ФорумКазиноDelOro Casino - загальне обговорення

DelOro Casino - загальне обговорення

12 міс. тому від DiePartei
|
17025 переглядів 174 відповідей |
|
1 2...9
12 міс. тому
Тут ви можете обговорити DelOro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
DiePartei
12 міс. тому

привіт Згідно з нашим веб-сайтом, це казино має ліцензію на Кюрасао. Ви також можете перевірити це в огляді тут . Але чому ви питаєте? Ви стикалися з проблемами?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я отримав другу бонусну пропозицію від цього казино і скористався нею.

Під час процесу казино попросило мене скасувати пропозицію, оскільки вона була зроблена помилково.

Я сказав їм, що не можу скасувати беззастережну заявку, тому що я вже зробив певну ставку і хочу отримати певну компенсацію в обмін, але казино не погодилося на це, і переговори зірвалися.


Зрештою я отримав бонус, але казино змусило його зникнути, стверджуючи, що це було порушенням їхніх умов.

Якщо це було порушенням Умов використання, вони повинні були скасувати бонус, не вимагаючи від мене цього.

Я розлючений, що вони сприйняли це як порушення Умов.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Мені досить дивно, що казино пише, що це була помилка під час виконання бонусу. У вас є скріншоти, на яких ви граєте з бонусом, а потім він зник? Я вважаю, що такий випадок може бути гарним, щоб подати скаргу. Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

У таких випадках ми зазвичай намагаємося пояснити представникам казино, що як тільки бонус стає доступним для гравця, також повинні бути дозволені виграші та саме проходження.

Однак є певні моменти, які я хотів би повністю зрозуміти.

Як саме ви отримали бонус, будь ласка, без депозиту чи депозиту?

Коли ви говорите, що казино попросило вас скасувати його, як ви мали це зробити? Я маю на увазі, що зазвичай казино може зробити це без допомоги гравця.

Я теж не можу зрозуміти, як зрештою зник бонус?

Хочете допомогти мені з цим?



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Бонус цього казино — це тип готівки, який ви отримуєте, коли робите певну суму.

Я отримав цю бонусну пропозицію на свій другий депозит і робив ставку на півдорозі.


Тоді казино зв’язалося зі мною, щоб добровільно скасувати пропозицію, оскільки сама пропозиція була надана помилково.

Однак, оскільки ми вже зробили кілька ставок і збиралися отримати готівку, безумовне скасування було неприйнятним.


Тож я запропонував скасувати, якщо вони виплатять мені компенсацію залежно від прогресу ставки, але казино не збиралося компенсувати мені, тому переговори зірвалися, і я отримав свої гроші.


Потім казино знищило мої вже підтверджені документи KYC і вилучило готівку з мого балансу, заявивши, що це було порушенням їхніх умов обслуговування.


Здається дивним спочатку просити добровільне скасування, а потім стверджувати, що це є порушенням Умов використання.


Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Шкода, тому що вся ця ситуація сталася лише тоді, коли бонус був у процесі відіграшу, і це не зовсім справедливо. Особливо, якщо ви скажете, що вже виконали якусь частину, а казино не захотіло з вами вести переговори і просто скасували бонус. Я вважаю, що якщо це була помилка, на неї слід було відразу звернути увагу, або казино мало забрати бонус і повідомити вас.

Мені все це дивно. Ви думаєте, що підете після скарги?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Спочатку казино надіслало мені цей електронний лист


『Я помітив, що ви можете розблокувати два бонуси на депозит, хоча ви дозволяєте користувачу лише один бонус на депозит.

Ми наближаємось до завершення, і хочемо повідомити вам зараз.

Ми міжнародне казино, і помилки можуть статися навіть з нашого боку.

Будь ласка, зрозумійте та повідомте нам, якщо ви збираєтеся скасувати бонус зі свого боку.

Ми раді, що ти є частиною нашої родини. Ви також можете використовувати замість нього бонусний промокод.

Ми з нетерпінням чекаємо від вас!"


Однак, коли переговори зірвалися, казино раптово надіслало наступний електронний лист, критикуючи мене за порушення їхніх умов обслуговування


『Двічі використовувати один і той самий депозитний бонус суперечило нашим умовам використання. Ми намагаємося укласти з вами угоду, оскільки це була невдала ситуація. 』


Якби казино вважало, що це було порушення Умов використання, коли вони надсилали перший електронний лист, вони змусили б казино скасувати бонус.


Якщо казино побачить це, вибачиться та виплатить мені компенсацію, я не буду подавати скаргу, але якщо казино продовжить поводитись грубо, я розгляну скаргу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт усім,

Сподіваюся, ми зможемо підключитися та дати інший погляд на ситуацію. Цей користувач зміг отримати бонус на перший збіг депозиту в розмірі 250 доларів, що чудово. Наша структура бонусів полягає в тому, що як тільки ви один раз розблокуєте бонус, бонус зникає. Таким чином, кожен бонус можна використати один раз, це стосується відповідних депозитів, безкоштовних обертань тощо.


Мало того, що в наших Умовах використання, які регулюють згідно з нашою ліцензією та нашою європейською компанією, ми окремо вказали, що користувач може використовувати лише один депозитний бонус, але ми також сказали йому це, коли він навіть не наблизився до виконання вимоги щодо ставок .


Причина, по якій він зміг розблокувати цей бонус, полягала в тому, що ми передали його іншому користувачеві, який мав проблеми з бонусом, і за той короткий час, який ми мали на сторінці, він зміг його розблокувати.


Цей користувач вніс $498 у наше казино та зняв близько $1500, що ми заохочуємо і часто бачимо через наш високий RTP.


Ми надзвичайно чесне казино, яке також є регульованим, тому ми дотримуємося вказівок, тож у нас була довга електронна пошта з ним, коли він не був близький до завершення ставки, повідомляючи йому, що цей бонус не буде зараховано, але він продовжував грати. Ми сказали йому, що якщо він втратить гроші, намагаючись зробити ставку, ми компенсуємо його через невдалу ситуацію, але він виграв гроші, роблячи ставку, тому компенсація не потрібна.


Це несправедливо по відношенню до інших членів нашої спільноти, які мають можливість розблокувати лише 1 бонус на депозит, щоб він міг розблокувати два, і коли ми сказали йому це, відповідь була «Я не збираюся скасовувати бонус».


Знову ж таки, якщо він втратив гроші під час парі, ми сказали йому, що компенсуємо його, але він виграв гроші. Він миттєво зняв свої гроші, і не виникло жодних проблем, єдиною проблемою тут було двічі розблокувати бонус на матчовий депозит «Ласкаво просимо», який призначений для того, щоб вітати людей у перший раз.


Заглянувши глибше в його обліковий запис, здається, що він подав багато скарг, і як компанії, яка обслуговує тисячі, важко щоразу знаходити найкраще рішення, але наше рішення, як ми вважаємо, було понад справедливим.


Гадаємо, варто зробити крок назад і зрозуміти, яка ситуація? Він хоче отримати бонус, який він не повинен був розблокувати, тому що він уже завершив його і заробив 250 доларів США, і коли ми сказали йому, що він не може розблокувати цей бонус, він продовжує його розблокувати.


Ми могли видалити його з його облікового запису, коли він його розблокував, але ми сказали йому зробити це, тому що ми не любимо торкатися облікових записів людей, оскільки ми вважаємо, що вони повинні контролювати.


Ми сподіваємося, що це допоможе прояснити ситуацію. У нас є підтвердження історії транзакцій, бонусів, електронних листів, будь-чого, що вам потрібно, ми впевнені, що зможемо дійти висновку.


Цей аргумент не про гроші, а про справедливість у нашій громаді, і це її порушує. Якби ми хотіли, щоб наші учасники мали 2 бонуси на депозит, ми б відобразили їх на сторінці рекламних акцій.


Ми з нетерпінням чекаємо на подальші відгуки від вас.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не пригадую, щоб спочатку використовував більше одного бонусу.

Я скористався цим, тому що вони запропонували бонус на другий депозит.

Нерідкі випадки, коли Привітальна пропозиція застосовується до другого чи третього депозиту.

Звичайно, не знаючи, неможливо усвідомити, що це бонус на перший депозит, який був наданий повторно через помилку казино.



Якщо вони щирі у своїй відповіді, ми не маємо наміру подавати скаргу.

Те, що я виграв у результаті, не є причиною не компенсувати.

Ви повинні отримати компенсацію за вашу неуважність, яка змусила мене робити непотрібні ставки.


Ми обурені ставленням компанії, яка спочатку відповіла необґрунтованим запитом добровільно скасувати бонус, а потім заявила, що це було порушення Умов обслуговування.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановний andandjonnyx,


З вашого дозволу ми можемо поділитися знімком екрана бонусів, які ви розблокували. На цьому знімку екрана буде показано 2 бонуси на депозит. Якщо ні, ми також можемо надсилати його вам приватно. У нашому бек-офісі ми реєструємо інформацію про те, що розблоковує кожен користувач, і у нас є спеціальна команда, яка цілодобово стежить за цим, тому ми змогли попередити вас, коли ви розблокували бонус, з надією на скасування.


Ми не казино, яке буде брати бонуси від наших користувачів без зв’язку і просто скаже їм, що це суперечить умовам. Причина, по якій ми звернулися до вас, полягає не в тому, що ми не змогли цього зробити, а тому, що хороша компанія не повинна працювати так.


Ми є дуже справедливим і чесним казино, і я знаю, що є багато бідних, тому я впевнений, що у вас був негативний досвід раніше. Коли ми запропонували компенсацію, якщо б ви втратили гроші під час ставок, це не тому, що ми не можемо просто скасувати бонус, а тому, що якби ми поставили себе на місце гравця, ми б засмутилися, якби ми також втратили гроші під час ставок.


Ми не хотіли підходити до цієї ситуації, просто пояснюючи умови, ми радше поговоримо з вами та разом обговоримо найкраще рішення. Це написано в наших умовах використання, але у нас неймовірні стосунки з нашими учасниками, і ми намагалися дійти згоди між нами. Ми розуміємо, що не вдалося досягти згоди, тому нам довелося скасувати бонус з вашого рахунку.


Ми сподіваємося, що ви розумієте, і ви завжди раді бути частиною цієї спільноти, якщо вирішите це зробити. У нас хороша спільнота з Японії.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Скріншоти нічого не значать.

Якщо бонус збігається після першого депозиту, природно припустити, що це бонус для другого депозиту.


З самого початку я припускав, що ви повинні отримати компенсацію відповідно до суми ставки, коли ви надсилаєте запит на скасування, а не втраченої суми.


Це пояснюється тим, що в іграх казино зазвичай є франшизи, і якщо ви зробите ставку, ви втратите гроші.


Як я вже неодноразово казав, спочатку казино попросило мене скасувати.

Жодного поняття термінів і умов тоді не згадувалося.

Тому я мав право продовжити умови парі без скасування.

Саме казино, з усіх інших, відхилило всі пропозиції щодо компенсації.

Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я виграв 5600 євро, намагався зняти, але мені було запропоновано завантажити документи для перевірки, тому я завантажив свої документи на сайт, це виглядало так (скріншот), і я також попросив закрити мій рахунок, тому я не можу відтворити свій баланс. Наступного дня немає відповіді. Я був розчарований і дуже нервував з цього приводу, і в моєму розчаруванні я почав грати через мій попередній досвід із тією ж тактикою, яку застосовували казино для затримок платежів. Я програв усі 99% програшних обертань. Неможливо виграти в рулетці. Я зв'язався з чатом, чому так довго перевіряли документи, вона сказала мені, що я ніколи не подавав документи. я запевнив її, що зробив, але в кінці вона сказала мені, що мені довелося натиснути позначку, щоб завантажити документи як підтвердження. Це перший раз, коли я бачу це на сайті казино, вам потрібно підтвердити завантаження. Зазвичай, коли ви завантажуєте до на телефоні потрібно натиснути кнопку завантаження, і роботу зроблено. може хтось тут уточнити, чия це відповідальність. я дуже засмучений моїм програшем, якого б не сталося, якби казино щойно зв’язалося.

