?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт.

Чи можу я запитати, якщо у вас виникнуть інші проблеми з цим казино, ми можемо вам допомогти?

Або ви просто чекаєте на запитаний список?

Дуже прикро, що вони запропонували вам грати, якщо ви самовиключені, і це не повинно відбуватися взагалі в жодному онлайн-казино.

Можна запитати, хто вам це запропонував? Можливо, це був агент живого чату?

Я сподіваюся, що ви залишатиметеся сильним і уникатимете будь-яких пропозицій від них.

Автоматичний переклад.
Romi
6 дн. тому

Це був агент у прямому чаті, так, я подав скаргу вчора, але її відхилили, оскільки вона стосувалася GDPR, хоча все, що я хотів, це зв’язатися з Дель Оро та запитати, чому вони проігнорували мою електронну пошту з липня :')


Тому ні, я не сподіваюся, що колись отримаю відповідь.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт Радка,


питання про підхід казино

Йдеться про Deloro Casiono, на вашій платформі є ліміти на зняття коштів

10 000 на день і 300 000 на місяць.

Мені в даному випадку важлива ваша думка.


Чому ці казино роблять те, що хочуть? Вони дозволили мені розоритися фінансово під фальшивим приводом!



питання про підхід казино


Нещодавно я зіткнувся з онлайн-казино, де мої ліміти на зняття коштів були значно нижчими, ніж суми, які мені сказали. Хоча спочатку мені обіцяли щодня знімати 10 000 євро, виявилося, що насправді я можу знімати лише 1 000 євро на день. Це означало, що я втратив близько 70% свого виграшу, який я не міг зняти одразу.


Казино виглядає досить гнучким щодо депозитів, оскільки ці збільшення ліміту обробляються протягом декількох хвилин. Навпаки, збільшення ліміту зняття не було схвалено навіть через 48 годин. Навіть нібито щедрі ліміти на зняття, які представлені як зручні для клієнтів, насправді створені для затримок. Такі платформи, як Casino Guru, рекомендують швидке та прозоре виведення коштів, яке тут, очевидно, не було реалізовано.


Тепер я думаю про те, щоб поділитися цим досвідом публічно, щоб поінформувати інших і врятувати їх від тієї ж долі. Що ви думаєте про поведінку казино?


Це про Deloro Casino!

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Blerko
6 дн. тому

Привіт.

Це надзвичайно інтригуюче, оскільки казино, про яке йде мова, доклало зусиль, щоб переконати нас, що їхні послуги та підтримка гравців є неперевершеними, відданими, персональними та єдиними в своєму роді.

Якщо будуть обіцяні певні умови, я вважаю, що виконати таку угоду досить просто і її потрібно дотримуватися. Те саме стосується будь-яких обмежень, згаданих в умовах.

Я не знаю подробиць вашого досвіду, але якщо ви вважаєте, що казино порушило своє слово, і у вас є знімок екрана, який підтверджує вашу претензію, подання скарги може бути способом вирішення проблеми.

Ліміти є важливою особливістю, тому що, як ви згадали, якщо ви багато виграєте, сума вплине на події. Наприклад, казино з нижчими лімітами виведення коштів отримують від нас чорні бали, оскільки це перешкоджає гравцям щодня виводити гроші.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому


Привіт Радка,


Мені цікаво, чи Домініка сприймає це так само, як ми.


Я завжди цінував персонал, вони були привітними, і саме тому я зупинився в цьому казино. Але, чесно кажучи, підхід казино розчаровує. Мені дуже боляче те, як зі мною поводилися, і тепер початкова «милосердя» здається мені чистою тактикою.


Я б ніколи не поклав стільки моїх важко зароблених грошей, якби не припускав, що в разі перемоги я зможу зняти їх усі без проблем. Я навіть відмовився від відпустки і все це вклав сюди.


Те, як казино ставиться до клієнтів, просто жахливо.


З повагою,



Автоматичний переклад.
Blerko
6 дн. тому

Сподіваюся, ви добре провели день, незважаючи на цю розмову та її характер.

Я вважаю, що таке складне, але чутливе питання потрібно розглядати окремо, ретельно розглядати відповідно до конкретних деталей, які мали місце з обох сторін.

Наприклад, коли звичайний гравець може не мати проблем із нижчим лімітом зняття коштів, нав’язливий гравець безсумнівно опиниться в дуже ризикованому становищі. Не кажучи вже про те, що я вже сказав, звичайно.

Будь ласка, не забудьте пояснити Домініці всю справу з усіма подробицями. Це дуже важливо; Я не можу це підкреслити. Якщо я тобі знадоблюся в дорозі, я буду тут.

Змінено автором 6 дн. тому
Автоматичний переклад.
6 дн. тому


О люба Радько, це дуже мило з вашого боку.


Я бачу це саме так: для того, хто платить невелику суму раз на місяць, це може не бути великою проблемою. Але в моєму випадку це дуже боляче.


Проте не варто давати обіцянки, якщо їх неможливо виконати. Я сприймаю Casino Guru як платформу, яка допомагає гравцям, адже самостійно боротися з такими махінаціями складно. Я б навіть підтримав це, якби гравці підтримували Casino Guru фінансово, але тоді слід рекомендувати лише казино, які пропонують свої послуги відповідально.


Я розумію, що азартні ігри включають програші, і розумію, що ви не завжди виграєте. Але коли ви все-таки виграєте, проблем із виведенням грошей виникнути не повинно. Ці гроші належать гравцеві, а не казино – вони були виграні чесно і знаходяться на рахунку гравця. Казино не повинно просто вирішувати, що з ним робити.

Автоматичний переклад.
Blerko
6 дн. тому

Привіт !

Дуже дякую за вашу підтримку. Я вважаю, що почати з добровільного пожертвування було б не так вигідно, як може здатися на перший погляд, але я, звичайно, ціную почуття.

Я прочитав скаргу та вважаю, що було б корисно звернути більше уваги на обговорення, яке ви мали з персоналом служби підтримки, оскільки персоналізовані ліміти зняття коштів, які вам надали, мають чи не найбільше значення.

Тому я раджу надіслати Домініці скріншоти розмови разом із детальним поясненням того, що сталося. На даний момент здається, що найважливіша інформація міститься не в скарзі, а на цьому форумі.

Чи не могли б ви переглянути це?

Крім того, коли ви описуєте події Домініці, було б розумно не звертатися до неї як до персоналу казино. Чесно кажучи, я не можу сказати, чи це просто поганий автоматичний перекладач, який використовується на нашому веб-сайті, але це може спричинити непорозуміння — цього краще уникати.

Ви розумієте, що я маю на увазі?


Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Шановний Блеріме,


Наш ліміт не становить 1 тис./день – у нас є багато VIP-персон, які не мають обмежень, у нас є багато VIP-персон, які мають 20 тис./день, усе залежить від користувача.


Ми є дуже гнучким казино з нашими лімітами, тому якщо гравець просить підняти суму, це можна зробити протягом 24-48 годин.


Коли ми вперше запустили казино, наші ліміти були низькими (близько 1 тис.), але збільшувалися понаднормово, оскільки ми зростали.


Ви створили свій обліковий запис багато місяців тому, тому нам доведеться поглянути на ліміти вашого гравця, але зняття коштів у цьому казино ніколи не є проблемою.


Ми бачимо, що на вашому рахунку був середній депозит близько 50 євро.


Ви миттєво зняли 5500 доларів США протягом усього часу.


Що стосується Радки, так, у нас багато активних гравців, і жоден із них не має проблем зі зняттям коштів, що, здається, є основною скаргою casinoguru.


Ми не обробляємо зняття коштів, сподіваючись, що гравці продовжуватимуть грати з коштами - ми виводимо миттєво.


Очевидно, є речі, які ми можемо покращити, і ми прагнемо до цього щодня, але миттєве зняття коштів є великою привабливістю для нашого сайту.


Ось відгук від одного з наших гравців, який виграв 27 000 доларів США за бонусну покупку на 1 000 доларів за прагматичну гру


«Казино Del/Oro — чудова бонусна покупка на 1000 доларів США. Казино ВИПЛАТИЛО МЕНІ ЗА 30 секунд. Через INTERAC!»


Я просто хотів виділити частину нашої сторони в цій дискусії


З повагою,

Казино Дель Оро

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
6 дн. тому

Привіт, поки ти тут, не соромся перевірити, чому мої електронні листи ігноруються 🙁

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
6 дн. тому

Отже, ви відповідаєте. Тож чому електронні листи ігноруються місяцями!?

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого