3 р. тому
Тут ви можете обговорити Cyber.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після кількох депозитів, коли я виграв з перевіреним рахунком, гроші не перерахували, висновок неоплатний!!!
After depositing several times, when I won with a verified account, they didn't transfer the money, non-paying conclusion!!!
Depois de depositar várias vezes, quando ganhei com conta verificado, não fizeram a transferência do dinheiro, conclusão não pagão!!!
Чи спілкується казино з вами, коли ви звертаєтеся до них?
Does the casino communicate with you when you contact them?
Привіт, сумно. Будь ласка, співпрацюйте з нашою командою з розгляду скарг, сподіваємося, що це ще не закінчено 🙂
Hello, it' sad. Please cooperate with our complaint team, hopefully it's not over yet 🙂
Ще одне лайно в казино, і я прошу вибачення за вираз. Я реєструюся і на верифікацію облікового запису йде 4 або 5 днів, коли я даю йому вивести, виявляється, що його можна вивести тільки в біткойнах.
Я відіграв усе це за мить, тому що якщо я не можу вийти, навіщо продовжувати грати?
Another casino shit and I apologize for the expression. I register and it is 4 or 5 days to verify account, when I give it to withdraw it turns out that it can only be withdrawn in Bitcoin.
I have played it all in a moment because if I can't withdraw, why keep playing?
otra mierda de casino y pido perdon por la expresion. Me registro y son 4 o 5 dias para verificar cuenta, Cuando le doy a retirar resulta que solo se puede retirar en Bitcoin.
Me lo he jugado todo en un momento porque si no puedo retirar para que seguir jugando ?
Тобто вносити депозит можна як за допомогою Visa, так і за допомогою переказу (на ньому написано Bank of Spain) і коли ви збираєтеся знімати лише в біткойнах. Я ще не зміг зареєструватися в казино, в яке варто грати, і нехай вас не обманюють ...... вони всі однакові?
Казино закінчилися, вітаю,
That is, to deposit you can with Visa and also by Transfer as well (it says Bank of Spain) and when you are going to withdraw only in Bitcoin. I have not yet been able to register in a casino that is worth playing and don't be fooled ...... are they all the same?
Casinos are over, greetings,
Es decir, para depositar se puede con Visa y ademas por Transferencia tambien ( pone Banco de España ) y cuando vas a retirar solo en Bitcoin. No he podido registrame todavia en un casino que merezca la pena jugar y no te engañe......son todos iguales ?
Se acabaron los casinos, saludos,
Я розумію ваші відчуття, що це погані варіанти, особливо якщо ви хочете отримати виплату. Є набагато гірші казино, я впевнений, а також справедливі та приємні. Але якщо ви вже сповнені поганих переживань, можливо, коротка перерва в порядку? 🙂
I understand your feelings these are poor options, especially if you want payout. There are far worse casinos out there, I'm sure as well as some fair and nice. But if you're allready full of bad experiences, maybe short break is in order? 🙂
Я бачу, що багато казино переходять від використання стандартних способів оплати до криптовалют. Я б не сказав, що це означає, що Cyber.bet погане казино. Напевно, у них є варіанти оплати, які вам не підходять, і я це розумію. Я б також не хотів використовувати криптовалюту в казино.
У будь-якому випадку, якби у вас був хоча б біткойн-гаманець, який ви можете створити безкоштовно, ви могли б зняти виграш і конвертувати його в євро, якщо щось подібне станеться з вами знову. Я не кажу, що ви повинні використовувати його на регулярній основі, але ви можете мати цей гаманець на випадок, якщо вам знадобиться його використовувати, і немає іншого варіанту. Це, напевно, полегшить вам життя.
I can see that many casinos are shifting from using standard payment methods to cryptocurrencies. I wouldn't say it means that Cyber.bet is a bad casino. They probably have payment options that aren't good for you and I can understand it. I wouldn't like to use crypto in casinos as well.
Anyway, if you had at least a bitcoin wallet that you can create for free, you'd be able to withdraw the winnings and convert it to eur if something like this happens to you again. I'm not saying that you should use it on a regular basis, but you could have this wallet just in case you need to use it and there's no other option. That would probably make your life easier.
Страшно, тепер я бачила коментарі, я все розумію. Бонуси дуже негативні. І обслуговування клієнтів погане. Я втратив багато грошей, і це казино. Але вчора я майже завершив мільйон, але через знаменитий бонус не зміг нічого зібрати. Навіть не початковий баланс, який я завантажую
Terrible now seeing the comments I understand everything. The bonuses are very negative. And the customer service is lousy. I have lost a lot of money and it is a casino. But yesterday I almost completed a million but because of the famous bonus I could not collect anything. Not even the initial balance that I load
Pésimo ahora viendo los comentarios entiendo todo .los bonos son muy negativos. Y el servicio al cliente es pésimo. He perdido bastante dinero y esta bien es un casino .pero ayer casi completó un millón pero por el famoso bono no pude cobrar nada. Nisiquiera el saldo inicial que yo cargue
Привіт, якщо я правильно розумію, вам заборонено отримати виграш через вимоги до ставок, чи правильно? Плюс не можете зняти депозит, тому що грали з бонусом?
Hello, if I understand correctly you are not allowed to collect your winnings due to wagering requirements, is ts right? Plus can't withdraw a deposit, because you played with a bonus?
У січні ми вирішили скаргу – гравець отримав зарплату. Однак його проблема була пов’язана з неповною перевіркою KYC.
Прикро, що у вашій скарзі казино вирішило проігнорувати нас. 🙁
We solved a complaint in January - the player got paid. However, his problem was bound to incomplete KYC verification.
It's a shame that in your complaint casino decided to ignore us. 🙁
@ Радка
Знаєте який найбільший скандал?? cyber.bet продовжує надсилати мені рекламні акції електронною поштою чи sms. Навіть якщо я більше не можу ввійти в обліковий запис. Я кілька разів просив cyber.bet припинити надсилання рекламних акцій. Ті ублюдки.
@ Radka
Do you know what the biggest scandal is?? cyber.bet keeps sending me promotions via email or sms. Even though I can't even log into my account anymore. I have asked cyber.bet several times to stop sending promotions. Those bastards.
Так, це смішно.
Це також дуже поширене. Багато гравців писали на форумі, що просили закрити обліковий запис, стерти дані, і все одно такі акції приходять на їхню скриньку.
На жаль, ви не самотні в цій ситуації 🙁.
Перевірте цей список:
Майже половина стосується виключення електронної пошти...
Я б проконсультувався з Google, щоб знайти якусь програму, яка може налаштувати постійне блокування.
Yeah, it is ridiculous.
It's also very common. Many players wrote on the forum that they asked for their account to be closed, data erased, and still, such promotions come to their inbox.
Sadly, you aren't alone in this situation 🙁.
Check this list:
Almost a half is about email exclusion...
I'd consult google to find some application that can set up a permanent block.
Хороший день. Я відкрив рахунок у цьому казино 8 червня. Я виграв кілька євро. Під час виведення вони просять верифікувати рахунок. Я відправив свої документи, і 20 червня я отримав повідомлення від Cyberbet, що перевірка пройшла успішно. Однак потім вони попросили в мене фото, на якому було моє посвідчення особи разом із актуальною газетою. Я відправив, але мені поки що не відповіли (пройшло 8 днів). Єдина відповідь, яку мені дає живий чат: «Мені потрібно почекати». Не могли б ви мені допомогти?
Дякую
Good day. I have opened an account in this Casino on June 8th. I have won a few Euros. At the time of withdrawal, they ask me to verify the account. I sent my documents, and on June 20, I received a message from Cyberbet that the verification was successful. However, they then asked me for a photo holding my ID along with a current newspaper. I have sent it, but so far they have never answered me (8 days have passed). The only answer that the live chat gives me is that "I have to wait". Could you help me?
Thank you
Buen dia. He abierto una cuenta en este Casino el dia 8 de Junio. He ganado unos Euros. Al momento de retirar, me piden verificar la cuenta. Envio mis documentos, y el dia 20 de Junio, recibi un mal desde Cyberbet que la verificacion fue existosa. No obstante, luego me pidieron una foto sosteniendo mi ID junto con un periodico actual. La he enviado, pero hasta el momento nunca me respondieron (Ya pasaron 8 dias). La unica respuesta que me da el chat en vivo es que "debo esperar". Podrian uds ayudarme?
Gracias
Це просто. Вам потрібно почекати. Якщо у вас виникла проста проблема в казино, як-от забутий пароль, її може вирішити будь-який агент, якого ви знайдете в чаті, але що стосується подальшої верифікації облікового запису, це дещо складніший процес, тому, можливо, ваш випадок стоїть у черзі. Просто наберіться терпіння та переконайтеся, що ви не скасували зняття коштів і не втратили виграні гроші.
Якщо ви не отримаєте жодної відповіді через 2 тижні, я рекомендую подати скаргу на нашому веб-сайті.
It's simple. You need to wait. If you have a simple issue in a casino like the forgotten password, it can be resolved by any agent you find on the live chat, but when it comes to the further account verification, it's kind of a more complicated process so it's possible your case is in a queue. Just be patient and make sure you don't cancel your withdrawal and lose the money you won.
If you don't get any answer after 2 weeks, I'd recommend submitting a complaint on our website.
Привіт Даніель. Я розумію вашу позицію. Але вже минуло 2 тижні. Я відкрив скаргу. Велике спасибі
Hello Daniel. I understand your position. But it's already past 2 weeks. I have opened a complaint. Thank you very much
Hola Daniel. Entiendo tu postura. Pero ya paso las de 2 semanas. He abierto una queja . Muchas gracias
Привіт Даніель. Мені минуло 2 тижні. Я відкрив скаргу. Велике спасибі за вашу допомогу
Hello Daniel. I'm past 2 weeks. I have opened a complaint. Thank you very much for your help
Hola Daniel. ya paso las de 2 semanas. He abierto una queja . Muchas gracias por su ayuda
Цей букмекер збентежений і відчайдушно намагається обдурити людей.
Вони завжди знаходять безглуздий спосіб зберегти ваші гроші.
Я зробив кілька депозитів і виграв кілька ставок. При знятті вони попросили моє підтвердження, я відправив, і вони перевірили його. Потім вони попросили селфі з газетою та посвідченням особи, я надіслав його, і вони підтвердили це..
Потім я хотів зняти, і вони сказали, що я повинен збільшити свій баланс до подвійної суми, перш ніж я зможу зняти..
Я маю на увазі, це смішно. Відчайдушний підхід, щоб мене обдурити..
Вони фактично надали мені умови для повернення бонусів, коли я НІКОЛИ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ жодного з їхніх бонусів і/або їхніх акцій.
Власники цієї афери повинні бути заарештовані
This bookie is embarrassing and desperate to scam people.
They always find a silly means to keep your money..
I made some deposits and won some bets. On withdrawal, they asked for my verification, I sent and they verified he. Then they asked for selfie with newspaper and ID, I sent it and they verified it..
Next I wanted to withdraw and they said I must roll over my balance to the double amount before I can withdraw..
I mean, that's ridiculous. A desperate approach to scam me..
They actually gave me the rollover conditions for bonus winnings when I NEVER USED any of their bonuses and or, their promotions..
The owners of this scam should be arrested
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.