Привіт, у вас є досвід роботи з казино чи ви хочете щось запитати? Яка мета позначати когось і вітатися? Якщо у вас немає нічого суттєвого, наступний пост буде видалено. 🙂
Hi, do you have any experience with the casino or would you like to ask something ? What is the purpose of tagging someone and saying hello ? If you don't have anything meaningful, the next post will be deleted. 🙂
Така річ може бути корисною для залежних гравців, звичайно, її, ймовірно, можна буде завантажити знову, тому мені цікаво, чи це матиме значення. Але якби можна було зробити так, щоб заблокувати доступ до завантаження програми на мобільний, це могло б мати досить хороший ефект. Я не знав, що в казино також є така опція 2FA. 🤷♂️
Such a thing might be good for players who are addicted, of course it can probably be downloaded again so I'm wondering if it would make a difference. But if it could be made to block access to downloading the app on the mobile, it could have a pretty good effect. I didn't know that you also have that 2FA option in casinos. 🤷♂️
Нещодавно я почав дейтрейдинг
Я програв 30 доларів сьогодні в іншому казино
але я виграв 300$ на маркеті сьогодні
проблема з азартними іграми зараз погіршується для мене лол
recently i started daytrading
i lost 30$ today at another casino
but i won 300$ at martket today
gambling problem is getting worse for me now lol
Що ж, вітаємо, якщо вам вдалося. Я завжди кажу, що в казино не варто грати, тому що в більшості випадків, навіть якщо гравець виграє, він зрештою все повертає. 🤷♂️
Well, congratulations if you were successful. I always say that casinos are not worth playing in, because most of the time, even if a player wins, he eventually pays it all back. 🤷♂️
Шановні Джаро та Авірекс!
Насправді, можна аргументувати те, що в казино можна заробити більше грошей, ніж на денній торгівлі. Денна торгівля є такою ж, якщо не набагато більш нестабільною, ніж казино. Ми на власні очі бачили людей, які миттєво втратили 20 000 доларів, торгуючи опціонами.
Джаро, у нас є багато гравців, які виграють багато грошей у нашому казино, і вони продовжують мати лише виграшний баланс, граючи з нами протягом місяців. У нас багато тисяч членів, і це цілком заслужено.
Я б сказав, що казино, якщо ви граєте в межах своїх можливостей, повинні бути джерелом розваги після довгого робочого дня або з друзями, даючи вам можливість отримати великий виграш.
Є люди, які витрачають тисячі на тиждень, щоб купити лотерейний квиток, лотерейні квитки мають шанс виграти 1 на мільярд, але так багато людей все одно їх купують. Середній слот приносить вам гіпотетично 96%, це набагато краща альтернатива, ніж покупка лотерейних квитків.
Крім того, Avirex, надішліть нам повідомлення в службу підтримки в реальному часі або напишіть нам на адресу support@delorocasino.com і давайте переглянемо ваш обліковий запис і чи можемо ми чимось допомогти вам.
Бажаю вам усього найкращого та щасливої середи 🙂
З повагою,
Казино Дель Оро
Dear Jaro and Avirex,
Actually, there is an argument to be had that you can make more money in casinos than from day trading. Day trading is just as, if not way more volatile than a casino. We have seen people with our own eyes that have lost $20,000 in a blink of an eye day trading options.
Jaro, we have many players that win a lot of money in our casino and they have continued to have only winning balance while still playing with us for months. We have members up many thousands and it was well deserved.
I would say that casinos, if you play within your means, should be a source of entertainment after a long day of work or with your friends, giving you the chance to win big.
There are people that spends thousands a week to buy a lottery ticket, lottery tickets are 1 in a billion chance to hit but so many people still buy them. The average slot returns to you hypothetically at 96%, this is a way better alternative than buying lottery tickets.
Also, Avirex, send us a message on live support or email us at support@delorocasino.com and let's see your account and if we can do something to help you out.
Wishing you all the best and happy wendesday 🙂
Kind regards,
Del Oro Casino
Дякую тобі.
Якщо можна, найкраще було б розділити інформацію між гравцями та Джаро, використовуючи, особливо у випадку гравця, кнопку повтору. 😉
Сприйміть це як добру пораду, будь ласка.
Thank you.
If I may, it would be best to split the information among the players and Jaro, using, especially in the player's case the repy button. 😉
Take it as a kind tip, please.
Сьогодні, перш ніж почати торгувати, я вніс тут 10 доларів, і вони пішли за лічені хвилини
тому я видалив генератор коду всередині authenticationApp
як я можу знову тут грати?
today before i start trading i deposited here 10$ and its gone in minutes
so i deleted the code generator inside authenticationApp
how can i play here again?
Чи не можна якось повернути генератор коду? Напевно, я б спочатку пошукав інформацію про програму та її можливості в Інтернеті, а якщо це неможливо, то спробував би звернутися до служби підтримки, вони можуть щось порекомендувати.
Тоді дайте мені знати, чи вирішилася ситуація чи ні. 😉
Isn't it possible to bring the code generator back somehow ? I would probably first look for information about the application and its possibilities on the Internet and if that is not possible, then try to contact support and they can recommend you something.
Then let me know if the situation is resolved or not. 😉
Мене це цілком влаштовує, але якщо ви займаєтесь лише торгівлею, то, ймовірно, тут не місце. Не соромтеся створювати власну тему, де ви можете час від часу цим похвалитися, можливо, ви досягнете когось.
I'm perfectly happy with it, but if you only have things about trading, it probably doesn't belong here. Feel free to start your own thread where you can brag about it from time to time, maybe you'll reach someone.
Що ж, якщо деінде у вас все краще, тоді немає сенсу витрачати гроші в іншому місці.
Удачі. ☘️
Well, if you're doing better elsewhere then there's no point in spending money in another place.
Good luck. ☘️
Якось ви сказали, що запропонували б більш позитивний сайт скарг для букмекерів. Я б хотів мати їх, будь ласка..
You once said you'd suggest a more positive complaint site for bookies. Id love to have them please..
Привіт! Якщо ви маєте на увазі посилання на сайти, які розглядають скарги щодо спортивних ставок, ви можете знайти їх тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Це якось пов'язано з вашою останньою скаргою, яку було закрито з цієї причини?
Hi, if you mean links to sites that solve complaints about sports betting, you can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Is this somehow related to your last complaint which was closed for this reason ?
Тоді я сподіваюся, що ви знайдете допомогу на цих сторінках. Якщо ви це зробите, сміливо скажіть мені, який був результат. ☘️🤞
Well then, I hope you can find help on these pages. If you do, feel free to tell me what the result was. ☘️🤞
Чи це нормально писати листа зі скаргою в Delorocasino, час від часу зареєструватися та запитати в живій службі підтримки, чи отримали вони мій електронний лист (кілька! Багато електронних листів!), а вони відповіли, що у них велике робоче навантаження. Ось таку відповідь я отримую вже 1,5 місяці😅. 0 відповідей на мої електронні листи.
Я б не рекомендував це казино через відсутність підтримки.
Is it normal to write a complaint mail to Delorocasino and check in now and then and ask on live support if they recieved my email ( multiples! Many emails! ) and their answer is they have a large workload. This is the answer I get for 1.5 month now 😅. 0 reply on my emails.
I would not recommend this casino because of the lack of support.
Привіт!
Наскільки я пам'ятаю, казино DelOro зосереджено на більш просунутій персональній підтримці. Чи можу я знати, що було предметом цього одностороннього обміну, будь ласка? Б’юсь об заклад, що це не була позитивна скарга. що сталося
Hi there!
as far as I recall, especially DelOro casino is focused on more advanced, personal support. May I know what was the subject of this one-sided exchange, please? I bet it was not a positive complaint after all. What has happened?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.