1 рік тому
Тут ви можете обговорити DelOro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт Згідно з нашим веб-сайтом, це казино має ліцензію на Кюрасао. Ви також можете перевірити це в огляді тут . Але чому ви питаєте? Ви стикалися з проблемами?
Hey. According to our website, this casino is licensed in Curacao. You can also check it out on the overview here. But why do you ask ? Have you encountered any problems?
Я отримав другу бонусну пропозицію від цього казино і скористався нею.
Під час процесу казино попросило мене скасувати пропозицію, оскільки вона була зроблена помилково.
Я сказав їм, що не можу скасувати беззастережну заявку, тому що я вже зробив певну ставку і хочу отримати певну компенсацію в обмін, але казино не погодилося на це, і переговори зірвалися.
Зрештою я отримав бонус, але казино змусило його зникнути, стверджуючи, що це було порушенням їхніх умов.
Якщо це було порушенням Умов використання, вони повинні були скасувати бонус, не вимагаючи від мене цього.
Я розлючений, що вони сприйняли це як порушення Умов.
I received a second match bonus offer from this casino and I took advantage of it.
During the process, the casino asked me to cancel the offer because it was made in error.
I told them that I could not cancel unconditionally because I had already wagered some money and that I wanted some kind of compensation in exchange, but the casino did not agree to this and negotiations broke down.
I eventually completed the bonus, but the casino made it disappear, claiming it was a violation of their terms and conditions.
If this was a violation of the Terms and Conditions, they should have cancelled the bonus without asking me to do so in the first place.
I am furious that they treated it as a violation of the Terms and Conditions after the fact.
Мені досить дивно, що казино пише, що це була помилка під час виконання бонусу. У вас є скріншоти, на яких ви граєте з бонусом, а потім він зник? Я вважаю, що такий випадок може бути гарним, щоб подати скаргу. Що ти думаєш ?
I find it quite strange that the casino writes that it was a mistake during the bonus fulfillment. Do you have any screenshots of you playing with the bonus and then it disappeared ? I think that such a case could be a good one to file a complaint. What do you think ?
У таких випадках ми зазвичай намагаємося пояснити представникам казино, що як тільки бонус стає доступним для гравця, також повинні бути дозволені виграші та саме проходження.
Однак є певні моменти, які я хотів би повністю зрозуміти.
Як саме ви отримали бонус, будь ласка, без депозиту чи депозиту?
Коли ви говорите, що казино попросило вас скасувати його, як ви мали це зробити? Я маю на увазі, що зазвичай казино може зробити це без допомоги гравця.
Я теж не можу зрозуміти, як зрештою зник бонус?
Хочете допомогти мені з цим?
In such cases, we usually try to explain to the casino's reps, that once a bonus is available to the player, also the winnings and the playthrough itself should be allowed.
There are, however, certain points I'd like to fully understand.
How exactly did you take the bonus, was it no deposit or deposit, please?
When you say the casino asked you to cancel it, how were you supposed to do it? I mean, normally the casino is able to do that without the player's assistance.
I also can't comprehend, how did the bonus disappear in the end?
Care to help me with that?
Бонус цього казино — це тип готівки, який ви отримуєте, коли робите певну суму.
Я отримав цю бонусну пропозицію на свій другий депозит і робив ставку на півдорозі.
Тоді казино зв’язалося зі мною, щоб добровільно скасувати пропозицію, оскільки сама пропозиція була надана помилково.
Однак, оскільки ми вже зробили кілька ставок і збиралися отримати готівку, безумовне скасування було неприйнятним.
Тож я запропонував скасувати, якщо вони виплатять мені компенсацію залежно від прогресу ставки, але казино не збиралося компенсувати мені, тому переговори зірвалися, і я отримав свої гроші.
Потім казино знищило мої вже підтверджені документи KYC і вилучило готівку з мого балансу, заявивши, що це було порушенням їхніх умов обслуговування.
Здається дивним спочатку просити добровільне скасування, а потім стверджувати, що це є порушенням Умов використання.
This casino's bonus is the type of cash you get when you wager a certain amount.
I received this match bonus offer on my second deposit and was betting halfway through.
The casino then contacted me to voluntarily cancel the offer, as the offer itself had been provided in error.
However, since we had already placed some bets and were about to receive our cash, unconditional cancellation was unacceptable.
So I offered to cancel if they would compensate me based on the progress of the bet, but the casino had no intention of compensating me, so negotiations broke down and I received my cash.
The casino then destroyed my already authenticated KYC documents and removed the cash from my balance, claiming it was a violation of their terms of service.
It seems strange to ask for a voluntary cancellation at first and then later claim that it is a violation of the Terms of Service.
Шкода, тому що вся ця ситуація сталася лише тоді, коли бонус був у процесі відіграшу, і це не зовсім справедливо. Особливо, якщо ви скажете, що вже виконали якусь частину, а казино не захотіло з вами вести переговори і просто скасували бонус. Я вважаю, що якщо це була помилка, на неї слід було відразу звернути увагу, або казино мало забрати бонус і повідомити вас.
Мені все це дивно. Ви думаєте, що підете після скарги?
It's a pity because this whole situation occurred only when the bonus was in the process of wagering and it's not quite fair. Especially if you say that you had already fulfilled some part and the casino didn't want to negotiate with you and just cancel the bonus. I think that if it was a mistake it should have been pointed out right away or the casino should have withdrawn the bonus and informed you.
I find the whole thing strange. Do you think you'll go after the complaint?
Спочатку казино надіслало мені цей електронний лист
『Я помітив, що ви можете розблокувати два бонуси на депозит, хоча ви дозволяєте користувачу лише один бонус на депозит.
Ми наближаємось до завершення, і хочемо повідомити вам зараз.
Ми міжнародне казино, і помилки можуть статися навіть з нашого боку.
Будь ласка, зрозумійте та повідомте нам, якщо ви збираєтеся скасувати бонус зі свого боку.
Ми раді, що ти є частиною нашої родини. Ви також можете використовувати замість нього бонусний промокод.
Ми з нетерпінням чекаємо від вас!"
Однак, коли переговори зірвалися, казино раптово надіслало наступний електронний лист, критикуючи мене за порушення їхніх умов обслуговування
『Двічі використовувати один і той самий депозитний бонус суперечило нашим умовам використання. Ми намагаємося укласти з вами угоду, оскільки це була невдала ситуація. 』
Якби казино вважало, що це було порушення Умов використання, коли вони надсилали перший електронний лист, вони змусили б казино скасувати бонус.
Якщо казино побачить це, вибачиться та виплатить мені компенсацію, я не буду подавати скаргу, але якщо казино продовжить поводитись грубо, я розгляну скаргу.
First the casino sent me this email
『I noticed that you can unlock two match deposit bonuses even though you only allow one match deposit bonus to the user.
We are nearing completion and would like to let you know now.
We are an international casino and mistakes can happen even on our end.
Please understand and let us know if you intend to cancel the bonus on your side.
We are happy to have you as part of our family. You can also use the promotional code bonus instead.
We look forward to hearing from you!』
However, when negotiations broke down, the casino suddenly sent the following email, criticizing me for violating their terms of service
『This was against our terms of use to use the same match deposit bonus twice, we are trying to make a deal with you because it was an unfortunate situation. 』
If the casino thought it was a violation of the Terms of Service when they sent the initial email, they would have forced the casino to cancel the bonus.
If the casino sees this and apologizes and compensates me, I will not file a complaint, but if the casino continues to be rude, I will consider a complaint.
Привіт усім,
Сподіваюся, ми зможемо підключитися та дати інший погляд на ситуацію. Цей користувач зміг отримати бонус на перший збіг депозиту в розмірі 250 доларів, що чудово. Наша структура бонусів полягає в тому, що як тільки ви один раз розблокуєте бонус, бонус зникає. Таким чином, кожен бонус можна використати один раз, це стосується відповідних депозитів, безкоштовних обертань тощо.
Мало того, що в наших Умовах використання, які регулюють згідно з нашою ліцензією та нашою європейською компанією, ми окремо вказали, що користувач може використовувати лише один депозитний бонус, але ми також сказали йому це, коли він навіть не наблизився до виконання вимоги щодо ставок .
Причина, по якій він зміг розблокувати цей бонус, полягала в тому, що ми передали його іншому користувачеві, який мав проблеми з бонусом, і за той короткий час, який ми мали на сторінці, він зміг його розблокувати.
Цей користувач вніс $498 у наше казино та зняв близько $1500, що ми заохочуємо і часто бачимо через наш високий RTP.
Ми надзвичайно чесне казино, яке також є регульованим, тому ми дотримуємося вказівок, тож у нас була довга електронна пошта з ним, коли він не був близький до завершення ставки, повідомляючи йому, що цей бонус не буде зараховано, але він продовжував грати. Ми сказали йому, що якщо він втратить гроші, намагаючись зробити ставку, ми компенсуємо його через невдалу ситуацію, але він виграв гроші, роблячи ставку, тому компенсація не потрібна.
Це несправедливо по відношенню до інших членів нашої спільноти, які мають можливість розблокувати лише 1 бонус на депозит, щоб він міг розблокувати два, і коли ми сказали йому це, відповідь була «Я не збираюся скасовувати бонус».
Знову ж таки, якщо він втратив гроші під час парі, ми сказали йому, що компенсуємо його, але він виграв гроші. Він миттєво зняв свої гроші, і не виникло жодних проблем, єдиною проблемою тут було двічі розблокувати бонус на матчовий депозит «Ласкаво просимо», який призначений для того, щоб вітати людей у перший раз.
Заглянувши глибше в його обліковий запис, здається, що він подав багато скарг, і як компанії, яка обслуговує тисячі, важко щоразу знаходити найкраще рішення, але наше рішення, як ми вважаємо, було понад справедливим.
Гадаємо, варто зробити крок назад і зрозуміти, яка ситуація? Він хоче отримати бонус, який він не повинен був розблокувати, тому що він уже завершив його і заробив 250 доларів США, і коли ми сказали йому, що він не може розблокувати цей бонус, він продовжує його розблокувати.
Ми могли видалити його з його облікового запису, коли він його розблокував, але ми сказали йому зробити це, тому що ми не любимо торкатися облікових записів людей, оскільки ми вважаємо, що вони повинні контролювати.
Ми сподіваємося, що це допоможе прояснити ситуацію. У нас є підтвердження історії транзакцій, бонусів, електронних листів, будь-чого, що вам потрібно, ми впевнені, що зможемо дійти висновку.
Цей аргумент не про гроші, а про справедливість у нашій громаді, і це її порушує. Якби ми хотіли, щоб наші учасники мали 2 бонуси на депозит, ми б відобразили їх на сторінці рекламних акцій.
Ми з нетерпінням чекаємо на подальші відгуки від вас.
З найкращими побажаннями,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Hey All,
Hopefully we can chime in and give a different perspective to the situation. This user was able to get the first match deposit bonus of $250 which is great. Our bonus structure is that once you unlock a bonus once, the bonus disappears. So each bonus is redeemable one time, this goes for match deposits, free spins, and so on.
Not only do we have it specifically listed in our Term of Use that is regulating under our license and our European company that only one deposit bonus can be used per user but we also told him this when he was not even close to completing the wager requirement.
The reason that he was able to unlock this bonus was because we gave it to another user that had an issue with the bonus and in the short time that we had it on the page he was able to unlock it.
This user deposited $498 into our casino and he withdrew around $1500 which we encourage and we see often because of our high RTP.
We are an extremely honest casino and regulated as well so we follow guidelines so we had a long email strand with him when he was not close to completing the wager telling him that this bonus will not count but he kept on playing. We told him that if he lost money while attempting to complete the wager we would compensate him because of the unfortunate situation but he won money while completing the wager so there was no compensation needed.
It is unfair to the other members of our community that only have the ability to unlock 1 deposit bonus for him to be able to do unlock two, and when we told him this the reply was "I do not intend to cancel the bonus".
Again, if he lost money completing the wager we told him that we would compensate him but he won money. He withdrew his money instantly and there were no problems, the only issue here was unlocking the "Welcome" match deposit bonus twice, which is meant to welcome people the first time.
Looking deeper in his account it seems like he has filed many complaints and it is hard as a business that caters to thousands to come to the best solution every time but our solution, we feel, was beyond fair.
We think we should take a step back and understand what the situation is? He wants to have the bonus that he should not have been able to unlock in the first place because he already completed it and earned the $250, and when we told him that he is not able to unlock this bonus he continues to unlock it.
We could have removed it from his account the moment he unlocked it but we told him to do so because we do not like touching people's accounts because we believe that they should be the ones in control.
We hope this helps clear up the situation, We have proof of transaction history, bonuses, emails, whatever you need we are sure we can come to a conclusion.
This argument is not about the money it is about the fairness in our community and this breaches it. If we wanted our members to have 2 match deposit bonuses we would display it on the promotions page.
We look forward to hearing from you all further.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Я не пригадую, щоб спочатку використовував більше одного бонусу.
Я скористався цим, тому що вони запропонували бонус на другий депозит.
Нерідкі випадки, коли Привітальна пропозиція застосовується до другого чи третього депозиту.
Звичайно, не знаючи, неможливо усвідомити, що це бонус на перший депозит, який був наданий повторно через помилку казино.
Якщо вони щирі у своїй відповіді, ми не маємо наміру подавати скаргу.
Те, що я виграв у результаті, не є причиною не компенсувати.
Ви повинні отримати компенсацію за вашу неуважність, яка змусила мене робити непотрібні ставки.
Ми обурені ставленням компанії, яка спочатку відповіла необґрунтованим запитом добровільно скасувати бонус, а потім заявила, що це було порушення Умов обслуговування.
I don't recall using more than one bonus to begin with.
I used it because they offered a second deposit match bonus.
It is not uncommon for the Welcome Offer to be applied to a second or third deposit.
Of course, with no knowledge, it is impossible to realize that it is a 1st deposit bonus that was granted again due to a mistake by the casino.
If they are sincere in their response, we have no intention of making a complaint.
The fact that I was winning as a result is not a reason not to compensate.
You need to be compensated for your inadvertence in causing me to make unnecessary bets.
We are angry at the attitude of the company, which at first responded with an unenforceable request to voluntarily cancel the bonus, and then later claimed that it was a violation of the Terms of Service.
Шановний andandjonnyx,
З вашого дозволу ми можемо поділитися знімком екрана бонусів, які ви розблокували. На цьому знімку екрана буде показано 2 бонуси на депозит. Якщо ні, ми також можемо надсилати його вам приватно. У нашому бек-офісі ми реєструємо інформацію про те, що розблоковує кожен користувач, і у нас є спеціальна команда, яка цілодобово стежить за цим, тому ми змогли попередити вас, коли ви розблокували бонус, з надією на скасування.
Ми не казино, яке буде брати бонуси від наших користувачів без зв’язку і просто скаже їм, що це суперечить умовам. Причина, по якій ми звернулися до вас, полягає не в тому, що ми не змогли цього зробити, а тому, що хороша компанія не повинна працювати так.
Ми є дуже справедливим і чесним казино, і я знаю, що є багато бідних, тому я впевнений, що у вас був негативний досвід раніше. Коли ми запропонували компенсацію, якщо б ви втратили гроші під час ставок, це не тому, що ми не можемо просто скасувати бонус, а тому, що якби ми поставили себе на місце гравця, ми б засмутилися, якби ми також втратили гроші під час ставок.
Ми не хотіли підходити до цієї ситуації, просто пояснюючи умови, ми радше поговоримо з вами та разом обговоримо найкраще рішення. Це написано в наших умовах використання, але у нас неймовірні стосунки з нашими учасниками, і ми намагалися дійти згоди між нами. Ми розуміємо, що не вдалося досягти згоди, тому нам довелося скасувати бонус з вашого рахунку.
Ми сподіваємося, що ви розумієте, і ви завжди раді бути частиною цієї спільноти, якщо вирішите це зробити. У нас хороша спільнота з Японії.
З найкращими побажаннями,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Dear andandjonnyx,
With your permission, we can share a screenshot of the bonuses that you have unlocked. This screenshot will display 2 match deposit bonuses. If not we can also email it to you privately. We have it logged in our backoffice what each user unlocks and we have a dedicated team monitoring it 24/7 which is why we were able to alert you the moment you unlocked the bonus with hopes of cancellation.
We are not a casino that will take bonuses from our users without communication and just tell them it's against the terms. The reason we reached out to you is not because we couldn't do it but it is because this is not how a good company should operate.
We are a very fair and honest casino and I know there are many poor ones so I am sure you have had some negative experiences previously. When we offered compensation if you would have lost money during the wagering, it is not because we cannot just cancel the bonus but it is because if we put ourselves in the player's shoes we would be upset if we lost money during the wagering as well.
We did not want to approach this situation by just explaining the terms and conditions but we rather speak to you and discuss the best solution together. It is written in our terms of use but we have incredible relationships with our members and we tried to come to an agreement between us. We understand that it was not possible to come to an agreeemnt and therefore we had to cancel the bonus from your account.
We hope you understand and you are always welcome to be part of this community if you choose to do so. We have a nice community from Japan.
Best regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Скріншоти нічого не значать.
Якщо бонус збігається після першого депозиту, природно припустити, що це бонус для другого депозиту.
З самого початку я припускав, що ви повинні отримати компенсацію відповідно до суми ставки, коли ви надсилаєте запит на скасування, а не втраченої суми.
Це пояснюється тим, що в іграх казино зазвичай є франшизи, і якщо ви зробите ставку, ви втратите гроші.
Як я вже неодноразово казав, спочатку казино попросило мене скасувати.
Жодного поняття термінів і умов тоді не згадувалося.
Тому я мав право продовжити умови парі без скасування.
Саме казино, з усіх інших, відхилило всі пропозиції щодо компенсації.
Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?
Screenshots mean nothing.
If a match bonus appears after the first deposit, it is natural to assume that it is a match bonus for the second deposit.
I have suggested from the beginning that you should be compensated according to the amount wagered when you request cancellation, not the amount lost.
This is because casino games usually have deductibles, and if you place a bet, you will lose money.
As I have said many times, the casino initially asked me to cancell.
No concept of terms and conditions was mentioned at that time.
Therefore, I had the right to proceed with the wagering terms without cancellation.
It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation.
Do you understand that your request is not legally binding?
Я виграв 5600 євро, намагався зняти, але мені було запропоновано завантажити документи для перевірки, тому я завантажив свої документи на сайт, це виглядало так (скріншот), і я також попросив закрити мій рахунок, тому я не можу відтворити свій баланс. Наступного дня немає відповіді. Я був розчарований і дуже нервував з цього приводу, і в моєму розчаруванні я почав грати через мій попередній досвід із тією ж тактикою, яку застосовували казино для затримок платежів. Я програв усі 99% програшних обертань. Неможливо виграти в рулетці. Я зв'язався з чатом, чому так довго перевіряли документи, вона сказала мені, що я ніколи не подавав документи. я запевнив її, що зробив, але в кінці вона сказала мені, що мені довелося натиснути позначку, щоб завантажити документи як підтвердження. Це перший раз, коли я бачу це на сайті казино, вам потрібно підтвердити завантаження. Зазвичай, коли ви завантажуєте до на телефоні потрібно натиснути кнопку завантаження, і роботу зроблено. може хтось тут уточнити, чия це відповідальність. я дуже засмучений моїм програшем, якого б не сталося, якби казино щойно зв’язалося.
ще один великий виграш прямо в каналізацію за дурні правила, які суперечать закону, який має на меті захистити гравця.
i won 5600 € tried to withdraw but was prompt to upload documents for verification so i uploaded my documents on the site it looked like this (screenshot)and i also requested my acount be closed so i cant play my balance .next day no answer .i was frustrated and was very nervous about it and in my frustration i started to play because of my previous experiences with same tactics applyed by casinos for delays of payments .i lost it all 99% losing spins.impossible to hit a win on roulette .i contacted chat why it took so long to check the documents she told me i never submitted documents . ik asured her i did but at the end she tells me that i had to press the checkmark to upload the documents as confirmation .this is the first time i see this on a casino site you have to confirm the upload.normally when you upload by phone is to press upload and the job is done .can some one here clarify here for whos responsibillity this is .i am very upsat about my loss wich would not happened if casino just communicated .
another big win straight to the sewege for stupid rules opposed by law so called to protect the player .
Привіт!
Дуже дякую за цей зручний огляд.
Я хотів би додати лише два пункти, якщо можна:
1) Я глибоко переконаний, що вам слід спробувати знайти інше технічне рішення, коли йдеться про розблокування бонусів. Наскільки я розумію, вся ця ситуація, ймовірно, виникла через те, що ви вирішили якось розблокувати бонус для всіх гравців, щоб допомогти комусь іншому.
2) Якщо ви хочете скасувати бонус, я б сказав, що було б краще просто скасувати його. Звичайно, до повного пояснення. На мою думку, ваше рішення попросити гравця добровільно скасувати бонус звучить як ще одне джерело непорозуміння.
Я просто намагаюся додати додаткову точку зору. 🙏
Hey there!
Thank you very much for this handy overview.
I'd like to add only two points, if I may :
1) I'm strongly convinced you should try to find a different technical solution when it comes to unlocking bonuses. As far as I understand, this whole situation was probably caused by the fact that you decided to somehow unlock the bonus for all players just to help someone else.
2) When you aim to cancel the bonus, I'd say it would make better sense to simply cancel it. Of course, prior to a full explanation. In my opinion, your decision to ask the player to cancel the bonus voluntarily sounds like another source of misunderstanding.
I'm just trying to add an additional point of view. 🙏
Скріншоти нічого не значать.
Якщо бонус збігається після першого депозиту, природно припустити, що це бонус для другого депозиту.
З самого початку я припускав, що ви повинні отримати компенсацію відповідно до суми ставки, коли ви надсилаєте запит на скасування, а не втраченої суми.
Це пояснюється тим, що в іграх казино зазвичай є франшизи, і якщо ви зробите ставку, ви втратите гроші.
Як я вже неодноразово казав, спочатку казино попросило мене скасувати.
Жодного поняття термінів і умов тоді не згадувалося.
Тому я мав право продовжити умови парі без скасування.
Саме казино, з усіх інших, відхилило всі пропозиції щодо компенсації.
Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?
Screenshots mean nothing.
If a match bonus appears after the first deposit, it is natural to assume that it is a match bonus for the second deposit.
I have suggested from the beginning that you should be compensated according to the amount wagered when you request cancellation, not the amount lost.
This is because casino games usually have deductibles, and if you place a bet, you will lose money.
As I have said many times, the casino initially asked me to cancell.
No concept of terms and conditions was mentioned at that time.
Therefore, I had the right to proceed with the wagering terms without cancellation.
It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation.
Do you understand that your request is not legally binding?
Я, чесно кажучи, не розумію вашого підходу. Оскільки ви вже виграли, зняли гроші, я не можу зрозуміти, чого ви зараз намагаєтеся досягти.
Просто додаткове запитання: чи були якось задіяні спортивні ставки?
Дякую!
I honestly do not understand your approach. Since you already won, withdrawn the money, I fail to comprehend what you are trying to achieve now.
Just an additional question: Was somehow sports betting involved?
Thanks!
Казино без мого дозволу видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч.
The casino has removed the $250 I won when I achieved the match bonus from my balance without my permission.
Шановна Радко,
Ми повністю згодні, і тепер у нас є інше технічне рішення. Ми вважали і вважаємо, що найкраще рішення, коли справа доходить до наших учасників, це поговорити з ними та повідомити їм ситуацію, щоб вони почувалися комфортно, але ми припускаємо, що в цьому випадку скасування бонусу значно покращило б ситуацію.
«З усіх інших саме казино відхилило всі пропозиції щодо компенсації. Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?»
Ми не впевнені, яку компенсацію він хоче. Якби він програв гроші під час парі, ми б компенсували його, чого б не зробили більшість казино, але він виграв гроші. Причина того, що 250 доларів було вилучено, тому що це були бонусні гроші, отримані під час ставки, яку він уже зробив і отримав один раз. Це був би його другий бонус у 250 доларів, який він отримав.
Справа не в грошах, це питання справедливості по відношенню до решти громади та питання принципу.
«Казино видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч, без мого дозволу».
Приблизно за 5 днів до того, як він виконав вимогу щодо ставок, ми сказали йому, що зробимо це. Це не було несподіванкою, але ми попросили його скасувати це самостійно, а не нам робити це за нього. Ми також пояснили, що компенсуємо йому, якщо він втратить гроші, а він цього не зробив. Його зняття було миттєвим, і він виграв багато грошей у нашому казино та зміг зняти 1500 доларів. Я впевнений, що багатьом казино, я впевнений, важко було б це зробити на початку.
У нас є учасники, які приходять у наше казино з 10 доларами США, а залишають із собою 1000 доларів США, і вони шоковані тим, що змогли зняти ці гроші через попередній поганий досвід, який вони мали. Ми надзвичайно чесне казино, і у нас є учасники, які відвідали 1000 інших казино, але вони приходять у наше казино щодня.
Ми не розуміємо компенсацію, яку вимагають для andandjonnyx.
З найкращими побажаннями,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Dear Radka,
We completely agree and we now have a different technical solution. We thought and still think that the best solution when it comes to our members is by speaking with them and letting them know the situation so that they feel comfortable but we guess in this case cancelling the bonus would have made the situation much better.
"It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation. Do you understand that your request is not legally binding?"
We are unsure what compensation he wants. If he lost money while wagering we would have compensated him which most casinos would not do but he won money. The reason that the $250 was removed because that was the bonus money completed during the wager that he already completed and got once. This would have been his second $250 bonus he received.
It isn't a matter of the money it is a matter of fairness to the rest of the community and a matter of principle.
"The casino has removed the $250 I won when I achieved the match bonus from my balance without my permission."
Around 5 days before he completed the wager requirement we told him that we would do this. It was no surprise, but we asked him to cancel it himself instead of us having to do it for him. We also explained that we would compensate him if he lost money which he didn't. His withdrawals were instant and he won a lot of money in our casino and was able to withdraw $1500. Which many casinos I am sure would have given a hard time for this in the beginning.
We have members come into our casino with $10 and leave with $1000 and they are in shock that they were able to withdraw this money because of previous bad experiences they have had. We are an extremely fair casino and we have members that have gone to 1000 other casinos but they come to our casino everyday.
The compensation that is being requested for andandjonnyx is not understood by us.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Казино просить мене добровільно скасувати участь.
Я запропонував компенсацію як умову скасування, яку казино відхилило.
На цьому розмова мала закінчитися.
Проблема в тому, що казино змінило свою початкову претензію і раптом почало говорити, що це було порушенням умов обслуговування.
Я дослідив сотні казино, і я рідко зустрічаю казино, яке змінює свою позицію за короткий проміжок часу.
Такі казино й надалі створюватимуть проблеми іншим користувачам.
I am being asked to voluntarily cancel by the casino.
I offered compensation as a condition of my cancellation, which the casino declined.
The conversation should have ended there.
The problem is that the casino changed their original claim and suddenly started saying that it was a violation of their terms of service.
I have investigated hundreds of casinos, and it is rare that I come across a casino that changes its position in a short period of time.
Such casinos will continue to cause trouble with other users.
Шановний Сардапур!
У нас тисячі користувачів, і стандартна процедура подання kyc полягає в тому, щоб подати документи та натиснути позначку, коли ви подаєте документи. Ви внесли 100 доларів і піднялися на 5000 доларів, що чудово та надихає, і ви сказали нашій службі підтримки: «Я чекаю перевірки та того, що ви надали», але документів, які ви надали, не було.
Документів, які є обов’язковими, досі немає. Ми не можемо дозволити зняття без KYC. У 99% випадків ми просимо лише посвідчення особи та селфі, що цілком стандартно, коли ми знаємо, що інші оператори також вимагають підтвердження адреси та інші документи. Це необхідна інформація не лише для нас, але головним чином для наших платіжних постачальників. Багато наших постачальників платіжних послуг ВИМАГАЮТЬ цю інформацію, тому що, якщо є якийсь вид шахрайства, вони повинні мати можливість ідентифікувати користувача.
Після того, як ви втратили гроші, ви звернулися до нашої служби підтримки з расовими, антисеметичними, гротескними та сексистськими образами про те, щоб не дозволити вам зняти гроші, навіть якщо ви не подали жодного KYC. Ми пояснили вам, що ми не можемо змінити нашу політику KYC для одного користувача і що вам довелося б надіслати KYC, щоб вийти. У нас багато користувачів надсилають KYC ще до того, як роблять депозит, щоб безперешкодно зняти кошти, що також цілком нормально.
Тож цей користувач вніс 100 доларів, піднявся на 5000 доларів, продовжив грати й програв, а потім звернувся до нас надзвичайно агресивно і запитав нас, чому ми ніколи не прийняли його зняття, коли він не подав KYC.
З дозволу Сардапура я хотів би додати скріншот нашої розмови, щоб пролити світло на те, як насправді відбувалася розмова між ним і нашою командою підтримки.
З найкращими побажаннями,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Dear Sardapoor,
We have thousands of users and standard procedure to submit kyc is submitting the documents and pressing the check mark once you submit documents. You deposited $100 and went up $5,000 which is great and encouraged and you told our support "I will wait for verification and that you submitted" but there were no documents that you submitted.
There are still no documents submitted to this day, which is a requirement. We cannot allow withdrawals without KYC. 99% of the time we only ask for an ID and a selfie which is completely standard when we know other operators ask for proof of address and other documents as well. This is necessary information not just for us but mainly for our payment providers. Many of our payment providers REQUIRE this information because if there is some sort of fraud they must be able to identify the user.
Once you lost the money you came to our support team with racial, anti-semetic, grotesque, and sexist slurs about not letting you withdraw even when you did not submit any KYC. We explained to you that we cannot change our KYC policy for one user and that you would have had to submit KYC in order to withdraw. We have many users submit KYC even before they deposit in order to withdraw smoothly which is also completely fine.
So this user deposited $100, went up $5000, continued to play and lost it, then came to us extremely aggressively asking us why we never accepted his withdrawals when he did not submit KYC.
With Sardapoor's permission I would love to attach a screenshot of our conversation to shed some light on how the conversation actually went between him and our support team.
Best regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Мені щиро шкода, що ви не змогли встояти перед пристрастю до гри.
Але я впевнений, що ви знаєте, що процес підтвердження може тривати кілька днів; те саме стосується блокування або закриття облікового запису. Будь ласка, майте це на увазі.
Я можу вас запевнити, що коли йдеться про скарги гравців, ми надаємо казино 72 години, щоб закрити рахунок.
Якщо я не помиляюся, ти майже миттєво втратив рівновагу.
Що ж, якщо ви не зможете встояти хоча б один день, я б сказав, що вам слід припинити грати. 🙏
Тому що ризик повторення такої ситуації досить великий.
Щодо системи завантаження, я розумію, що це, ймовірно, не найкраща взаємодія з користувачем, але все ж, як я бачу, ви зробили невдалий вибір виключно на основі свого попереднього досвіду. Я пропоную вам прочитати умови, щоб дізнатися, як працює функція, і якщо це не допоможе, запитайте в чаті . Не чекайте, особливо якщо ви вразливі.
Я вважаю зрозумілим, що вам потрібно підтвердити завантаження, а якщо ви хочете видалити файл, ви натискаєте значок кошика. Так само, як підказує ваш принтер.
Так чи інакше, будь ласка, перегляньте цей безпечніший розділ про азартні ігри на нашому веб-сайті. Сподіваюся, вам це допоможе.
I'm truly sorry you could not resist the passion to play.
But I'm sure you know that the verification process might take a couple of days; the same goes for the account freeze or closure. Please keep that in mind.
I can assure you that when it comes to a player's complaints, we allow the casino 72 hours to close the account.
If I'm not mistaken, you lost your balance almost instantly.
Well, if you fail to resist for just a single day, I'd say you should stop playing. 🙏
Because the risk that such a situation will repeat is pretty strong.
Regarding the upload system, I understand it is probably not the best user experience, but still, the way I see it, you made a poor choice solely based on your previous experiences. I suggest you read the terms to find out how the feature works, and if this does not help, ask the chat. Do not wait, especially if you are vulnerable.
I find it understandable that you need to confirm the upload, and in case you wish to delete the file, you press the trash icon. Just as your printscreen suggests.
One way or another, please browse this safer gambling section of our website. I hope you'll find it helpful.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.