ще один великий виграш прямо в каналізацію за дурні правила, які суперечать закону, який має на меті захистити гравця.

filefilefile

Автоматичний переклад.
DelOro Casino
11 міс. тому

Привіт!

Дуже дякую за цей зручний огляд.

Я хотів би додати лише два пункти, якщо можна:

1) Я глибоко переконаний, що вам слід спробувати знайти інше технічне рішення, коли йдеться про розблокування бонусів. Наскільки я розумію, вся ця ситуація, ймовірно, виникла через те, що ви вирішили якось розблокувати бонус для всіх гравців, щоб допомогти комусь іншому.

2) Якщо ви хочете скасувати бонус, я б сказав, що було б краще просто скасувати його. Звичайно, до повного пояснення. На мою думку, ваше рішення попросити гравця добровільно скасувати бонус звучить як ще одне джерело непорозуміння.

Я просто намагаюся додати додаткову точку зору. 🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Скріншоти нічого не значать.

Якщо бонус збігається після першого депозиту, природно припустити, що це бонус для другого депозиту.


З самого початку я припускав, що ви повинні отримати компенсацію відповідно до суми ставки, коли ви надсилаєте запит на скасування, а не втраченої суми.


Це пояснюється тим, що в іграх казино зазвичай є франшизи, і якщо ви зробите ставку, ви втратите гроші.


Як я вже неодноразово казав, спочатку казино попросило мене скасувати.

Жодного поняття термінів і умов тоді не згадувалося.

Тому я мав право продовжити умови парі без скасування.

Саме казино, з усіх інших, відхилило всі пропозиції щодо компенсації.

Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я, чесно кажучи, не розумію вашого підходу. Оскільки ви вже виграли, зняли гроші, я не можу зрозуміти, чого ви зараз намагаєтеся досягти.

Просто додаткове запитання: чи були якось задіяні спортивні ставки?

Дякую!


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Казино без мого дозволу видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Шановна Радко,


Ми повністю згодні, і тепер у нас є інше технічне рішення. Ми вважали і вважаємо, що найкраще рішення, коли справа доходить до наших учасників, це поговорити з ними та повідомити їм ситуацію, щоб вони почувалися комфортно, але ми припускаємо, що в цьому випадку скасування бонусу значно покращило б ситуацію.


«З усіх інших саме казино відхилило всі пропозиції щодо компенсації. Ви розумієте, що ваш запит не має юридичної сили?»


Ми не впевнені, яку компенсацію він хоче. Якби він програв гроші під час парі, ми б компенсували його, чого б не зробили більшість казино, але він виграв гроші. Причина того, що 250 доларів було вилучено, тому що це були бонусні гроші, отримані під час ставки, яку він уже зробив і отримав один раз. Це був би його другий бонус у 250 доларів, який він отримав.


Справа не в грошах, це питання справедливості по відношенню до решти громади та питання принципу.


«Казино видалило з мого балансу 250 доларів, які я виграв, коли отримав бонус за матч, без мого дозволу».


Приблизно за 5 днів до того, як він виконав вимогу щодо ставок, ми сказали йому, що зробимо це. Це не було несподіванкою, але ми попросили його скасувати це самостійно, а не нам робити це за нього. Ми також пояснили, що компенсуємо йому, якщо він втратить гроші, а він цього не зробив. Його зняття було миттєвим, і він виграв багато грошей у нашому казино та зміг зняти 1500 доларів. Я впевнений, що багатьом казино, я впевнений, важко було б це зробити на початку.


У нас є учасники, які приходять у наше казино з 10 доларами США, а залишають із собою 1000 доларів США, і вони шоковані тим, що змогли зняти ці гроші через попередній поганий досвід, який вони мали. Ми надзвичайно чесне казино, і у нас є учасники, які відвідали 1000 інших казино, але вони приходять у наше казино щодня.


Ми не розуміємо компенсацію, яку вимагають для andandjonnyx.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино просить мене добровільно скасувати участь.

Я запропонував компенсацію як умову скасування, яку казино відхилило.


На цьому розмова мала закінчитися.


Проблема в тому, що казино змінило свою початкову претензію і раптом почало говорити, що це було порушенням умов обслуговування.


Я дослідив сотні казино, і я рідко зустрічаю казино, яке змінює свою позицію за короткий проміжок часу.

Такі казино й надалі створюватимуть проблеми іншим користувачам.

Автоматичний переклад.
Anonymized487
11 міс. тому

Шановний Сардапур!


У нас тисячі користувачів, і стандартна процедура подання kyc полягає в тому, щоб подати документи та натиснути позначку, коли ви подаєте документи. Ви внесли 100 доларів і піднялися на 5000 доларів, що чудово та надихає, і ви сказали нашій службі підтримки: «Я чекаю перевірки та того, що ви надали», але документів, які ви надали, не було.


Документів, які є обов’язковими, досі немає. Ми не можемо дозволити зняття без KYC. У 99% випадків ми просимо лише посвідчення особи та селфі, що цілком стандартно, коли ми знаємо, що інші оператори також вимагають підтвердження адреси та інші документи. Це необхідна інформація не лише для нас, але головним чином для наших платіжних постачальників. Багато наших постачальників платіжних послуг ВИМАГАЮТЬ цю інформацію, тому що, якщо є якийсь вид шахрайства, вони повинні мати можливість ідентифікувати користувача.


Після того, як ви втратили гроші, ви звернулися до нашої служби підтримки з расовими, антисеметичними, гротескними та сексистськими образами про те, щоб не дозволити вам зняти гроші, навіть якщо ви не подали жодного KYC. Ми пояснили вам, що ми не можемо змінити нашу політику KYC для одного користувача і що вам довелося б надіслати KYC, щоб вийти. У нас багато користувачів надсилають KYC ще до того, як роблять депозит, щоб безперешкодно зняти кошти, що також цілком нормально.


Тож цей користувач вніс 100 доларів, піднявся на 5000 доларів, продовжив грати й програв, а потім звернувся до нас надзвичайно агресивно і запитав нас, чому ми ніколи не прийняли його зняття, коли він не подав KYC.


З дозволу Сардапура я хотів би додати скріншот нашої розмови, щоб пролити світло на те, як насправді відбувалася розмова між ним і нашою командою підтримки.


З найкращими побажаннями,

Del Oro Casino and Sportsbook Team

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized487
11 міс. тому

Мені щиро шкода, що ви не змогли встояти перед пристрастю до гри.

Але я впевнений, що ви знаєте, що процес підтвердження може тривати кілька днів; те саме стосується блокування або закриття облікового запису. Будь ласка, майте це на увазі.

Я можу вас запевнити, що коли йдеться про скарги гравців, ми надаємо казино 72 години, щоб закрити рахунок.

Якщо я не помиляюся, ти майже миттєво втратив рівновагу.

Що ж, якщо ви не зможете встояти хоча б один день, я б сказав, що вам слід припинити грати. 🙏

Тому що ризик повторення такої ситуації досить великий.

Щодо системи завантаження, я розумію, що це, ймовірно, не найкраща взаємодія з користувачем, але все ж, як я бачу, ви зробили невдалий вибір виключно на основі свого попереднього досвіду. Я пропоную вам прочитати умови, щоб дізнатися, як працює функція, і якщо це не допоможе, запитайте в чаті . Не чекайте, особливо якщо ви вразливі.

Я вважаю зрозумілим, що вам потрібно підтвердити завантаження, а якщо ви хочете видалити файл, ви натискаєте значок кошика. Так само, як підказує ваш принтер.

Так чи інакше, будь ласка, перегляньте цей безпечніший розділ про азартні ігри на нашому веб-сайті. Сподіваюся, вам це допоможе.

Автоматичний переклад.
1 2...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого