ГоловнаФорумКазиноCyber.bet Casino - загальне обговорення

Cyber.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від jpdylan
|
17 251 переглядів 76 відповідей |
|
12 3 4
Hafsat
2 р. тому

Дійсно, якщо натисну три точки, з'являться опції «написати в службу підтримки» і «скасувати оплату», почекаю до завтра.


Сподіваюся, вони мені платять

Автоматичний переклад.
gabrielbernerj
2 р. тому

Наберіться ще трохи терпіння, давайте відкладемо це на завтра і подивимося....на мій власний погляд, я відчуваю, що вони діють як шахраї!

Вони з 1win - однотипні птахи!

Автоматичний переклад.
gabrielbernerj
2 р. тому

Але я вважаю, що казино cyber.bet має більш справедливі умови, тому що вони іноді повертають ваші депозити!

Але ви бачите, що 1win, будь ласка, не йдіть туди!

Усі ваші кошти та виграш будуть утримані ними!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я подав запит на зняття банківським переказом 5 вересня о 7:41 за чилійським часом, на сьогоднішній день гроші ще не надійшли. З 6 числа статус зняття коштів «затримано», вони кажуть мені бути терплячим і продовжувати чекати, але, читаючи всі коментарі, я стурбований тим, що він не буде перерахований.

Мій обліковий запис уже деякий час перевірено.

Я буду обережний.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б дав ще кілька днів. Наскільки я розумію, "ой, тримай" означає, що він ще не авторизований.

Я перевірю вас у понеділок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, ти моя остання надія.


Тому, як і всі, кого я вносив, вони дали мені неймовірний оборот, я це зробив.

Потім мені довелося завантажити своє посвідчення особи та довіреність, KYC був добрим, але вони додали ще один обіг на мій рахунок у 3500 євро (для початкового депозиту 100 євро)


Я зміг його перевернути, мені довелося надіслати своє селфі з посвідченням особи та комп’ютерною сторінкою, його прийняли.


Тепер я подав запит на суму 1000 євро (максимальний ліміт) 15 вересня 00;00 GMT.

Оголошення все ще призупинено, навіть якщо на сторінці зазначено максимум 3 робочих дні.


КОЖНОГО РАЗУ я звертаюся до служби підтримки через чат, мені кажуть, що буде оброблено сьогодні-завтра, вони всі кажуть мені це вже тиждень.


Чи не могли б ви мені допомогти?


Автоматичний переклад.
BigMike
2 р. тому

Привіт,

Зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та продовження виведення коштів. Ви можете подати скаргу зараз , але ми почекаємо, поки цей період закінчиться.

Я знаю, що це звучить занадто довго, але я прошу вас набратися терпіння.

Будемо сподіватися, що скарги вдасться уникнути.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не платять, я чекав з 21 березня, коли це було сьогодні, вони заблокували мій рахунок, без пояснень, чому не платять. Це несправедливо. Огидний

Автоматичний переклад.
nyquemarques
1 рік тому

Я бачу, що ваша скарга поки що залишається відкритою, але, на жаль, як ви вже знаєте, ви не грали в хорошому казино згідно з нашим рейтингом репутації. Ви вказуєте в скарзі, що маєте свій обліковий запис з минулого року. Це було ваше перше зняття чи вам вдавалося зняти раніше?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене були й інші грабунки, так, Деніелю, тому я довіряв. Тому що, як я вже сказав, я вже грав більше 1 року. Я ніколи не міг уявити, що не отримаю цього разу. Зараз я фактично дізнався про їхній рейтинг.

Автоматичний переклад.
nyquemarques
1 рік тому

Спробуйте поки залишатися позитивним, ми побачимо, що принесе скарга. 🤔🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! З 19 жовтня 2023 року я очікую на зняття коштів. Чи можете ви вирішити це для мене?

Чекати виведення більше 3 днів - це не круто, це дуже втомлює!

На жаль, це відповідь, яку я отримав минулого тижня, і з того часу нічого не відбувається:


Привіт,

Ваше відкликання на розгляді. Будь ласка, дочекайтеся завершення платежу. Зверніть увагу, що згідно з Правилами та Умовами 7.12. Стандартний термін виведення - два робочих дні. Cyber.bet залишає за собою право змінювати період виведення коштів. Це може статися з кількох причин:- платіж обробляється через досить довгий ланцюжок фінансових установ, кожна з яких має право обробляти транзакцію до одного дня;

- у зв'язку з посиленням заходів протидії відмиванню коштів та тероризму платежі на певному етапі стають предметом ручного затвердження платежу;

- в деяких випадках платіжні системи запитують інформацію про верифікацію рахунку: адресу або ПІБ, а в разі багаторазового зняття або великої суми транзакції може уповільнити платіж до тих пір, поки не будуть повні персональні дані виконавця. отримано;

- під час операцій на стороні кожного з учасників ланцюга руху грошей можуть виникати тимчасові технічні помилки. Приносимо вибачення за незручності. Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.
nyquemarques
1 рік тому

Ви змогли їх отримати? Вже 12 днів у мене висновок, а я нічого не отримав, мені страшно!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! З 19 жовтня 2023 року я очікую на зняття коштів. Чи можете ви вирішити це для мене?

Чекати виведення більше 3 днів - це не круто, це дуже втомлює!

На жаль, це відповідь, яку я отримав минулого тижня, і з того часу нічого не відбувається:


Привіт,

Ваше відкликання на розгляді. Будь ласка, дочекайтеся завершення платежу. Зверніть увагу, що згідно з Правилами та Умовами 7.12. Стандартний термін виведення - два робочих дні. Cyber.bet залишає за собою право змінювати період виведення коштів. Це може статися з кількох причин:- платіж обробляється через досить довгий ланцюжок фінансових установ, кожна з яких має право обробляти транзакцію до одного дня;

- у зв'язку з посиленням заходів протидії відмиванню коштів та тероризму платежі на певному етапі стають предметом ручного затвердження платежу;

- в деяких випадках платіжні системи запитують інформацію про верифікацію рахунку: адресу або ПІБ, а в разі багаторазового зняття або великої суми транзакції може уповільнити платіж до тих пір, поки не будуть повні персональні дані виконавця. отримано;

- під час операцій на стороні кожного з учасників ланцюга руху грошей можуть виникати тимчасові технічні помилки. Приносимо вибачення за незручності. Спасибі за розуміння.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені прикро чути про ваші проблеми в казино. Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту. Я бачу, що ви скопіювали сюди деякі Положення та умови. Чи знаєте ви, які з цих пунктів стосуються саме вас і вашої відмови?

Якщо нічого не зміниться через 12 днів, я вважаю, що було б розумно подати скаргу.

Але перш ніж прийти сюди грати, ви бачили індекс безпеки казино ? Він досить низький, і я був би дуже обережний, вносячи в нього депозит. Ви теж це бачили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не отримають його. Я не отримав його до сьогодні. Вони заблокували мій рахунок і не платили. Уникайте цього казино.

Автоматичний переклад.
manoelektroninis123
11 міс. тому

Ви помиляєтеся; ми не маємо нічого спільного з казино; це лише незалежний форум.

Тому, будь ласка, заспокойтеся і поясніть, що відбувається. Важко допомогти, якщо ніхто не розуміє ситуації.

Б'юся об заклад, ви впевнені, що виграли турнір, гаразд? Отже, чому казино відмовляється платити? Вам сказали причину?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не отримають його. Я не отримав його до сьогодні. Вони заблокували мій рахунок і не платили. Уникайте цього казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт!

Як вам зняття? Можливо, мені потрібна допомога.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Win був видалений з мого облікового запису

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вони кажуть, що у вас немає грошей, коли я роблю зняття, це все, на мою думку, добре, потім вони видаляють мені гроші, я роблю знімок екрана, коли гроші були на моєму рахунку. Що мені тепер робити?

Автоматичний переклад.
manoelektroninis123
11 міс. тому

Вибачте, чи можете ви розповісти? Що відбулося? Це звучить майже так, як коли хтось інший втрачає вашу рівновагу за вас, я близько?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому
Опубліковано manoelektroninis123 видалено
11 міс. тому

Ну я все одно не розумію. Ви впевнені, що ваш баланс якимось чином було втрачено без вашого повідомлення?

Будь ласка, хтось інший має доступ до того самого пристрою, який ви використовуєте для гри в казино, чи у вас є інші підказки про те, що могло статися?

Знаєш, я не можу уявити, як ти зможеш довести, що не ти зіграв баланс, якщо це так. Я досі не зовсім впевнений, що правильно зрозумів усю ситуацію.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого